رواية عشقت ابن عمي من الصغر الفصل السابع عشر 17 بقلم جاسمين محمد
رواية عشقت ابن عمي من الصغر الفصل السابع عشر 17 بقلم جاسمين محمد
رواية عشقت ابن عمي من الصغر البارت السابع عشر
رواية عشقت ابن عمي من الصغر الجزء السابع عشر
رواية عشقت ابن عمي من الصغر الحلقة السابعة عشر
الفصل السابع عشر 🌸
زين: ايه الاحتفال ده عشان ايه
ملك: عشان انا وانت ياحبيبي وعشان حاتم وفاطمه ومصطفي وفرح
زين: اه تمام وبيبص لقي حاتم ماسك ايد فاطمه وداخل
حاتم: هاي ازيك يازين ازيك ياملك
زين: كويس ياصحبي
حاتم: الف مبروك
زين: الله يبارك فيكي
حاتم: يعني ماسلمتش علي فاطمه بنت عمك ولا حتي بركتلنا
زين: اصلا بمبحبش اسلم علي الكدبين
فاطمه: عنيه دمعت
فاطمه: بعد ازنكم انا هطلع البلكونه اشم هو وسالبتهم ومشت
حاتم: زين ان غلط فيه تاني هزعلك فاطمه هتبقا مراتي واللي يهينه كانه هاني
زين: تمام ياصحبي
حاتم: انا طالع اشوفه عشان انا مش بحب اشوفه زعلانه سلام
ملك: سلام شوف يازين بيحبه كيف وانت كمان بتحبني اكتر منه صح
زين: بعصبيه ها اه اكيد بحبك ياقلبي
مصطفي: هلا هلا
زين: هلا الله يرحم ايه اللي جابك
مصطفي: فرح عزمتني انا وفرح
زين: شكرا ياملك والله انا مش عارفه اقولك ايه انتي انسانه جميله وطيبه
ملك: ياقلبي مافيش شكرا مابينا اهلك بقا اهلي خلاص
منال: كلامك صح يابنتي والله
زين: انتي عزمتيها هي كمان
ملك: اه مش هي تبقا مامتك يبقا لازم اعزمه
منال: حبيبتي تسلميلي ربنا يخليكم لبعض ويبعد عنكم اي حد وحش وبصت لفاطمه
زين: يلا عشان نفرح يلا
ملك: يلا
فاطمه كانت واقفه عماله تتفرج علي زين وهو عمال يضحك ويهزر معا ملك
حاتم: مالك زعلانه ليه
فاطمه: ها لا وازعل ليه
حاتم: فاطمه انسيه هو بيحب ملك مش بيحبك انتي وكمان هبتخطبوها
فاطمه: عايزني اعمل ايه ياحاتم
حاتم: عايزك تنسيا وتحبيني انا انا والله بحبك اوووي
فاطمه: هحاول انسا بس احبك مستحيل انت عارف انت عملت فيه ايه انت دمرتني ياحاتم وانا مستحيل اقدر اسامحك او احبك
حاتم: يعني كنتي عايزاني اعمل ايه مانتي مكنتيش راضيه تتجوزيني فكان لازم اعمل كدا
فاطمه: عارف ياحاتم انت اكتر انسان زباله انا شوفته ومش عشان وافقت اني اتجوزك وساكته يبقا خايفه منك لا انا خايفه علي زين عشان لو عرفك هيموتك فيه وانا مش حابه يضيع حياته عشان انسان زباله زيك
حاتم: راح مسكه من دراعه جامد لا بصي هو مش عشان بحبك وساكت يبقا تشتمي براحتك لمي نفسك
فاطمه: ان مسيبتش ايدي دلوقتي مش عارف انا ممكن اعمل ايه فيكي وراحت زيحه بعيد
فرح: فاطمه تعالي عايزاكي في حاجه
فاطمه: حاضر بعد ازنك ياحاتم انا هروح مع فاطمه
حاتم: تمام ياحبيبتي روحي
فرح: فاطمه في ايه صوتكم كان عالي شوي
فاطمه: ها لا مافيش حاجه بقولك انا زهقانه وعايزه اروح وكانت وهي بتتكلم بتبص علي زين
فرح: ايه زعلانه قوليله ورجعيه ليكي
فاطمه: اقوله ايه انا لو قولتله هضيعو اكتر وكمان ممكن ميرداش ياخدني وانا كدا
فرح: فاطمه زين بيحبك وهيبقا عارف انه غصب عنك فمستحيل يسيبك
فاطمه: زين بيحب ملك مش بيحبني انا
فرح: زين بيحبك انتي
مصطفي: بتحكو في ايه
فاطمه: مافيش بس عايزه اروح تعال روحني
مصطفى: تمام تعالي
مصطفي: هنعمل ايه الخطوبه خلاص بعد بكرا
_مش لقي فكرا اعمل غير اني اروح امسكه حاتم الكلب ده وخليه يقول كل حاجه
مصطفي: مش هيقول الحقيقه عارف
_عارف
مصطفي: ملك مشتركه مع حاتم وفي شخص تالت بس معرفهوش مين التالت
_ملك يابنت ال…. انا كنت شاكك فيه بس كنت عايز اتاكد وانت عرفت كيف
مصطفي: يوم الحلفه سمعت ملك وهي بتكلم حاتم في الاوضه
فلاش بااااك
حاتم: كدا احنا كسبنا بس خطه حلو اللي عملنه دي
ملك: هههههه اه وزين الاهبل هو مصطفي والعياله كله صدقه عشان مش واثقين في بنتهم
حاتم: هههههه بس كدا خلاص انتي خدتي زين وانا خدت فاطمه واحنا اللي كسبنا
ملك: فعلا وطنط التانيه الهبله اللي بنستغاله مصدقانا وماشيه معانا
حاتم: هههههه فعلا باين عليه العيله كله هبله المهم يلا نطلع احسن حد يسمعنا
ملك: يلا
الحاضر
_يابنت ال…. كدا تمام والله لاندمهم والمجهول التالت ده هعرفه بس استنا المهم هتعمل ايه هتاخد الدو ده وتحطه في عصير او اكل لفاطمه
مصطفي: بتاع ايه الدو ده
_هيخلي يطن فاطمه توجعه وانتو هتخدوها تكشفو عليه وهتتفق مع الممرضه انه تكشف عليه
مصطفي: تمام بس هتنجح الخطه
_اه متخافش يلا روح بقا كمل نوم وانا كمان
مصطفي: تمام
مصطفي: صباح الخير
فاطمه: صباح النور
مصطفي: جبتلك احل عصير مانجا
فاطمه: هههههه وايه الروقان علي الصبح ده في حاجه ولا ايه
مصطفي: هههه لا عادي هو عشان جبتلك عصير يبقا في حاجه انا غلطان انا ماشي
فاطمه: هههههه لا خلاص هات وتعال
مصطفي: حبيبتي يلا اشربيه كله عشان عايزين ننزل نقعد شوي في الجنينه
فاطمه: تمام وراحت شاربه العصير
فاطمه: الحمدلله خد الكوبايه اهي
مصطفي: تمام هروح انزل استناكي علي الفطار
فاطمه: تمام
بعد شوي فاطمه كانت نازله عشان تفطر والكل كان قاعد علي طاولت الفطور يفطر
فاطمه: صباح الخير
الجد: صباح النور ياجميل تعالي افطري
فاطمه: تمام وقعدت تفطر ولسه هتحط اول لقمه في بوقه وحست بوجع جامد في بطنه
فاطمه: آه اه اه اه
فرح: مالك
فاطمه: قامت جري علي الحمام ترجع
الكل جري ورها
فاطمه طلعت من الحمام
هدي: مالك ياحبيبتي
فاطمه: معرفش بطني وجعاني اوووي وعايزه افضل ارجع
مصطفي: تعالي ناخدك عند الدكتور
فاطمه: لا اه اه
الجد: يلا يامصطفي خدوها عند الدكتوره تكشف عليه دي تعبانه اوووي
مصطفي: تمام هطلع اجهز العربيه عقبال ماتيجو ورايه
زين: طيب انا هروح الشغل بقا
الجد: روح مع بنت عمك مش شايفه تعبانه.
زين: اخوها معاها وممكن ترن علي حاتم يجيله هروح عشان ملك مستنياني هشوفه وبعدين اطلع علي الشركه
الجد: بس ياب
فاطمه: والدموع في عينه خلاص ياجدي روح ياستاذ زين ل ملك احنا مش عايزينك
زين: تمام سلام
هدي: يلا يابنتي
فاطمه: يلا ياماما
عند الدكتوره
الدكتوره: مالك
فاطمه: مش عارفه كنت لسه هفطر ولقيت بطني وجعتني وبدات ارجع ومش قادره
الدكتوره: تمام تعالي اكشف واشوف في ايه
فاطمه: تمام
الدكتوره: خدي العلاج ده وان شاءلله هتصحي هو زي برض في معدتها
هدي: تمام شكرا يادكتوره
مصطفي: خدوها وانزلو وانا هحاسب واجي
فرح: تمام
مصطفي: ها ايه الاخبار
الدكتوره: هي لسه بنت بنوت
مصطفي: تمام شكرا اتفضلي الفلوس دي وشكرا بجد
الدكتور: العفو
مصطفي: سلام
بليل
_ها ايه الاخبار
مصطفي: مامسهاش
_كنت متاكدا تمام كدا بكرا بقا انا هعرفك هعمل فيه ايه
مصطفي: هتعمل ايه
_هيحصل……….
مصطفي: اشطاااا
_يلا تصبح علي خير
مصطفي: وانت من اهله
- لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
- لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية عشقت ابن عمي من الصغر)
جميله جدا جدا وياريت متتاخريش فالباقي
جميله ورائعة