رواية أحببت خاطفي الفصل الأول 1 بقلم خديجة
رواية أحببت خاطفي الفصل الأول 1 بقلم خديجة
رواية أحببت خاطفي البارت الأول
رواية أحببت خاطفي الجزء الأول
رواية أحببت خاطفي الحلقة الأولى
انتي طالق
احمد انت ازاي تعمل كدا انا انا حبيتك يا احمد
احمد.سامحيني يا ملاك بس انا قلبي مع وحده تانيه وبعدين
ملاك.حاولت تلم الباقي من كرمتها طب سلام سلا. طيب يا احمد بس انت الي هتندم مش انا
ملاك.بنت ف ست العشرين أهلها متوفين متجوزه هي وأحمد ابن عمها إجبار من عمها بس…..
فلاش
احمد وملاك بعد ما دخلوا البيت
ملاك.وهي قاعده بكسوف
احمد.انتي هتعملي فيها عروسه لا بقولك اي جوازنا دا مش هيكمل انا اصلا مش بحبك أن بحب هاجر بنت خالتي الجواز دا سنه وحده وبعدين هنقول أننا متفقناش
ملاك.برضو بتلم من كرامتها..الي انت بتقولو دا امال وقفت ع جواز دي لي وجاي تقولي دلوقتي
احمد.ما انتي عرفه ان ابويا جبرنا ع جواز دا واكيد انتي كمان مش حبهه موضوع
ملاك.اومال طبعا مش حبهه جواز دي الغي رحلتشيي
احمد.انتي غبيه يبت انتي انتي فهمه كلامي
ملاك.بقولك أي لا انت ولا الجوازه دي فارقين معايا يارب سامحني يارب
احمد.بتقولي اي
ملاك.بقولك أن كل واحد هيقعد ف اوضه وملكش كلام معايا اكلك انت الي تعمله لبسك انت الي تغسله
احمد.ليه انشالله انتي مش مراتي
ملاك.دلوقتي مراتك لا دا مش هنا سلام ودخلت الأوضه وقفلت الباب ف وشه
وعدا السنه وملاك حاولت كتير مع احمد انو يحبها بس مغيرتش حاجه
(دا احمد يا ملاك نتي بتعملي اي )
باااك
ملاك.تمام يلا لم هدومك
احمد.افندم
ملاك.اي بقولك لم هدومك مينفعش اقعد مع راجل ف بيت غريب لوحدي
احمد.مبرق .اي دي شقتي
ملاك.ضحكت بصوت عالي.انت الي مطلقني والشقه من حق الزوجه يابني
احمد.احيييي
ملاك.يلا كدا لم هدومك اخرك ساعه ي امه هتطلع من غيرهم ودخلت وقفلت الباب وعماله تعيط
ملاك.يارب هو انا متحبش طيب ليه محبنيش بقالي سنه بحاول انو يحبني وبنت خالتو برضو مسيطره عليه دا حتي مفيش مره قالي كلمه حلوه اول مره اشوف احمد مش خاين وكمفت عياط
قامت ملاك اتوضت وصلت واتمنت من ربنا أنها تنساخ خلاص مبقاش فيه امل
بعد ما ملاك صلت سمعت صوت خبط علي الباب وقامت عشان تفتح
لقت عمها ومرات عمها
اتفضل يا عمي اتفضلي يا مرات عمي
عمها وحيد.يزيد فضلك يا بنتي
وقعدو
ملاك.انا هلم هدومي وامشي
وحيد.استني ي حببتي هقولك حاجه تعرفي اني فرحان بالي انتي عملتي
ملاك.استغربت اوي .اي الي انت بتقولو دا يا عمي
وحيد.زي ما بقولك كدا زين ما عملتي انك اخدتي البيت انا فرحان ف ابني اها عايزه يتعلم ها
قومي يا ام احمد اعملي شاي عايزه بنتي ف كلمتين
ام احمد.اكيد يا وحيد عن اذنكو
وحيد.انا مش زعلان خلاص انا عارف ان هاجر بنت اختها واكله دماغ الواد انتي تستاهلي واحد احسن منه انتي الف مين يتمناكي
ملاك.حست أنها بلا كرامه.انا اصلا فرحت يا عمي انا كنت مفكره اني هحب احمد بس دا محصلش وكنت هطلب الطلاق
وحيد مستغرب كان ديما بيشوف نظره الحب ف عنيها لابنه
وحيد.البيت دا بتاعك مش هتمشي منه والكلاون بتاع الباب انا هغيره ومفتاحه معاكي انتي بس متخفيش انا معاكي حتي لو علي ابني
ملاك.متشكره ليك يا عمي
كل دا وبسنت ام احمد وقفه وسمعه كل دا
وحيد.يلا يا بسنت نمشي احنا بقا
ملاك.خليك قاعد يا عمي
وحيد.لا يحبيتي عشان ترتاحي
ملاك.بعد اذنك يعني انا محتاجه اعرف ورث بابا عشان كدا انا الي هصرف علي نفسي
وحيد.اكيد يا حببتي نعدي بس يومين كدا وبعدين نشوف موضوع دا
ملا.تمام متشكره ليك يا عمي
وحيد.ع اي يحببتي مع السلامه
ملاك.سلام
عدا أسبوع وحال ملاك زي ما هو كل يوم تقعد لوحدها بقت انسانه وحيده خالص اخدت
ف يوم كانت ملاك طالبه دليفري
الباب بيخبط
ملاك.مين
الاوردر يا فندم فتحت ملاك البات
ملاك.فين الاوردر
مسكها مش شعرها وحط حاجه ع بقوها واغم علي ملاك
يتبع…
- لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
- لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية أحببت خاطفي)