روايات

رواية جحيم الفهد الفصل الرابع 4 بقلم هند زيد

رواية جحيم الفهد الفصل الرابع 4 بقلم هند زيد

رواية جحيم الفهد البارت الرابع

رواية جحيم الفهد الجزء الرابع

جحيم الفهد
جحيم الفهد

رواية جحيم الفهد الحلقة الرابعة

 

فى منزل فهد المنشاوى
فهد قام واتجه ناحيه البوابه بصوت على للحارس:محمووود
محمود بسرعه: نعم يا فهد بيه
فهد بغضب:فى اه مين إلى صوته عالى ده
محمود بخوف:ناس بتقول انهم اهل الست هانم

 

 

فهد :تمام دخلهم
فهد بغضب وهو بيشد قمر لجوه القصر: ادخلى يا روح امك انا كنت خلصت من قر*فك عشان اهلك كمان جايين يقرف*ونى
قمر بخوف:انا معرفش انا
ولكن اسكتها بكف قوى خلى مناخيرها تجيب دم
قمر بدموع:والله معرف
فهد بقسوه وهو بيسحبها من شعرها ودخلها الاوضه بتاعتهم
فهد:انا هانزل اشوفهم عايزين اه وانت لو شفتك تحت هاكسر رجلك ده فاهمههههه

 

 

 

قمر ببكاء:فاهمه فاهمه والله
💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔
تحت دخل محمد عم قمر ومعاه ملك
ملك بصدمه وحقد:يا نهار اسود قمر الزف*ته متجوزه هنا
محمد بصدمه هو الآخر:اكيد خدامه ولا حاجه
:لا قمر ست البيت
استدار كل من ملك ومحمد لمصدر الصوت فإذا هو فهد
فهد وهو يتقدم منهم بجمود:تشرفنا انا جوز قمر انت مين بقى

 

 

 

محمد بخوف:اه انت جوزها وبيبلع ريقه انا عمها وده بنتى ملك
فهد:ها واعمل اه يعنى عايزين اه انت بعت وانا اشتريت
ملك بطيبه مزيفه:قمر ده اختى وانا عايزه اشوفها ربنا يكرمك
فهد بغموض:وماله ونادى على داده منال
داده منال:نعم يا فهد بيه
فهد:وصلى الآنسة عند قمر هانم
منال باحترام:حاضر اتفضلى معايا وطلعوا عند قمر
💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔
بقلم :Hend Zeid
فى غرفه قمر كانت قاعده على الارض تبكى من قسوه وجحيم ذلك الفهد ولكن ليس باليد حيله فهى الآن يجب أن ترضى بقدرها
داده منال وهى تطرق على الباب:قمر هانم
قمر وهى تمسح دموعها:نعم يا داده وقامت مسحت الدم بسرعه وفتحت الباب
ولكن شعرت وان دلو من الماء البارد وقع عليها عندما رائت ملك

 

 

 

ملك بخبث وهى تحتضنها:حبيبتى يا قمر البيت بقى فاضى من غيرك والله
قمر بخوف وهى تنظر لها فهى تعلم بأن مجيئها ليس على خير
داده منال: انا هانزل اجبلكم عصير يا قمر هانم
هزت قمر رأسها بالإيجاب
💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔
قمر بقوه مزيفه:انت اه إلى جابك انت وابوكى عايزين منى اه بعد ما بعتونى
ملك دخلت الاوضه وقفلت الباب
قمر بخوف:انت بتعملى اه
ملك:كل شر يا روح امك ومسكت قمر وضربتها فى الحيطه وقمر بتحاول تدافع عن نفسها ولكن مش قادره
ملك وهى تمسكها بقوه من شعرها:بقا احنا نبيعك وفى الاخر تيجى وتتجوزى واحد زى ده يا بنت الوس*خه وتبقى قمر هانم
وأخرجت مقص من حقيبتها :انا هاخلص عليكى
قمر برعب ودموع:هتعملى اه والنبى سبينى عااااااا
💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔
ولكن لم تشعر بأن شئ قد أصابها فرفعت نظرها لترى فهد وهو يمسك يد ملك بقوه
فهد بصوت عالى:هاتموتى مراتى يا بنت الكل*ب

 

 

 

ملك بخوف رجعت لوراء:انا لا انا معملتش حاجه
نظر فهد لقمر وعلامات الضرب إلى ملت وشها وراح قدامها وشدها وقفها قدامه
فهد بأمر :اضربيها ذى ما ضربتك
قمر بتحاول تبعد:لا مش عايزه لا
فهد همس فى ودانها:يا تضربيها يا هاتكونى ليا قولا وفعلا الليلة يا زوجتى المصون
قمر بخوف:لا مش ممكن
فهد بصوت عالى:يلااااا تقدمت قمر من ملك بخوف ولكن ثوانى واحست بقوه غريبه تذكرت كيف وجعتها وتسببت فى آلامها
هجمت قمر على ملك تقطع شعرها وتبكى لا ترى أمامها أحد غير انها تريد أن تأخذ حقها
وفهد كان واقف مصدوم متوقعش منها كده
💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔

 

 

محمد خد ملك ونزل بيها بسرعه بعد ما شاف قمر عملت اه الغريب انها بقت اقوى
كان متخيل أنها هاتكون اضعف بس لا شاف فى عنيها النهارده لمعه و هى لمعه تحدى
فهد :يا خساره الصراحه مكنتش عايزك تضربيها وكنا نتسلى احسن وغمزلها
اما قمر فكانت مبهوره من إلى هى عملته وأنها ضربت ملك بالشكل ده
قمر بفرحه وهى تقفز :انا ضربتها ضربتها وبعد كده وقفت لما لاقت فهد بيبصلها
فهد وهو بيقرب منها:انت ازاى كده
قمر بخوف:ازاى يعنى
فهد وهو يحاصرها بيده وينظر لعينها الزرقاء:مش عارف واخذها فى قبله رقيقه تحولت بعد ذلك إلى قبله قويه و قمر تبكى وتحاول بقوه ان تبعده عنها بيدها الصغيره
ابتعد عنها وهو يتنفس بسرعه
تركها وغادر قبل أن تتحكم به شه*وته وينجرف وراء مشاعره
💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔
بقلم:Hend Zeid
فهد خرج بره القصر وركب عربيته ورن على واحد

 

 

فهد:عايز واحده فى شقه الزمالك
الراجل:اوامرك يا فهد بيه وقفل
سعيد:خرج دلوقتى يا باشا وهو راكب عربيته
المجهول:تمام نفذ
سعيد:اومرك يا باشا،
فهد كان سايق وفجأة طلعت قدامه عربيه ومعرفش يتحكم فى العربيه
فهد بصدمه: لااااا

 

 

المجهول بخبث وكره:وأخيرا انتهيت يا فهد بيه هههههههه و دلوقتى قمر هاتكون ليا
وللحديث بقيه
يا ترى فهد هايموت ولا اه؟؟
ومين المجهول وهيعمل اه تانى؟
و ملك هاتعدى إلى حصل كده؟

 

يُتبع ..

 

‫3 تعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *