رواية امتلكت قلبي (مدثر ومريم) الفصل التاسع 9 بقلم رضا جمعه
رواية امتلكت قلبي (مدثر ومريم) الفصل التاسع 9 بقلم رضا جمعه
رواية امتلكت قلبي (مدثر ومريم) البارت التاسع
رواية امتلكت قلبي (مدثر ومريم) الجزء التاسع
رواية امتلكت قلبي (مدثر ومريم) الحلقة التاسعة
امتلكت قلبي ♥️🌹♥️ البارت التاسع .
واذا بالجزمه تيجي في الحج (ليه كده بس يا حجه تصدقي صعبتي عليا😂😂😂).ومريم مش واخده بالها ولسه هتبص .
الام :والله ما عرفت اربي صحيح كده تجيبي الجزمه في ابوكي ولا عرفت ولا هعرف اسفخس .
مريم 😲😯😯انا .
الام :امال انا يعني لا تعال بقا ربي بنتك وانا هشوف الاكل اللي علي النار يا اخواي .
مريم :والله يا بابا ما عملت حاجه .
الاب :بس مفيش تليفون شهر +مفيش فلوس غير الموصلات ومفيش .
مريم :ايه كمان هتاخد مني العيال وتوديني بيت ابوي .
الاب :ايه ده انتي خلفتي من وراءنا 🙂🙂.
مريم :وربنا ما حصل دا انا بكمل 😭😭😭.
الاب :بس يله علي الاوضه .
مريم وهي بدك في الأرض مستحيل تكونوا اهلي .
عمار :ايوه هم لقينك علي بابا كنيسه صح يا حج.
الاب :وادخل انت كمان وابقا شوف المرتب اللي بيتصرف علي شيماء حضرتك هتسلمو ا ليا كل شهر يا اخواي .
مريم :اه يا بنت اللي ***.
الاب ولاه ايه اللفظ ده غور يله .
مريم احسن احسن 😛😛😛😛😛 . ودخلت الاوضه انت فاكر اني مش هتصرف وادي تليفون ماما 😂😂😂لما نخرب الدنيا شويه لا كده مفيش مصائب من زمان .
ترن ترن الو اسماء معاي .
اسماء:ايوه مين حضرتك .
مريم بتغير صوتها : خطيبك بيخونك وقاعده مع واحده في ****.
اسماء :ايه الو الو .
مريم :احسن خليهم كده شويه انا تعبت 😂😂😂.
رنت علي مدثر انا ماليش دعوه وربنا أن ما نزلت ودتني **لرفع عليك الشيكات .
مدثر :من عيوني ثانيه واحده ونزل وفتحت مريم وكانت برضوا لبسه .
مدثر :ينفع اخد مريم ونطلع شويه .
الام :خدها وربنا البيت هيرتاح .
مريم :سبحان من جعل كل ده حب ليا 😊😊.
الام :يا ابني انا عندي الضغط وشويه والسكر جي .
و نزلوا ويتفاج مدثر بأسماء هناك .
مدثر :ايه اللي جابك يا اسماء من غير حتا استاذن مني (محن الخطوبه يا جماعه اوعا يكون حد خاطب هنا انتوا ناس فل).
اسماء بصوت عالي ايوه قول كده انت مش عايزني اجي واشوفك يا خاين ثانيه بس هي فين .
مدثر :هي مين .
اسما ءاللي بتخوني معاها .
مدثر :بت انتي مجنونه ولا حاجه .
اسماء :وكمان بتقولي مجنونه ومشت جري .
مريم :لا عيب يا مدثر دي برضوا اسماء اسماء .😂😂😂.
مدثر :يعني انتي مش شايفه اخلصي هتتفحي ايه .
مريم :مقبول منك يا شق وطلبت الاكل وبدأت تاكل .
مدثر بتذاكر :ايه ده بس هي عرفت اني جي هنا وانتي اللي رانه عليا عارفه انا لو اللي في بالي صح هعمل فيكي ايه .
مريم بتوتر هو انا معرفش حاجه .
مدثر :انا كده اتاكدت وربنا يا مريم ما هرحمك وسأبها ومشي .
يخربيت امك انا ممعيش الله يحرقك يا بعيد 😭😭😭.
الحساب يا فندم ١٠٠٠جنيه .بقلم رضا جمعه
مريم :نعم .
الحساب **
مريم اسود عليكي يا سعاد طبق بص بقا انا ممعيش فلوس والله بس هروح واجبهم .
اه تروحي ومسك مريم .
كان ادم واقف جري ودفع الحساب اتفضلي قدامي .
مريم :ايوه بقا اعمل علينا حاجه ما انت دكتور بتاخد علي قلبك اد كده .بقلم رضا جمعه
ادم :يا بت في ايه وكمان قر انا كنت سبت الراجل يروك انا معنديش دم .
مريم ايوه انت معندكش دم فعلا وراحت مصوته متحرش الحقواني الحقواني يا ناس وبدأت تمثل العياط .
ادم 😯😯 مش قادر يتكلم من الصدمه .
الناس مسكوا ادم رواه (خيرنا تعمل والله فعلا ).
وهي مشت مريم في نفسها يا نهار اخضر عليا طب انا دلوقتي ممعيش فلوس اعمل ايه همشي كلوا ده غبيه كنت خليته وصلني وبعدين نزلته يشرب حاجه وفشيت عجل العربية. غبيه انا بصحيح اعمل ايه دلوقتي (تعمل ايه يا جماعه حد يقولها 😂😂😂).يا جماعه والله كلمت التفاعل قل قليله حقيقي 😂😂طب بصوا كده علي روايات المجموعه مفيش تفاعل زي كده علي روايه طب ليه هي بقت وحشه طيب طب بصوا علي اول تفاعل عليه انا اقدر انزلها كل يوم بس مفيش حاجه مشجعه ليها التفاعل هو اللي بيشجع الكاتب انو يكمل الحاجه وبعدين انا بنزلها علشان الناس القمر ♥️♥️ اللي طلبوها بس والله لاني بتعب لما بشوف التفاعل ده .
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية امتلكت قلبي)
تحفه كملي