روايات

رواية أحببتك حتى الموت الفصل الثالث 3 بقلم شروق الشرقاوي

رواية أحببتك حتى الموت الفصل الثالث 3 بقلم شروق الشرقاوي

رواية أحببتك حتى الموت البارت الثالث

رواية أحببتك حتى الموت الجزء الثالث

عشقتك حتى الموت

رواية أحببتك حتى الموت الحلقة الثالثة

مع طلوع شمس جديده استيقظ عشق علي رنين فونها
الووووو
انتي ليسه نايمه يا ست هانم يلا
عشق حاضر انا جيا اهو عشق بتذكر بس انهارده عطله مفيش جامعه 😡👺
انتي بتصحيني لي يا مني
مني بضحك عارفه بس انتي عندك مقابله شغل
عشق دا الا هو ازاي😑
مني يبنتي في شركه عاوزه موظفين جديده يلا بقي نلحق نقدم
عشق وهي بتجري من علي السرير انة جايه اهو وقعت 🏃‍♀️🤸أو مش جيا
مني،🤣🤣🤣🤣ه*بله
وصل فهد الشركه اي ده يا محمد الشركه مالها فيها زحمه كتير انهارده
محمد تقديم علي وظايف
فهد طب مفيش حد يتقبل الا والورق بتاعه يكون عندي تمام
محمد انا هنقي الا معاهم موهل وانت أعملهم مقابلات تمام
فهد طيب
وهنا وصلت مني وعشق وقدمت عشق ورقها وتم قبولها مع الا هيعملوا المقابلات
عشق بتسأل شخص هو المرتب هنا كام
الشخص يبدأ من ٦٠٠٠ جنيه

عشق اللهم صل على النبي طيب يخويا شكرا
الشخص بصالها و سرح مش دي البت الا اتخنقت مع فهد دانتي هيتعمل منك شورما زي الفراخ😂😂😂
محمد اتفضلي يا هانم اطلعي اعملي المقابله وهو بيضحك وربنا معاكي
عشق بستغرب بيضحك لي ده اكيد بيعاكس شكلها شغلانه طين من اولها
عشق لسكرتيره ممكن تقولي للمدير اني هنا اعمل المقابله
السكرتيره بغيره منها ومن جمالها وجسمها الرياضي وعيونها الخضراء
وبشرتها البيضاء استني هنا
عشق مالها بنت المسلوعه دي وفين هدومها دي مش لبسه هدوم يختي اعوز بالله وحطا كيلوا روج اي كل دا وانا مالي 🤣🤣🤣(بعد ما قطعت في فرواه البت وبعدين وانا مالي )
فهد كان مشغول في مجموعه من الورق أمامه
السكرتيره ، فهد باشا في بنت بره عاوزه تعمل المقابله
فهد تمام دخليها

السكرتيره طب متامرش بحاجه تاني بمياعه
فهد بصلها بقرف وقالها لوسمحتي اعدالي من اسلوبك دا وانتي بتتكلمي معايا وتفضلي لما اعوز حاجه هطلبك
خرجت وهي في قمة غضبها اتفضلي في انتظرك
دخلت عشق وهو كان بيده ورق وكان مش بصصلها وسالها اسمك الثلاثي
واول لما اتكلمت وقالت عشق احمد الشرقاوي
رفع عينه ليتقابل عينهما ببعضهم عشق بعصبيه هو انت وقام فهد انتي اي الا جابك هنا
عشق انا جيا للمدير مش جيا ليسدتك
عشق ما الا انتي متعرفهوش اني انا مدير الشركه
عشق بصدمه ايه دا بجد
فهد بغرور ايوه انا
تحبي تكملي في الشغل ولا انده علي الا
بعدك عشق وهي تتذكر انها بحاجه الي العمل وتذكرت زوج امها وقالت بحزن انا موفقه احس فهد بحزن بعينها بس مبينش حاجه تمام ممكن تبدي من بكره اتفضلي
خرجت عشق من الشركه كانت مني في انتظارها بره مالك مكشره كده لي متقبلتيش ولا اي
عشق لا اتقبلت بس انتي عارفه مين صاحب الشركة
مني بستغراب مين

عشق الراجل الا اتخنقت معا عشانك يوم البيبسي
متي ينهار يا عشق وهتعملي ايةمعا
عشق ولا حاجه أمري لله مطره وخرجوا من مكان الشركة ورجعوا علي بيتهم
في بيت مني كان ولدها مبيحبش عشق عكس ام مني خالص الا كانت بتموت في عشق مني السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
الام وعليكم السلام ها يبنتي عملتي ايه
مني اتقبلت الحمد لله
الاب هي مين دي الا اتقبلت
مني دي عشق كانت بتدور على شغل
الاب بعصبيه هو انتي كنتي بتسالي علي شغل لعشق وانتي مالك بيها انا مش قلت تخفي كلام مع البت الا كلها مشاكل دي

مني بس دي اختي يا بابا ارجوك متقولش عليها كده
الاب اسكتي انتي خالص انا ادرا بي مصلحتك 😡😡
الام دي بت غلبانه ويتيمه يا حاج ارجوك متقلش عليها كده هو بس الك*ب جوز امها دا يلا ربنا يهدلها الحال
نروح لعشق رجعت البيت لقيت الكل متجمع علي بيتها وامها في الشارع
عشق جريت عليها ماما في اي
الام ابوكي ضرب صاحب الشقه وصاحب الشقه طردنا من البيت وقال ملناش عيش هنا تاني .
عشق لصاحب الشقه انا بتأسف لحضرتك والله وهي بتعيط اخر فرصه
الراجل ابوكي يمد ايده علية انا طب انا عاوزه الاجار والفلوس بتاعه الشقه
عشق بس قلتلك اسبوع امبارح
الراجل لل عوزهم كلهم بكرا
عشق بصدمه بكرا
عشق طب انا اجبهم منين بكره افهمني لو سمحت ممكن تديني يومين بس أدبر المبلغ
صاحب الشقه تمام اودمك يومين بس
عشق تمام شكرا

الام ، بحزن هتجيبي الفلوس دي منين يا عشق انتي ليسه مفيش شغل قبلك
عشق انا اتقبلت في الشغل يماما وححاول اخد سلفه
مال فين عم ابراهيم صاحب المشاكل دي كلها
الام ضرب الراجل وهرب خاف للحكومه تحطه في السجن
عشق والله هيكون اريح
الام تعالي يحببتي كلي وارتاحي علشان تعرفي تشتغلي بكره
عند فهد كان سرحان في عشق وفي جمال عيونها واد اي هي جميله بس افاق علي صوت صاحبه محمد
محمد فهد يا فهد رحت فين
فهد اممم معاك كنت بتقول اي
محمد يااا الا واخد عقلك مين
فهد مفيش بقولك انا عاوز اغير السكرتيره بتاعي عينلي اي حد من الا قبلتهم امبارح
محمد تمام

اشرقت الشمس وبدأ يوم جديد علي أبطالنا
استيقظت عشق متأخره معاد الشغل
عشق صباح الخير يا احلى ماما
الام بحنيه صباح النور والسرور على قلبك
ماما انا متاخره اوي علي شغل ودا اول يوم ليا
الام طب مش تفطري الاول
معلش يماما ومعرفش هرجع امتي سامحيني يلا باي
باي يروح وقلب امك
بتك مشيت
اه مشيت كانت متاخره ومفطرتش
احسن وفرت يختي فين الاكل هاتي
الام بحزن حاضر يخويا
عند مني كانت ماشيه في طريقها للسوق تجيب لأمها طلبات البيت وبالفعل أحضرت كل شي هكلم البت عشق اشوفها راحت الشغل ولالا
الووووو
عشق انتي فين
عشق ،متاخره اوي علي الشغل ادعيلي ميرفضونيش من اول يوم
مني انشاء الله خير يا قلبي
عشق لما اوصل هكلمك في رعايه الله

يتبع …

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة جميع فصول الرواية اضغط على (رواية أحببتك حتى الموت

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *