رواية معشوقتي طفلة الفصل الثالث عشر 13 بقلم ندى ناصر
رواية معشوقتي طفلة الفصل الثالث عشر 13 بقلم ندى ناصر
رواية معشوقتي طفلة البارت الثالث عشر
رواية معشوقتي طفلة الجزء الثالث عشر
رواية معشوقتي طفلة الحلقة الثالثة عشر
فارس متكلمش كلمة وراح لمحمد وبيضر*ب فيه بغل وغيرة
ملك بصدمة : فارس ااااابعد عنه
فارس بغضب اكتر وغيرة : كمان بتدفعي عنه
ملك بخوف : لاااا حرام عليك هيمو*ت
محمد بغضب والم : انت مجنون يجدع انت بتضر*بني ليه
فارس : أنا هوريك الجنان الي علي اصله
فارس مكمل ضر*ب فيه والممرضين والدكاترة والامن جم عشان يحوشوا بس مش عرفين يبعدهم عن بعض
ملك بتعب : خلاص بقا يا فارس مش قدرة انهاد انا تعبانة
فارس انتفض فورا لما سمع صوت ملك المتعب وقرب منها وبيمسك وشها بحنان متنسي كليا الي حصل كل الي همه تعب ملك
فارس بحب : مالك في ايه ايه وجعك واكل كلامه لدكاترة الي وقفين وراه مصدمين من تحوله ده : طبعا لازم تتعبي ما هي دي مش مستشفي دي مقلب زبا*لة وديني وما اعبد لقفلهلكم ياولاد ***** وحمل ملك وسط زهول وخوف الموجودين وبيكلم الحرس بتوعه : مشغل شوية تيران اناا لا شوية بقر ملهمش لازمة
الحارس بخوف : يا باشا قالولنا..
فارس بغضب : انتوا الاتنين مطرودين يلا غوروا
وبص لملك الي شيلها بين ايده الي كانت بتبصلوا بخوف : وانت حسابك معيا في البيت مش هنا
ملك بخوف : واللهي الممرضة قال….
فارس بعيون كالجحيم : هشششش اسكتي عشان متغباش عليكي
:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*
عند مصطفي في السجن
كان قاعد وبصص لصقف وبيفتكر الي حصل ورفض فارس انه يساعده
فلاش باك
رنا كانت بتحضر الاكل لملك و حتطلها الدواء في العصير وكانت سلوي مامتها مش موجودة وفي الوقت ده دخل مصطفي عليه وهو بيبص علي جسمها بو*قحة لانه معروف بعينه الز*يغة وانه زير نساء وامرها انها تجبله القهوه علي الأوضة بتاعته ولما رنا دخلت مصطفي رش عليها مخدر وشالها ورمها علي السرير و بيقطع في هدومها و…
رنا فاقت بعد شوية ومسكها دمغها وكانت هتصوت مصطفي كتم صرختها وقال : اقسم بالله لو نطقتي بكلمة هق*تلك فاااهمة يابت انتي
رنا بخوف ودموع هزت راسها بالموفقة
وبعد كذا شهر عرف انها حامل وامها كمان فا رحلهم الشقة بتاعتهم واستني لما مامتها تخرج و ضر*ب رنا بالمسد*س في قلبها وجري علي طول بس مكنش عامل حساب كاميرات المراقبة الي صورته وهو داخل الشقة
باك
:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:*
عند فارس وملك
فارس كان ساكت طول الطريق وكل شوية يبص لملك بغضب وتواعد
ملك بغضب : علي فكرة انا الي مفروض ازعل عشا…..
