رواية حوريتي الجميلة الفصل العاشر 10 بقلم خلود
رواية حوريتي الجميلة الفصل العاشر 10 بقلم خلود
رواية حوريتي الجميلة البارت العاشر
رواية حوريتي الجميلة الجزء العاشر
رواية حوريتي الجميلة الحلقة العاشرة
يقوم حسن من النوم 🥱
اه ليه راسي بتوجعني كده
حور ياله قومي علي شان المدرسه حور قومي
ينظر علي السرير حور
يصرح حسن ايه ده
تنظر اليه فريال بخبت شظيد وتصرخ علي صراح حسن تقوم من علي السرير ايه اللي انتا عملتو ده يا حسن انتا ديعتني وتبكي بتمسيل شديد اهي اهي اهي ده اخرتها يا حسن اخدمك انتا وبت اخوك وابديك
علي اولادي تقوم تستغلني كده
حسن. انتي بتقولي ايه انتي اكيد اتجننتي
انا مستخيل اعمل كده
فريال بتبكي. وتصرخ لا انتا عملت يا حسن
حسن. انتي مجنونه انا اخر حاجه فكرها انك انتي جبتي لي الشاي ولاوة العصير
فريال ببكاء شديد اه وبعد انتا قولتلي انك تعبان ممكن تسعدي حور تدخل تنام في الاوضه بتاعتها
واول ما دخلت حور نامت
وانا خرجت من عندها
لقيتك في الصاله .
بتبكي. قولتلك مالك قولتي ان تعبت من الحمل التقيل اللي انتا شايل فوق كتافك
حسن انتي كدابه انا مش فكر حاجه
……………………………………💜💜…. فريال. تمد. يدها تمسك التلفون وتتصل بكنان. وتفصل
………………….🧡🧡……………………….. في منزل فريال
كنان اه الحكايه يا ماما اكيد لسه حس مش فاق
يخذ كنان البيت ذهاب و ياابن. ياله يا ماما اتصلي بقا
ترن ترن.
كنان بفرحه اخيرن يا ماما
يذهب كنان بسرعه الي شقه حسن يدق الباب بسرعه
عمي حسن عمي حسن اقتح
تسمع فريال كنان وبفرح مخقيه
تظرب فريال لا وشها يا لاهو . يا لاهو يافرحتك
يا فريال اعمل ايه انا دلوقتي يا حسن اتصرف في النصيبه دي اللي انتا عملتها
حسن اخرسي انا ما ما عملتش حاجه اخرسي وقومي من هنا انا مش ناقص وجع دماغ
تقوم فريال من علي السرير بهدوم المقطع
وتنزل علي ركبها اعمل ايه يت حسن انتا السبب انا ايه زنبي وتمسك في ايد حسن وتبوس ايدو وتترجاه
كنان. لو شافني كده ممكن يموتني فيها
كنان عمي حسن افتح الباب ارجوك
حسن يترك فريال في الغرفه ويذهب يفتح الباب للكنان
كنان . عمي الحقني ارجوك انا في مشكله
حسن بقهر من فريال خير يارب
كنان. ماما مش موجود في البيت من امبارح
وانا مش عارف راخت فين
….💐💐…………………………………..تقوم حور من النوم
حور ببكاء . حسن حسن
حسن يترك كنان ويذهب سريعا الي حور
حسن مالك يا قلبي ليه بتبكى
حور انتا ليه سبتني انام في الاوضه بتاعتي
.🌹..🌷… فريال في داخل الاوضه ..🌷🌷🌷.
فريال. 😂ههههههه اخيرا يا حسن هتكون ملكي لي لو حد ولو علي حور انا هتصرف معاها
وتقوم بران علي كنان
……….. كنان عمي انا برن علي امي .
كنان بغضب مصطنع . عمي ده صوت تلفون امي
هو الصوت جاي من الاوضه دي
يذهب كنان الي الاوضه وتقوم بفتح الاوضه
ويصرح امي ايه ده
فريال ببكاء كنان انا
كنان. بصراح. حسن ايه ده ممكن اعرف ايه في وليه هدوم امي كده ممكن اعرف ايف فيه
حسن. اسمع
فريال كنان ابني
كنان . اسمع ايه
.🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷.. فلاش باك.🌷🌷🌷🌷.
فريال. اسمع.انا هخط منوم في الشاي لحسن وفي العصير لحور واول ما ينامو هتصلبيكي تاجي علي طول
كنان بس حور ممكن ياازيها دي لسه صغيره
فريال ما تخافش هحط بسيط لحور بس علي كده ما تقومش في اليل وتفضح الدنيا
فريال انتا اول ما ارن عليك تاجي علي طول وتقوم ان انا مش في البيت من امبارح غرفت هتعمل ايه
واول ما حسن يخرج من الاوضه انا هتصل بيك وانتا تعاود الاتصال واول ما تسمع صوت التلفون بتاعي تدخل الاوضه وتصرخ فيا. وتكسر في البيت وما تتديش فرصه لحسن انو يتكلم انتا سامع
كنان. حاضر بس انا خايف لحسن يحس حاجه
فريال انتا ما تدهوش فرصه انو يتكلم او يفكر
اول ما استني في الاوضه تعمل اللي اولتلك عليه وتنزل تجيب المأذون عل طول
كنان بس يا ماما
فريال بخبت. انتا عايز حور ولا لا
لو مش عايز حور بلاش من المسلسل ده كله
وريح نفسي
كنان بسرعه . انا عايز حور اكتر من الاول كمان
فريال بحب مصطنع . انا بعمل كده كله علي شان انتا يا حبيبي
كنان. انا بحبك اووي يا امي
💕💕💕💕💕عوده من الفلاش باك💕💕💕💕
كنان. انا عايز اعرف ايه ده ويقوم بغضب ويكسر في البيت ايه ده انا غايز افهم
ويجلس علي الارض
ينظر الي فريال
فريال. تقوم يغمز بعنها لكنان
يقوم كنان. انا نازل اجيب المأذون وجاي
وينزل وهو مبسوطه
يوسف ايه الحكايه يا احمد ليه ابويا مش بيرد عليا
احمد عمي كان مع حور بيتفسحو
يوسف . بس انا حاسس انا بابا مش بخير
ارجوك يا احمد تروح دلوقتي وتطمني عليه
احمد. طاب انتا اتصل بيه
يوسف . لو اتصلت بيه بيقول انو بخير انا عايزك انتا الي تطمني
احمد. خاضر. يا يوسف
يذهب احمد الي بيت عمو ده الجرس
يقول حسن بخوف وينظر الي الجميع
مين.
احمد. انا يا عمي
حسن احمد 😱
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حوريتي الجميلة)