روايات

رواية عذاب الحب الفصل التاسع والعشرون 29 بقلم يارا علاء

رواية عذاب الحب الفصل التاسع والعشرون 29 بقلم يارا علاء

رواية عذاب الحب البارت التاسع والعشرون

رواية عذاب الحب الجزء التاسع والعشرون

عذاب الحب
عذاب الحب

رواية عذاب الحب الحلقة التاسعة والعشرون

عند زين
وصلوا للدكتوره
نزل زين وايده بايد قدر دخلوا
لو سمحتي عايزي…. ولسى هيكمل اتصدم
مش معقوول ؟؟؟؟؟
الجزء الثامن والعشرون والتاسع والعشرون
لو سمحتي عايزي…….
ومكملش كلامه من الصدمه
مش معقوووول
زين بغضب :انتي بتعملي ايه هنا
رسل :اتفضل عايز ايه لو سمحت انا هنا في شغلي
زين مسك درااعها بقى بنت القاادري على اخر الزمن تشتغل سكرتيره
قدر مسكت ايده :زين اهدى مش كده
زين بعد ايدها :اخفي من وشي انتي التاانيه كله بسبب الزفت اخوووكي
هنا خرجت الدكتووره :في ايه ايه الصووت ده ولمى شاافت زين فهمت
(دكتوره لميا صديقة العائله )
لميا بهدوء :زين يا بني اتفضل وانا هفهمك مل حااجه
جت قدر تدخل معااه
الدكتوره :لو سمحت لووحدك
زين :خليكي هنا
قدر قعدت مع رسل
قدر :قااادر بيلف عليكي ومش عاارف يوصلك هو غلط اه لكن انتي ميصحش تختفي كده
رسل بصتلها :قدر انتي متحطتيش مكاااني ولا حسيتي بالي لنا حسيته عااارفه يعني ايه الي بتحبيه يستغلك بسبب حبك ليه وانه متأكد وعاارف انك مش هتقدري تسبيه
اخووكي كان بيضرب على الجرح دا واخرتها لاول غلط جرني من شعري وطلقني ودمعت
قدر :لحظة غضب مهما تقوولي الي عمله زين فيا اصعب من اني اقدر احكيه واديني عايشه وراضيه الفرق ان انتي وقاادر بتحبوا بعض
اما احنا مجبوورين
رسل ضحكت بمسخره بنحب بعض :هه اخووكي ميعرفش يحب يعرف يجرح بس انا الي بحب وبدي وهو بس بياااخد
قدر ضحكت نفس ضحكتها بمسخره :هه محدش رااضي بكره تعررفي انتي خسررتي ايه
وفضلوا الاتنين ساااكتين
عند زين دخل مع الدكتوره وهو متعصب
لميا :اهدى يا زين
زين :انا عايز اعرف الزفته دي جت هنا ازااي وازااي اصلا تقبلي انك تشغليها
لميا :اولا دا شغلي وانا عاارفه عملت ايه وبعدين اختك حد مجتهد وطبيعي تلاقي فرص كتير وبما انها طلبت مسااعدتي فانا مش هتأخر ابدا ومتخااافش هي كاانت هتبات في فندق لكن انا اصلا جوزي وولادي زي منتا عارف برا مصر ولوحدي فهيا قااعدا معاانا
زين خبط عالطاااوله
مش اخت زين القاادري الي النااس تتحسن عليها
لميا :زين ارجع مكانك واهدا دا وضع مؤقت على ما تربي جووزها
زين بغضب اكبر :جووزها دا انا لوو مكانه كنت فررمتها ازااي تخررج برا بيتها وهو ميعرفش مكاانها
لميا بصدمه :عايزها ترجعله بعد ما طلقها انا مصدوومه فيك
زين بصدمه اكبر :مين دا الي طلقها انا معرفش غير انها سابت بيتها
لميا :طلقها ورمااها برا بيته
زين سكت وخررج لهم
رسل حاافظت على هدوئها وقدر كاانت خاايفه
زين بغضب :الزفت جووزك بجد طلقك
رسل :اه بجد
زين :ليه
رسل :حكااية طوويله
زين بغضب مسك قدر من ايدها وانتي كنتي تعررفي
رسل حبت تنقذها __:لا هي متعرفش عرفت دلووقت مني
زين بصلها وهو عاارف انها بتكدب
طيب يالله قداامي مفيش شغل مش على اخر الزمن بنت عيلة القااادري تشتغل هنا
رسل :انا مش هروح في حته وهبني نفسي بنفسي وارجووك مش انت تخليت عني في البداايه وحملتتوني كل الغلط انا عايز اتحمل نتيجة غلطي
زين :اخر كلام عندك
ايوووه
زين مسك ايد قدر يالله قدر لفت للباب كانت فاكره انه هيرووحها
زين شدها لعنده يا روح امك فووتي للدكتووره وقوليلها مشكلتك ايه وزقها للباب
قدر بصتله بصدمه هو في ايه ولا ايه وخبطت على الدكتووره ودخلت
اتفضلي يا مدام
قدر :السلام عليكم
لميا :زين محضوض اووي فيكي
قدر :شكرا لحضرتك
لميا :نرجع للموضوع الاسااسي ايه المشكله الي عندك
قدر كان مكسووفه
لميا :متخافيش وبدون خجل اتكلمي
قدر بخجل :انا انا
لميا :اتكلمي حبيبتي
قدر :انا عندي رهبه من العلاقه

 

 

 

لميا بتركيز ازااي يعني
قدر بخجل لما زين بيقررب مني بترعش قوووي وبتوتر
لميا :اول مره حصلت فيها العلاقه كانت برضاااكي
قدر سكتت
لميا فهمت عليها
اها طيب بتتوجعي بالعلاقه
قدر هزت برااسها بااه
مبدئيا انا هكتبلك على دوا يخفف من التوتر الي عندك
هنا زين خبط كاان غاامض خلصتوا
لميا :زين تعاال يا بني عايز اتكلم معااك
قدر شكرا ليكي لو سمحتي تستني برا
خرجت قدر
زين :ايه سبب الفتور الي عندها
لميا :مراتك بطبعها خجووله ودا اسااسي بالي بيحصل لها والي فهمته ان اول علاقه حصلت ما بينكم كاانت مش مستعده ليها فده السبب الرئيسي والعلاقه بحد ذاتها بتسبب لها توتر وخووف ووجع فااهمني
زين هز براسه
انا كتبتلها ادويه وفهمتها هتعمل ايه وانت لازم تكوون حنين معااها وتعودها عليك
زين قام :شكرا ليكي وبالنسبه لرسل انا فهمتها برا هتعمل ايه وعاايز مساندتك وشكرا ليكي على وقفتك معااها
لميا :العفو دا واجبي ورسل بنتي
خرج زين من عندها وبص لرسل
ورسل فهمتله
(يا ترى خطط معااها على ايه )
بص على قدر يالله
……………..
عند اياااس
رااح هو وملك لمطعم من افخم المطااعم لوهله تحس برعب وانت دااخله من جمااله
ايااس ذووقا رجع الكرسي على شان تقعد
ملك مبهووره بالمطعم
ايااس باستغراب :ماالك فيكي اايه
ملك :المطعم حلوو اووي بس مفيش حااجه
اياااس :اهااا طيب تاكلي ايه
ملك :عاايزه ستيك وسلطه
وايااس طلب متلها
وهمم بياكلوا كانت ملك بتسررق لحظات تبص عليه وهو بيااكل بكل رقي
دخل رووسان ومعااه سلمى شاف اياس وجه سلم عليه
وبهمس مين المووزه الجاامده دي
ايااس اتعصب وشد على ايده
ملك السيد خطبتي وبعد يومين مرااتي
روسان :بهزر يا عم مااالك الف الف مبرووك
سلمى سلمت على ملك :مبااارك ربنا يتمم لكم على خير
ايااس :ازيك يا سلمى
الحمدلله استاذ ايااس مبااارك الخطووبه
الله يبارك فيكي
ايااس :اقعدوا معانا اتغدوا
روسان مسك ايد سلمى :لا خد رااحتك انا عاايز سلمى في حااجه كده
ايااس غمزه :يسهله يا رب
ملك :هو قاالك ايه عصبك
ايااس :ملكيش دعووه كملي اكلك
ملك فضلت باصااله
ايييه مالك هو انا اكلك سرحتي فيا
ملك :انت غريب كده ليه بحسك بمليووون وش
اياااس ضحك ازااي يعني
ملك :انا بتكلم جد عصبي على طيب على بتااع بناات على متعرفش ربنا على حنين
اياااس :حيلك حيلك حيلك ايه كل ده
ملك بغيظ :انت الي طلبت اقلك على فكره
اياااس :اووعي تكوووني حبيتيني انا بقلك اهو عشان نكوون على بينه انا اتحب لكن ما احبش على شان متوقعيش في احلام يقظه بس
ملك كلانت مقهوره منه لكن حاولت متبينش :هههه احبك انت دا انتا اخر واحد ممكن افكر فيه
اياااس بغمووض :يعني انتي مبتحبنيش
ملك :طبعا لا

 

 

ايااس : رفع ايديه باستسلام ريحتيني عشان نكوون عارفين طبيعة الحياة ما بينا هتكوون ازاي
ملك :وطبيعة الحياااة هتكون ازااي طبعا قاالت بمسخره وهي بتاكل
ايااس :انا جوازي مجرد واجهه اجتمااعيه قدام الناس وانتي اتجبرتي عالوضع ده فعلى شان كده رااضيه وسااكته
ملك :هه كويس انك عارف
ايااس :متخاافيش عاارف وعاارف ايه الي في بااالك فمش هسمح انه يحصل
ملك :الي في باالي وايه هو الي في باالي يا ترى
ايااس :احنا تكلمنا كتيير قووي بكفيانا كده خلي كل حااجه في وقتها خلي حاااجه لليلة دخلتنا يا عسل وانتي في حضني
ملك مقدرتش والدمووع لمعت في عنيها قد ايه هو اناني مبيفكرش بحد
ملك :يعني انت همك ليلة الدخله وبس بغض النظر عني
ايااس :حس انه جرحها قووي بكلامه مع انه حااسس جوواه بمشااعر ليها لكن واخد المووضوع تحدي
ايااس ببرود :قاام اذا خلصتي اكل يالله
ملك قاامت بسكات ووصلها بيتها ومفيش كلام بينهم لحد ما وصلوا
…………………………..
عند زين
دخل القصر سلم على الي موجودين وطلع اوضته وقدر حصلته
قدر دخلت الاوضه كان زين في الحمام
استنته على ما خرج وهي سااكته وخدت هدوومها ودخلت
زين لبس شوورت وبس وخلا صدره مكشووف
خرجت قدر من الحمام لابسه لاول مره قميص نوم بيتي عليه رسوومات كرتوونيه
زين عجبه شكلها لكن فضل جاامد وبيقلب بالورق الي بين ايديه
جت تمشي من قدامه
مسك ايده وشد عليها
زين :لو حد عرف رسل فين مش هيحصلك طييب فااهمه والي حصل عند الدكتوره يفضل بينا
قدر بغضب :انت بتقوول ايه قاادر هيتجنن ويلاقيها بدل ما تعقلها عايزها تكمل
زين قام وشد على شعرهاا :شدد على كلامه
انا كلامي مفهوووم قووي محدش يعرف بالي حصل ولو حد عرف ليلتك مش هتعدي
قدر حاولت تشيل ايده عن شعرها مقدرتش
بدمووع بتووجعني
زين سااب شعرها :طوول ما انتي بتعاندي كده هنفضل نرجع لنقطة الصفر
قدر فتحت عنيها ان هيا بتعااند في ايه هي كل حااجه بتقله حااضر عليها
قدر بدمووع :انا بعااندك دنا بعد كل الي عملته فيا ما بقلش غير حاااضر وبس حقووقي كلها خدتها مني وانا سااكته اهلي بعدت عنهم كل حااجه ممنوعه وعيطت
زين :عملت عملت وبصرااخ عملت واتندمت واتأسفت اعمل ايه تااني دنا من لمى عرفتك وانا ندماان وبتأسف انتي الي مش عااايزه تتقبلي اسفي وانتي الي بتبعدي وقرب عليها
عاررفه ليه بتبعدي لانك اكتشفتي حااجه ومش عاايزه تسدقيها وبص في عنيها
انتي بتحبيني زي ما بحبك واكتر كمان لكن انتي مش عايزه تعترفي حتى لنفسك
قدر بعدت عنه
انا مبحبش حد واذا كنت بعااملك كده فكل ده على شان ربنا بس وقاادر اخوويا لازم يعرف مكان مراته مش هوقف اتحررق انا وبصت لزين انا قلبي بيتحرق يا زين طول ما قاادر موجووع ارجووك افهمني
زين مسك دراعها
انا قلت مش عاايز حد يعرف والا واللهي هقتلك اخوووكي الي انا اصلا مش عارف هو شايف نفسه على ايه
وتركها
دا لازم يحمد ربنا هو كان يحلم يتجووز وحده زي رسل من عيله وبنت ناااس يجي يشووف انا معيشك ازااي وفي ايه واخرتها يطردها ولا كمان يطلقها
قدر بألم من الجرااح ال بيسببهالها :
يجي يشووف عايشه ازاي ههههههههههههه عايشه بجهنم على الارض
زين بغضب :عيشتك معاايا جهنم
قدر فضلت تعيط
زين مسكها ورمااها على السرير
جهنم جهنم وانا هبقى ابليس ؟؟؟؟
: الجزء التاسع والعشرون
جهنم جهنم انا ابليس
قدر بعياااط :لا يا زين ارجووك ابعد ارجوووك
زين مكنش سااامعها وكان بيبوسها بغل وعنف
قدر بتترعش وبتحااول تبعده
ا رجوووك يا زين ابعد ارجووك انا بحبك مش عااايز اكررهك
هنا زين صاار زي الصنم
زين رفع رااسه وبص في عنيها
وحس ان الدنيا كلها وقفت على الكلمه دي
زين :انتي قوولتي ايه
قدر مسكت وشها في ايديها وعيطت
زين قرب منها ومسك ايديها عيديها يا قدر
قدر حااولت متبصش فيي عنيه وجت تقووم زين مسكها عيدي الي قولتيه من شويا
قدر :قوولت ابعد عني
زين :ههههه لا الي بعدها
قدر خجلت رفع وشها بايديه قوليها ياا قدر وانا مش هخليكي تندمي
قدر بصت في عنيه
ودمعت انا فعلا بحبك يا زين مش عاارف امتى وليه لكن انا حبيتك وعيطت جااامد
زين انصدم من رد فعلها
قرب منها زيااده وبغمووض سألها
وانتي مش عاايزه الحب ده صح انتي مكسووره من جوااكي انك قدرتي تحبيني بعد الي عملتوا
قدر فضلت تعيط

