رواية جحيم النمر الفصل الأول 1 بقلم دعاء أحمد
رواية جحيم النمر الفصل الأول 1 بقلم دعاء أحمد
رواية جحيم النمر البارت الأول
رواية جحيم النمر الجزء الأول
رواية جحيم النمر الحلقة الأولى
رقيه. ماما انا في المطار متقلقيش وبعدين انتي خايفه ليه.
امها. رقيه خالي بالك على نفسك يا حببتي وابقى كلميني اول ما توصلي اوكرنيا
رقيه. ماشي يا ست الكل اول ما اوصل وحط رجلي في البلد دي هكلمك وبعدين متخافيش انا هبقي مع البنات وبعدين دا شغل
امها بضيق. انتي عايزه تجيبي لي الضغط انا اصلا مش موافقه على السفريه دي انتي لسه في تانيه طب مالهاش لازمه
رقيه بسرعه. لا يا ماما والنبي مش وقت المناقشه احنا في المطار خالص الطياره هتقوم سيبني اعمل الحاجه اللي بحبها دي فرصه متتعوضش وحياتي عندك متقولها حاجه يا بوب
ابوها. خالي بالك على نفسك يالمضه
رقيه. شوفي هو دا الجنتل مان حبيبي يا بابا هات حضن بقي
ابوها حضنها بخوف قلبه بيقوله انه في حاجه هتحصل
امها بدموع. خالي بالك على نفسك يا روكه
رقيه. متخافيش بقى يا ماما انا هبقي كويسه متخافيش خالي بالك على نفسك هكلمكم وادويتك يا بابا اوعي تنسى تاخدها ارجوك انا هكلمك في وقتها
ابوها. متخافيش يا روحي انبسطي عايز بعد خمس سنين أقف أدام الكل واقول الدكتوره رقيه زيدان
رقيه وهي بتودعه. خالي بالك من نفسك مع السلامه
امها. في حفظ الله
رقيه مسكت شنطتها وراحت ناحيه بوابه الخروج
امها. انا خايفه يا زيدان
زيدان. استودعها في ذمه الله وهي هترجع سالمه
رقيه ركبت الطياره قعدت في كرسيها وغمضت عنيها وهي بتفكر في مستقبلها المهني
…………………………
في اوكرانيا
في قصر باسل النمر
زين. ناوي على ايه يا نمر
النمر. لازم يمو”ت في أسرع وقت
زين. تحب انفذ امتي
نمر. انا اللي هنفذ
زين. انت
النمر بحده. ايه عندك مانع
كينان. لا طبعا
النمر ببرود. جينا فين دلوقتي
زين. في المستشفي بتنز”ل الجنين
باسل بحده. تروح تجيبها من المستشفى
كينان. نمر دا ابن المنش
النمر بحده وبرود. تروح. تجيبها. دلوقتي. حالا
كينان. حصل
النمر. عايز اعرف اللي بيحصل جوا الما”فيا ناوين على ايه. والماس والسلا”ح هيتوزعوا على اي مكان
زين. اعتبره حصل. بالنسبه لموضوع المنشاوي. ناوي تنفذ امتي؟
النمر. امشي يا زين
كلهم مشيوا وسابوه
قام بهدوء و نزل للدور الأرضي ومنه لمكان تحت الارض. اوضه فيها كميه سلا”ح رهيبه. وبارفنات شكلها غريب. اخد سلا”ح وطلع لابس جاكيت جلد اسود حط سلا”حه وراء ضهره وطلع برا القصر
الحارس وقفين في كل مكان حوالين القصر
حارس باحترام.
Get the car ready, sir
اجهز العربيه لحضرتك سيدي
النمر بتحذير.
Genna,don’t leave the palace
(جينا متخرجش من القصر)
الحارس بخوف. Yes, sir
النمر مشي بهدوء وخطوات ثابته
دخل الجراج وركب موتور بتاعه
وخرج
……………………..
في احد المستشفيات
كينان بحده.
Where is mrs. genna the tiger?
أين تكون سيده جينا النمر؟
موظفه الاستقبال.
Operation room. Sir
(في اوضه العمليات سيدي)
كينان بسرعه.
Tell the doctor to stop the abortion
(اخبري الدكتور ان يوقف عمليه الاجها”ض)
الموظفه.
Sorry,but the doctor started
(اسفه. لكن الدكتور ابتدا)
كينان بغ”ضب وبيضر”ب ايديه على المكتب اللي ادامه. شيت
اعمل ايه دلوقتي النمر امر شيت شيت
كينان بغ”ضب.
Where is the operation room?
فين اوضه العمليات؟
الموظفه بخوف.
It is located on the third floor, sir
في الدور التالت سيدي
كينان بسرعه طلع لاوضه العمليات وبقي واقف بيفكر في النمر لما يعرف انه خالف اومره
بعد ساعه
الدكتور خرج
كينان.
What happened?
حصل ايه
الدكتور.
aborted fetus,she needs care
اجه”ضت الجنين . تحتاج للرعايه
كينان. اوكي
بعد مده كينان وصل جينا لقصر النمر ويحاول يوصل للنمر محدش يعرف مكانه
كينان في الموبيل. زين النمر فين
زين. معرفش بحاول اكلمه مبيردش
كينان. هو ممكن يكون! ينهار اسود.
معقول يكون……
زين. لازم نوقفه دا مش معه حراسه
كينان بغ”ضب. تفتكر حد يقدر يوقف النمر مش عارف هو ناوي على ايه
يتبع ….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية اضغط على ( رواية جحيم النمر )