رواية أحببت خدامة الفصل السابع 7 بقلم ملك حمدي
رواية أحببت خدامة الفصل السابع 7 بقلم ملك حمدي
رواية أحببت خدامة البارت السابع
رواية أحببت خدامة الجزء السابع
رواية أحببت خدامة الحلقة السابعة
flashback
ادم: ايه اللي اكرم كنت عاوزني في ايه
اكرم:نا بصراحه
ادم:ايه يا ابني
اكرم: انا كنت عاوز اطلب يدك الانسه نور
ادم بعصبيه: ايه انت جاي تطلب ايد خطيبتي
ونزل ضرب فيه سايبه على دخول نور وكريم (فاكرين انتو اليوم ده)
backk
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
للكتابه ملك حمدي💓🌍
لقه كمان احمد اللي بيبص بغل و لقى ريم اللي بتبص عليه بخبس ومعها ولد واحمد واكرم و سليم معهم بنات ادم: هاي
كلهم: هاي
سليم:عامل ايه واحشني
ادم:تمام انت عامله ايه
سليم:تمام
احمد: واحشني والله يا ابني (يا ابن الكذابه)
ادم: وانت كمان ……وانت يا اكرم عامل ايه
اكرم بكره:تمام
ريم لأدم:و انا اي مفيش كلام ولا اي
ادم:عامله اي
ريم بدلع:تمام يا قلبي…ريم بصت للود الي جنبها و قالت عمر ده آدم آدم ده عمر
ادم:هاي عامل اي
عمر الشاب الي كان واقف معها:هاي تمام عمر قال كدا و هو عينه علي نور
ادم:انا آدم مش هي
عمر:ها…و انتي اسمك اي
نور:ا
ادم:نور اسمها نور تبقي خطبتي
الكل اتصدم
ريم بصدمه:ايه خطيبتك دي خطيبتك و وبتشاور على نور
ادم: ا
نور:ايوه يا حبيبتي خطيبته فيها اي يعني وكمان كم شهر و اكون امراته فيها ايه يعني
اندم مبسوط من كلام نور
ريم؛ قصدي ان هو مشهور وكده في قلت هيتجوز واحده مشهوره وكده وكمان اصل ما شفتش دبل في ايديكو
نور:اصل انا نسيتها وانا في الاوضه وهو نسها في العربيه
احمد: طب ليه مقلتناش
ادم:كنت جايه اقول لكم النهارده كده كده ماما واختي راجعين من السفر وانا هاعمل خطوبه كبيره وكده
اكرم: تمام الف مبروك
سليم بفرحه:الف مبروك يا اخويا الف مبروك يا عروسه
كله يبارك
وكان في اللي هيموت من كثر الغيظ والغل زي ريم واكرم واحمد و عمر وكان في اللي مبسوط زي سليم والبنات اللي كانوا معهم معا ان اول مره يشوفوهم معاده سليم طبعا بس فروحلهم
سليم:يلا بقى يا شباب
مشيو وسابو نور وريم وسالي و جميله و ساره (البنات اللي كانوا واقفين ملحوظه هم اولاد ناس مش وحشين وجمال جدا)
ريم: وانتي بقى خريجة ايه
نور: لسه بدرس
سالي:شكلك صغيره و قمر
ريم:صغيره ايه بس دي تيجي 30 سنه
جميله:اي الهبل ده دي تيجي 19 سنه
ساره: اه دي قمر
نور بتسامه:انتم اللي قمر
الجرسون:تشربوا ايه
نور: ليمون
وكل واحده طلبت الطلب
الجرسون: تمام
بعد شويه مع هزار بنات معاده ريم
الجرسون:اتفضلوا
نور:تمام
وكل واحد اخذ المشروب بتاعه
نور:انا هاروح الحمام
جميله:وانا كمان
سالي:وانا هاجي اضبط الميك اب
ساره:وانا هاجي اضبط شعري
نور:تمام يلا بينا
جميله:ونتي يا ريم
ريم:لا مش هاجي
جميله:تمام
راحو الحمام
اما عند ريم:انا هاوريك يا نور
وحطيت سائل فى الليمون بيخلي الناس تهلوس وحطيته في الشنطه على طول
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
للكتابه ملك حمدي💓🌍
في مكان ثاني
مجهول واحد:ماشي انا هاوريكي بقا نا اخدم واكل واشرب انظف وانتي تيجي تاخديه انا هاوريك يا نور الكلب ده انتي حتة بنت ملهاش لازمه وفجاه تليفون رن
مجهول واحد:الو
مجهول اثنين:ايه الاخبار
مجهول واحد بشر:امه و اخته جايين بكره و هو اخذها وطالع على حفله وكانوا بيتكلموا في الجنينه بس انا ما سمعتش حاجه
مجهول اثنين:تمام اي جديد قوليلي
مجهول واحد:تمام… سلام
مجهول اثنين:سلام
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
للكتابه ملك حمدي💓🌍
اما عند نور
بدات تتكلم مع البنات كانت بتشرب الليمون مع كله بقه بتشرب بتحس دوخه وهلوسه واغمى عليها وكان ادم جاي وراح عليها شالها وهو هم الطريق للقصر ادم كان بيحاول يصحيها فعلا بدات تفوق
ادم:نور انتي كويسه في حاجه
نور: اه اه بس عايزه انام
ادم براحه: يعني ما فيش حاجه
نور:ايوه
بعد شويه نور نامت
ادم:نور انت كويسه ولا ايه
نور بنوم:ايوه ايوه وسيبني انام
اول ما وصل القصر ادم وشالها طلع بيها علي الاوضه و لسه هيقوم من علي السرير مقدرش يقوم نام جنبها
الصبح نور صحيت و فجاه……..
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية أحببت خدامة)