 

 

زين لبس قميص وساابها وخرج
قدر فضلت تعيط لحد الدموع في عنيها خلصت من كتر العيااط
ليه يا رب ليه كده انا مش عاارفه اعمل ايه انا في ناار جوايا مش قاادر اطفيها انا بحبه اه لكن هو اذااني جدا مش قاادره انسى حااجه مش قاادره
وضرربت على ملك
قدر :الووووو ازيك يا ملك
ملك ما كنش حالها احسن من قدر :اديني عايشه
قدر ضحكت بمسخره :ههه ماالك انتي كمان
ملك :قدر انا عاايزه اشووفك ضروري وعيطت انا تعباانه ومش عاارفه اعمل ايه عايزااكي جنبي
قدر مسحت دموعها :اهدي يا ملك وانا كماان عاايزك ومحتاجه اتكلم متيجي لهنا
ملك :لا مقدرش في بيتك تعالي نطلع اي مكان تعالي نروح البحر
قدر :مش عاارفه وبعدين قالتلها اقوولك نص سااعه وهتلاقيني عندك
قدر ضربت على زين تقووله لكن ما بيردش
زين كان رااح الشركه وبيفش غله في الشغل ومش ساامع الموبايل
قدر لبست ونزلت تحت لعمها ورحاب
قدر :السلام عليكم
رحاب :اهلا يا بنتي ازيك
قدر :الحمدلله يا طنط
بعد اذنكم اقدر اخررج عايز اشووف وحده من صحبااتي
رامز :طبعا يا بنتي انتي مش بحااجه تستأذني من حد
قدر :انشاء الله
خرجت قدر وقابلت ملك
قدر بصتلها كانت حزينه قووي وعنيها متورمه
من العيااط
قدر :مالك يا ملك في ايه ليه حزينه كده فين العند والقووة الي عندك دنا بستمد طااقتي منك انتي
ملك عيطت في حضنها جاااامد قووي
قدر كانت مش عاارفه تهديها ولا تهدي نفسها
ملك بعياط :حبيته يا قدر حبيته وهو ميستاهلش مش عاارفه ازااي
قدر :ومين سمعك حاالي زي حاالك
ملك بصتلها بدمووع :انا كنت حالسة انك حبتيه وبتكابري
قدر اتنهدت :اه حبيته وانتي حبيتي لكن بصت بعنين ملك الي حبيناااهم ميستهلووش الحب دا
ملك ضحكت بمسخره :ايااس قاالي ايااها صريحه قاالي انتي بالنسباالي واجهة اجتمااعيه وبدمووع يعني انا مجرد واحده مطاابقه للمواصفات الي تقدر تشيل اسمه
قدر :هه احمدي ربنا انا زين بيقوول بيحبني وبيأذيني لفضيا ومعنوويا عالاقل انتي لسى الاذيه بالكلام انا اذيته بالفعل
ملك :قدر هو ازاي بيأذيكي هو بيضرربك
قدر :يا ريتها جت عالضرب بس زين مش صاابر عليا يا ملك عاايز جسمي برضاايا غصب عني عاايزني مقوولش لا ابدا وحتى لمى بسكت بيتنرفز عاايزني اتفااعل معااه بحااجه انا اصلا جديده عليا زين مش فااهمني وبعد كل دا يقوولي اسف وغصب عني ودي رغبااتي وعايز الحلال وعايز ابعد عن الحرام وانا عشان ربنا بفضل ساااكته
ملك :يااااه يا قدر كل دا وساااكته
قدر بألم :على شان كده بقوولك يا ريتها جت عاللفظ وبس
ملك مسحت دمووعها :احنا مش هنفضل كده لازم نلاقي حل لازم ميشفووش ضعفنا دا لازم يشووفوا وش تااني هما ما مش عارفينه
قدر :نعمل ايه
ملك …………….
…………………………
عند زين
رجع القصر سأل عن قدر قالتله الشغااله فوق لانها ما تعرفش انها خرجت
طلع زين الاوضه شافها فاااضيه طلع للتراس برضه فااضي
نزل لووالده
باابا قدر فين
راحت تشووف واحده صاااحبتها يا بني
زين بغضب
تشوووف مين ومين الي سمحلها تخرج وازاي تخرج اصلا بدوون اذني
اشرف :ايه الرجعيه الي انت فيها دي يا زين ايه تاخد اذني دي عصر الجااهليه خلص زماان
زين مسكه من قميصه :انت ما ملكش دعووه لا فيا ولا بمراتي انا سااكت بمزااجي لكن قدر خط احمر وسابه
اشرف :قدر اصلا متستاهلش تكوون مرات واحد زيك قدر تستاهل حد يقدرها
زين بغضب ومين الي هيقدرها انت صح انا من زماان شاايف عينك الي هتطلع عليها
اشررف بغضب واللهي لولا ابووك واقف كنت عرفتك مين الي عينه عليها متنسااش انها مراتك متحرما عليا ليووم الدين
راامز :بس اخرسوا انتو لتنين ايه مفيش كبير ليكم مش فااضل غير انكم تشدوا في بعض
هنا دخلت قدر
شاافت الوضع متوتر
زين راحلها ومسك درااعها بغضب كنتي فين يا بت
قدر نزعت ايدها منه
كنت مع ملك
زين وملكيش راجل تقوليله قبل ما تخرجي
قدر بعنف :رنيتلك كتييير وما رديتش اخدت اذن عمي وخرجت
زين مسك درااعها :ما ردتش تبقي تترزعي في البيت وما تخرجيش غير لمى اسمحلك
قدر بقووه :وانا مش هسمحلك تتحك فيا اكتر من كده وواللهي يا زين وقدااام اهلك لو عملتلي حااجه تانيه لرمي نفسي واخلص من القررف الي عاايشه معاااك
رحاااب :اهدوا يا اولاد الامور متتحلش كده
زين مسكها من حجااابها :بتقوولي ايه ياا روح امك وبعلي صووتك على مين انتي يا زبااله
قدر نزعت ايده عن حجااابها :ابعد عني ومتقربش عليا ابدا ايووه وبماا اني زبااله زي ما بتقوول وبصت في عنيه مضنش زين القاادري هيقررب من الزبااله دي
وتركته وطلعت اووضتها
راامز بصراخ :انت ايه يا بني ادم اذية الناس سهله عندك كده حرام الي عملته والي بتعمله بالبنت دي في واحد متعلم ودكتور وقدوه يعامل مراته بالاسلووب دا
انت المفرووض ارقى من كدا

 

 

اشرف قررب على زين :بغض النظر عن الحوار الي بدماغك خد باالك منها لتخسرها لانها متتوزنش بالدهب
زين فضل بااص بأثرها وطلع الاوضه قدر كانت بدلت هدوومها وهتصلي
زين جاب المشروب وبيبصلها بعنين غااامضه
بعد ماا خلصت اتجننت لانه بيشرب
راحتله :زين سيب الزفت من ايدك حرام دا
زين شرب الكااسه على دفعه وحده
والي انتي بتعمليه فيا مش حرام ولما تبعدي عني مش حرام ولما تخرجي من غير اذني مش حراام
وبمسخره بالله عليكي يا شيخه ابعدي من هنا
زين راح يملي الكااسه مره تانيه
مسكت الزجاجه منه وكسررتها ومسكت حته منها
واللهي يا زين اذا شربت تاااني لكوون قاتله نفسي وخلصانه من كل العيشه دي
زين :طانتي بتعملي ايه يا مجنونه انتي
الي سمعته يا زين
زين :طيب خلاص مش هشررب ارمي الزفته دي من ايدك
قدر :اوعدني الاول انك مش هتشرب مره تااانيه
وعد مني ما هشرب خلاص
قدر بكل بروود رمت الازاز من ايدها ورااحت تناام
زين كان مستغرب ومصدووم من اسلوبها الجديد
زين قبل ما تناام انتي ليه مش عايزااني اشرب
قدر وهي بتعدل نفسها هتنام :لانك بتأذيني وبتأذي نفسك بالزفت الي بتشربه
………………………….
عدا يومين
عادي مفيش فيهم احدااث وقدر كل ما يقررب زين منها بتصده
وملك بتحااول تتعامل بنفس برود اياس
وقاادر ما خلاش مكان ما دورش فيه على رسل
واخيرا جه موعد زفاف ملك وايااس
ملك راحت للكوافير وكاانت مختاره فستاان قد الخسر وواسع جدا من تحت ولابسه عليه بوليرو وحجاب كانت بالفعل شبه الملاك
وقدر فااقت بدري وكانت هترووح للكوافيره لكن زين مرضيش وجابلها واحده للقصر
قدر لبست فستاان اخضر سمكه طوويل بكم وعليه طبقه تانيه نااازله من عند الخسر لتحت من المخمل
ولبست عليه حجااب بيج كانت جميله جدا
زين كاان بينتظرها تحت هو واهله واصلا ما كنش مهتم هي هتلبس ايه لان التعامل بينهم باارد جدا
نزلت قدر واول ما نزلت خطفت نفسه مكنش قاادر يتنفس من جماالها الصاارخ كل حااجه كانت عاملاها هاديه وجميله جدا جدا

 

 

زين قرب على السلم وفضل باصص لعنيها
ومسك ايدها وبااسها انتي جميله قوووي النهاارده
قدر خجلت جدا لانه بيتكلم قدام اهله
اشرف لمى شافها عينه ما راحتش من عليها لكن تتدارك نفسه
وراامز :ايه الاناقه دي يا بنتي
زين :ايه يا حج هتتغزل بمراتي قدامي
اخرس يا ولد دي بنتي
رحاااب :ربنا يحميكي من العين يا حبيبتي
زين حط دراعه في دراعه وهي مشيت معاه بسكات قرب على ودانها
بحبك يا قدري
قدر ابتسمت وخفت بسمتها بسرعه ورجعت للجمود الي فيها
عند ايااس
راح يجيب ملك من عند الكوافير لمى شاافها اتجمد مكاانه
روساان :ايه يا عم العروس بتستنى اياس اياااس
اياااس كانه مش ساامعه راحلها زي الرجل الالي وهو بااص في عنيها بااسها من دماااغها
اجمل عرووسه شاافتها عنيا
حط دراعه في دراعها وركبوا العربيه
وصلوا صاالة العرس ودخلوا وفضل ايااس طوول الحفله يتغزل فيها وبجمالها وملك خاايفه من الي جي
زين فضل مع قدر وكان الكل بيجي يسلم عليه ويقدره وهو بيعررفهم على قدر وبيفتخر انها مرااته
لكن زين فجاءه اختفى والنوور قطع وصاار في حاالة هرع وفزع في المكان وو؟؟؟؟

يُتبع ..

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *