رواية قدري ونصيبي الفصل السابع 7 بقلم هبة الله نصر
رواية قدري ونصيبي الفصل السابع 7 بقلم هبة الله نصر
رواية قدري ونصيبي البارت السابع
رواية قدري ونصيبي الجزء السابع
رواية قدري ونصيبي الحلقة السابعة
بعد اسبوع
في منزل حور
مارفن. حور حمزه جاي معانا
حور. ماشي يلا
وسافروا لمصر
في المطار كان كل واحد بيفكر في حاجه
مارفن فنفسه. ياتري ايه اللي هيحصل وحور ممكن تشوف حد من عائلتها وايه هيكون موقفها
حورفنفسها. انا نسيت كل حاجه فاتت ومستحيل اسمح اني أضعف تاني انا رجعت مصر بعد عشر سنين بس رجعت شخص تاني
حمزه.يلا
حور .يلا
في مكان آخر
مجهول بغضب. احمد فين وهي ازاي ماتيتش
الشخص . احمد مش ظاهر من اسبوع وهو كان هيقتلها بس في حد نفذها
المجهول. عاوز اعرف هي فين احنا خسرنا الصفقه بسببها تعرف هي فين في اسرع وقت
الشخص. تمام
عند حور
مارفن بجديه. حور انت لازم تكون معك حراس في كل مكان تروحيه علشان حياتك في خطر وهما اكيد عرفو انو انتي في مصر
واكيد بيخططو علشان يقتلوكي
حور . مارفن متقلقش مش هيحصل حاجه
مارفن. حور مش عاوز نقاش كتير هتاخدي معاكي حراس وده اخر كلام أو انا هروح معاكي في كل مكان
حور. خلاص موافقه يلا انا ماشيه
مارفن . انتي رايحه فين
حور باستغراب . هكون رايحه فين يعني
مارفن. لا انتي هتعيشي هنا في الفله معانا
حور. نعععم مستحيل طبعا
مارفن. لا مش مستحيل وبعدين قرب منها حور انتي عارفه انك أهم شخص في حياتي وكمان حياتك في خطر ودائما هبقي قلقان عليكي انتي عارفه لو حصلك حاجه انا همو
حور حطت ايديها علي فمه قبل أما يكمل كلامه
حور بغضب .مارفن متعدش الكلام ده تاني انا خسرت هازال ومش هستحمل اخسرك مفهوم
مارفن بابتسامه. ماشي يعني وافقتي
حور. اه موافقه
وبعدين بصوت الواقف وحط أيده علي خده
وهو حمزه
حور . حمزه في ايه وبتبص كدا ليه
حمزه بملل. لا اصل مستني العشق الممنوع ده يخلص اصل انا مليت بصراحه
حور ومارفن في صوت واحد. حمززززززززه
حمزه بخضه. في ايه الواحد بيعرفش يهزر معاكوا
حور ومارفن في صوت واحد. لا
حمزه. مع بعض بردو انا بقول اهرب انا
حور. مارفن انا هروح علي غرفتي
وصعدت لغرفتها وحمزه ومارفن فضلوا مع بعض
حمزه. قلتلها علي حفله بكره
مارفن بتوتر. لسه مقلتلهاش
حمزه. مارفن انت متوتر ليه
مارفن. بصراحه انا خايف انها تشوف حد من عائلتها
حمزه. انت خايف من رد فعلها ولا خايف انها تسامحهم
مارفن. بصراحه الاتنين لانو حور بتبين انها قويه ومعندهاش اي حاجه تخاف عليها بس بصراحه هي مشتاقه لعائلتها كتير
حمزه. متقلقش ويلا بقا نرتاحوا شويه
مارفن. يلا
في الصباح
مارفن وحمزه علي الفطار
حمزه. حور فين
مارفن . اكيد بتجري
حمزه. هي ل ولسه هيكمل كلامه قاطعهم دخول حور
حور. صباح الخير
مارفن وحمزه. صباح النور
مارفن. حور يلا علشان تفطري
حور. لا مش جعانه
مارفن. مفيش حاجه اسمها لا
حور برفع حاجب. لا والله
مارفن. حور اقعدي وانا عاوز اتكلم معاكي في موضوع مهم
حور قعدت
حور . اتفضل ايه الموضوع
مارفن. بصراحه في حفله اليوم ولازم نحضرها فأنا عاوز اطلب منك طلب
حور. ايه هو
مارفن. انتي ممكن تشوفي محمود الدسوقي فأنا مش عاوزك تتهوري
حور. لاتخاف مش هاذيه دلوقتي لاني بعرف كيف راح اقتله
مارفن بتوتر. بصراحه وحاجه كمان
حور. ايه تاني
مارفن بصراحه ممكن يعني هو
حور .في ايه
مارفن. بصراحه ممكن تشوفي حد من عائلتك وان
حور مقاطعه. مارفن انا معنديش عائله وقلتلك كده كتير انت عائلتي ومش عاوزه كلام كتير
حمزه محاولا تلطيف الجو( والله انا نسيتك🤣) مش بقول عشق ممنوع يلا ورانا شغل
مارفن. يلا
حور.
يتبع..
- لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
- لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية قدري ونصيبي)