رواية أحببت انتقامه الفصل الخامس 5 بقلم دنيا فادي
رواية أحببت انتقامه الفصل الخامس 5 بقلم دنيا فادي
رواية أحببت انتقامه البارت الخامس
رواية أحببت انتقامه الجزء الخامس
رواية أحببت انتقامه الحلقة الخامسة
ملك : يوووه مين تاني وفتحت الباب لقت حد كتم بوقها فجاء ومحستش بنفسها
… –
فاقت لقت نفسها ف أوضة متربة وقديمةة شبه ضلمة وشكلها مرعب اووي
ملك بخوف: حد هناااا
دخل شخص مش متوقع
ملك : أسر!!
أسر : اي رأيك ف المفجاء دي
ملك : انت الي جبتني هنا
أسر هز راسه بنعم
ملك : جبتني هنا لي انا عايزه اروح ممكن تروحني
أسر : تؤتؤ لسه في تخليص حق
ملك بضحك : تخليص حق أي يا أسر بلاش هزار انا بجد خوفت لو مش هتروحني انا همشي لوحدي ولسه بتتحرك أسر شد*ها من شعرها وزق*ها ع الارض
أسر : ابوكي فين يا بت
ملك : انت اتجننت انت ازاي تمد ايدك عليا
أسر : انتطقي يابت ابوكي فين
ملك : بابا الله يرحمه
أسر : اممم بدأناها كدب ونزل شد*ها من ع الارض
ملك بدموع: اههه سيبنييي يا أسرررر
أسر : بصي يحلوهه الشغل. ده مش عليا
ملك بعياط : شغل اي واي الي انت بتقوله ده واللهِ بابا مات من 5 سنين في حادثه انت لي مش مصدقني
أسر : تمام اووي هتفضلي هنا لحد ما تقوليلي مكانه فين
ملك : طب ممكن تفهمني انت بتعمل فيه كدهه لي انا واللهِ ما فاهمة حاجه
أسر بزعيق : ابوكي كان السبب ف موت امي وابن عمك قتل ابويا ايي عصابةةةةة!!
ملك : انت كداب بابا عمره ما فكر يأذي حد
أسر زقها وكمل بزعيق : ابوكي حرمني من امي من 3 سنين بسبب خلاف بينه وبين ابويا لييييي كانت عملتله اي ذنبي اي اعيش محروم من امي بسبب ابوكي
ملك : اي الكلام الي انت بتقوله ده
أسر : بقول الحقيقة
ملك بدموع : ازاي وهو مات من 5 سنين
أسر : عايش واكيد عرف انك اختفيتي ولو غالية عنده هيجيلك غير كده ينسي انه لي بت وخرج من الاوضه
خرج وساب ملك ف صدمه وبيدور ف دماغها مليون سؤال وهي مش مصدقه الي حصل : لا لا مستحيل الي بيقوله دهه صح اكيد بيكدب ، لي يابابا تعمل فيه كده انا آه عمري ما حسيت انك بتحبني بس عمري ما عرفت اكرهك ع معاملتك ليا!! وبسببك انا موجوده هنا كملت بقهرة مش مسمحاك ع كل اذي سببته لي
فلاششش بااااااك
… –
ملك : بس يا بابا انا مش موافقة
جلال : انا عارف مصلحتك
ملك : بس بق كفاية انت بتكدب عليه ولا ع نفسك انت عمرك يابابا ما عرفت مصلحتي انت مش شايف غير نفسك وبس ده حتي لما ماما ماتت اتجوزت عليها علطول مفكرتش فيا فكرت ف نفسك بابا انت تعرف عندي كام سنه!! طب تعرف انا بحب اي وبكره اي!! تعرف اني بتعالج عند دكتور نفسي!!
باااااك
ملك بسخرية : دا حتي الإنسان الوحيد الي قلبي حبه طلع بيكرهني وينتقم منك فيا
__________________________
ف مكان آخر
والد ملك : ازاييي وامتيي
مجهول : واللهِ يا جلال بيه دي المعلومات الي جتلنا
جلال : انتو مش المفروض وراها ف كل حته ازاي حصل كدهه
مجهول : واللهِ يباشا احنا بنبقي وراها ف كل مكان بتروحه بس واضح انها اتخطفت من البيت
جلال : وانتو مش شايفين الي داخل والي خارج
مجهول : احنا اسفين يا جلال بيه
جلال : شويةة كلا*بب مبتفهموش
________________________
ملك قاعده مرعوبه من شكل الاوضه وقربت من الباب وندت ع أسر
أسر :عايزه اي
ملك : ممكن تفتح الباب
أسر فتح الباب: ها!
ملك : احم عايزه ادخل الحمام
أسر : عندك ف الاوضه في حمام
ملك : استني ونبي ده في صورصار مفيش غيرو
أسر شدها و وداها الحمام بتاعه
ملك لقت شباك ف الحمام حاولت تهرب منه بس معرفتش بعد محاولات كتيره واستسلمت للوضع
أسر : خلصتي
ملك : اهه
أسر : امشي قدامي
ملك : حاضر
أسر : ياريت مسمعش حسك
ملك : انت خاطفني وبتتأمر!
أسر دخلها الاوضه و قفل الباب عليها بالمفتاح
بعد شويه
ملك شافت تعبان بيقرب ليها وشكله مرعب صوتت جامد
أسر اتخض وجري عليها
ملك اول ما شافته جريت عليه ومسكت فيه جامدد وهي بتعيط
أسر بلهفه : اهدي ف اي
ملك برعشة وهي بتشاور ناحيه الدولاب : ت تعبان
أسر راح عشان يمسكه
أسر : اهدي خلاص مسكته وكان خارج
ملك مسكته : استنيَ ونبي متسبنيش هنا
أسر : ملك بلاش شغل العيال ده انا مش فاضيلك
ملك : نعمم شغل عيال ده تعبان يعني كان ممكن يبق مسمم ويسمني وكملت بدموع : كمان ا انت شوفته كان بيقرب مني ازاي كان شكله يخوف اوي
أسر : خلاص اهدي
ملك لسه هترد اتصدمت من الي شافته : …….
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على 🙁رواية أحببت انتقامه)