رواية أحببت ابن خالتي الفصل الثاني 2 بقلم ميسرة محمد
رواية أحببت ابن خالتي الفصل الثاني 2 بقلم ميسرة محمد
رواية أحببت ابن خالتي البارت الثاني
رواية أحببت ابن خالتي الجزء الثاني
رواية أحببت ابن خالتي الحلقة الثانية
ملك: انا هقوم افتح وراحت فتحت واتصدمت
عمر: اي رايك في المفاجأة دي
ملك لسة مصدومةودخلت جوة .. وعمر دخل وراها
سعاد؛: اول ماشافت عمر جريت عليه وحضنتو
ورهف اتشعللقت في رقبتو..
زينب: حضنتو وسلمت عليه
اما بقا ملك
زينب: مش هتقومي تسلمي على ابن خالتك ولا اي ياملك
ملك: اه طبعا ازيك ياعمر
عمر: تمام يالوكا وانتي عاملة اي مكنتيش بتسالي بس ماشي ياستي
ملك: انا عاوزة اروح ياماما
سعاد: في اي يحبيبتي انتو لحقتو تيجو
ملك: معلش ياخالتو تعبانة وعاوزة اروح
عمر: في اي يالوكا مالك اجبلك الدكتور
ملك::لا انا كويسة بس عاوزة اروح
رهف: في اي ياملك اقعدي معايا شوية
ملك: لا معلش مرة تانية😌
زينب: خلاص على راحتك ياملك يلا… ومشيو
ملك روحت دخلت اوضتها واعدت تعيط
ملك: لي مش حاسس بيا لي سبني في وقت ماكنت محتاجاه
وسافر لي وقعدت تعيط وتفتكر ذكرياتهم مع بعض وقبل مايسافر..
flash back
ملك: عمر
عمر: اي يالوكا
ملك: مالك سرحان في اي
عمر: مفيش
ملك: طيب يلا نقوم نتمشى وانا وانت ورهف
عمر: طيب يلا يالوكا عشانك انتي بس. 😊
رهف: ٠لي انشأة الله ياض انت زي اختك انا بردو🙂
عمر: ونبي في بنت تقول ياض😒
ملك: ويسطا كمان😂
رهف: جدعة يابت يالوكا 😂
عمر: طيب يلا عشان اخرجكو عشان في مفاجأة..
ملك: الله مفاجأة اي قولي هاا ها✨
رهف: يلا قول يلا
عمر: لما نيجي بس من تحت
رهف وملك قالو.. ماشي ونزلو
واتمشو وراحو مول يشترو حاجات
رهف قالت انا هجيب حاجة وجاية استنوني
ملك: استني نيجي معاكي
رهف: لا استنوني هاجي بسرعة
ملك وعمر قالو ماشي
عمر: ملك. ملك. ملللك
ملك: اي في اي خضتني😂
عمر: اي اللي واخد عقلك ياجميل😉
ملك: ها لا مفيش
عمر: طيب
رهف خلصت وروحو وملك راحت معاهم
عمر: جمعهم كلهم وقال انا قررت اسافر برا افتح شركة صغيرة كدة انا ومالك صحبي.. وهسافر كمان اسبوع وطبعا ماما عارفة من شهر
ملك: الكلمة نزلت عليها زي الساعقة
رهف اعدة زعلانة لانه هيسافر وزعلانة على ملك اللي قعدة مصدومة
ملك: رهف انا هروح معلش سلام.. وقايمة صوت عمر وقفها
عمر: هتروحي فين دولقتي الوقت اتاخر بكرة روحي
ملك.. لا هروح وفتحت الباب عمر اتعصب ونزل معاها
عمر روح ملك ومشي وملك فضلت اعدة اسبوع في اوضتها بتعيط ومش بتاكل كويس لحد ماجيه اليوم اللي عمر هيسافر في
زينب: ملك يلا ياحبيبتي عشان نروح نسلم على ابن خالتك عشان مسافر
ملك: لا معلش ياماما روحي انتي مش قادرة اروح في حتة
زينب: على راحتك ياحبيبتي ومشيت
عند خالتها
عمر: خالتو كويس انك جيتي عشان اسلم عليكي قبل ما امشي امال فين ملك
زينب: قالتلي مش قادرة اروح في حتة
عمر عارف ان هي بتحبه وهو كمان بيحبها بس خايف لتكون مش بتحبه😌وسافر..
باك..
ملك: فاقت من ذكرياتها على التليفون وكانت رهف
رهف: الو يابنتي بقالي ساعة بتصل مش بتردي لي
ملك،؛: معلش مسمعتش التليفون انتي اي اخبارك
رهف: كويسة يلا البسي وتعالي عشان في حاجة عاوزين يقولوها
ملك: تمام باي
ملك قامت لبست دريس سماوي وسابت شعرها الناعم مفرود
ولبست صندل رقيق وحطت روج حفيف وكانت جميلة اوي
وراحت عند خالتها وعمر اول ماشفها اتعصب
عمر: اي اللي انتي لابساه ده
ملك: لبسة اي دريس عادي
عمر: ملك متعصبينش انتي مش شايفة ان الدريس ضيق عليكي
ملك: بس عاجبني.. كانت بتغيظو
عمر: ماشي ياملك😡
ملك: قعدت وسلمت على رهف وخالتها ومامتها كانت هناك
عمر: جماعة انا هخطب
ملك ولتاني مرة تتصدم
ورهف زعلت هي ومامتها ومامت ملك فاهما عارفين ان هي بتحبو
ملك: اه الف مبروك وسابتهم ونزلت
رهف جريت وراها على السلم راحة فين ياملك
ملك: رهف سيبيني دلوقت ونبي مش هروح في حتة متخافيش هعد عند البحر حبة
رهف: ماشي😩
ونزلت وقعدت قدام البحر وفضلت تعيط وتقول هو لي دايما مصصم ان هو يكسرني وهو عارف اني بحبه لي دايما كدة. سابني وسافر وهو عارف اني بحبه ومحتاجاه جمبي ودلوقتي عاوز يخطب لي ياربي كدة لي مش بيحبني هو انا انا وحشة للدراجادي..!
سمعت صوت من وراها…انتي مش واحشة يالوكا
يتبع…
- لقراءة الفصل التالي:اضغط هنا
- لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (أحببت ابن خالي)