رواية قدري ونصيبي الفصل الخامس عشر 15 بقلم هبة الله نصر
رواية قدري ونصيبي الفصل الخامس عشر 15 بقلم هبة الله نصر
رواية قدري ونصيبي البارت الخامس عشر
رواية قدري ونصيبي الجزء الخامس عشر
رواية قدري ونصيبي الحلقة الخامسة عشر
في المساء
يامن. هنفضلو قاعدين كده
ملاك. هنعملو ايه حور عاوزه أسألك سؤال
حور وهي بتشتغل. ايه
ملاك. يبنتي بطلي شغل بقي هو الشغل كل حياتك
حور. ملاك أنا مشغوله مارفن فين اوراق الصفقه الجديده
مارفن. في غرفتي
فهد وهو نازل . حور حوور
حور. فهد فيه ايه
فهد. تعالي فوق
حور. ماشي
حور. في ايه
فهد. الزعيم هيقتل كل عائلتك دلوقتي كلنا بخطر
حور. فهد ماما وبابا وملاك هيسافرو تركيا بس مفيش حد يعرف
فهد . ماشي بس انا عاوز أسألك سؤال انتي ليه عاوزه تقتلي الزعيم
حور. انت لازم تعرف الحقيقه النهارده
فهد . حقيقه ايه
حور بتوتر. هازال انقتلت ما ماتت بحادثه
فهد بصدمه . ايه (هازال اخت فهد وأما هازال ماتت فهد كان في مهمه وحور قالتله انها ماتت في حادثه)
حور حكتىله كل حاجه
فهد بغضب كسر كل اللي في الأوضه
فهدبزعيق. وانتي مقلتليش من الاول ليه
حور. فهد اهدي
مارفن والكل سمع الصوت وطلعو لفوق
مارفن. في ايه
حور. اطلعوا بره دلوقتي
مارفن. حور في ايه وفهد متعصب ليه
فهد اخذ مسدسه وكان طالع
حور .فهد اهدي ما تتهورش
حور. فهد ومسكت ايده انت هتعمل ايه
فهد بزعيق . حور ابعدي عني ما فيش اي حاجه هتمنعني اني اقتله
حور. فهد افهم حياتك انت اللي هتكون في خطر وبعدين متنساش يومين والاوبعدين سكتت
حور. فهد تعالا معايا
فهد . حور
حور بزعيق. فهد متعصبنيش تعالا
مارفن مسك ايد حور. في ايه وايه اللي هيحصل بعد يومين
حور.مارفن هفهمك كل حاجه بس فهد
حور. يلا
في غرفه حور
حور. فهد كنت هتعمل ايه
فهدبغضب. عاوزاني اعمل ايه وليه خبيتو عني الحقيقه
حور. فهد اهدي انت مش هتستفيد حاجه لو اتعصبت بس هننتقم مع بعض صح
فهد. حور سبيني لوحدي
حور. مينفعش اسيب اخويه ولا انت متعتبرنيش اختك
فهد . انتي اكتر من اختي بس بجد عاوز ابقي لوحدي
حور. وانا مش ماشيه وقفلت الباب وقفلت الباب عاوزه اعرف هتطلع ازاي وبعدين مارفن هيجي وهيسالني ايه اللي هيحصل
فهد . وانتي ليه مش عاوزه تقليله
حور. مارفن شخص كتير مهم في حياتي انا اذا قلتله هعرض حياته للخطر
فهد. هتعترفو لبعض بحبكم امتا
حور. قريب اوي
وقعد يتكلمو شويه
حور. يلا اطلع بره شوف اوضه نام فيها
فهد. بتطرديني
حور. اه ويلا
بعد وقت
مارفن. حور انتي هتعملي ايه
حور. مارفن مفيش ح
مارفن. حور انا بسالك هتعملي ايه مش هتعملي او لا
حور.
مارفن. ايهه بس انتي مش لازم تروحي
حور. دا انتقامي انا
مارفن. وانا هاجي معاكي
حور. مارفن انا مش هتحمل اي حد يتاذي بسببي
مارفن. هروح معاكي أو انتي مش هتروحي مكان
حور. ماشي
حور. يلا تصبح علي خير لانو بكره يوم طويل
مارفن. وانتي من اهله
في الصباح
حور. ماما بابا انتو جهزتو
منال. هنسافرو ليه
حور. ماما حياتكم بخطر ومتخفيش علينا مش هيحصل حاجه
منال. ماشي يا بنتي
وودعو بعض
❤️❤️❤️❤️صلوا على النبي ❤️❤️❤️❤️
فهد. هتعملي ايه دلوقتي
حور . هو عايز يقتلنا هنسيبه ينفذ خطته
فهد. ازاي
حور . فهد بكره احنا هنفذ و
مارفن . يعني بكره نهايه رعد(المجهول )
حور. اه
حور. فهد جهز كل حاجه
فهد . كله تمام متقلقيش
مارفن. حور بس مفيش اي دليل ضد رعد
حور. انا هخليه يعترف بكل جرائمه وبعدين هقتله
فهد. ازاي
حور
فهد. تمام
حور. . مارفن يلا علي الشركه لانه رعد لازم يخسر الصفقه
مارفن. اكيد هيخسرها
حور. يلا
وذهبو للشركه
بعد وقت طويل
حور. ايه الاخبار
مارفن. اكيد خسرها
حور. ماوفجاه أغمي عليها
مارفن. حور حور
وحملها وذهب الي المستشفي
عند رعد
رعد بغضب . ازاي خسرنا الصفقه هي لازم تموت النهارده روحك مقابل روحها فاهم
الشخص بخوف. تمام
بعد وقت في المستشفي
مارفن. دكتور ايه اللي حصل مع حور
الدكتور. هي دلوقتي بخير بس لازم نعمل تحاليل علشان نتأكد من حاجه
مارفن. اقدر اشوفها
الدكتور. ايه اتفضل
مارفن دخل وكانت الصدمه
يتبع..
- لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
- لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية قدري ونصيبي)