روايات

رواية حوريتي الجميلة الفصل الخامس 5 بقلم خلود

رواية حوريتي الجميلة الفصل الخامس 5 بقلم خلود

رواية حوريتي الجميلة البارت الخامس

رواية حوريتي الجميلة الجزء الخامس

حوريتي الجميلة
حوريتي الجميلة

رواية حوريتي الجميلة الحلقة الخامسة

كنان انطقي عملتى ايه فى حور
الام فريال، حور هربت مع حبيبها اللي
كنان، اخرسي حور شريفه حور عمرها ما تعمل حاجه غلط
العم، امك باعت حور يا كنان علي شان ملهاش سند
كنان، والله العظيم حور لو حصل حاجه ليها لايكون علي موتك انتي وبتك
في منزل ادم 🏠
تقوم حور من النوم وتجي بجوارها ادم
ادم قومي حدى شور وتعالي عيزك في موضوع مهم
حور، تمام
بعد نصف ساعة تنزل حور الي ادم
طق طق
ادم تعالي يا حور
تدخل حور
ادم اجلسي يا حور
تجلس حور علي الكرسي راسها في الارض
ينظر اليها ادم
ادم، ارفعي راسك يا حور وقوليلي ايه حكيتك يا حور وليه عمك ومرته يعملو كده
تنظر اليه حور والدموع في عينها عمي عمرو ما يعمل كده ده انا بنتو واكتر
ادم خلاص اهدي ايه اللي حصل
حور اكيد هي مرتو اللي عملت كده
ادم وايه موضوع ابوكي ده
حور موضوع بابا
حور، وهي تبكي
فلاش باك من 10سنين
تدخل طفلة في غايت الجمال بابا يا با بابا انتي فين
الاب المحمدي، تعالي يا حور وبس دوشه

 

 

 

حور بابا حبيبي
المحمدي، ايه يا حور
بابا في رحله في المدرسه وعايز اروح مع اصحابي امانه امانه
الاب المحمدي ، لا يا حور يعني لا
حور ليه يا بابا
مين مزعل جوهري الغالية
حور ، حسن حبيبي
حسن مالك يا قلبي ليه الدموع دي بس
حور، بابا رافض اروح الرحله مع اصحابي 😔
حسن العم ويلي يخليكي تروحي مكان احسن من الرحله
حور لا انا عايزة اروح الرحله
المحمدي، لا يا حور مافيش رحلة
العم حسن ، خلاص يا محمد خاليها تروح الرحله ونحنا نروح مكان احسن منها
احمد اخو حور ، هتروح فين يا عمي
العم، يوسف جاي بكره من السفر وهنروح نحنا كلنا نتفسح مع يوسف معاده حور علي شان هي هتكون في الرحله صح يا احمد
ينظر حسن الي احمد ويضحك علي حور
احمد صح يا عمي خالي حور تروح الرحله
حور، لا انا هروح مع يوسف تقول هذا وتجري الي الاوضه
يضحك عليها الجميع
المحمدي وبعدين فيك يا حسن كفايه دلع في البنت
حسن، دي بنتي يا محمدي اتولدت علي ايدو وعروسه يوسف ان شآء الله
حسن، انا هخد حور كفايه لحد كده
الام، لا يا حسن ده البت قاعد عندك اكتر ما قعده مع امها

 

 

 

حسن، ما انتي عارفة اني بحب حور ومرتي بتحبها دي مش مبطله بكه من السبوع اللي فلت بتقول هات حور كفايه علي كده عند امها
ام حور، والله وحور بتحبكم اكتر من انا وابوها
خلاص خاليه معايا واهو هنا بتهاوهناك بتها برضو
حسن، حور ياله انا ماش هتاجي معايا ولا لا
حور، انا حايه يا حسن استنا
المحمدي، شايف البت بتقول ايه بتقولك حسن عادي ما فيش احترام
حسن برحتها تقول اللي تقولو
تنظر حور اللي ابوها احسن انا بحب اقولو حسن بس 😜
يضحك عليه الجميع
يخذ حسن حور
في الاسفل اركبي ياله يا جوهري علي شان امل مستنيكي علي نار وبتبكي وتقول انا عايزة حور هتلي حور
حور تضحك على عمها
انا بحبك اوي يا عمي انتا وماما امال
ويوسف
يصل حسن اللي المنزل وهو علي السلم
ازيك يا حسن عامل ايه واذيك يا حور يا بنتي
حور، ياستر يا رب انا مش بحب الست دي
العم عيب يا حور
اهلا وسهلا يا ام كنان عامله ايه انتي والاولاد
ام كنان تنظر اليه بحب الحمدلله يا حسن
حور، حور ياله يا حسن

 

 

 

حسن بعد ازنك يا ام كنان
ام كنان ازنك معاك يا حسن يا خويا
ام كنان، اه منك يا حور الكلب ماشي كنتي سبتي شويه معايا ماشي اصبري عليا
حور ماما امل انتي فين
امال ، حور بنتي حببتي كده برضو تروحي عند امك وتنسي امال
حور ، لا ده انتي حببتي ده انا عندي اتنين ماما واتنين بابا ولا يا حسن
ينظر اليه حسن بحب طبعا ياقلبي
…….. عوده من الفلاش…….
تبكي حور علي الذكريات الجمله
ادم، بس يا حور كفايه كده
في منزل المحمدي 🏠
ام حور تبكي علي حور انا بنتي ما تعملش كده يا محمد وعمري ما أصدق حد يقول حاجه علي حور
المحمدي ، والبرشام والورق الجواز اللي كان في الدولاب بتاعها ميت جابو
في منزل العم حسن
كنان، بعتي حور لمين انطفي ولا اموتك واخلص منك
الام فريال، معرفش معرفش
كنان، لالا ويكسر المنزل كله لا بعد اللي عملتو كله حور تروح من لا مستحيل
ينظر اليهم العم بفرحه
في منزل ادم
حور، انا عايز عمي يا ادم 😭😭😭😭
تلفون ادم يرن
ادم، تمام يا حور اطلع علي الاوضه فوق ارتاحي
ادم ، الو تمام في نفس المعاد تعاله تكون هي نامت سلام
……، تمام خالي بالك منها سلام
في منزل العم حسن
في اوضه حنان
حنان في التلفون ههههههههه
امي خلصت منها اهي غارت في داهيه هههههههه
زينة احسن، سلام يت حنان دلوقتي
(زينه محمود فتاة في عمر حور تكره حور كره العمه)
زينه، هههههههههه
احسن جايه انها تغوري من وشي ده احمد كل شويه حور حور يعني محدش معاه اختي غيرو
احمد ده ملكي انا وبس لا حور ولا اي حدةتاني
…….. عند حنان خارج الاوضه يسمعها اه يا ولاد الكلب…….

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حوريتي الجميلة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *