روايات

رواية طفلتي المجنونة الفصل السادس 6 بقلم زهراء السعيد

رواية طفلتي المجنونة الفصل السادس 6 بقلم زهراء السعيد

رواية طفلتي المجنونة البارت السادس

رواية طفلتي المجنونة الجزء السادس

رواية طفلتي المجنونة
رواية طفلتي المجنونة

رواية طفلتي المجنونة الحلقة السادسة

يوسف بحترم /تسلم ايدك يا امى الاكل جميل جداً

رشا بابتسامة / بألف هنا يا يوسف بيه

يوسف بزعل / ايه ياامي في ام تقول الابنها يا بيه انا بجد زعلت منك

رشا بحب / وانا ميرضنيش زعلك يا روحي

مراد بغضب / الله بقا وانا روحت فين بقا يعني هوا روحك وانا ايه 😑

رشا بضحك /هههههههه لا انت قلبي يامراد

مراد / ماشي يا ستي 😉 بس بقولك ايه

رشا /بقول 😶

مراد بمزح /متطلقى من محمود ده وتجوزك وانتي حلوه كده هيا البنات البيت ده كلهم حلوين ليه😉

رشا بضحك اوى/هههههه يخربيتك يا واد يا مراد بق انا حلوه وعايز تطلقني من محمود جوزى 🤭

مراد / اه بس انتي وفقى بس😉

…. وانتي ايه رايك يا رشا هانم العرض حلوه

 

 

 

 

رشا بخوف / والل*ه انا

محمود بغضب وغيره شديد / والله انتي ايييه ياست هانم يا محترم سيبه الواد ده يعكسك وانتي قاعده تضحكي 😠

رشا هتعيط/ والله انا انا 🥺🥺

ريما / مالك كده بس يا حج ايه الست حلوه وبتحب الله 🤭😏

محمود بيبص بصه وحشه اللى ريما /😡😡

ريما بخوف /ههه لا والله مقصدش حاجه انت اللى حلو 😬😬

مراد / وهوا مين الراجل ده 😋

ريما وساره فى نفس واحد / بااباا🤭🤭

مراد بيبلع ريقه / احم ازيك يا خج محمود 😬😳

محمود بيبصله بغضب وغيره /😑😑

مراد / والله قاعد اقولها انتى عيشه مع راجل محترم جدا وبيحبك وهي تقولي لا خلاص انا هطلق يعني هطلق اه والله 🤭😬

رشا متنحه / ده انا ولله محصل يا محمود 😳😳

محمود بحب / عارف يا روحي انتي عمرك مفكرتى تسبيني ولو يوم واحد بس 😚

رشا بحب / انا اقدر اعيش من غيرك ولا يوم واحد وانت حياتي يا حوده🥺♥

محمود بعشق / بعشقك بجنون يا ام البنات 🤩

رشا بحب / وانا اكتر يا روحي

يوسف ومراد و ريما 😳😶🙁

 

 

 

 

مراد مش فاهم حاجه / هوا ايه ده مش كان متعصب دلوقتي انا فكرت هطلق يعني او يمو*تنى😳

ريما بضحك /لا عادي كل يوم كده يا اخويا بس انا اللى بقول او ابيه مازن عشان كده بابا مش بيحب يوم اللى بيجي في مازن هنا 😂😂

يوسف بغيره / و مازن بيجي كل يوم علي كده 😑

ريما /لا بس هوا يوم الجمعه بس بيجي من الصبح ويروح تاني يوم الصبح 😶

يوسف بغيره اكتر وغضب /اييه يا روحي بيبات عندكم هنا في البيت وانتي في

ريما ببراء/اه وبينام فى الاوضه اللى جنبي

يوسف بغضب وبيكلم نفس /والله العظيم لعرفك يا مازن 🐶

مراد /انا اسف يا استاذ محمود بس والله رشا هى اللى حلوه بجد انا بتمنا ربنا يخليك ليها وتحبو بعض كمان وكمان عشان معتش من الحب ده كتير ♥

محمود بحب / ربنا يسعدك ويفرح قلبك يا ابنى

وفى هذه اللحظة دخلت بنت جميله جدا بس مجنونه

فرح بهبل /ياااااااااابت ياااااااا ريمااااا🗣

ريما نست ان فى ناس في البيت وتهبله هي كمان/ نننننننعمممم يااااااا فررررررررح 🗣

فرح /انتى بتعملى ايه من الصبح بدور عليك من بدري 😑

ريما / كنت بجيب ساره من الحضانه

فرح /اممممم ماشي امال مين دول وبتشاور علي يوسف ومراد

 

 

 

 

مراد متنح /احم وانتي مين بقا في العيله الحلوه دي 😉

فرح بغضب/ وروح امك انت بتقول ايه يالا مالك كده انظبط 😑

مراد / يالا وانظبط لا ده لسنها عايز القطع 😒

فرح بغضب /………..

مراد بغضب شديد /بقا انا يابنت *”*”#*# 😡

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية طفلتي المجنونة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *