روايات

رواية دفتر الانتقام الفصل الرابع 4 بقلم رندا علي

رواية دفتر الانتقام الفصل الرابع 4 بقلم رندا علي

رواية دفتر الانتقام البارت الرابع

رواية دفتر الانتقام الجزء الرابع

دفتر الانتقام

رواية دفتر الانتقام الحلقة الرابعة

يوسف/لا طبعا بالسن كل ماهتكبري كل ما هتنضجي وتشوفي الدنيا اكتر
تمارا بحب وبصتله ف عيونه وبتوهان قالت/مش عاوزه اشوف اجمل من كدا
يوسف باستغراب/اجمل..اجمل من اي.؟
تمارا بخجل/ها…اقصد أن حياتي حلوه كدا
يوسف/اها…طيب ي تمارا هو اهلك بيسبوكي لي تلبسي كدا
تمارا بصتله/واي يعني
يوسف/مامتك مش بتخاف عليكي
تمارا بحزن/مامي اتوفت وهي بتولدني
يوسف قرب منها ولم*س خدها بحنيه/انا اسف بجد مكنش قصدي افكرك بيها
تمارا ابتسمت/انا مش بزعل من حد
يوسف ابتسم علي طفولتها وقال/طيب ممكن متلبسيش كدا تاني
تمارا ابتسمت بحب/حاضر
يوسف ابتسم/جدعه يلا بقي اطلعي عشان في شباب
تمارا/حاضر واخدت العجله وطلعت
يوسف راح ل صحابه
___________________
حياة طلعت الدفتر وقعدت تكتب في
بعدها حست بدوخه جامده
قامت تغسل وشها لقيت د*م نازل من نرخينها
راحت لبست وراحت عند الدكتور
الدكتور /هتعمليلي التحاليل دي…
حياة بقلق/هو انا عندي اي..
الدكتور/اتاكد الاول..بس ياريت النهردا
حياة / حاضر وقامت مشيت
ماشيه ف شارع وعيونها مدمعه جامد وراحت تعمل التحاليل
__________________

 

 

 

 

 

ياسين خلص الشغل ورن علي حياة
حياة خلصت للتحاليل وطالعه /ايوا ي ياسين
ياسين بحب/فينك
حياة/كنت عند صاحبتي
ياسين/ومقولتليش لي
حياة/معلش ي حبيبي محبتش اشغلك
ياسين/اي تشغليني دي وانتي حياتي كلها
حياة ابتسمت/وانت كل حياتي
ياسين بحب/ربنا يخليكي ليا.خليكي عندك هعدي اخدك لانك وحشاني اوي وعاوز اشوفك
حياة /ماشي انا في*** هستناك
ياسين /مسافة السكه وقفل وراحلها
_____________
تمارا نزلت تجيب طلبات من سوبر ماركت
لاقيت يوسف واقف مع صاحبه
تميم/اسمع كلامي هنروح نسهر شويه ونرجع
يوسف/لا مليش في سهر وثانيا هنروح فين
تيم /هنروح **
يوسف/لا لا لا ماليش ف سهر والأماكن دي وشر*ب
تميم /مره ي يوسف متنساش أننا هنسافر بعد كام يوم لكليه
يوسف/هانت خلاص كلها سنادي وتخرج وابقي ظابط
تميم /طيب اخلصي بحضرة الظابط هنغير جو
يوسف/خلاص اشطا بس خليها متاخر علي الساعه ١٠
تميم /ماشي اتفقنا
تمارا كانت وراهم طلعت علي طول ورنت علي لينا
لينا/اي ي تمارا
تمارا بعياط/يوسف هيروح يسهر في *** وفي بنات هناك
لينا/خلاص اهدي كدا كدا انا رايحه اقابل اوس ومصدقت مامي هتكون عند تيته عشان تعبانه
تمارا بصدمه/قصدك اي
لينا/هظبطك وتيجي معايا
تمارا بخوف جامد/لا طبعا دا أبيه ياسين لو عرف هيم*وتني فيها
لينا/اهدي كدا وبطلي خوفك دا ثانيا كل شلة المدرسه هتسهر بطلي انتي الخوف دا
تمارا بخوف جامد/لالا مستحيل
لينا/خلاص خليكي كدا والبنات تاخدو هناك وهو ظابط وموز الف وحده هتلف عليه
تمارا بخوف ودموع/خلاص خلاص موافقه بس بعد م أبيه ينام
لينا/اشطا وهعدي عليكي مع اوس ودظبطك ف عربيته
تمارا بخوف/موافقه باي
لينا /باي
_______________

 

 

 

 

ياسين عدي علي حياة بلعربيه
حياة ركبت
ياسين شدها لحضنه جامد/وحشتيني اوووي
حياة بحب/انت كمان وحشتني اوي
ياسين قرب وبا*سها جامد/بحبك اوي
حياة بحب/انت اغلا حاجه عندي اصلا
ياسين لم*س خدها/شكلك تعبان لي كدا
حياة/انا كويسه
ياسين/لا مش مصدقك شكلك غريب
حياة /لا بجد كويسه
ياسين بصلها/انتي مش مخبيه عني حاجه
حياة بتوتر/ها..لا طبعا
ياسين /حياة بقولك انتي مش مخبيه عني حاجه
حياة/لا ي ياسين
ياسين سكت..بعدها قال/غمي عيونك
حياة/لي
ياسين/اسمعي الكلام
حياة غمضت عيونها
ياسين قرب منها ولبسها سلسله جميله اوي فضه من ماس باسم حمزه وبا*سها ف خدها
حياة بصتله/الله شكله تحفه بس..غاليه جامد اوي
ياسين /مفيش حاجه ابدا غاليه عليكي
حياة فرحت جامد/بس مين حمزه
ياسين مسك أيدها وباسها/حمزه دا ابننا معموله مخصوص عشانك
حياة بفرحه/بجد هيبقي عندي طفل منك
ياسين حضنها /اكيد هجيب كتييير مش حمزه وبس
حياة ضحكت بفرحه وحضنته جامد/بحبك اوي
ياسين/انا بحبك اكتر من حياتي كلها
حياة /ساعه ٨ ونص اخرت جامد يلا نروح
ياسين/ملحقتش اقعد معاكي
حياة حضنته/معلش بكرا بقي يلا
ياسين/حاضر وبداء يسوق
تسريع الأحداث
روحت حياة
يوسف بصلها/لسه بدري …. وتكلم بعصبيه/نزلتي من غير أذني وكمان ارن عليكي مترديش
حياة/كنت مع صحبتي وفوني فصل
ودخلت اوضتها
يوسف بعصبيه دخل لبس شيك ونزل
____________

 

 

 

 

ياسين رجع البيت
دخل الفيلا بص ل تمارا راح أخدها ف حضنه /صاحيه لي لغاية دلوقت
تمارا حضنته/مستنياك
ياسين باسها ف خدها/معلش كنت مشغول يلا ننام
تمارا /يلا
دخل واخدها ف حضنه ونامو
تمارا عملت نفسه نايمه وحست أنه راح ف النوم بصتله وقامت بشويش وراحت علي طول اوضتها
لينا عماله ترن
تمارا/اهدي كل دا رن
لينا/ساعه جت عشره فينك كل دا
تمارا/كنت مستنيا أبيه ينام
لينا/طيب يلا بسرعه هعدي عليكي
تمارا /ماشي
وراحت لبست تمارا جيبه فوق ركبتها قصيره بلون الاسود ولبست عليها تيشرت حماله قصير جامد بلون الاسود وسابت شعرها ولبست صاندل بكعب ونزلت
لينا /الو ي تمارا اطلعي انا قدام الفيلا
طلعت تمارا بشويش وقفلت الباب بشويش وراحت ركبت من وراه
اوي بإعجاب/تمارا مش معقول
لينا/اسكت خالص
ونزلت ركبت من وراه وفتحت شنطتها وحطت ل تمارا ميكب كتير اوي ولينسيز عشان شكلها يتغير جامد
اوس/كل دا ميكب
لينا /اسكت خالص وسوق

يتبع ….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا 

لقراءة جميع فصول الرواية اضغط على ( رواية دفتر الانتقام )

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *