رواية حبي لم يكن مستحيلا الفصل الثامن 8 بقلم بسملة بدوي
رواية حبي لم يكن مستحيلا الفصل الثامن 8 بقلم بسملة بدوي
رواية حبي لم يكن مستحيلا البارت الثامن
رواية حبي لم يكن مستحيلا الجزء الثامن
رواية حبي لم يكن مستحيلا الحلقة الثامنة
اا حبيبي قولتها ببرود وانا ببص في كل الجهات ماعدا عينُه
بدون سابق انذار.. ماحستش غير وهو بيمسكني من شعري جامد
ح.. اي يااااختي حبيبك وبتقوووليها في وشي كدا عادي من غير كسووووف
اااه اااه شعري سيب شعري بقووولك سيييبه… ايوا انا هخاف من ايه يا عني.. وبعدين انت ملكش دعواااا بحيااتي.. وانا كمان يسيدي مَليش دعوه بحياتك ديل كدَ …
زاد من ضغطه على شعري… لا مش دييل ياارواااان.. ومش دا الفون الي بتكلمييه بيه اهو.. “القاه على الارض بقوه”…. هنشوف بقَ هتكلميه ازاي… ومافيش خروووج من البيت واذا كان حجتك المدرسه انتِ 3ثانوي مافيش اعمال سنه.. انا هربيكِ قال حبيبي قال… دا انتِ لسا مطلعتيش من البيضه …غووووري على اوضتك
دي اوضتي على فكرا…
عز… اا اه ماشِ هخرج انا.. اخر انذاااار ليييكي فااااهمه.. المره الجايه هتشوفي وشي التاني
رديت بسخريه وصوت منخفض…. هو في وِش تاني غير دا يا شيخ.. امشي هتقطعلي الخلف
لقيته قال….. لا ملكيش دعوه انتِ بالحكايه دي انا قدها وغمز ومشي
وانا لسا واقفه مكاني ببص على طيفه وفاتحه عيني على الاخر… ق قاصده اي دا وبعدين… عنده انفصام في الشخصيه ده.. بالله عنده… اووووف بقَ… وفجأه فرحت… اضااااايق اما عرف لولولولولولي بيغير عليااا عااااا وبيغير عليا يعني بيحبنيي لولولولولولي يا انا يا انت يابن هديير لسا الي جاي تقيل وربنا لخليك تعترف.. عااااا والخطه نجحت لولولولولولي
سمعت صوته من بره… روواااااان اتهدي بقَ وادخلي ذااااكري وبطلي تنطيط.. ذاكري الماااث عشااان هديكي مسااائل واااه لو معرفتييش تحيلي
برقت عاااا ما بحبش الماااث..
اخلصي ساااعه وتجيلي المكتب عشان اراجعلك
.
.
عاااا هسقط بالله هسقط الماااث دي مااااده برده عاااا هيقول عليا اي فاشله وماهيصدق يتكلم
روووااان جيبي المذكرا والملخص ودفترك والبسي يالا
خرجت بسرعه…. البس ليه
عشان هتاخدي في السنتر معاهم
هاا.. مش لسا قايل مافيش خروج.. مش قولت عنده انفصام ماحدش صدقني
لا ما عنديش بس.. عندك امتحانات اخر الشهر ومش عايز اخد ذنبك ولو انتِ مش عايزه انتِ حرا و
سمعني ازاس دا… انا بفكر بصوت عالِ ولا اي… لا لا خلاص فووورريره يبااشا
هههه اخلصي
لبست دريس موف وخمار اوف وايت وصندل ابيض كعب خفيف وملمع شفايف بس ومسكرا وخرجت
اناجاهزه ﯾ ابيه وكُنت قاصده اقوله يا ابيه عشان اعصبه 😂
دا اي دا يا روح …
ابييه في اي وبعدين والله لقول لجدو
جدووووو اي بلاا جدوووو ايه الي انتي لبساااااه دااااا فين الخماااار لبساااالي طرحه
بقلمي بسمله بدوي
رديت بخوف من صوته وشكله…. وربنا خمااار
ومقصراااه ليييه
هو هو الي كدا
والدريس كمان قصير
لا هو الي كدا.. ميني دريس وعلى فكرا هو بيبقى اقصر من كدا بس انا جيباه اكبر و
روووان اتقي شر*ي وروحي غيري وامسحي الي على وشك دا ومتكحله كمان
على فكرا دي مسكرا شفافه وملمع بس
ادخلييي خلصي والا مافيش خروج والله هسيبك وامشي
خلاص خلاص اوووف.. بس على فكرا انا شايفه لبسي عادي
روووان
.
.
هقووول تاني انا مش سواق حضرتك.. اركبي قدام
ح حاضر
لو لقيته سرحانه او مش مركزه في الشرح.. هتزعلي
ابتسمت بسخريه وا*لم…. اي هتطردني قدامه زي المرا الي فاتت… عادي اتعودت.. مع ذلك حاضر هركز بس مش عشااانك عشان انا عايزه كدا
اقعدي قدامي متقعديش ورا
حاضر…
اول ما دخلت روحت قعدت ورا لقيته بصلي وشرار طالع من عينه ومتعصب على الاخر بس انا مهتمتش ولا كأن في حاجه
في نص الشرح . . البنتين الي قدامي
اوووف مز اوي يخريبيته
اها والله شوفي عضلاته الي باينه من القميص يلهوي
ولا شعره ولا لبسه جاان اوي ولا
لا خلاص معتش قادره..
احم لو سمحتوا ممكن تسكتوا… صوتكم عالي ومش عارفه اركز ولا اسمع
_والله..احنا صوتنا واطي..تلاقيكي غيراته على المستر ومعجبه بيه
اجيبها من شعرها دي ولا اي دااا جووزي استغفر الله… احم لو مابطلتووش كلام هقول للمستر
عز بصوت عالي…. ايه الي بيحصل ورا في اي ايه الصوت دا
لسا هتكلم لقيت البت بتقول… يامستر قاعده هي صاحبتها ورا يتكلموا وبقولها اسكتي مش عارفه اسمع من صوتك وهي بردو بتتكلم
رديت بسرعه…. لا والله دول هما الي من ساعه من بدأت تشرح وهما مش راضين يبطلوا كلام
رووووان مش انا مِحذرك تركزي في الشرح..
بصيت في الارض ودموعي نزلت…. تاني مرا يحرجني…. والله اناماليش زنب دول هما الي كانوا بيتكلموا عليك ويعاكسوك قُدامي.. اصلا ما فيش حياااء قااعدين ياااعكسوا فيك وفجأه سِكُت بصدمه ايه الي انا بقوله دا
البت بضحك وبصوت واطي… مش قولت غيرانه..
مقدرتش استحمل اكتر من كدا ومسكتها من شعرها ووو…
- لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
- لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية ولم يكن مستحيلًا)