رواية حب من أول نظرة الفصل الثاني عشر 12 بقلم دينا محمود
رواية حب من أول نظرة الفصل الثاني عشر 12 بقلم دينا محمود
رواية حب من أول نظرة البارت الثاني عشر
رواية حب من أول نظرة الجزء الثاني عشر
رواية حب من أول نظرة الحلقة الثانية عشر
عمرو:طيب اهدي دلوقتي والصبح هنعرف كل حاجه ويلا روح نام وانا كمان هروح انام
ادم: ماشي
عمرو خرج وقفل الباب بس فتحه تاني وقال
عمرو بهزار: هتوحشني اوي دومي
ادم مسك الجاكت بتاعه ورماها عليا وقال
ادم:امشي يلا
في صباح يوم جديد
في ؤضه حور
حور صحيت علي صريخ ندا
ندا بصريخ:يلا يحووور قووومي
حور بفزعه:اي في اي
ندا:يلا يابنتي احنا اتاخرنا
حور:اتاخرنا علي اي
ندا:الكل مستنينا تحت يلا
حور بنعس :لاء مش هنزل انزلي انتي
ندا وهي بتشد حور من اديها
ندا:لا عمك قالي منزلش غير بيكي
حور:ماشي يازفته سبيني
حور قامت دخلت الحمام واخدت شور سريع ولبست بنطلون جينز وبلوزه هاي وسط وتركت شعرها ينسدل علي ظهرها
ونزلو تحت
__________
بقلمي دينا محمود
في ؤضه ادم
ادم صحي من النوم ودخل الحمام أخد شور بارد ولبس بنطلون اسود وقميص ابيض وخلاص ونزل تحت
_________
في ؤضه عمرو
عمرو صحي ودخل الحمام أخد شور ولبس بنطلون جينز وقميص كاروهات…….. ونزل
ندا وحور كانو نزلين
حور بشهقه: استني
ندا: في اي
حور:نسيت تلفوني انزلي انتي وانا هجيبة وهاجي بسرعه
ندا:ماشي متتاخريش
حور:ماشي
حور طلعت هجيب الفون من ؤضتها وندا نزلت بس ندا وهي نازله اتلوت رجلها وكانت هتقع بس حست ب البيمسكها من خصرها
ندا بصدمه: انت
عمرو بابتسامه: صباح الخير يا حبيبتي
ندا بحجل:اي حبيبتك
عمرو بابتسامه: عامله ايه
ندا بارتباك: بب ببب بخير ممكن تسيبني
عمرو بضحك: لي انا عجبني الوضع كده
ندا:عمرو ابعد عني
عمرو بحب:مكنتش اعرف ان اسمي حلو كده
ندا بارتباك: احم يلا سيبني
عمرو:مش هسيبك غير اما تقولي اسمي مره تانيه
ندا بكسوف: عمرررو
عمرو مقدرش يسيطر علي نفسه انقبض علي شفيفها وقبلها بحب وحنا
وندا كانت مصدومه من العمرو عملو وحولت تبعد عنه لكن كان ذي الحيطه😂 مبيتحركش
عمرو بعت عن ندا وقال
عمرو بحب:ندا انا مش هقدر ابعد عنك اكتر من كده انا بحبك بحبك اوي
ندا بكسوف: عمرو ابعد عني ابعد
عمرو:ماشي بس مش هتهربي مني كده كتير
عمرو خطف بوسه سريعاً ومشي وبعدين ندا مشيت
ندا بابتسامه: صباح الخير
عبدالله بحنان: صباح الخير يا بنتي هي حور فين
ندا:هتاجي وراي
عبدالله:ماشي تعالي اقعدي جنب عمرو عشان تفطري
ندا راحت قعدت جنب عمرو وكانت مكسوفه اوي ومرفعتش عنيها من الطبق
وعمرو كان بيبصلها ويضحك علي كسوفه
___________
في ؤضه حور
حور طلعت ؤضتها وخدت تلقونه ونزلت بسرعه
حور وهي نازله خبتط ف ادم كانت هتقع بس ادم لحقها ومسكها من خصرها
حور بارتباك: سيبني
ادم ببرود: لي
حور:هو اي ال لي
ادم:كنتي بتعملي اي في ؤضتك
حور ببرود: وانت مالك
ادم:انا قولتلك مية مره انتي ملكي وانا ال اتحكم فيكي
حور:وأعتقد أن قولتلك انك ملكش حق انك تتحكم فيا انت مجرد ابن عمي عن إذنك
حور قالت كده وبعدت ايد ادم عنها وسابته ونزلت
ادم ضم اديه جدااا وعنيه احمرت من الغضب
__________
تحت عند العيله
حور بابتسامه: صباح الخير
عبدالله بيحضن حور قال:صباح الخير يا حبيبتي
عادل بتمثيل: عمي اي الانت بتعمله ده بتحضن خطيبتي وانا قاعد كده
عبدالله باس حور:ايوه وببوسها كمان
عادل بضحك:هههههههههه ماشي ياعمي اما نتجوز مش هخليك تحضنها انا بس ال هحضنها
عبدالله بضحك:ماشي ماشي يلا عشان نفطر
عبدالله بص حوليه وقال:هو ادم فين
عمرو:قالي ان هو هيروح عند البحر
عبدالله بأستغراب: دلوقتي
عمرو:ايوه
عبدالله اتناهد وقالي:ماشي يلا نفطر
_______________
في المساء
في ؤضه حور وندا
ندا حكت ل حور كل الحصل بينها وبين عمرو
حور بصدمه: بيحبك
ندا:اه قالي كده امبارح
حور بتسأل:وانتي كمان بتحبيه ؟
ندا:اااي لاء مش بحبه
حور بتمثيل: ماشي اما عمي ياجي ويسألني هقولها ان انتي مش بتحبيه
ندا بسرعه:لالالا انتي هتعملي اي
حور:انتي مش قولتي مش بتحبيه وانا مينفعش اشوف صحبتي تتجوز واحد مش بتحبه واسكت
ندا بكسوف:انا بحبه
حور صوتت فضلت تتنطط علي السرير: هيييييه هي كمان بتحبه هيييييييييه هي كمان اعترفت بحبها هييييييييييه بتحبه
ندا بضحك:بس يامجنونه هتلمي الناس علينا
حور شدت ندا من اديها وكانو مسكين ايد بعض وبيطنططو علي السرير
حور:هيييييييييه طلعتي بتحبه
ندا بضحك:هههههههههه طيب بس كفايه
ندا وحور وقعو علب السرير وفضله يضحكه وبعدين نامو
________________
بقلمي دينا محمود
في صباح تاني يوم
اتجمعو كلهم وقعده يفطره وبعدين كل واحد خرج
ادم كان قاعد سرحان في حور وفي جمالها وشعرها ورقتها
بس قطع شروده عمرو
عمرو:بتحبها
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حب من أول نظرة)