روايات

رواية عشق و جحيم السيف الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم عبير الزهور

رواية عشق و جحيم السيف الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم عبير الزهور

رواية عشق و جحيم السيف البارت الثاني والعشرون

رواية عشق و جحيم السيف الجزء الثاني والعشرون

عشق و جحيم السيف
عشق و جحيم السيف

رواية عشق و جحيم السيف الحلقة الثانية والعشرون

فيي المستشفى حور

الدكتوره خرجت من الغرفه الفيها حور و قالت بأسه

الدكتوره بحزن…. اسف اوي

مها بخوف… بنتي جرالها حاجه.. انطقي

سيف بخوف شديد….. قولي بسرعه حور مالها

الدكتوره بحزن شديد.. مقدرناش ننقذ الطفل.. المدام جالها انهي،ار عصبي و فقدنا الطفل

سيف بستغراب…. طفل.. طفل اي

الدكتوره.. المدام حور.. كانت حامل

وقع ذالك الخبر مثل الساعقه على قلب سيف

سيف بصدمه.. يعني ابني ما*ت قبل ما اعرف انه موجود

مها بنهيار… كلو بسببك انتا اسبب بنتي سقطت بسببك منك لله

هاجر بصدمه.. ابن ابني ما.ت و قعدت تعيط.. و تقول… يا ربي اقف جنبنا و متسيبناش و قعدت تعيط

سيف مازال مصدوم من خبر مو.ت ابنو قبل ما يعرف كدا و قال

 

 

 

 

سيف بعدم استيعاب.. ممكن اشوفها

الدكتوره… اه بس ممكن مش تقول لها شي يعصبها

سيف… حاضر

دخل الغرفه بتاعت حور و حور كانت بدئت تفوق

سيف بخوف.. الحمدلله على سلامتك خضيتيني عليكي

حور بوجه شاحب و ملامح باهتا.. ههههه حلو دي ليه انا اهمك في اي

سيف.. انتي حببتي ومراتي و كل حياتي

حور بعصبيه و انهيا*ر..لا انتا كداب انتا كداب انتا مش تحبني و بعدين انا مش مراتك انا طليقتك عشان انتا طلقتني ولا انتا مش فاكر… ههه مش انتا بعتني لزين… تعرف زين احسن منك.. زين كان عارف انا بحبك قد ايه كنت اقصد معا ذالك هوا حاول كل الطرق عشان يحصل عليه

سيف.. بس

حور بنهيا*ر… اسكت انتا من اول مطبه رميتني

سيف بعصبيه.. كل دا عشان.. انا كنت بدور عليكي من عشر سنوات.. انتي ليه مش تفهمي

حور…. انتا اكتر واحد انا اكر*هو.. انا مش بحبك خالص… بعدين انتبهت الى نفسها و حطت ايدها على بطنها و قالت بخوف… ابني ابني كويس

سيف بخوف عليها….. حور اسمعي.. الله هيعوضنه غيره ان شاء الله

حور بعصبيه و انهيا،ر…. ابني ابني لا لا اانا بكر،هك.. اخرج بره وقعدت تصرخ بعاله صوت

الدكتوره جت وقالت اخرج اخرج انا مش قلت لك مش تقول لها كلام يعصبها و. اعطتها ابره مهدء

في الخارج

مها بخوف.. انتا عمل ايه في بنتي

 

 

 

 

اسر..اختي مالها باتصرخ كدا

سيف…. عرفت انو اببنا ما،ت

بعد مرور3 ايام حور صارت احسن و استوعبت انو اهلها عايشين و قررت قارار

سيف بحب.. يالله خفي عشان ترحعي بيتك

حور بضحك.. هه ومين قالك انا هرجع معاك

سيف بصدمه.. ازي مش هترجعي معايه.. ترجعيبيت و انا هردك ليه

حور.. وانا مش موافقه.. انا هروح بيت اهلي

سيف.. لا يا خببتي انتي مش هتبعدي عني تاني انا كنت نضيعك 10سنين و انا بدور عليكي و لما الاقيكي تتركيني

حور.. مش انا الخترت الطريق دا انتا الخترتو

زين دخل

زين… فامر نفسك ايه يا سيف باشا انتا مش طلقتعا عشان اتزوجها

سيف بعصبيه.. دا مان زمان خد اختك وغورو من وشي

 

 

 

 

زين بعصبيه.. لا يا سيف باشا مش بسهولا دي

اسر بغضب… لا انتا ولا هوا اختي هترجع بيتنا تاني و مش عاوز اشوف وشكو تاني مش كفايه العملتو بيها

زين بيوجه كلامه لروح

زين… القرار ليكي.. انا طالب اتزوجك و اذا انتي موافقه انا هكون فرحان اوي

سيف.. دا بحلامك انا مش هسمحلك تاخدها مني

مصطفى. … ايه مالكم كدا عاملين زي العيال الصغار.. في الاخر القرار لبنتي روح

زين.. اه يا روح انتي تقبلي تتزوجيني
.
روح……….

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق وجحيم السيف)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *