روايات

رواية أحببت معاقا عقليا الفصل الثالث عشر 13 بقلم شروق السيد

رواية أحببت معاقا عقليا الفصل الثالث عشر 13 بقلم شروق السيد

رواية أحببت معاقا عقليا البارت الثالث عشر

رواية أحببت معاقا عقليا الجزء الثالث عشر

أحببت معاقا عقليا
أحببت معاقا عقليا

رواية أحببت معاقا عقليا الحلقة الثالثة عشر

 

نرمين بشر: وحشتك مش كدا يا جاسوري
جاسر بقرف: جاية عايزة اية وخرجتي من السجن ازاي اصلا
نرمين بغموض: لا دي سهلة اوووي هحكيلك عليها بعدين
جاسر ببرود: جاية عايزة اية
نرمين بخبث: مستعجل علي مفاجائتي اوي كدا
جاسر بقلق: قصدك اية
نرمين بشر: يعني ياحلو لو خايف علي والدك المصون هتكتب عليا دلوقتي

 

 

جاسر بخوف: اية بابا هوو فين
*وبداء بالنداء علية ولكن لم يأتية اي رد
نرمين بسخرية: تو تو تو مردش عليك يخسارة
جاسر بغضب وهو يمسكها من عنقها: نرمييييين قسما بالله لو ابويا جرالة حاجة مش هرحمك فاهمة ولا لااااا
نرمين: كح كح ججااسر سبني
شروق بهدوء: جاسر لو سمحت سبها
شروق بجمود: انتي عايزة جاسر يتجوزك وفي المقابل هتسيبي بابا صح

 

 

نرمين بغموض: بالظبط كدا
شروق بجمود: جاسر موافق يتجوزك
جاسر بصدمة: شروق انتي مجنونة انتي عارفة بتقولي اي
شروق ببرود: مش دي حبيبة القلب اهي رجعتلك عايز اية تاني
جاسر بعصبية: انتي مجنونة دي نرمين نسيتي ولا ايية
شروق بغضب: لا منستتش بس دي نفسها نرمييين اللي طلقتني علشاان مقدرتش تشيل حبها من قلبك
جاسر بغضب: شروق بطلي جنانك دا انا طلقتك علشان عايزك تكوني ليا وانا في كامل قوايا العقلية مش علشان اي حد افهميييي بقا انا بحبك انتي بحببببببك فااااهمة يعني اييية بحبك
نرمين بغيظ: بتحبها يبقي تترحم عليها ياحلو واخرجت مسدس ووضعته علي رأسها
جاسر بلهفة: نرميين لا سبيها نرمييين سبيها يلاااا
احمد بلهفة: بنتي سبيها

 

 

جاسر بصدمة: بابا انت هنا طب ازاي
نرمين بضحك: لا مخطفتهوش بس بعتة لبرة علشان اقدر انفذ خطتتي وعلشان اعرف مين بنتة ههههههه التانية
فلاش باااك
جاسر: بابا انا هروح استني شروق برة مش قادر استني هنا
احمد بضحك: ياض اتقل كدا اخييية علي الرجالة
جاسر بغيظ: هستناها برة برضوا انا خارج
بعد خروج جاسر ب3 دقائق رن هاتف احمد
احمد: الو

 

 

المتصل:احمد الحاوي معايا
احمد بستغراب: ايوا مين
المتصل: بنت حضرتك عملت حادث في *******
احمد برعب: اية انا جاي حالاً
باااااااك
جاسر: انا كنت برة ازاي مشفتوش
نرمين بخبث: ودي تفوتني برضوا
فلاش باااك
اثناء انتظار جاسر بالخارج اتت الية امراءة عجوز
العجوز: لو سمحت يابني ساعدني انا ست كبيرة ومبقتش قادرة امشي
جاسر بطيبة: اتفضلي يأمي ارتاحي هنا
العجوز: لا يابني بس ممكن توصلني لأول الشارع هنااا
باااااااااك
نرمين: انت وصلتها واحمد الحاوي خرج خطيرة انا صح واذدات في الضحك بشكل هستيري بس بابا
(بابا مين يابت) كان غبي اوووي لان اللي كلمة قاله احمد الحاوي مسألش نفسة هو عرف منين ان هو احمد الحاوي مش احمد عبدالعزيز اسم الحاوي مش موجود في البطاقة
جاسر بحذر وعدم التركيز علي ماقلتة: نرميين سيبي شروق وهعملك اللي انتي عايزاه بس ارجوكي سبيها
نرمين: هسيبها مش علشان كدا بس علشان انا تعبت من الانتقام روحيله وتركتها وركضت لأحضان ابيها
نرمين بدموع: انا مش عارفه عملت كدا لية يمكن لأني عرفت إنك اخويا
جاسر بسخرية: اه واية كمان كملي كملي

 

 

سامي بجدية: هي دي الحقيقة وانا اللي خرجتها
جاسر بصدمة: انتو مجانين ولا اية ازاي يعني اختي
احمد بصدمة: سامي اانت بتقول اية
سامي بحزن: دي الحقيقة يأحمد ودا اللي عرفتة من الدسوقي نرمين هي نفسها ريم بنتك وبنت سلمي
شروق: اية العيلة اللي كلها اسرار مبتخلصش دي امتي هنخلص من كل الغموض والالغاز دي لسة في اية تاني مخبينة
احمد بحزن: اقعدوا هحكيلكم كل حاجة من اول متجوزت سلمي واوعدكم مش هخبي عنكم حاجة وهحكي لهم كل ماحدث من اول زوجه من زوجته الثانية سلمي
جاسر: ياترا في اسرار تانية
احمد بحزن : كل الموضوع ان سلمي كانت حامل بعد جوازنا علي طول وطبعا كان تهديدات الدسوقي محصرانا واثناء الولاده البنت اختفت من المستشفي ومعرفناش عنها حاجة لحد دلوقتي
شروق وهي تضع يدها علي قلبها من شدة الالم : ياااه بجد تصدقوا قصتنا دي تنفع رواية بسبب الالغاز اللي مبتخلصش دي ياترا هنلاقي اية تاني مستخبي وصرخت من الم قلبها ااااااااه
احمد برعب: شروق حببتي مالك شرووق
جاسر بخوف: عمي ههي جرالها اية

 

 

سامي: يلا لازم ننقلها علي المستشفي بسرعة يلااا مستنين اية
في المستشفي
جاسر بخوف وهو يحمل شروق بين يدية : لو سمحتي ععااايز دكتور بسرعة ارجوكي شوفي الدكتور هتروح مني
الممرضة: اهدي حضرتك حطها علي السرير هنا وانا هنده الدكتور حالا
الدكتور: لو سمحتوا اتفضلوا برة وانتي حضريلي *****
تنفسها ضعيف يلااا بسرعة
بعد مرور ساعتين
جاسر بلهفة: دكتور طمنا هي كويسة

 

 

الدكتور بأسي: انا اسف…….
“لا تسال قلب محب اسقطة الهوي عن آلامة التي تزداد كلما التقي بمحبوبة”

 

يُتبع ..

 

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية أحببت معاقًا عقليًا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *