روايات

رواية طفلتي المجنونة الفصل التاسع 9 بقلم زهراء السعيد

رواية طفلتي المجنونة الفصل التاسع 9 بقلم زهراء السعيد

رواية طفلتي المجنونة البارت التاسع

رواية طفلتي المجنونة الجزء التاسع

رواية طفلتي المجنونة
رواية طفلتي المجنونة

رواية طفلتي المجنونة الحلقة التاسعة

ريما /نننننننعم
مازن باستغراب / فى ايه يا ريما مالك
ريما بوجع في سرها /انت غب*ي انت غب*ي مش عارف انا ما لي انا بحبك يا متخ*لف كسرت قلبي ليه يا مازن حرام عليك دانا حبيتك من قلبي
مازن / رييييمااااا
ريما بتفوق من افكرها /هااا انت بتكلمنى يا مازن
مازن باستغراب / انا بقالي ساعه بكلمك مالك يا ريما
ريما بدموع في عنيها / لا مافيش حاجه تعبانه شويه اه الف مبروك يا ابيه ربنا يسعدك ويفرح قلبك
مازن /حبيبتي يا ريما
ريما /يريد بس خلاص معتش ينفع انا هدخل انام شويه عشان تعبانه
رشا بحزن على بنتها /ماشي يا قلبي روحي معاها يا فرح
فرح بحزن /ماشي يا خالتو يلاا يا ريما
مازن / هى ريما مالها
محمود / لا مافيش حاجه تستاهل
مازن / طيب ايه رايك نروح بكره ليهم وكده يعني
محمود بحزن / ماشي يايبنى ربنا يسعدك
////////////////////////////////////

 

 

 

 

 

في شركه ازياء العالميه
مراد بغضب شديد / يعني ايه العرض تلغي امال كنت بتعمل ايه اسلام مش انت فاشن ديزاين بتاع ام الشركه دي كنت بتعمل ايه يعني لو مازن او يوسف عرفه دلوقتي هنعمل ايه
اسلام بزعيق/ طب انا اعمل ايه يعني حضرتك ما جئتش امبارح وهم بردك محضروش انا اعمل ايه بعد كده بقى اعمل الاجتماع واعمل العرض لوحدي ما تقول
مراد ببرود /روح يا اسلام ربنا يهديك هتروح تصلي على الز*فت اللي اسمه مازن خليه يجي وانت روح حضر تصميمات الجديده
اسلام /ماشي اااه عايز مصممات و عارضات جداد عشان اللي هنا مش عاجبني خالص ما عدوش بيشتغلوا حلو
مراد/ بعدين اشوف الموضوع ده
///////////////////////////////////////////
في غرفه ريما كانت تجلس على السرير وتبكي
ريما بعيط /شفت يا فرح ده عايز يتجوزها وانا كنت مفكره ان هو بيحبها حب مراهقه بس
فرح باستغراب / حب مراهقه ايه يا بنتي هو شاب عنده 20 سنه ده مازن عنده 29 سنه ريما الدنيا مش هتقف على مازن الحب ما بتستناش ربنا هيديك واحد ابن حلال بيحبك وتحبني ونسيت مازن خالص
ريمابدموع/ مش هاقدر انساه هو اول حب لي
فرح بتحاول تخفف الجو/ طيب يا ستي انا عايزه اقدم في شركه عشان تصميمات بتاعتي وانت كمان لازم تقدميه
ريما بدموع /مش مهم خلاص حلم راح زي ما حلم الاولاني راح
فرح / يا بنتي كان حلم كانت تبقى عرضه ازياء
ريما بملل /ما عادش مهم يا فرح
فرح /لا بكره انا وانت هنروح في الشركه مقدم على وظيف
ريما / اعملي اللي تعمليه
/////////////////////////////////////

 

 

 

 

في بيت يوسف
زينب كانت بتحط الاكل على السفره/ يلا يا حبيبي عشان تاكله
زياد بفرح/ يا ترى عامله ايه النهارده انا باحب ورق العنب قوي اللي بتعمليه
زينب بابتسامه/ وهو بيحبك اكتر
زياد /عارفه يا تيته كانت ماما ريما عامله ورق عنب خطير كان جميل قوي
زينب باستغراب/ ريما ريما مين يا حبيبي
زياد براءه/ اللي ت شبه ماما بابا كمان شافها
وزياد بيتكلم ده يوسف ورحمه
رحمه بتتكلم /ايوه يا ماما احنا شفناها شبه مريم بالضبط اللي يشوفها يقول دهي
زينب حماس/ يا عايز اشوفها قوي خليتوني هاموت واشوفها
يوسف في سره/ قريب قوي هتشوفيها
///////////////////////////////
تاني يوم الصبح لبست ريما وفرح عشان يروحوا يقدمها على الوظيفه
قدام شاركت تصميمات الازياء
فرح بحماس/ انا مبسوطه قوي يلا نخش
ريما بلا مبالاه / يلا نخش

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية طفلتي المجنونة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *