روايات

رواية زوجة محرمة الفصل السادس 6 بقلم حنان حسن

رواية زوجة محرمة الفصل السادس 6 بقلم حنان حسن

رواية زوجة محرمة البارت السادس

رواية زوجة محرمة الجزء السادس

زوجة محرمة
زوجة محرمة

رواية زوجة محرمة الحلقة السادسة

هند : لما يتجوز و يكون مع زوجة تانية في الوقت اللي هتحتاجي لوجوده معاكي مش هتلاقيه .
سارة : انا مش هحتاجله انا وهبت حياتي لابني .
هند : طيب ما هو ابنك هيكون معاكي وانتي مراته ، ايه اللي يمنع انك تكوني زوجة بقي لأمير ؟؟!!
سارة : لأ لأ مش هقدر ، وهو كمان كان مش موافق علي جوازنا ، يعني موقفنا انا وهو واحد .
هند : بلاش عناد يا سارة ، هو كمان بيعاند لكن مسيره هيحتاج لزوجة ولازم في الوقت ده يلاقيكي انتي اللي قدامه .
: مش موضوع عناد يا هند بس انا شايفة نفسي كده صح .
: انتي حرة يا سارة انا بنصحك علشان بحبك وبعتبرك اختي ، ومسير الايام تثبتلك ان انا صح .
: وانا كمان يا هند انتي الوحيد اللي مش بخبي عنها حاجة ابدا .
مشيت هند وقعدت سارة سرحانة لحد بالليل وأمي قالتلنا يلا بقي ادخلوا علشان تناموا ولا هتسهروا طول الليل للصبح !!
دخلنا ننام في الليلة دي وكنت انا خلاص شيلت هم ان امي تعرف اتفاقي مع سارة وقعدت مرتاح بلعب بالموبايل ومبسوط اما سارة كانت قاعدة علي السرير وسرحانه في كلام صحبتها .
وقعدت طول الليل بردو صاحي ، ورغم اني كنت مداري السرير بالستارة لكن كنت حاسس طول الليل انها صاحية .
تاني يوم صحيت من النوم سمعت امي بتكلم خالي وبتحكيله علي موضوعنا ، بعد ساعة خالي كان عندنا وقعد يتكلم معايا ويقولي : امك حكتلي علي وضعك انت ومراتك ، مش احنا اتكلمنا معاك وقولنالك ان الحي ابقي من الميت يا امير وانك لازم تتجوز ارملة اخوك علشان تربي ابنه ؟؟!!
: ايوه يا خال وانا رضيتكم واتجوزتها غصب عني ، اعمل ايه تاني ؟؟
: تعمل زي اي عريس مع عروسته ولا دي محتاج افهمهالك !!!
: طيب ما انا عريس زي اي عريس .
: اومال ليه يابني محرم عروستك علي نفسك وعايشين مع بعض زي الاخوات ؟؟
: يا خالي بعد اذنك انا عملت اللي يرضيكم سبونا نعيش بالطريقة اللي تريحنا .
: يابني بس كده غلط !! طيب صارحني يابني انت تعبان من حاجة ؟؟ يعني ملكش رغبة في الحريم ؟
: عيب الكلام ده يا خال ، ابن اختك رجل وزي الفل .
: اومال ليه يابني بتعمل كده ؟ ده امك عاوزة تفرح بيك وبذريتك .
: زي ما قولتلك يا خال . وعموما انا اتكلمت مع امي واتفقنا معها .
: بس وضعك انت ومراتك ده كده غلط وحرام عليك وعليها .
: يا خال انا قولت قبل ما اتجوزها ان مش عاوز اتجوزها واني مستحيل اخليها تكون مراتي علشان نور اخويا .
: انت مجنون يا ابن اختي ؟!!! اخوك مات وشبع موت !!! وكل ما نكلمك تقول اخويا !!! تفتكر انت بس اللي بتحب نور اخوك ؟؟ كلنا بنحبه الله يرحمه لكن دي سنة الحياة .
دموعي نزلت قولتله : ايوه يا خال بس نور كان اقرب حد ليا في الدنيا وانا عارف هو كان بيحبها ازاي ، ده غير ان انا الوحيد اللي شوفته وقت الحادثة ومش قادر انسي .
: امسح دموعك يا ابن اختي ، انت رجل ، والرجل لازم يبقي اقوي من كده ،
قبل ما خالي يمشي سمعته بيكلم امي بصوت مش واضح !!!!!
فضلنا علي نفس الحال كام يوم لحد ما نزلت شغلي مرة تانية بعد اجازة الجواز ، وكنت بنزل الصبح اروح شغلي وسارة تقعد مع ابنها طول اليوم وتعمل شغل البيت ولما ارجع اخر اليوم نتعشا وندخل اوضتنا .
وبدأت سارة مش تعلق الستارة اللي علي السرير ولما سألتها قالتلي انها بقيت مطمنة معايا ومش خايفة .
وفي يوم لما صحيت الصبح اتفاجئت بسارة بتقولي : انا الليلة دي حلمت بنور اخوك !!!!
سبت كل اللي في ايدي وقولتلها : احكيلي شوفتي ايه ؟ واتكلم معاكي ولا لأ ؟ قولي يلا بسرعة .
: ده. حلم قصير. اوي .
: احكي طيب يا سارة .
: حلمت بنور ماسك تفاحة وادهالي وقالي التفاحة دي ليكي انتي وامير كلوها مع بعض !!!
: وبعدين ؟
: ولا حاجة ، هو ده بس الحلم .
: حلم غريب اوي . وده معناه ايه ؟
: مش عارفة .
مشيت روحت شغلي وانا بفكر في الحلم وحاسس انه له معني بس انا لسه مش عارف .
سألت اصحابي عن تفسير الحلم فقالولي ان الحلم ده معناه ان اخوك موافق علي جوازك من ارملته !!!
مش اقتنعت بكلامهم وشكيت ان ممكن يكونوا بيقولولي كده علشان يطمنوني مش اكتر وشكيت كمان ان ممكن تكون سارة أدعت الحلم ده لسبب ما داخلها !!
رجعت من شغلي وكننت تعبان ، اكلت وشربت الشاي وبعد اقل من نص ساعة بدأت احس ان جسمي بيسخن مش عارف ليه !!!
وبدأت احس اني عندي رغبة في الج..نس !!
معرفش ازاي جالي الاحساس ده فجأة ! قولت اخرج اقعد في الهواء شوية علشان اهدا .
فعلا خرجت وقعدت في الهواء لكن كنت بحس ان الرغبة عندي بتزيد !!!
دخلت اخدت شاور ودخلت انام لكن النوم طار من عيني ومش قادر انام !! سهرت لوقت متأخرت وانا بقاوم رغبتي لحد ما نمت .
كل يوم كان بيتكرر نفس الموقف بعد العشا بنص ساعة اوساعة كنت اشعر بنفس الرغبة بتزيد .
ولما بدأت افكر في سارة كزوجة قررت اني احاول اشوف موقف عمل تبع الشركة يكون بعيد علشان ابات فيه .
وفعلا طلبت من الشركة السفر لموقع عملل فأنتقلت لموقع في البحر الاحمر يستغرق العمل فيه حوالي ٣ شهور ما بين ٢٠ يوم عمل و١٠ اياام راحة كل شهر .
امي غضبت لما عرفت بسفري وقالتي : يا بني بلاش سفر مش عاوزاك تبعد عني ، ده انت دلوقتي وحيدي ومفيش غيرك .
: يا امي معلش غصب عني نقلوني هناك وعموما ده كام شهر بس وهرجع اشتغل هنا تاني .
: شكلك فرحان بالسفر يا امير .
: مش مسألة فرحان بس ده رزقي واكل عيشي .
: يا ابن بطني ده انا فهماك اكتر من نفسك .
ضحكت وقولتلها : قصدك ايه يامه ؟
: قصدي ان السفر ده جه علي هواك علشان تبعد عن سارة .
: مين اللي قالك كده بس ؟
: يابني بقولك انا فهماك اكتر من نفسك ، بس قولي صحيح انتوا لسه زي ما انتوا محرمها علي نفسك بردو ؟؟
: والنبي يامه بلاش كلام في الموضوع ده علشان اسافر واحنا مش زعلانين .
: طيب يابني سافر وترجعلنا بالسلامة .
جهزت شنطتي وسافرت واستلمت شغلي هناك ، والغريب ان رغبتي اللي كنت بحس بها بعد العشا كل ليلة اختفت !!!
استمريت في الشغل العشرين يوم وكنت بتصل بأمي اطمن عليها وعلي وحيد وسارة كل يومين .
وبعد عشرين يوم اتصلت بأمي وقولتلها : ازيك يا امي عامله ايه ؟
: الحمد لله يا امير ، انت جاي امتي ؟
: انا جاي بكره وكنت بتصل بيكي علشان تعمليلي اكلة من ايدك الحلوة احسن انا هنا معدتي نشفتك من اكل الجبنة والتونة .
: حاضر يا حبيبي تيجي بالسلامة .
رجعت من السفر وقابلوني كلهم بلهفة كأني كنت مسافر من سنين .
امي جهزت العشا وقعدنا اتعشينا كلنا وبعد العشا بحوالي نص ساعة بدأت احس تاني بسخونة في جسمي وبرغبة شديدة في الج.نس .
وفضلت اقاوم رغبتي الشديدة وكنت حاسس اني قربت اضعف فخرجت انام بره .
امي قلقت بالليل ولقتني نايم قدامها صحيتني وقالتلي : انت ايه اللي منيمك هنا يا امير ؟
: مفيش يامه مجانيش نوم في الاوضة من الحر قولت اخرج انام هنا .
: انت كده بتخالف اتفاقنا يا امير !!
: يامه سبيني علي راحتي .
: لأ ادخل نام في اوضتك زي ما اتفقنا .
اضطريت اني ادخل انام في الاوضة .
ورغم ان سارة كانت متعودة تلبس بنطلون وتيشيرت بكم وهي نايمه و بتتغطي كمان .
لكن لما دخلت الاوضة اتفاجئت ان سارة نايمة لابسه هدوم خفيفة علي غير عادتها ورجليها كلها عريانة !!!
لفيت وشي بسرعة واديتها ضهري و حاولت انام بسرعة لما حسيت جسمي سخن وبدأت افكر فيها .
حاولت انام لكن مفيش فايدة التفكير هيموتني ، وعاوز ارجع انام بره لكن امي كانت هتعمل مشكلة معايا علشان اتفاقنا معها .
وفي الأخر قومت دخلت الحمام واخدت شاور علشان اهدا واعرف انام ، ولما رجعت الاوضة دخلت بدون ما ابص عليها و فضلت كتير احاول انام لكن

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية زوجة محرمة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *