روايات

رواية عشقت طفلتي الفصل السادس والثلاثون 36 بقلم شروق عمرو

رواية عشقت طفلتي الفصل السادس والثلاثون 36 بقلم شروق عمرو

رواية عشقت طفلتي البارت السادس والثلاثون

رواية عشقت طفلتي الجزء السادس والثلاثون

عشقت طفلتي
عشقت طفلتي

رواية عشقت طفلتي الحلقة السادسة والثلاثون

في مخزن مهجور كان يجلس ويضع قدم فوق
الاخري ووجه لا يوحي بلخير الشر كان يتطاير من
عيونه ليجد باب المخزن ينفتح ويدخلون الرجال
الخاصين به وهما يمسكون تلك المسكينه..
ايهاب بشر وحقد:
_ههههه حمدلله على السلامه يهانم نورتي من جديد
بتهربي مني انا يا عشق
عشق بخوف وترجي:
_عشان خاطري سبني حرام عليك
ايهاب بشر وشهوة :
_اطلعو بره سبوني مع عشق لوحدنا روحو كلكو مش عايز اشوف حد. ف وشي..
لينقبض قلب عشق من شدة الخوف
ليخرج جميع الرجال الخاصين ب أيهاب
ليقرب ايهاب من عشق ويقطع الفستان الخاص بها ليظر جسد عشق
عشق بترجي وكسرة:
_ عشان خاطري متقربش مني ابعد عني
لميسكها ايهاب بقوة من خصلات شعرها لتسقط علي الارض ويقوم ايهاب بتمزيق باقي فستانها لتبقي عشق عارية لا يسترها شئ ليقرب ايهاب من عشق ويحاول ان يقبلها بقوة ولكن يجد. يد قوية تمسك به بقوة
ايهاب بشر:
_ميين انت…؟
بلال بقوة وهو يوجه اللكمات والضرب ل ايهاب:
_انا قدرك الاسود
ليفقد ايهاب وعيه من كثرة الضرب لينظر بلال اللي تلك المسكينه الجالسه علي الارض تحاول ان تستر نفسها بتلك الثياب المقطعه ليخلع بلال الجاكت الخاص به ويقرب من عشق دون النظر اليها ويلفها بتلك الجاكت ليستر جسدها العاري لتبكي عشق بقهر وكسره
بلال بحزن:
_متعيطيش الحمدلله لحقتك قبل ميعمل فيكي اي حاجه
لترفع وجهها إللي تلك الشخص ليتوه بلال ف جمالها الرهيب لاول مره يره فتاه ب هذا الجمال
عشق بخوف وتهتها والرعشه تجري ف كامل جسدها:
_ شكرااا ليك انت.. انت نقذتني منه
بلال:
_شششش اهدي متخافيش انا عرفت فهد مكانك وهو جاي دلوقتي
عشق بشكر شديد:
_شكرا ليك بجد مش عارفه من غيرك كنت هعمل ايي
بلال وهو يشعر بشئ غريب لاول مره:
_ده وجبي يا عشق.. اقصد لو اي حد مكان كان هيعمل كده.. مليني رقمك يا عشق عشان اطمن عليكي
عشق بكسوف:
_حاضر… لتخبر عشق بلال برقمها الخاص بها..
ليجدو باب المخزن ينفتح ويدلف فهد ومعه لميس ويوسف ورجال الشرطة..
ليذهب فهد اللي عشق ويضمها اللي صدره امام لميس..
فهد بحزن شديد:
_حقك عليا يا عشق سمحيني عشان سبتك لوحدك انا مش قد المسؤليه سمحيني يا عشق
عشق:
_بس يا فهد الحمدلله عدت علي خير وانا كويسه اهو مش فيا حاجه
ليقوم فهد ويقف امام بلال
فهد بشكر:
شكرا ليك جداا يا بلال انت راجل بجد اللي زيك قليلين من غيرك كنت هخسر عشق
بلال وهو ينظر اللي عشق بنظرة غريبه وشعور غريب لا يعرف مصدره:.
_الحمدلله اهم حاجه انو عشق بخير وكويسه
لميس وهي تقرب من عشق وتحضنها
لميس بحزن علي حال عشق:
قومي يا عشق معايا
_لتقف عشق مع لميس
ليشكر يوسف بلال علي موقفه النبيل
ويخرجو جميع بعد ان تقبض الشرطه علي ايهاب الدسوقي…
ف الخارج…
يوسف:
_فهد روح انت البنات وانا هروح القسم هخلص ورق المحضر وهاجي مش هتاخر
فهد:
_خلي بالك من نفسك
يوسف:
_حاضر مع السلامه
ليذهب يوسف مع الشرطه….
بلال:
_بعد اذنك يا فهد لو احتجت حاجه كلمني هتعوزي حاجه يا لميس؟
فهد بشكر:
_شكرا يا بلال
لميس بشكر:
_شكرا ليك يا بلال
بلال:
_مع السلامه
الجميع:
_سلام…..
ليذهب بلال..
لياخذ فهد عشق ولميس ويذهبو في طريقهم اللي الفيلا….
أسفل فيلا السيوفي كان فهد يقف بسياره…
فهد بحب:
_اطلعي يا حببتي وهكلمك الصبح ان شاء الله..
لميس بحب:
_حاضر بس انا هاخد عشق معايا
فهد بعدم فهم:
_اشمعنا…؟
لميس:
_عشق بنت زي وانا حسه بيها دلوقتي خليني اكون جمبها ولا انتي مش حابه تيجي معايا يا عشق؟
عشق برتياح شديد ل لميس:
_لا طبعا انا هروح معاها يا فهد
فهد:
_زي متحبي يا عشق اهم حاجه عندي راحتك
لميس بحب:
_تصبح على خير
فهد وهو يسحب لميس اللي حضنه ويحتضنها بقوة:
_وانتي من اهل الخير يحببتي
لتذهب عشق ولميس اللي الفيلا… ويذهب فهد اللي الفيلا الخاصه بهم…..
، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،، ، ، ،
في جناح حور ويوسف كانت حور ترتدي قميص قصير وترفع شعرها علي هيئة ذيل حصان وتنتظر يوسف…
بعد وقت قليل تجد يوسف يفتح باب الجناح الخاصه بهم..
حور وهي تجري وترمي نفسها داخل احضان يوسف بشوق:
_وحشتني اوووي يا حبيبي
يوسف بعشق لتلك الصغيرة:
_ونتي وحشتيني اكتير يحوري اي الجمال ده
حور بحب:
_عملت ايه يحبيبي
يوسف بحب:
_كل حاجه تمام بس عارفه انا محتاج اي
حور بجهل:
_ايي
يوسف:
_ محتاج انام في حضنك بس بعد اليوم المتعب ده
حور بحب:
_حاضر يحبيبي
ليذهب يوسف اللي المرحاض ويخرج بعد وقت قصير وهو يرتدي بنطلون فقط وعاري الصدر لياخذ تلك الحوريه بين احضانه ويذهبان في ثبات عميق بعد يوم شاق ومتعب…
، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،
إما عند عشق ولميس…
لميس:
_عشق تفضلي معايا النهارده ف الجناح ولا تنامي ف اوضه تانيه
عشق بخوف:
_خليني معاكي النهارده يا لميس
لميس بحب:
_حاضر اللي يريحك خشي خدي دش دافي انا حتطلك هدوم وكل حاجه هتحتاجيها جوه عقبال متخلصي هكون جبتلك حاجه تكليها.
عشق بشكر وأمتنان:
_شكرا يا لميس
لميس:
_لو قولتي شكرا تاني. هزعل منك انتي اختي من دلوقتي
عشق بحب:
_وانا يسعدني يكون ليا اخت ذيك كده..
لتذهب عشق للمرحاض وتنزل لميس وتحضر بعض الاكل…
وبعد وقت طويل تجلس لميس وعشق علي طاولة الطعام بجناح لميس…
لميس:
_عيزاكي تخلصي الاكل ده كلو
عشق بضحك:
_ليه يختي شيفاني طفسه ههههه
لميس:
_هههه كولي بس
ليبدؤ في تناول الطعام..
لميس بتساؤل:
عشق مين اللي خطفك ده وعايز منك ايي
عشق بحزن وهي تتذكر ما حدث:
_هحكيلك يا لميس بصي انا دكتوره انا من هنا اساسا والدتي متوفيه كنت عايشه مع بابا كنت بروح الصبح المستشفى وبرجع افضل مع بابا كانت حياتنا سعيده جداا ولكن ظهر مره وحده وحش اسمه ايهاب الدسوقي جالي مره ف المستشفى وخدني غصب عني وطلب انو يتجوزني وانا عشان انقذ نفسي قولتله لازم تتطلبني من بابا المهم سابني بعد مأخد مني عنوان بيتي انا روحت علي البيت بسرعه وحالة بابا كانت تعبانه مقدرتش اقوله علي حاجه تاني يوم جه ايهاب الدسوقي ومش طلبني من بابا هو اتكلم بطريقة وحشه وقله بعد بكرا بنتك تكون جهزه لاني هاجي انا والمئذون عشان اكتب عليها واخودها ومشي بابا مكنش عارف يقف قصاده كل اللي كان بأيده يهربني حجزلي اقرب طيارة علي باريس وسافرت مكنتش عارفه حد هناك لقيت فهد بيعمل عمليه وقفت جمبه لانو ساعدني اني اتقبل ف الوظيفه هناك وبقينا صحاب وخوات فهد بيحبك اوي يا لميس مفيش يوم مكنش بيقول اسمك فيه كل شويه يحكيلي عنك
لميس بحزن شديد علي عشق وما مرت به:
_عشق من النهارده مفيش حزن تاني فهمه
عشق بحب:
_شكرا ليكي يا لميس انا من بكره هدور علي بابا وهشوف شغل جديد
لميس بحب:
_انا حبيتك جداا يا عشق من بكره هروح معاكي وهساعدك في كل حاجه
عشق بحب:
_فهد عنده حق. يحبك كل الحب ده يا لميس انتي فعلا مفيش في جمال قلبك
لميس بنعاس:
انا هقوم انام وانتي خدي راحتك سريرك ف الناحية دي وكل حاجه تحتاجيها موجوده
عشق بشكر:
_شكرا يا لميس
لميس بغيط:
_بت انتي مش تقوليلي شكرا تاني
عشق بضحك:.
_ههههه حاضر من عيني تصبحي على خير
لميس:
وانتي من اهل الخير يا حب…
لتذهب لميس اللي السرير وتذهب في ثبات عميق بعد يوم شاق ومتعب لتذهب عشق هي الاخري اللي السرير الخاص بها ولكن تتذكر بلال تتذكر كل تفاصيله بتلك العيون اللتي تشبه القهوه في جمالها وتلك العضلات البارزة بتلك الشعر الاسود الغزير
لتفيق عشق من شرودها علي صوت هاتفه
عشق بخوف:
_رقم مين ده…؟ لتجيب عشق بخوف
بلال:
_عشق انا بلال انا حبيت اطمن عليكي
عشق بكسوف:
_احم الحمدلله انا كويسه
بلال:
_مين ده يا عشق وعايز منك اي
عشق بكسوف وهي تحكي ل بلال كل شئ
بلال بحزن:
_انتي مريتي بكل ده بجد الله يكون في عونك يا عشق
عشق بحزن:
_الحمدلله
بلال:
_من حسن الصدف انو انا كمان دكتور يا ستي وبعدين محتاجين دكاتره اي رايك بكره تيجي وتقدمي ف الوظيفه.؟
عشق بفرحه:
_بجد يا بلال؟
بلال بفرحه ولأول مره يستجيب مع فتاة
_اها بجد
عشق بحزن وهي تتذكره انها يجب ان تبحث عن والدها:
_طب خليها بعد بكره لاني بكره لازم اروح ادور علي بابا
بلال بتفاهم:
_مفيش مشكله ابقي طمنيني عليكي وسجلي رقمي عندك
عشق:
_حاضر تصبح على خير
بلال:
_وانتي من اهل الخير
لتغلق عشق وتذهب في ثبات عميق من شدة التعب.. ولكن بلال كان يفكر في تلك الحورية ذات الشعر الاسمر الطويل بتلك العيون البنيه الساحره
بلال وهو يتحدث مع نفسه
_عملتي فيا اي يا عشق احساس غريب اول مره احسه حاسس انك ملزومه حاسس اني عيزك فرحانه وبس مش حابب اشوف دموعك صوتك بيفرحني ده كلو من اول نظره ليكي يارب صبرني
((تتوقعو اي؟.. هيحبها؟ طب هي هتحبه؟ أم للقدر رأي اخر..؟))
، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،
في فيلا مراد الاسيوطي وداخل الجناح الخاص ب مراد وليان كانت ليان تقف أمام مراد وهو يفتح لها سحاب الفستان
ليان بكسوف:
_خلاص يا مراد انا هفتحه
مراد بعشق:
_طب منا هفتحهولك
ليان بكسوف وهي ترفع الفستان وتجري اللي المرحاض:
_خلاص يا سافل انا هفتح الفستان
ليضحك مراد بعشق علي تلك المشاغبه ليذهب اللي حمام اخر ويبدل ثيابه.
لنخرج ليان بعد وقت قصير وهي ترتدي الاسدال الخاص ب الصلاة
مراد بحب:
_يلا يحببتي عشان نبدأ حياتنا الجديده ب الصلاه
ليان بحب:
_مستعده يله
ليصلي مراد ب ليان وبعد الانتهاء من الصلاه يقرأ مراد وليان الدعاء الخاص ب الزواج..
مراد بحب وهو يقبل رأس ليان
_بوعدك يا ليان انو عمري مأذيكي ابدا واني افضل معاكي وادعمك في اي حاجه تعمليها واني اكون صحبك قبل مكون جوزك
ليان بحب:
_وانا بوعدك اني عمري مخيب ظنك فيا ابدا واني اقف جمبك وادعمك في كل حاجه
ليقبلها مراد بشوق سنين وعشق خلق لها فقط
لتسكت شهرزاد عن الكلام الغير مباح

يتبع..

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *