رواية طفلة الأدهم الفصل الأول 1 بقلم صفاء أحمد
رواية طفلة الأدهم الفصل الأول 1 بقلم صفاء أحمد
رواية طفلة الأدهم البارت الأول
رواية طفلة الأدهم الجزء الأول
رواية طفلة الأدهم الحلقة الأولى
شايف البت دي تجبهالي بليل عايزها في سهرة
تمام يابيه اي حاجه تاني
لاا تجبها بليل في ش”قه الزمالك
مرات الاب: قومي بابت هاتي الطلبات دي
كنز: يامرات ابويا مامحمود اهو خليا يجيب
مرات الاب بزعيق: قومي يابنت ***مش كفايه ابوكي مات وسابك لينا ولا اتوحشتي ضر”ب زمان
كنز بخ”وف: حاضر حاضر ونزلت
المجهول: هي دي البنت الي قال عليها الباشا
مجهول تاني: اه اه هي هاتها خلينا نخلص من ام الحكايه دي
ونزلو خد”روها وخدوها وودها عل شق”ه الزمالك
فاقت لقيت نفسها عل السر*ير ومفيش حد في الاو”ضه
بخوف ضمت نفسها: مين هناا
دخل شخص بين عل وشوو ال”قسوة ووسيم اوي
كنز: انت مين وجيبني هنا ليه
ادهم بضحك: ليه انتي متعرفيش جايي ليه وقرب منها اوي عل السر”ير
گنز بخوف: ابع”د ارجوك عشان خاطري
ادهم: اهديي طيب احنا لسه عملنا حاجه وقبل”ها بعن”ف
كنز بتزق بايدها الصغيررة
استوووب
كنز عند١٦عيونها فيزوز وشعرها اسود وبيضه زي التلج
ومش متعلمه
ادهم قا”سي وشكلووو وسيم وشعرو بني وعنيه خضرة
عندة ٢٨سنه
مرات الاب قاسيه وبتض”رب كنز ديما من بعد ماابوها مات عندها ٥٢سنه
محمود ولد دلو”ع ومش كو”يس عنيه سودا وشعرو اسود وقمحاوي وعند ٢٣سنه
نكمل بقيي
ادهم بعد عنها بضيق: في اي يابت انتي هديكي الي عايزة
كنز بعياط: انا مش عايزة حاجة انا عايزة امشي
ادهم قرب منها واغتصب*بها
كنز اغمي عليها ادهم قام شافها كدا شا”لها وحطها تحت الدش فاقت بسرعه
كنز بغضه: للحقونيي بغرق
ادهم لبسها البرنص وطلعها قعدها
ادهم بهدوء: في حاجه وجعا”كي
كنز ببكاء: انا تعبانه اويي ياابيه
ادهم: طب قومي البسي لبسك ونروح للدكتورة
ولبست ومسك ايدها وودها المسشفي
عايز دكتورة نساء
الدكتور ووهو بيبص عل كنز: منا دكتور بردو ياادهم باشا
ادهم حس بنار جواه اول مرة محسش بنفسه غير وهو بيضر”بوو دي مراتي يابن***
كنز وافقه وخايفه اويي وهو اخدها ودخل لدكتورة
الدكتورة: حضرتك المفروض تقول لي السكرتيرة الي برا انك دخل مينفعش كدا
ادهم دخل مهبته: انا ادهم السيوفي ياهه دكتورة
الدكتور برعب: اهلا اهلا ياادهم بيه اتفضل
ادهم حط ايده عل و”سط كنز: قوللها حسه بيه
كنز بكسوف وبصه الي ادهم
ادهم فهم: طب انا هقعد برا استناكي
كنز قعده مع الدكتورة وفهمتها وادها مهدات فيتامينات
الدكتور بابتسامه: هتخديهم وتخفي انشاء الله ورنت عل السكرتيرة: تمام يادكتوره وقفلت اتفضل يااستاذ ادهم.
دخل للدكتوره
ادهم: اي الاخبار يادكتورة
الدكتوره بابتسامه: هي بخير بس لو سمحت ياادهم بيه ابعد عنها الافضل اسبوعين
ادهم وهو وبيبص لكنز: وهو لو قدمه القمر دا كلو يقدر يبعد عنه
كنز اتكسفت ونزلت رسها: يلا ياابيه
ادهم اخدها ومشي ركب العربيه واخدها يجيبو لبس
كنز: احنا هنا ليه
ادهم هجبلك لبس وراح اكتب عليكي
كنز بطفوله: تكتب عليا اي ياابيه
ادهم بابتسامه: عشان تبقي مراتي
كنز: بس انت كبير انا كنت هتجوز عثمان جيرانا
ادهم لما قالت اسم راجل غيرو: مين عثمانن دا يابت ومسكها من شعر”ها
كنز بدموع: دا جيرانا وانا وهو بنحب بعض
ادهم بعصبيه: انا كبير عليكي ماشي ماشي ياكنز
قفل عليها العربيه كلها عشان محدش يشوفها ونزل جاب لبس وراكب العربيه ساق العربيه باقصي سرعه
كنز: وريني اللبس كدا ياابيه ادهم
ادهم:اهو حلوين
كنز قامت با”ستو من خدو: بجد حلوين اويي
ادهم بابتسامه: يلا اشربي اللبن.دا
كنز: مبحبش اللبن ياابيه
ادهم حول يبقي هادي: يلا اشربي ياكنز
كنز شربتو وقالت: شربتوو اهو
ادهم: يلا بقي نامي عشان الوقت اتاخر
نامت كنز وهو قر”ب منها ووو
يتبع…
- لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
- لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية طفلة الأدهم)