رواية أحببت أرملة الفصل السادس والعشرون 26 بقلم حوريه مصطفي
رواية أحببت أرملة الفصل السادس والعشرون 26 بقلم حوريه مصطفي
رواية أحببت أرملة البارت السادس والعشرون
رواية أحببت أرملة الجزء السادس والعشرون
رواية أحببت أرملة الحلقة السادسة والعشرون
اخدت ادهم من حوريه و وقفت بعيد نسبيا..
وقالت بصراخ وضحك وهي مواجههه مسد*اسها علي دما*غ ادهم مفاجاه حلوه مش كده يــا نجمه..
نجمه بدموع: سهير..
سهير رفعت الكاب من علي وشها وقالت بضحك مفاجاه حلووه مش كده يارب تكون عجبتك يــا ست نجمه..
نجمه بدموع: سيبي ابني هو مالوش دعوه بكر”هك ليا..
سهير بضحك: لا ده بعينك لازم احر”ق قلبك عليه زي ما حر”قت قلبك علي ابوه..
فاطمه بدموع: ايـه يــا شيخه الحقد والغل اللي فيكي ده حسبي الله ونعم الوكيل فيكي هتقبلي وجه كريم ازاي بعمايلك دي..
سهير بضحك: بقيتي تعرفي تردي اهـو يــا فاطمه بس تعرفي مش بطال..
نجمه بدموع: ابووس ايدك سيبي ابني..
سهير بشر: هسيبه بس لما يمو”ت يــا حبيبتي..
جاسر بعصبيه: نزلي مسد”اسك انتي كده عقوبتك بتزيد تجاااه القانون..
سهير بضحك: طظ في القا”نون بتاعك ابقي بله واشرب ميته..
حوريه كانت راحه ناحية سهير عشان تضر”بها بالخشبه اللي معها لكن سهير شافتها..
سهير بشر: خطوه كمان يــا شاطره واترحمي علي الطفل البرئي ده..
حوريه وقفت مكانها بخوف وكانت دموعها مغرقه وشها..
نجمه ببكاء: سيبي ادهم ارجوكي بلاش تا”ذيه..
سهيره بضحكه صاخبه: والله عشت وشوفتك يا نجمه بتترجاني بس لا لازم احر” ق قلبك عليه..
جاسر بعصبيه: مش هرحمك لو حصله حاجه انتي فاهمه..
الياس بعصبيه رفع مسد”سه علي سهير وقال بغضب اد”ي ادهم لـ نجمه والا هيكون اخر يو”ووم في عمر”ك يــا سهير..
سهير بشر: ولا تقدر تعمل حاجه يــا سياده المقدم عارف ليه لانك جبان..
الياس لسه هيضر”ب سهير بالنا”ر..
نجمه بصراخ: لا يــا مش تو”سخ ايدك فيها هي بتستفزك مش اكتر..
سهير بسخريه: لا وانتي الصادقه انا ممكن اخل”ص عليكم كلكم ولا يهمني..
وفجاه من دون سابق انذار تفجات بشخص يضع المسد”س علي راسها من الخلف..
الشخص: كنت مفكراه انك هتقدري تهر”بي ومش هنعرف نمسكك يا سهير تبقي غلطانه..
سهير بصراخ: ابعد عني يا سياده اللوا ونزل المسد”س ده والا همو”ت الطفل ده..
اللوا سليم بسخريه: ده في حاله لو فضلتي عايشه وفجاه انتشال ادهم من بين يديها..
سهير بصراخ: سيبني بقولك مش هرتاح غير لما اقت”ل كل اللي بتحبهم واحر”ق قلبها عليهم..
ورفعت مسدا”سها تجاه فاطمه..
نجمه وقفت قدام فاطمه..
نجمه بدموع: مش هسمحلك تا”ذيها انتي فاهمه..
سهير بضحك: يبقا تمو”تي انتي كمان..
وفجاه انطلقت رصا”صه
جاسر بصراخ: نجمه..
سكوت عم المكان..
جري جاسر علي نجمه..
جاسر بخوف: نجمه حبيبتي انتي كويسه..
نجمه بخوف ورعب: كويسه بس هي..
التفت جاسر علي المكان اللي بتشاور عليه نجمه وتفجاه بسهير ملقيه علي الارض وفي رصا”صه مضر”وبه في منت”صف رأ”سها..
جاسر بخوف علي نجمه اخدها في حصنه وخبه وشها في صدره..
جاسر لي اللوا سليم: لي عملت كده يا فندم لي قت”لتها كنت سيبها تاخد جزاتها علي اللي هي عملتوا ده
اللوا سليم بهدوء: اللي زي سهير لازم يمو”ت يــا جاسر لان عمرها ما هتتغير واكمل للعساكر خدوا الج”ثه ودوها المستشفي عشان تدفن
فاطمه بهدوء: ياريت يا سياده اللوا بعد اما تخلصوا كل الإجراءات تبلغونا عشان نستلم الجثه
اللوا سليم بصدمه: معقول بعد كل اللي هي عملته فيكم ده وان هي كانت عايزه تق”تل حفيدك وعايزه تستلمي جث”تها..
فاطمه بحزن: في الاول وفي الاخر اخت جوزي الله يرحمه واكملت بهدوء اكرام الميت دفنه..
نجمه بحزن: ماما فاطمه معاها حق..
اللوا سليم بهدوء: تمام اللي يريحكم عن اذنكم لازم امشي دلوقتي..
جاسر بإبتسامة: اتفضل يــا فندم..
الياس بهدوء: واحنا كمان لازم نتحرك وقفتنا هنا كده غلط..
جاسر بهدوء: تمااام..
وكل واحد ركب عربيته عشان يرجعوا البيت..
الياس وجني و فاطمه في عربيه..
جاسر ونجمه و حوريه في عربيه..
في عربيه جاسر..♡
نجمه بدموع كانت شياله ادهم وحضنها جاامد..
حوريه بحزن: اسفه يــا نجمه علي اللي حصل..
نجمه بهدوء: ولا يهمك يــا حور حصل خير و ده مكنش دنبك ده قدر ومكتوب و محدش يقدر يغيره..
بعد نصف ساعه من القياده وصل الجميع الي قصر الكيلاني..
الياس بإبتسامة: انــا لازم امشي دلوقتي لان الوقت اتاخر..
فاطمه بحنان: خلي بالك من نفسك ومن الطريق..
الياس بإبتسامة: حاضر..
حوريه بإبتسامة: انــا مش قادره اقف هطلع ارتاح في اوضتي..
جني بهدوء: وانا نفس النظام عن اذنكم يــا جماعه..
فاطمه بحزن: هاتي ادهم يــا نجمه ينام معايا النهارده يــا حبيبتي..
نجمه بإبتسامة: معلش يــا ماما خليه معايا لاني لحد دلوقتي خايفه من اللي حصل..
فاطمه بحنان: طيب يــا حبيبتي تصبحي علي خير..
نجمه بهدوء: وانتي من اهل الجنه..
✰ـــــــــــــــــــــــــ✰
في جناح جاسر و نجمه.. ♥”
جاسر دخل الجنـاح من غير مـا يكلم نجمه او يعيطها اهتمام..
نجمه بهدوء: جاسر..
جاسر مردش عليها ودخل غرفه تغير الملابس و بعد فتره خرج..
نجمه بعيون دامعه: ممكن اعرف انت بتتجاهلني ليه..
جاسر ببرود: ليـه و هي الهانـم مش عارفه هي عمـلت ايـه..
نجمه بصراخ: و انـا اعرف منين اذا انــا معملتش حـاجه تزعلك اصلا..
جاسر بعصبيه: صوتك ميعالش عليا تاني انتي فـاهمه..
نجمه بغضب: انــا عايزه افهم انــا غلطت في ايه عشان تعاملني بالاسلوب ده..
جاسر ببرود: واضح اوووي انك مش حـاسه بالغلط اللي عملتيه..
نجمه بغيظ: انت تقصد ايـه بكلامك ده..
جاسر بهدوء: لي لبستي الفستان اللي ادهم جابوا للدرجه دي مش قادره تنسيه للدرجه دي مش قادره تحبيني..
نجمـه: صدقني انت كلامك كله غلط لاني انـا..
جاسر بمقاطعه: مش عايز اسمع منك حاجه انـا عارف انك لحد دلوقتي لسه بتحبي ادهم ومش قـادره تنسيه وانـا اللي كنت بوهم نفسي انك في يوم هتحبيني يــا نجمه بس طلعت غلطان للأسف..
نجمه بدموع و شهقات: طلقني يــا جاسر..
جاسر بهدوء: انتي..
يتبع..
- لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
- لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية أحببت أرملة)