روايات

رواية طفلتي المجنونة الفصل السابع 7 بقلم زهراء السعيد

رواية طفلتي المجنونة الفصل السابع 7 بقلم زهراء السعيد

رواية طفلتي المجنونة البارت السابع

رواية طفلتي المجنونة الجزء السابع

رواية طفلتي المجنونة
رواية طفلتي المجنونة

رواية طفلتي المجنونة الحلقة السابعة

فرح / انت انسان رخم وبارد و ع*جل يا ع*جل يا ع*جل يا ع*جل😝😝
مراد بغضب شديد / بقا انا يابنت$#*”&$*😡
فرح بغضب / اه يا ب*غل انت😠
مراد بغضب / بت انتى اا
يوسف / خلاص يا مراد بقا انا اسف يا انسه فرح
مراد بغضب / انت بعتذر ليه من السلعوه دي
فرح بغضب/ بقى انا سلعوه في عربيه نصف نقل😒
مرادبغضب/ يا بنت متخلنيش اتغابى عليك😠
فرح استفزاز طيب وريني هتعمل ايه كده😒
مراد / والله لوريكي بس استني عليا شويه
يوسف/ بس بقى يا مراد انا اسف للمره التانيه انسه فرح
فرح بابتسامة / يالهوي يالهوي علي العسل يا ناس والله العظيم عسل
يوسف بضحك / ههههههه اسفه يا انسه فرح
فرح /اسف ايه وبتاع ايه ده انا اللي اسفه ما تتجوزنيش وتكسب فيه ثواب
يوسف بضحك/ ههه انا اسف للمره الثانيه وانا لازم استاذن انا دلوقتي عشان انا عندي شغل مهم
ريما / ليه بس كده ما تخليك قاعد كمان شويه يا استاذ يوسف
يوسف/ لا انا اسف والله مره تانيه
رشا/ ليه كده بس يا ابني خليك قاعد شويه ده انت منورنا والله
يوسف /معلش يا امى خليها مره تانيه

 

 

 

رشا/ بس
يوسف بحترام/هتتعوض في مره ثانيه♥
رشا / ماشي يا ابني ربنا يسعدك يا رب
مراد/ وانا ايه بقى ما فيش دعوه حلوه لي ولا ايه
رشا بضحك/لا ازاى انت لك دعوه حلوه اكيد يعني روح يا ابني ربنا يرزقك بنت الحلال المناسبه بالذريه الصالحه
مراد / احلى دعوه دي ولا ايه
يوسف/ استاذن احنا بقى
مراد / باى يا حلوه😉
فرح بقرف/ في ستين داهيه
مراد / سمعتك على فكرة😒
محمود/ ماشي يا ابني وصليهم يا ريما
ريما/ ماشي يا بابا
في ناحيه تانيه في بيت يوسف
رحمه / بقى انا بصل يا رخم يا سقعان
مازن/ اه عندك مانع ولا ايه يا رحمه هانم 🤨
رحمه / اه عندى هتعمل ايه يعني
مازن/ انتى اللى قولتى
مازن قرب منها وشدها من وسطها ليه قوى وراح باسها💋
رحمه بصدمه / انت انت عملت ايه😳
مازن ببرود/ هكون عملت ايه يعني بوستك عادي
Eres un animal😠
مازن / لا لا لا يا قلبي حد كده عيب برده تشتمي جوزك 😉
رحمه بصدمه/ qué😳
( ملحوظه يا جماعه رحمه لما بتعصب بتتكلم باللغة تانيه خالص🙄)
مازن ببرود/Yes, my dear, you are my future wife

 

 

 

رحمه بصدمه/ ههههه انت بتهزر صح ازاى ده
مازن ببرود/ زى النااس الفل والياسمين😒
رحمه بغضب / بس انا مش موافقه على الجوازه دى
مازن ببرود/………….
////////////////////////////////////////////////////////
ريما بابتسامة/ هتوحشيني اوى يا زياد
زياد/ وانتي كمان يامامى اوى انا بحبك اووي اووي يا مامي
ريما بحب/ وانا كمان يا قلبي بحبك اوى
يوسف في نفسه/ اااه ياابن المحظوظه يا زياد بتحبك انت بس ماشي ياعم انبسط انت بتحبك😒
ريما/ استاذ يووووسف
يوسف/ هااا نعم ياانسه ريما
ريما/ انا ناديت على حضرتك كتير بس ماسمعتش
يوسف/ اه معلش مخدش بالي
ريما/ لا عادي ولا يهمك
يوسف / طيب انا همشي عشان مراد مستني في العربيه تحت
ريما/ ماشي
زياد/ باااى يا مامي

 

 

 

ريما/ باااى يا قلبي❤
////////////////////////////////////////////////////
يوسف بيكلم زياد / اد كده بتحب ريما
زياد بفرح/ اوووى اوى يا بابى اوى ونفسي تعيش معانا
يوسف ببرود/ صدقني يا زياد قريب اوى هتيجي تعيش معانا
زياد بفرح/ بجد يا بابى
يوسف / بجد يا زياد😈

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية طفلتي المجنونة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *