رواية صائد النساء الفصل الرابع 4 بقلم منة محمد
رواية صائد النساء الفصل الرابع 4 بقلم منة محمد
رواية صائد النساء البارت الرابع
رواية صائد النساء الجزء الرابع
رواية صائد النساء الحلقة الرابعة
قدام الغرفه فتح لها الباب وهي دخلت بصت للسرير واتملكها الخوف ووصل لكل اوصالها واتسمّرت في مكانها
نوح عشان يستفزها ع تهورها واندفعها لطريق الهلاك خرج الواقي الي اشتراه من الصيدليه ورماه ع التبربيزه وخلع الساعه وخلع التي شيرت الي عليه
كارمن جف حلقها وسألته: انت بتعمل ايه
نوح بدون اكترث: بقلع
كارمن ارتاعت: انت مجنون
نوح ببرود : تحبي تاخدي شور الاول اصل انا لازم استحما قبله (وقرب اكتر منها) وممكن ناخد شور سوي حتي نتعود ع بعض قبل السرير
كارمن قشعر بدنها وحست برعشة من الخوف والهلع نوح قرب منها يزيح حماله الفستان
كارمن من وقاحته ولمسته حست انها ساقها مش قادرين يرفعوها.بترجع منه لوي اتحدفت ع السرير وقامت بسرعه: انا مش هستحما
نوح: امممم مش هتستحمي تمام مفيش مشكله معايا ومد ايده يخلع البنطلون
كارمن اول ما شافته كدا جريت ناحيه الباب
نوح جري مسكها وحاصرها في زاويا الباب
كارمن اتجمد الدم في عروقها: سبني وابعد عني
نوح بدون شعور قدام جمالها الي بتخطفه ميل دماغه يخطف شفايفها
كارمن عيونها لمعت بالدموع: ابعد عني
نوح زعق فيها: كارمن خلاص الوقت فات للتراجع لان انا مش هسمحلك تمشي لطف نبره صوته متخافيش اوعدك اكون لطيف معاكي هخليكي تنسي جوزك وباس رقبتها
كارمن من الخوف من الفزع والرعب بتعافر : ابعد عنيييييي
نوح رفعها عافيه واخدها ع السرير واعتلاها وثبت ايدها وهي بتصرخ انه يبعد عنهابصوت مضطرب : ابوس ايدك خليني امشي
نوح زقها لوري وكمل الي بيعمله وهي بتصرخ وبتترجي وبتتوسل
نوح رفع نفسه نص جسمه من عليها وبصلها وهي بتعيط وشها اصفر جدا وعلامات الخوف باينه علي ملامحها
نوح مسح وشه بعصبيه : لو بتعملي كدا بدافع الغضب او الحقد متعمليش كدا تاني زعق اكتر لو مش هتقدري تنجرفي في الطريق ده ابعدي لان النوم مع الرجاله امر مش ممتع (حررها وقام)واخد الواقي رماه في الزباله وخرجلها
كارمن كانت ترتجف كالقصبة لشدّة فزعها وخوفها ورعبها
نوح تابع كلامه: لو جوزك مش بيحبك دوري ع شخص يحبك انتي لسه صغيره وجميله ومرغوبه مسح بعيونه تفاصلها هتلاقي شخص يحبك بسهوله
كارمن بصوت غايب: انت سافل
نوح خطف قميصه ومسك ايدها: يله بينا
كارمن بهلع: هنروح فين
نوح: عايزه تفضلي هنا تقدري وانا مش همانع لاننا دفعنا تمن الاوضه وقرب يلمسها عشان يعلمها درس قبل ما تفكر تتهور وتضيع نفسها
صدرت منها صرخة قويه مزقت أحشاء السكون: لاء اياك تلمسني .
نوح نزل ايده: طيب يله
كارمن: مش قبل ما اعرف انت واخدني ع فين
نوح سحب ايدها غصب: يله عايزه تفضلي هنا
كارمن: استني شنطتي وراحت اخدتها من علارض
https://www.facebook.com/قصص-منه-محمد-كاتب-110808814814076/
اخدها وقعدوا علي تربيزه في الشارع وطلب الاكل وقعد ياكل رفع عيونه وبصلها لقاها شارده
نوح طقطق ايده قدامها كلفت انتباه : مش هتاكلي ع فكره المكان نظيف
كارمن: ليه جبتني هنا
نوح :تحبي نرجع الفندق
كارمن شخطت فيه: اسمع ممكن تبطل كلام في الموضوع ده
نوح ابتسم: طالما مش عجبك ليه بتدوري ع المواضيع دي ….كارمن الرجاله التانيه مستحيل يفوتوا الفرصه دي ولا هيرموا الكندوم
كارمن بحيره: ليه عملت كدا
نوح مط شفايفه كستهزاء: محبتش امسح مناخيرك لانك بتعيطي بسرعه زيك زي الاطفال
كارمن بنرفزه: اعدل اسلوبك
نوح ضحك وحط الفنجان وطلع سيجاره يدخنها: لازم تطلقي منه
كارمن بشك: هي رغده قالت لك حاجه
نوح اخد نفس وخرجه ببطئ: لازم اعرف عن زبايني طيب نفرض لو قابلت واقمت معاكي علاقه وطلع جوزك راجل مافيا اعمل ايه انا ..اكيد هيضربني لحد الموت واروح فطيس
كارمن حطت ايديها الاتنين تحت خدها : عارف ايه كمان
نوح بجديه: كل الي اعرفه ان جوزك خانك الرجاله مش بس بيخونه زوجاتهم بسبب الشهوه هو بس مبقاش يحبك وعقد الجواز ملوش قيمه وعمره ما هيهتم حتي لو متي قدامه
كارمن: خلصت
نوح: لاء انا عايز اقولك مفيش حد بيحب حب بصدق لان كل واحد بيحب نفسه اكتر وجوزك من النوعيه الي بيحب نفسه اكتر وانتي لازم تحبي نفسك
كارمن طول ما هو بيتكلم دموعها مغرقه وشها قامت وسابته نوح مد بخطواته وراها
نوح بندم حقيقي: كارمن انا اسف بجد اسف
كارمن ماشيه وكأن لسانها عُقل وقلبها داب وحست ان رجليها مش قارين يرفعوها ازاي كانت هتقع فريسه سهله لشخص ينهش جسمها ويقتل روحها ببطء لحد ما يقضي عليها……
نوح مد ومسك دراعها ولفها ليه: ثانيه انا اسف لاني كنت قاسي معاكي
كارمن دفعته من صدره واتكلمت بنهيار ودموع: هو انا غلطت لما حبيته اكتر من نفسي غلطت لاني حبيت راجل واحد في حياتي وبقي كل حياتي
سقطت دمعه حاره اتدحرجت واستقرت ع ايديها: ايوه انا غلطت لاني اعتقدت اننا هنفضل نحب بعض لـ اخر العمر وانت عشان مش بتحب مش هتفهم كلامي
نوح بقهر: ازاي عرفتي اني مش بحب
كارمن مسحت دموعها: لو كنت بتحب حد مش هتبيع نفسك
نوح: لكن قصص منه محمد كاتب
كارمن قطعته بشده: متقوليش انك بتعمل كدا عشان الفلوس لان من لبسك وشكلك واضح انك ابن ناس ومتعلم لان كلامك فيه حكمه انت عندك اختيارات بس انت اخترت الطريق الغلط وبتستغل نقطه ضعف الستات وبتسلي نفسك انت كمان زي ابهم بتحب نفسك
وسابته وراحت تشاور لتاكسي
نوح نزل ايدها: رايحه تدوري ع صياد تاني
كارمن: لو الرجاله تقدر تخون الستات احنا كمان نقدر تعمل نفسكم (وركبت ومشت وسابته نفسه يصرخ صرخه يشتد منها فزع سكان الارض كأنهم مهدّدين بكارثة شاملة لا يسلم من أذاها أحد.
نايمه في حضنه ولما حس ان نفسها انتظم وغطت في النوم قام بهدوء ولبس نظارته ومسك موبيله وخرج برا يتصل بيها كانت لسه راجعه لقت التلفون بيرن خرجته من الشنطه لقت اسمه رفضت ترد ورجعته للشنطه تاني وهو فضل يرن لحد ما هي فاقت وراحتله لقته بيتصل
هاله: بتتصل بمين
ابهم برتباك وخوف: ها بتصل بالمستشفي بطمن ع مريض
هاله شدت منه الفون حاول ياخدوه منها رفضت بشده
هاله بصوت عالي مستفز: ليه كدبت عليا
ابهم اخد نفس بعمق: مش عايزك تضايقي
هاله بحده: لو كنت مش عايزني اضايق متتصلش بيها في السر
ابهم: بس انا قلقان عليها
هاله بغيظ: اسفه نسيت انها لسه مراتك لمده خمس سنين من الطبيعي تقلق عليها مدتله الفون اتفضل اتصل بيها هروح انام
ابهم ضمها من وسطها: استني
هاله مثلت الزعل مزيف: نعم عايز ايه
ابهم باس رقبتها: شكرا انك متفهمه ومقدره
هاله فكت ايده وسابته ومشت بدون ولا كلمه وهو رجع يتصل!!!!
https://www.facebook.com/قصص-منه-محمد-كاتب-110808814814076/
في بيت نوح مسعود جرس الباب رن قام بملل فتح لقاه تامر
نوح لف بضهره: انت ليه هنا
تامر نكزه في كتفه: نوح عيب
نوح قعد وبغرور: انت مش مترحب بيك هنا
تامر كشر جدا :انسان قليل الذوق ع العموم جيت اسألك عن الزبونه بتاعه ليله امبارح
نوح كتف ايده: وانا من امتي بتكلم عن زبايني
تامر نفخ: عارف وانا مش عايز اعرف انت عملت معاها ايه ……بسال هي عايزه تشوفك مره تانيه وانت هتقبل اتصل بيك سعاتها
نوح طلع سيجاره وولعها وايده بترجف: لو حسمت امرها النهارده مش هتحتاج صياد تاني
تامر مش فاهم:استني دقيقه تحسم ايه
نوح راح فتحله الباب: انت مالك يله هوينا ورايا مشوار مهم
تامر شتمه ونوح هبد الباب وراه ودخل يغير هدومه وهو عازم يقف جنب كارمن حتي لو من بعيد
…………
نزل استقل تاكسي لحد العياده ودخل عند الاستعلامات: لو سمحتي مدام هاله موجوده
الموظفه: موجوده نقولها مين
موظفه اخري:فيه معاد سابق
نوح لسه هيرد خرجت وشافته وراحت عليه ببتسامه عريضه
هاله ضمته: نوح حبيبي تعال جاي ليه العياده
الموظفين بصولها انها ضمته وهو شكله شاب فرفور وحليوه
هاله بصتلهم اوي: تعال نتكلم في مكتبي يا بني
موظفه: هي ام والموز ده ابنها
الموظفه الثانيه: اه بس مكنتش اعرف ان ليها ابن كبير كدا ياختي التجميل بيصغر حسره علينا
الموظفه ضحكت: اسكتي لتسمعك الحيطان ليها ودان
في المكتب
هاله: اتفضل اقعد يا حبيبي
نوح شد ايده منها وبصلها نظره قاتله
هاله اتجاهلت اسلوبه وقالت: روحتلك الكافيه الي مشارك فيه اصدقائك كذا مره وكان ماليان زباين طمني مرتاح معاهم
نوح سند ايده ع سطح المكتب: انا هنا عشان اتكلم معاكي في موضوع تاني
هاله: اتفضل عايز تقول ايه
نوح: من يومين روحت المستشفي وشوفتك في حضن الدكتور
هاله: نوووح
نوح قطعها بعصبيه: ده متجوز
هاله: اسمعني يا نوح
نوح قطعها لتاني مره وبصلها وكأنها شيء مقزز : سرقتي رجاله عددهم كام مشبعتيش
هاله بعصبيه مفرطه: اخرررررررس يانوح اخررررررس
نوح رفع عيونه وبصلها بقرفه : عشان كدا عماله تعملي عمليات تجميل وتصغري نفسك عشان تسرقي زوج ست يائسه
ضرب سطح المكتب بغل لحد هنا وتقفي سااامعه وبغض النظر عن انك تبقي جميله بس مش هتقدري تخفي انتي قد ايه قذره
هاله فقدت اعصابها قربت ولطشته بالقلم ونوح ملامحه اتغيرت وعلامات العصبيه واضحه عليه
نوح جز فكه ورجعلها تاني: انتي لا ربتيني ولا علمتيني اي حاجه وبصراخ اياك تضربيني مره تانيه فاهمه
هاله بصرخه: مربتكش لكن خلفتك انا امك فكر في مشاعري قبل ما تقول اي كلام
نوح صرخ فيها: امي انتي مع راجل متجوز ولا مراعيه دين ولا مراعيه مراته ولا عارفه انتي قد ايه أذتيها
هاله قربت منه تبرر موقفها : لو كان بيحب مراته مكنش وقع في حبي
نوح فتح عيونه بالم: حبك ده بتسميه حب انتي عمرك ما حبيبتي حد انتي بس بتحبي تسرقي الرجاله من نسوانهم لانك بتغيري منهم
هاله بصرخه: نوح احترم نفسك
نوح بعناد: ايوه بتغيري منهم لانهم عندهم عايله سعيده وانتي لاء
هاله: ومين الي دمر حياتي مش ابوك
نوح: دي غلطتك انتي مش غلطته لوحده لو اتمسكتي بيه وفضلتي كنا زمانا عايشين مع بعض لو كنتي حبتيه كنتي اتعلمتي ايه هو الحب ولا كنتي كرهتيه بس انتي قررتي تفقدي معنى إنسانيتك
هاله: نوح انـ
نوح شد على اسنانه وهز راسه بحده :سيبي الدكتور في حاله هو مش بيحبك هو بيستمتع بلعبه جديده مش اكتر ولما يزهق ويمل هيرميكي
هاله بخجل من تصرفاتها : انت غلطان ابهم بيحبني وانا واثقه
نوح: ليه واثقه كدا ايه الي يخليكي افضل من مراته ضربها الكلمتين وسابها ومشي
هي قعدت علي الكرسي وانهارت في الدموع
وهو خرج برا بقهروه ووجعه لانه محتار مابين قراريين وكل قرار فيهم اصعب من التاني اتصل بتامر يبعتله رقم ناهد ضروري
https://www.facebook.com/قصص-منه-محمد-كاتب-110808814814076/
في الكافيه
كارمن: انا هنا عشان اقولك
ناهد قطعتها: طمنيني الاول عن ليله امبارح
كارمن: ليله امبارح اتكلمت مع الولد وبس معملناش حاجه غير الكلام
ناهد بنفعال: نعم ده انا قولت عملتي معاه عقد احتكار عشان كدا جيباني ع ملا وشي تعرفيني بالوكسه
كارمن بضيق: لاء جبتك هنا لاني عايزه اسالك اذا كانت هاله عارفه بالي ابنها بيعمله
ناهد: لاء متعرفش لانها لو كانت عارفه مكنتش تسمحله يعمل كدا
كارمن: دي مش بتسأل حتي ابنها بيعمل ايه عشان يصرف ع نفسه
ناهد: سؤلك معنديش عليه اجابه المهم هتشوفي ابن هاله الليله ارتب الامر
كارمن بتحذير: لاء اياك
ناهد: عايزها تفوز عليكي بصراحه مش مندهشه ليه جوزك سابك انتي ممله ع ساذجه ع كوكتيل غباوه
كارمن بحمقه: لا انا لا ساذجه ولا ممله انا كل الي انا عايزاه انه يتوجع لكن مش بالشكل ده اه انا هموت بعده لكن معنديش استعداد انه عشان يفوق يشوفني ست منحله لمجرد اتعرضت من جوزي للخيانه وع فكره سهل جدا القي راجل في حياتي لاني ست جميله وشابه صغيره وناجحه ومرغوبه
ناهد ضحكت: هنشوف يا مرغوبه
كارمن اخدت شنطتها وقامت لقته طالع في وشها
كارمن بتعجب: انت جيت هنا ازاي؟؟
ناهد من وراها: اتصل بيا وقولت له انك هنا(قربت من ودنها) عملت ده عشانك
كارمن بصتلها بحقد وغل وغيظ
ناهد ضحكت: نوح اهتم بصديقتي ها اصلها كانت بتعيط ع جوزها قبل ما توصل خد بالك منها كويس اوي وانا هدفع
كارمن نقلت نظرها بينهم بقرفه وسابتهم وخرجت
نوح خرج وراها ووقف قدامها: رايحه فين
كارمن: رايحه البيت
نوح: هروح معاكي
كارمن بنرفزه: افندم
نوح بهدوء: لاني مش هسيبك تمشي بالمنظر ده لوحدك ونقدر نتكلم
كارمن: بس انا مش عايزه اتكلم
نوح: بس انا عايز لو مش عايزه تطلقي ممكن تربي جوزك وتأدبيه لما يلاقي نفسه قرب يفقد وجودك في حياته
كارمن: انت بترمي لـ ايه؟
قطعهم صوت موبيل كارمن الي ردت بسرعه: ايوه يارغده…..في ايه…….طيب انا جايه حالا
جريت تركب تاكسي ونوح صمم يوصلها لحد ما يطمن هو فيه ايه!!!!!!!!!!
https://www.facebook.com/قصص-منه-محمد-كاتب-110808814814076/
وصلوا بتاكسي قدام المستشفي كارمن نزلت ونوح نزل وراها
كارمن لفتله وبرجاء: من فضلك متجيش ورايا عشان متعمليش مشكله انا عندي مشاكل بما فيه الكفايه واقدر اتعامل معاها
سابته وطلعت جري شافت رغده : رغده ليه مجلس الاداره طالب ابهم
رغده: حقولك حد شاف الدكتور ابهم وهو ضامم مريضه
كارمن بقهر: وايه اسم المريضه
رغده بتوتر: كارمن هي هي
كارمن: هي هاله مش كدا
رغده شهقت وعيونها وسعت: انتي عارفه
كارمن عيونها رغرغت بالدموع: فين الدكتور ابهم
رغده: بيحققوا معاه
في غرفه التحقيق
ابهم موطي راسه بحرج من الكارثه الي حلت عليه: انا اسف
المدير: انت اسف معني كدا انك معترف انك كنت في وضع حميمي مع مريضه زي ما اتقال
ابهم: لاء انا اسف لاني اسأت لسمعه المهنه لان الست الي شافوها الناس معايا مش مجرد مريضه هي حبيبتي وحضنتها لما شوفنا بعض كسلام
صاحب المشفي: بس الي سمعته مكنش مجرد سلام طبيعي انت حضنتها في غرفه الكشف
ابهم: بخصوص الامر ده
المدير قطعه: انا مش عايز ادخل في شؤنك الشخصيه لكن ده هيأثر ع سمعه المستشفي والاهم من ده مراتك بتشتغل هنا في نفس المستشفي وانا مش عايز اي فضيحه زنا هنا
ابهم مش عارف يجمع ولا كلمه وجبينه ووشه بيجيب في عرق: يافندم انا
المدير: انت طبيب ممتاز وانا مش عايز افقد دكتور شاطر زيك ولانك عارف القواعد لازم نحقق في المسأله
الباب خبط ودخلت كارمن : عفوا
المدير: خير يا كارمن
كارمن دخلت وقربت بهدوء وبصت لـ ابهم الي رفع راسه وبصلها بخجل
كارمن: سمعت عن الدكتور ابهم عشان كدا حابه اوضح واشرح الامر بخصوص المريضه هاله المتورطه في الفضيحه
المدير: اتكلمي
كارمن: دي صديقتي المقربه وانا بنفسي الي طلبت من الدكتور ابهم يفحصها
ابهم بصلها: كارمن
كارمن بلعت غصتها وكملت: وانا واثقه ان مفيش حاجه بينهم زي ما اتقال ودي مجرد فيك واشاعه
المدير هز دماغه كمحاوله اقتناع وخرج وكارمن قربت من ابهم مد ايده ومسك ايدها وكارمن بصت لايده الي ماسكه كف ايدها بتملك وحررتها منه وهو اتحرح
ابهم: شكرا انك ساعدتيني
كارمن بجمود: معملتش ده عشانك
ابهم: بس اقنعتي المدير بعدم استجوابي
كارمن: عايزاك تشوف وتميز بيني وبين الست الي من المفروض تختارها
ابهم اتنهد بصوت وهز دماغه
صوت بغيض: لو مش غلطانه اظن انتي الي بلغتي مجلس الاداره عني وعن ابهم ووقعتيه في مشكله وجريتي تنقذيه
كارمن: مش كل الناس زيك انتي منافقه وليها الف وش
هاله بعصبية شديدة:لو كنتي بتحبيه وافقي ع الطلاق وابعدي
ابهم بنرفزه: ميصحش تكوني هنا
هاله كتفت ايدها وبنرفزه: اظن انت الي اتصلت بيا وقولت لي انك في مشكله عشان كدا جيت من غير ما افكرسبت عيادتي وزبايني وجيتلك
ابهم اتكلم من تحت اسنانه بحزم : ارجوكي امشي مش عايز اعرض سيرتي المهنيه للخطر
كارمن: لو كنتي فعلا بتحبيه لازم تمشي يمكن يكون بيحبك بس انتي مش مراته الشرعيه والناس المحترمه دايما بتختار الاحترام والاخلاق عشان كدا انا رافضه الطلاق
هاله بصتلها نظرات ناريه كلها حقد وانتقام
ابهم: من فضلك يا هاله امشي
هاله: معني كدا انك موافق ع كلامها
رغده الي مش فاهمه حاجه: كارمن ايه الي بيحصل
ابهم مسك كف ايدها واتك جامد عليه: هاله ارجوكي امشي اتوسل اليكي
هاله زقت ايده وبصت لكارمن نظرات احتقار من فوق لتحت ومشت
كارمن بصتله بتمني: اظن مفيش داعي نتكلم عن الطلاق مره تانيه
ابهم مسك ايدها وقبلها: انا اسف ومش هذكره مره تانيه
كارمن ببتسامه: يله يا رغده نشوف شغلنا( ومشت)
وابهم فضل واقف محتار في مكانه وهاله مراقباهم من وري العمود واقسمت لتاخده منها مهما يكون الثمن
قصص منه محمد كاتب
ماشين في الممر
رغده بزعل: هو الدكتور طلب منك الطلاق وليه مقولتليش انتي مش واثقه فيا
كارمن: الموضوع مش كدا ومقولتلكيش لاني لسه مصدومه وضحكت بدموع تخيلي طلب مني الطلاق يوم عيد جوازنا
رغده بقهر بأسي: ايه ليه هو قاسي وظالم كدا عليكي مسكت كتافها بتشجيع
كارمن لازم تكملي معاه برغم اني عارفه انه ع علاقه مع الافعي
كارمن: تصدقي بعد ما طلب الطلاق مني مبقاش ينام معايا في البيت
رغده: كمان وانتي ازاي مستحمله ده ازاي خلاص انتي تيجي تعيشي معايا ونعيش ع المره قبل الحلوه وانا هروح معاكي نلم حاجاتك بعد نبطشيه الليل
كارمن: شكرا متقلقيش انا اقدر اتعامل مع الامر انا مش مرتكبه اي غلط
عشان اسيب حقي واهرب!!!
رغده: كارمن بس
كارمن: رغده يله ارجعي لشغلك وهنتكلم بعد الشغل هستناكي هنا لحد ما تخلصي
رغده وهي مشفقه عليها : تمام بس انتي بخير
كارمن بابتسامه من غير روح: ايوه بخير
رغده: طيب ومشت بحزنها ع اطيب قلب عرفته
كارمن قررت تواجه قسوه الحياه بقوة وصلابه وتتحدى الصعوبات الي بتواجهها وتقف قدام حلمها لحد ما توصل لهدفها بتضرب بعنيها لقته قاعد ع كرسي اضايقت ومشت جري نوح قام اعترض طريقها ووقف قدامها
كارمن بعصبيه مكتومه:قولت لك امشي ايه الي بتعمله ده
نوح بأصرار: مصمم اساعدك
كارمن: تساعدني في ايه؟؟
نوح: في الامر الي بينك وبين جوزك
كارمن: شكرا مش طالبه مساعدتك انا اتكلمت معاه وهو وعدني انه مش هيتكلم تاني في سيره الطلاق ومش عايزه اشوفك بعد اللحظه
نوح تجاهل كلامها: مظنش ان ده هيحصل
وطلع موبيله ورن عليها ومسميها الجميلة الرقيقة
نوح: ده رقم موبيلي لو احتاجتي ليا في اي وقت وحبيتي تشوفيني اتصلي بيا
كارمن: قلت
نوح قطعها بصوت خشن واثق: تقدري تتصلي بيا في اي وقت انا موجود ليكي دايما لما تستمتعي بخيبه الامل اطلبيني وسابها وغادر المكان
يتبع…
- لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
- لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية صائد النساء)