رواية أحببت التزامها الفصل الثالث 3 بقلم بسمة صلاح
رواية أحببت التزامها الفصل الثالث 3 بقلم بسمة صلاح
رواية أحببت التزامها البارت الثالث
رواية أحببت التزامها الجزء الثالث
رواية أحببت التزامها الحلقة الثالثة
اسر:ها
منى:انت مش هتبطل اللي انت فيه ده راعي انك متجوز حتى ياخي
منى مشيت وسابته وهو جري وراها ومسك أيدها بعصبيه
اسر:انتي ازاي تيجي لوحدك وتيجي مكان زي ده
منى بدموع وهي بتزقه:هو ده اللي هامك طلق*ني يااسر
منى مشيت راحت على البيت وهو كان بيجري وراها
منى وهي بتلم هدومها:انت اناني مبتفكرش غير في نفسك وبس
اسر:انا عارف اني غلطت صدقيني هتغير علشانك
منى:وانا مش هاممني تتغير أو لا طل*قني يااسر بقالنا سنتين مع بعض وعمرك ماتغيرت
منى مشيت وسابته وهو قعد حط رأسه مابين أيده بزعل
صهيب راح عند تقى لقاها مغمي عليها فكها بسرعه وطلعها شقته ودخلها اوضه حاول يفوقها وفاقت بعد شويه
تقى بخوف:انا فين
صهيب:انتي كويسه
تقى بدموع:بالله عليك قولي انت جايبني هنا لي
صهيب بغضب:علشان انت*قم ايوه انت*قم علشان ابويا اللي ما*ت بسبب امك
تقى:انت كداب
صهيب:انا مش كداب امك كانت متجوزه ابويا بعد مو*ت امي علشان تاخد بالها مني ولما بابا تعب شويه سابته وراحت اتجوزت ابوكي وخلفت منه انتي ابويا تعب اكتر لانه كان بدأ يحبها وما*ت من حسرته كان لازم انتق*مله
تقى بدموع:انا مالي امي سابتني انا كمان ورمتني انا مليش ذنب علشان تن*تقم مني
صهيب بصلها وهي بتبكي وهي صعبانه عليه قرب منها واتأكد أن مهما عمل مش هيفرق مع امها
صهيب:اهدي خدي نفسك اهدي
تقى:خليني امشي من هنا
صهيب:تمام همشيكي لانك فعلا ملكيش ذنب وانا هعرف اخد حقي بطريقتي
صهيب كان لسه هيخرج بس الباب اتكسر جامد ودخل منه سيف
سيف بزعيق:تقى انت فين
صهيب:تعرفيه
تقى:ده سيف ابن عمي
صهيب طلع وقفل الباب ونزل وسيف كان معاه حراس كتير
صهيب:خير
سيف:انت اللي خطفتها ياكل*ب
صهيب مسك أيده قبل مايض*ربه وز*قه
تقى نزلت جري واستخبت ورا سيف
سيف بغضب:انتي حسابك معايا بعدين
صهيب بعصبيه:مش خدتها اتفضل برا يلا
سيف شد تقى ومشيوا وقابلت مجدي
مجدي:تقى انتي كويسه يابنتي
تقى:كويسه ياعمو
سيف:انا هاخد تقى تعيش معايا
تقى:وانا استحاله اوافق على كده
مجدي:يلا ياتقى
سيف مسك أيدها
سيف:بس تقى مش هتمشي فعلا غير معايا
شدها عليه وخدها بالعافيه وركبها العربيه والحراس كانوا واقفين قدام مجدي علشان ميوصلهاش
تقى بصريخ:بكر*هك ياسيف بكر*هك
الحراس مشيوا ومجدي دخل شقه صهيب
مجدي:انت اللي خطف*تها
صهيب:ايوه انا
مجدي بزعيق:ليي ها هي عملت اي
صهيب حكاله كل حاجه
مجدي:ممكن اسامحك وممبلغش البوليس بس لو ساعدتني اجيب تقى
صهيب:تجيبها منين
مجدي:ابن عمها خدها ومش هعرف اتصرف لانه معاه حراس كتير وكمان مش هيفرق معاه حاجه
صهيب:تمام هساعدك بس مش علشان خايف علشان اخليها تسامحني على اللي عملته
اسر راح بيت منى ودخل اوضتها كانت منكمشه على نفسها وبتعيط قعد على طرف السرير وباس راسها
منى:اي اللي جابك هنا
اسر:بحبك
منى:اطلع بره
اسر:اسف غصب عني وربي اسف صدقيني مش هتتكرر تاني والله بلاش تبعدي عني يامنى عرفت قيمتك
منى:ولو حصل تاني
اسر:ساعتها ليكي الحق تمشي وتسيبيني أو تعاقبيني
منى:نعاقبك
اسر:اي
منى:انا حامل
اسر فرح وحضنها وباس راسها
صهيب جاب حراسه واقتحم شقه سيف اللي كان بيحاول يقرب من تقى
صهيب ضربه ومجدي خد تقى ونزلوا والبوليس جه وقبض عليه
صهيب:انتي كويسه
تقى هزت راسها بأه وهي بتعيط وتترعش
عدي شهر على اليوم ده وتقى نفسيتها اتحسنت وصهيب قرر أنه يسبب الانت*قام وان ربنا ياخدله حقه وقرب من ربنا اكتر وبقى يدعي أن تقى تكون من نصيبه
تقى كانت مروحه لقت حد وقف قصادها
تقى بخوف:انت
صهيب:عامله اي
تقى:ها كويسه عن اذنك
صهيب ابتسم وراح وراها وطلع بيت خالتها
مجدي:صهيب
صهيب:مش عارف إذا كنت هتوافق ولا لا بس انا عايز اتقدم لتقى وانا فعلا اتغيرت
مجدي بابتسامه:الرأي رأي تقى
صهيب:طب ممكن تناديها نتكلم انا وهي شويه
مجدي نادى تقى وهي قعدت قصاد صهيب ومجدي كان بعيد عنهم شويه
صهيب:تقى انا اسف اسف على اللي حصل بس انا فعلا اتغيرت ومسيبتيش عقلي من يوم ماسبتك صدقيني اتغيرت ياتقى وبقيت اتمنى انك تكوني معايا وجمبي. وكمان قربت من ربنا وانتي كمان هتقربيني اكتر اي رأيك
تقى كانت ساكته
صهيب بيأس:تمام ياتقى انا عرفت ردك عن اذنك
صهيب كان ماشي بس سمع صوتها
تقى:موافقه اديك فرصه
صهيب:قولي والله
تقى بابتسامه:والله
صهيب:وانا هكون قدها
بعد ٥سنين
صهيب:هاتي الخياره دي
تقى:روح هات واحده من التلاجه
صهيب خدها منها وكلها
تقى:تصدق انك ر*خم
صهيب:عارف
نور:بابي
صهيب وهو بيشيلها
صهيب:حبيبت بابي ياناس
صهيب راح ناحيه تقى وخدها في حضنه
تقى:بت يانور انتي كلتي الشوكولاته اللي في التلاجه
نور:اه
صهيب:خلاص ياتقى هجبلك واحده تانيه ولا يهمك
صهيب في سره:معايا طفلتين ياربي
#تمت
لقراءة جميع فصول الرواية اضغط على (رواية أحببت التزامها)