فارس وقف العربية و بص ليها بهدواء مخيف وقال : هاا عشان ايه
ملك بخوف : أنا هقولك الي حصل واللهي انا….. وحكاتله الي حصل
فارس : امممم طب خلاص اسكتي ومتجيبيش سرة الموضوع ده تاني عشان بيعصبني
ملك : ماشي
فارس دور العربية تاني و شوية و وصلوا الاقصر الي كان فاضي تمام عشان دادة سماح سابت الشغل بسبب انها بتقول كبرت في السن و كريم باشا الي مسافر عند اخوه مرتضي بقاله حوالي اسبوعين…. فارس شال ملك وطلع بيها الجناح وسط خوفها وأعتراضها انه يشالها و لما دخل الجناح ملك نزلت وبعدت عنه بخوف
فارس ببرود عكس الي جوه : روحي خدي شاور وغيري هدومك يلا
ملك بخوف : حاضر
وثواني واخدات ملابسها ودخلت الحمام وعبد عشر دقايق خرجة و هي لبسة بلوزة عليها كرتون وشعرها مفرود علي ضهرها مغطي كله وبينقط ميا وكان شكلها كيوت و رقيق و فارس كان بيشتغل بس فضل بصص علي ملك و كان بيكولها بعينه
ملك لفت شعرها الطويل كعكة فوضوية و راحت نامت علي الكنبة
فارس بغضب : و ده اسمه ايه ان شاءالله
ملك ببرود : اسمه اني مش عايزة انام جنبك و مش عايزة اكلمك
فارس حوال يسيطر علي اعصابه : تعالي يا ملك نامي هنا ربنا يهديكي
ملك وهي بتنام علي الكنبة وبتقفل عيونها : لا
فارس ساب الي في ايده و اتجها إليها بغضب وبحركة سريعة بقا فوق ملك
ملك بصدمة وخجل : انت… انت بتعمل ايه ابعد
فارس ببرود وبيقرب منها : هتيجي تنامي بذوق ولا اجيبك انا بطريقتي
ملك بغضب وبتزقه : لا وأبعد عن……
لما تكمل كلمتها حتي اطبق شفته علي شفتها في قبلة غاضبة كا عقاب لها علي عندها و ثواني و تحولت الي قبلة حنونة عاشقة تحمل الكثير من المشاعر ابتعد عنها عندما شعر بحجتها الي الهواء ثم انزل شفته علي عنقها يقبلها بحب وعشق و يشتم راحتها الطفولية التي تشبه الفراولة
ملك بدموع وغضب طفولي : ابعد… ابعد عني انت بقيت ساافل
فارس قرب منها جامد لدرجة انه مبقاش في فاصل بنهم وقال بصوت منخفض مثير في اذنها : واللهي انا سافل وقليل الأ*دب طول عمري بس ماسك نفسي عليكي بالعافيه
ملك بدموع وخوف : طب ابعد عني
فارس وهو يطبع قبلة سريعة علي شفتها : هتنامي علي السرير ولا علي الكنبة
ملك بخجل و دموع : علي الكنبة طبعا….
لم تكمل كلامها حتي رأت فارس يطبع الكثير من القبلات علي عنقها
ملك بدموع : قصدي علي السرير ااااابعد عني
فارس وهو يفك زرار من بلوزتها : ولا الكنبة
ملك بتبص برعب علي ايده الي علي بلوزتها ومصدومة من جرائته : لا علي السريررر
فارس شال ايده الي كانت علي وسطها بتملك وقفلها زرار البلوزة تاني و قام من عليها : اهو يا…..
ملك مستنتش يكمل كلامه جريت علي السرير و غطة وشها ونامت
فارس انفجر من الضحك علي طفولتها وخوفها منه و قام من مكانه و نام هو كمان واخد ملك في حضنه
ملك بغضب : اوووعي بقا
فارس : بس عشان منكدش عليكي نامي ياحببتي
ملك : هو انت روحت انهارده فين ومتقليش الشغل انت مكنتش في الشغل
فارس مرضاش يقولها علي خبر مو*ت رنا عشان عارف ان قلبها طيب وها تزعل عليها : كانت عند واحد صحابي روحت زورته عشان عيان وبطلي رغي ونامي بقا
تاني يوم فارس كان في العربية وجنبه ملك الي ماسك ايدها بأيد والايد التانية بيسوق بيها و ثواني ونزله قدام مستشفي كبيرة جدا وضخمة فارس اول ما دخل الدكتور قرب وسلم عليه وجه عشان يسلم علي ملك فارس مسك ايده وسلم عليه تاني
الدكتور باحراج : طب يلا بقا مدام ملك تتفضل معيا عشان أوضة العمليات جاهزة
ملك بدموع ومسك في فارس و….
يتبع..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية معشوقتي طفلة)