روايات

رواية أهذا حب أم انتقام الفصل الرابع 4 بقلم منة مصطفى

رواية أهذا حب أم انتقام الفصل الرابع 4 بقلم منة مصطفى

رواية أهذا حب أم انتقام البارت الرابع

رواية أهذا حب أم انتقام الجزء الرابع

أهذا حب انتقام
أهذا حب انتقام

رواية أهذا حب أم انتقام الحلقة الرابعة

نور..اي يا مروه يا قمر
مروه..كويس انك جيتي مستر مروان قالب عليكي الدنيا وعاوزه
نور..ازاي
مروه خشي بسرعه
دخلت نور المكتب وهي بتقدم رجل وتاخر رجل وخايفه
مروان.. اتفضلي
نور بتوتر..خضرتك كنت عاوزني
مروان.. اه هباركلك علي امبارح قلبتي الفرح خطوبتك بدل خطوبتي
نور..امممممم
مروان..مبروك بس مكنتش اعرف انك واقحه اوي كده
نور..نعم
مروان..زي ما سمعتي ما انتو كلكو كده هممهكم فلوس مش مشاعر كلكم زباله شبه بعض
نور..نسمحلقتش يا مستر مروان لو سمحت انا بردو ولا انت الي بعت من غير ما تعرف سبب انا بردو الي بعد اسبوع اعلنت علي قصه حبي الخرافيه على فاطمه انا بردو الي بعمل خطوبه انا بردو

 

 

 

مروان..ونتي يعيني بريئه مش خاينه
نور بزعيق..اه خاينه دي حوار فاكس عشان ست فاطمه تحبك لا مسدج الي بعتتلي كانت فاطمه وانا مالي كنت قاعده في كافيه ولقيت عمر جي ومكنتش متخيله انو هيقولي بحبك
مروان..وانتي بقي يعيني كان ماسك ايدك غصب عنك
نور..يتهيقلي انت جيت لقتني بشد ايدي وطالما انت مش واثق اسال خطيبتك
وجت نور علي مكتب و شدت فيل طلعت استماره مضت عليها
نور بكبرياء..استقيل
وخدت شنطتها ومشيه من غير ما تزود كلمه او تنقص كلمه
مروان …نورر
نور..اي تاني
مروان.شرط جزاء الي مضيتي عليه ساعت وظيفه مليون ونص
نور بصدمه..شرط اي
مروان..شرط جزاء اي وقعتي علي ودنك
نور..بس محدش قالي
مروان.. ويتهيقلي انتي مضيتي علي عقد
ومشي وسابها
__________________________
تن تن تن
سعاد..الو
مروان..ايوا يا سعاد ماما فين

 

 

 

 

سعاد..البشمهندش ازيك يا بشمهندش حاضر هنده علي الهانم
مروان..الو يا ماما
سمر..حبيب ماما عامل اي والله وحشتنا انا ابوك متتصورش ابوك ازاي مبسوط انك واخد شركه وريحته واخبار عروستك اي
مروان..ماما انا جاي انهارده سوهاج
سمر بفرحه..ياااه اخيرا هتيجي مستنينك يابني على نار
قفلت سمر موبيل
سمر..ليلي يا ليلي
ليلي..نعم يا ماما
سمر..مروان جاي
ليلي..مروان اخوياا
سمر..ايو
ليلي ..مروان اخويا جاي سوهاج
سمر..يا يا لمضه قوليلي للشغالين ينضفو اوضتو
ليلي بفرح حااضر يا ماما
_________________________
مازن..انت متاكد من الي هتعملو دا
مروان. هتجوزها
مازن..يابني انت مش قولت انها خانتك
مروان..لا دا كان سوء تفاهم
مازن..طب و فاطمه وهتقول لاهلك اي
مروان..انا هسافر انهارده سوهاج
مازن يابني انا مش مستريحلك

 

 

 

مروان..هو انا عملت حاجه
مازن ولا انت وراك حوار لاء واي
___________________
الساعه ٧بليل جت عربيه سوده ونزلت ادام دوار المهدي بيه في سوهاج (غير الفيلا الي كان فيها الفرح يا شباب اشطا)
نزل منها مروان بجاكت اسود وعيني رمادي
محسن..مروان بيه يا الف نهار ابيض يا الف خطوه عزيزه نورت دوار المهدي بيه يا استاذ مروان
مروان..شكرا يا عم محسن خلي حد يشيل الشنط ويدخلها
دخل مروان لقه العيله كلها موجوده
مروان..الله دا انتو قلبتوها اجتماع عائلي بقي
جلال (جد مروان)..نورت يا ولدي
مروان..بنورك يا جدي وباس راسه وسلم علي عيلته كلها
سمر..حبيبي اطلع خد دش عشان نتعشي وعيله كلها تقعد معاك
مروان. انا بردو كنت عاوزكم في حاجه مهمه
سمر..خير كفلا الشر
مروان…خير ان شاء الله
__________________
لين..يخربيتك وانتي عملتي اي
نور..مضيت علي ورقه وفيها شرط جزائي ومعرفش هعمل اي
لين..طب واي نظام
نور بقلق ..معرفش هو مسافر لاهله في صعيد مش هيرطع غير بعد يومين او تلاته علي الاقل
لين…طبعا لازم تدبري فلوس
نور..ايوا
لين..وفريد
نور باستغراب..مالو فريد
لين..قوليلو
نور..لاء فريد هيدفع فلوس بس هيقول ان واخده عشان فلوسه وانا مش كده
___________

 

 

 

في دوار مهدي
مروان..مياء الخير
العيله..مساء نور
مروان..بصراحه كده عاوز اتجوز
العيله..الف مبروك بس انت لسه خاطب فاطمه من يومين
مروان..انا هفسخ خطوبه فاطمه
جلال..نعم
مروان………

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *