رواية احببت طفلة الفصل العشرون 20 بقلم نورهان العطار
رواية احببت طفلة الفصل العشرون 20 بقلم نورهان العطار
رواية احببت طفلة البارت العشرون
رواية احببت طفلة الجزء العشرون
رواية احببت طفلة الحلقة العشرون
رواية احببت طفلة
الحلقة الاخيرة
اخذ قمر من يديها وذهب بها الي المخزن وعندما دخل الي المخزن فكانت الصدمة بالنسبة لقمرر عندما رات رجولان وبنت وابيها معهم مضربين وبشدة نظرت الي صقر بخوف
قمر بخوف: صقر مين دول وهتعمل في بابا وفيهم اي
اخد صقر قمر من يديها واجلسها علي الكرسي
صقر: اقعدي واتفرجي بس اوكي يا حبيبتي
قمر: حاضر يا صقر
اشار صقر الي رعد رائيس الحراس فجاء الية
رعد: نعم يا صقر باشا
صقر: هات الكلب دا
ذهب رعد وجاب حازم الي فبرك الصور ورماة علي تحت رجلة صقر فقام حازم بتقبيل رجلي صقر بتوسل
حازم ببكاء: ارجوك ارحمني هما الي قلولي اعمل كدة
امسكة صقر ابرحة ضربا ثم لخذة رعد من امامة
امسك صقر محمد: انطق قولي انت ابوها
محمد بتوتر: اة طبعا
صقر: لا قول الحقيقه
محمد: هقولك انا زمان اتجوزت زهرة وكنت بحبها وهي طلعت مش بتخلف فقعت تقولي نتبني عيل قلتلها ماشي وفي يوم روحت ازور صحابي في المستشفى عشان مراتة ولدت ولقيت قمر كانت يا دوب بتمشي ومامتها كانت بتتكلم مع واحده وقمر واقفة بعيد شوية اخدتها لانها جميلة جدا فرحت زهرة جدا بيها انا اسف يا قمر سامحيني يا بنتي ثم بكي
قمر ببكاء: مسمحاك رغم كل الي عملتة مسمحاك يا بابا سيبة يا صقر يمشي
صقر: حاضر ياقلبي تركة صقر لرعد حتي يوصلة بيتة
ذهب صقر الي عماد: انا صفيت حسابي مع دول علشان افضالك يا يا صاحبي لي عملت كدة
عماد بغل: عشان انت احسن مني في كل حاجه في الجامعه كنت شاطر وبتطلع الاول وفي الشغل شاطر وكبرت شركتك دايما اهلي يقلولي شايف صقر رغم كل الي كان في بقا ناجح في شغلة شايف صقر شايف صقر انا بقا هدمر صقر وحالف لدمرك ايوة انا الي حرقت المصنع وكمان بتاجر في الممنوعات والسلاح وكل حاجه وهايدي مشتركة معايا وليها نسبة في كل عملية
هايدي بصريخ: اخرررص بقا صقر باشا والله هو الي عمل كل حاجه والله صدقني
امسكها صقر من شعرها بقوة فصرخت هايدي من الالم
قمر: لا يا صقر سبها
صقر: هسيبك علشانها يا و****ة بس انتي مشتركة في كل حاجه قولي الحقيقه
هايدي: لا انا مش عملت حاجه والله
صقر: حازم مين وزك تفبرك الصور
حازم بخوف: هايدي والله
هايدي: لا كداب
صقر: طيب ودي
سمعها صقر صوت ليها وهي بتكلم حازم وبتتفق معاة فبكت هايدي
صقر: ادخل يا حضرت الضابط
اتفاجئ عماد برجال الشرطة اخذت رجال الشرطة عماد وهايدي وحازم للعقاب كان عماد يصرخ بجنون وهايدي تتوسل الية وحازم يبكي علي ما فعلة بنفسة
صقر: متشكر جدا يا سيادة الرائد
محسن: انا الي بشكرك علي كل حاجه انت سلمتلنا اكبر شبكة مخدارت ودعارة واعضاء
(نعم يا رجال فان محسن رائد ذرع بين رجال طارق حتي يتم القبض علي طارق)
صقر: لا شكر علي واجب
ذهب محسن ونظر صقر الي قمر التي كانت تبكي
صقر وهو يمسح لها دموعها: مش عاوز اشوفك بتبكي تاني انا ختلك حقك بس ناقص انا عقبيني اي عقاب بس سامحيني يا قمر
قمر وهي تضع يديها علي فمة: ششش الي بيحب بيسامح وانا مسمحاك علشان بحبك يا صقورتي
صقر بفرحه: انتي بجد بتحبيني
قمر: وبموت فيك كمان
حملها صقر وهو يدور بها: بحبببببببببببك يا قمرري♥
قمر بضحك: وانا كمان بحببببببببببببببك يا صقري ♥
بعد مرور ٦شهور كانت قمر في غرفة العمليات تفعل عملية القلب كان صقر في الخارج يدعو لها ويبكي ونادية تقرا قران لابنتها نعم علمت نادية من الطبيب ان التحليل تثبت ان قمر ابنتها واحمد يهدا صقر وهو كاد يموت من الخوف علي اختة بعد مرور ساعات كثيرا خرج الطبيب جري صقر علية بلهفة وخوف
صقر: قمر قمر اخبارها اي هي كويسه
الطبيب بابتسامه: الحمدلله بخير متقلقش هي تتنقل العناية يومين وبعدين تمارس حاياتها عادي حمدالله على سلامتها
احمد بفرحه: الله يسلمك يا دكتور
ذهب الدكتور وتم نقل قمر الي العناية يومين وفي طول هذا اليومين كان صقر لا يفارق قمر ابدا بجانبها دائما كان الكل يستريح الا هو فهو دايما يقول راحتي بجانب قمري فاقت قمر وتم نقلها غرفة عادية وصقر بجانبها يحضتنها ولم يصدق ان قمر بين يدية وتضحك
احمد: يابني عاوز احضن اختي
صقر: دي مراتي محدش هيخدها صح يا قمري
قمر بضحك: صح يا عيون قمرك بس ممكن طلب
صقر: عيوني
قمر: احضن احمد اخويا
صقر بخنق طفولي: حضن واحد بس
قمر بضحك: حاضر واحد بس
اختضن احمد اختة وقبل راسها امسكة صقر من ملابسة بغضب
احمد بخوف: في اي
صقر: قلت حضن مقلتش هبوس
احمد: يااخي اوعة دا انت بارد
صقر: غور امشي
نادية: اوعة ياض منك لي
جلست نادية واحتضنت قمر: حمدلله على السلامة ياقلبي كنت خايفة عليكي
قمر بحب: انا كويسة يا امي متخفيش صح فرحك امتي يا احمد
احمد: الشهر الجاي
وفي هذة اللحظة دخلت شمس ومصطفي بصحبة رنا مراتة نعم تزوج رنا
شمس: حمدلله على السلامة ياقلبي اخبارك اي
قمر: الحمدلله الله يسلمك
رنا: وحشاني ياقمر اخبارك ايه
قمر: وانتي كمان وحشاني
مصطفى: حمدلله علي السلامه يا قمر والله ليكي وحشة يا بنت خالتي
صقر بخنقة: يوووة دي مراتي محدش يقولها وحشتيني غيري الله
ضحك الجميع علية علي صقر وغيرتة علي قمررر
بعد مرور شهر يوم فرح احمد كانت قمر تلبس الفستان احمر ناري توضع القليل من المكياج وتنزل لتجد صقر في الاسفل ينظر اليها بصدمة واعجاب
قمر: في اي مالك
صقر: لا مزة
قمر: يع عليك وعلي الفاظك
صقر: ههههههه معلش استحملي جوزك بقا
قمر: طيب يالا علشان محضرالك مفاجأة بليل
صقر: اي هي
قمر: بليل هتعرف
ذهب صقر وقمر الي القاعة دخلت قمر وباركت لاحمد ووصتة علي شمس وكمان اياد وحور فهم يتزوجون في نفس الليلة بعد ان احبت حور اياد بشدة وجلست بجانب امها ورنا يضحكون علي رقص صقر واحمد ومصطفي واياد ثم ااخذ كل رجل زوجتة ليرقص معاها كانت تنظر نادية اليهم وتدعو لهم بصلاح الحال
انتهي اليوم وذهب كل واحد علي بيتة عند قمر وصقر
دخل صقر الغرفة وجد قمر تلبس لهو فستان ابيض قصير ويوجد تورتة وشموع
صقر بدهشه: اي دا حضرتية امتي
قمر وهي تحضنة: انا حامل
صقر بصدمه: اي
قمر: انا حامل يا صقر
صقر بفرحه: بجد بجد يا قمر هجيب بيبي منك انتي
قمر بفرحه: اة طبعا اي رايك في المفاجأة
صقر: جميلة جدا
قمر: بحبك يا صقر
صقر: بحبك يا قمر ثم قبلها
(وتسكت شهرزاد عن الكلام الغير مباح)
بعد مرور ٩اشهر
قمر تستيقظ من النوم بالم: صقر صقر قوم
صقر بنوم: في اي يا حبيبتي
قمر: قوم شكلي بولد
صقر: يا حبيبتي نامي بقالك اسبوع بتقولي كدة
قمر بصريخ: قووووووم الحقونييي
صقر بفزع: اي دا انتي بتولدي بجد
قمر: اةةةةةةةةةةةة اتصلي باماما
صقر وهو يحملها: اهدي هخدك المستشفى خدي نفسك
كانت قمر صريخها عالي بشدة
صقر: ودني حرام عليكي اةةةة يابنت العضاضة
قمر بصريخ: احسن (قمر غضيتة من ودنة 😂😂😂)
وصل صقر الي المستشفى ووضع قمر علي الترولي وهي تمسك في ملابسة وتصرخ
قمر: انت مش بتصوت لي صوت معايا
صقر: حرام عليكي سيبي التيشرت هيتقطع
قمر: طلقني انت الي عملت فيا كدا يا زبالة
صقر: يا دكتور اديها بنج هتفضحنا
دخلت قمر اوضة العمليات ووقف صقر في الخارج يدعي لقمر بقلق جاء الجميع احمد وشمس واياد وحور
ونادية ومصطفى ورنا وطفلها نعم انجبتورنا بنت وسمتها ضحي
نادية: صقر بنتي كويسه
صقر: لسة جوة ان شاءلله خير
في هذة اللحظة سمع الجميع صوت طفل فصاح احمد
احمد بفرح: هبقي خالو هيييييي
خرج الطبيب: مبروج بنت زي القمر
صقر: قمر كويسه
الطبيب: المدام زي الفل وهتتنقل اوضة عادية
خرجت الممرضة وهي تحمل الطفلة اخذها صقر وهو يضحك ويبكي من الفرحه
نادية: مبروك يا حبيبي
صقر: الله يا يبارك فيكي يا امي
احمد: عقبالك يا شمس يارب
شمس:يارب (شمس حامل في الخامس وكمان حور)
اياد: عقبالك يا حبيبتي
حور: يارب علشان خايفة اووي
بعد وقت فاقت قمر
قمر: صقر فين البنت
صقر: اهي ياروحي شبهك بالضبط
قمر بحب: اللة دي صغنونة اووي
صقر: هتساميها اي
قمر: هسميها ليان
صقر: بحبك يا ام ليان
قمر: بحبك يا ابو ليان
تمت.
- لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية احببت طفلة)