رواية ملاك الأسر الفصل التاسع والعشرون 29 بقلم زهراء السعيد
رواية ملاك الأسر الفصل التاسع والعشرون 29 بقلم زهراء السعيد
رواية ملاك الأسر البارت التاسع والعشرون
رواية ملاك الأسر البارت التاسع والعشرون
رواية ملاك الأسر الحلقة التاسعة والعشرون
رفعت المسدس قدام قلب اسر واطلقت رصاصه ولكن اتت في كتف اسر
ملاك بتحاول اخفاء خوفها على اسر /يا خساره ما جتش في قلبك كان نفسي تيجي في قلبك قوي عارف ليه عشان وجع قلبك زي ما وجعت قلبي عمري في حياتي ما هسامحك يا اسر اول ذنب انت عملته انك ضحكت علي وقلت انك بتحبني وتاني ذنب انك ضحكت عليا وطلعت رئيس مافيا
اسر قام هو ماسك كتفه وضحك بسخريه/ انتى مش هتسامحيني انتي بتحبيني واللي بيحب احد بيسامح وانا ما عملتش حاجه غلط
ملاك بعيط /لا عملت عملت لما ضحكت عليا و فهمتنى ان انت بتحبني وتاني حاجه ان انت طلعت رئيس مافيا عارف يعني ايه رئيس مافيا انت ق*تال قت*له انا بكر*هك بكر*هك
اسر بحزن شديد /انتى بتكر*هينى يا ملاك بتكر*هي اسر ملااك رد علي انت بتكر*هينى
ملاك نفسي هتقول له ان هي عمرها في حياتها من ق ما كرهته وانها بتحبه قوي وعملت كده علشانه هو وعمر وانها لازم تطلب منه الطلاق
ملاك ببرود /ايوه بكر*هك يا اسر طلقني طلقني يا اسر وريحني
اسر بجنون /مش هطلقك يا ملاك انتي ملاك الاسر انتي لي انا وبس
سليم بسخريه وبيسقف/ ههه فيلم حلو قوي البطله تمو*ت البطل والبطل يطلع ما*متش ويرجع عشان ينت*قم البطل وبعد كده بيحبوا بعض انا مش باحب القصه دي انا اللي هاكتب السيناريو الفيلم اللي انا هاعمله بقى انا هابقى الشرير وهاخد البطله من البطل وهد*مر حيا*تهم الرومانسيه ديت
اسر غضب شديد / قلتلك اااسكت انت عشان انا عامل اعتبار اللي انت اخويا غير كده كنت دفن*تك مكانك
سليم ببرود/ اه لا خوفت عارف الحاجه الوحيده اللي عملتها غلط ايه ان انا ماقت*لتاكش من اول ما دخلت بس انا لسه عايزك شويه كمان
ملاك بعيط وصراخ/ بس بقى انت وهو كفايه كفايه حرام عليكم انا تعبت اسر لو بتحبني بجد زي ما بتقول طلقني خليني ارجع الكليتي وحياه الطبيعيه
اسر بحزن /يعني انا لو طلقتك هتبقى سعيده
ملاك من جواها /انت بتقول ايه انا كده بامو*ت بالبطيء
قالت ملاك ببرود / ايوه هابقى اسعد انسانه طلقني طلقني وريحني يااسر
اسر بوجع جوه قلبه/ ماشي يا ملاك انا هاعمل اللى انتى عايزاه روحي وانتي طالق
ملاك عندما سمعت هذه الكلمه اغمي عليها جيري سليم واسر عليها
سليم كان هشيلها اسر امسك يديه وقال له/ ديت خد احمر يا سليم بس انا هاسيبها هنا عشان انت اللي ترجعها مش انا وبحذرك اياك تلمس شعره واحده منها ساعتها انا هق*تلك بيدي وانسى ان انت اخويا و وهعرف سبب اللي ملاك تعمل فيه كده ثم قال بسخريه/ سلام ياخويا ههه
وارجع تاني /اه ما تنساش تقولها ان هي هترجعلي تاني في أقرب وقت
سليم بكره / في احلامك يااسر ملاك ديت ملكى انا
////////////////////////////
هدى بعيط/ يعني ايه ما عرفتوش ترجعوها انا عايزه اختي يا يونس رجعلي اختي
يونس بحزين عن حبيبته/ اسر هيرجعها يا هدى بس عايز وقت
هدى بغضب/ وقت قد ايه عمه سليم ده يق*تلها ؤتروح مني
يونس اهدي يا حبيبتي الموضوع عمال بيسوق اكتر كل يوم وبقى موضوع اصعب لما اسر رجع المافيا تاني
هدى بأستغراب/ ازاي يعني مش فاهمه حاجه
يونس بحزن /اسر قت*ل واحد من اكبر رجال المافيا وعائله الراجل ده عايزين يقت*لوا اسر وبالرجوع اسر مافيا خطر عليه
هدى بعيط/ انا عايزه اختي يونس عايزة اختي
يونس/ ما تقلقيش اسر هيرجعها في اقرب وقت
هدى بدموع/ توعدني يونس ان ملاك ترجع تاني
يونس بياخدها في حضنه ويطبطب عليها/ اوعدك يا قلبي ان ملاك هترجع تاني
وما نامت شيلها حطاه على السرير غطاء كويس واقف في البلكونه يشرب سيجاره وبيفكر في الخطه اللي اسر قال له عليها ونفخ بديق / افوووو منك يا اسر
//////////////////////////////////
ندى بصدمه شديد /انت ازاي ده
دمنهوري بتضحك/ بقى انتى بتضحكي علي وعلى ابني وعلى حفيدي وعايزه تقت*ليه وانا ما اعرفش بس دلوقتى يا حلوه هتقولي مين اللي وراك
ندى ببرود /ما اعرفش انت بتقول ايه
مصطفى ضربها بالقلم على وشها باقولك قولي مين اللي بعدك تق*تلي ابني
ندى بردك ببرود/ ما اعرفش حاجه وما اعرفش انت بتقولوا ايه
دمنهوري بشر هو بيضحك ضحكه شريره/ ههههههه امم باين كده هتتعبيني معك شويه بس ما فيش مشكله عارفه يا حلوه في رجاله بره هتم*وت وعايزه حاجه حلوه وانا معروف عني اني باعمل خير كتير عشان كده اخليهم لعبو معك شويه وهم ينبسطوا وانت كمان يلا يا مصطفى
ندى بخوف شديد/ لا لا ارجوك هاقول بس اوعدني تحميني
مصطفى ضربه بالقلم تاني/ انتي عاوزه تقت*لي ابني وحميكى
دمنهوري بغضب وزعيق/ مصطفى اسكت انت ماشي يا ندى قولي اوعدك ما فيش احد هيقدر منك خالص طول ما انتى في اماني
ندى بخوف /سليم عز الدين
دمنهوري ومصطفى بصدمه كبيره/ ايييييه
///////////////////////////////////////
فاقت ملاك ولقد نفسها نائمه على السرير
افتكرت كل اللي حصل وقعدت تعيط دخل عليها سليم
سليم بحنان / عمل ايه دلوقتي يا ملاك طمنيني عليكي
ملاك بحقد / انت اسبب في كل حاجه في حياتي كلها انا بكر*ه بكر*ه ياا سليم
سليم بحزن/ بجد بتكر*هني
ملاك ببرود/ اه بكر*هك
سليم/ طيب يلا عشان اروحك البيت
ملاك بفرح / بجد بس( فرحها راح فجأة)
عمر واسر هتعمل ايه
سليم/……………….
ملاك بصدمه/ ايييييه
يتبع..
- لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
- لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية ملاك الأسر)