رواية حوريتي الجميلة الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم خلود
رواية حوريتي الجميلة الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم خلود
رواية حوريتي الجميلة البارت الثالث والعشرون
رواية حوريتي الجميلة الجزء الثالث والعشرون
رواية حوريتي الجميلة الحلقة الثالثة والعشرون
حور وهيا تجلس وتفكر في الهروب من المنزل ومن حياه ادم ومن حياتي الجميع
بتنزل الي الاسفل في القصر حور تدور علي طريقه للخروج
حور ايه البيتده م
كلها البابان مقفله انا مش عارفه اطلع من هنا ولا ايه حور اعوذ بالله يا رب
بعد قليل ياتي يوسف هو يفتح الباب حور وهي تجلس وتسمع فتحت الباب
تقوم حور وهي تجري الى الاعلى
ادم هو يدق الباب علي حور
ادم حور قومي علي شان تتغشي
حور لا انا مش جعانه
ادم بصوت عالي قومي يا حور احسلك
حور يوه طيب
تنزل حور الي الاسفل وتجلس علي السفره
ادم. ايه ما تاكلي . ولا الاكل مش عجبك
حور بزعل لا عجبني تاكل حور غي صمت
ادم. وهو يجلس وينظر الي حور من وقت للتاني ويقول والله كبرتي يا حوريتي
كور وهي تقوم
ادم انتي رايحه فين
حور رايحه اذاكر
ادم وهو يضحك عليها لا يا ماما ما فيش خروج من البيت يعني ما فيش كلية انسي
حور بزعل ليه
ادم كيده
كور تمام تصبح على خير
ادم اشربي اللبن ده وبعدين أطلع
حور بزعل وهي تطرب الارض برجلها لا انا مش بحب البن
ادم وهو يكتم الضحك ويقوم ويقول بغضب اسمعي الكلام يلا
يرن تلفون ادم
ادم هعمل تلفون وراجعلك
خور بزعل طيب
ادم اسمها خاضر
حور خاضر
………… عند
زينه وهي تخض زين ويضحكو بشده هههههههه
أخير حلصت من حور
زين وانا خلص من كنان وتذكر الخناقه التي كانت سببها حور
زين انا كده اديت درس لكنان
عمره ما ينساه هههههه لا لا دي في درس ايه درس ان نما في الجول جواز حور عرفي هههههههه وتلقي باباها اطردها بره البيت
.🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 عندي فريال وحنان وهم في المخزن وهم يبكون ويصرخوا من الجوع والعطش ويدخل عليهم عمار وهو يضحك ويبتسم عليهم ويقول لهم ايه يا حبايب قلبي انتم جعانين انا بس ها علم عليكم هاديكم درس انما ايه هاطلع منكم الجديد والقديم تبكي فريال وتقول وتقول له خلاص احنا اسفين احنا ما خدناش من فلوس والموضوع اللي بيننا
عمار ههه ضحكتيني هو دخول الحمام يا عمري زي خروجه لم انتي مش قد الكلام قولتي ليه
حنان انا كنت هنفذ والله بس ادم جيه غي وقت مش تمام
عمار بغضب وهو يضرب علي التربيزه ليه يا بابا ليه خلتيني وعدت الباشا وبعد كده قالت ويقوم ويضرب فريال وحنان ويقول الرجاله
عمار بصوت مرتفع وهو يصرخ علي محمود ويقول تعالي هنا ياتي واحد اهبل ومعاق ويقول له عمار ايه رايك في العروسه دي ويشاور على حنان تصرح حنان وتقول له لا لا لا ابوس ايدك بلاش ما تعملش كده معي انا ما عملتش حاجه
محمود وهو يضحك وينط علي الارض فرحان مثل الاطفال ويقول عروسه عروسه محمود معا عروسه محمود عروسه محمود معها عروسه
يقوم محمود بل رقص حور حنان وهو مبسوطه وفرحانه
يقول له عمار وهو يضحك يلا خذها وروح بها على بيتك ونادي على البودي جارد ويقول لهم وصلوا محمود على البيت وما تسبوش وحده خلوا بالكم عليه
محمود وهو يمسك يد حنان
حنان وتقول سيبني يا مجنون
يصرف عليها عمار ويقوم لها يضربها بالقلم على وجهها ويقول لها صوتك ميعلاش تاني على محمود ولو اشتكي مني هاجي اعلمك الادب و لو خرجت من عنده هيكون اخر يوم في عمري
تصرف فريال على بنتها وتقول حرام عليك ما تعملش كده
يضحك عليهم عمار ويقول لمحمود يلا خذ عروستك وروح يا محمود واضحك علي حنان وهو يشاهد
حنان وهي تبكي وتطرب
في محمود سبني سبني
محمود لا انتي عروسه محمود عروسه محمود
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥عند ادم وهو يتكلم في التلفون ويقول تمام ويضحك
حور انا رايحه اقول اي ادم انا عايز اكلم زينه
ادم تمام يا حسن ويضحك
حسن نص ساعه كده وهاجي
ادم(يوسف) تمام
حسن ايه اديتها البن وحطيت المنوم في
ادم(يوسف) اه خطيت المنوم في البن
حور من علي الباب البن في منوم
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حوريتي الجميلة)