رواية نور عيني الفصل السادس عشر 16 بقلم بسملة بدوي
رواية نور عيني الفصل السادس عشر 16 بقلم بسملة بدوي
رواية نور عيني البارت السادس عشر
رواية نور عيني الجزء السادس عشر
رواية نور عيني الحلقة السادسة عشر
نوووووووووور
جري عليها بلهفه وخوف واشتالها ودخل بيها واتجاهل اندهاش الجميع وبصوت جمهوري…. هااانيا تعااالي شوووفي مااالها انجزي
هانيا بخوف….. حاضر بس اهدى الاول و
سليم بعصبيه…… اخلصيييييي انتي لسا هتقوليلي اهدى واتزفت انجزي
هانيا بهدوء….. حاضر اخرجوا عشان اعرف اكشف
سليم ببرود وجه كلامهم ليهم….. سمعتوا قالت اي
ساره لسا هتتكلم الجد شاورلها بتعالي وخرجوا
سليم بعصبيه….. ااي يا هاانيا داااا انتي هتخديلي صوووره ماااتخلصي اكشفي عليهاااااا
هانيا بصدمه…… هو هو انت هتفضل هنا في الاوضه وانا بكشف عليها
سليم ببرود…… ايوا عندك ماانع اخلصي
هانيا بخوف وصدمه من جر*اءته حتى قدام اهله…… ح حاضر
بعد شويه نور فاقت….. اااه انا فين.. هو اي الي حصل وفجأه وقعت عينيها على سليم الي بيبصلها ببرود عكس النار الي جوا*ه ومربع ايده قدام صدره بلا مبلاه…. الف سلامه ووجه كلامه لِ هانيا بخبث…. حبيبتي نور عامله اي
نور عيونها اتوسعت على الاخر بصدمه والدموع لمعت فِ عيونها…….. حبيبتي!!!! ونور!!!!
هانيا بابتسامه سمجه…. هي بس ضعيفه اوي الفتره دي مش بتتغذى حلو شكلها اكلها ضعيف دا غير انها حساسه وبتتأثر باقل حاجه
كل دا ونور وسليم في عالم تاني لوحدهم
نور بتبصِله بشوق وحب ودموعها بتلمع فِ عيونها
وسليم بيبصلها بعشق وهو بيتأملها بشوق كبير ويتأملها شكلها وجسمها الي خس ووشها بهت بس دا ميمنعش انها لسا جميله جدا زي ما هي
نور بصوت باكِ…… سليم
سليم ببرود…… ابيه سليم بعد كدا يانور.
نور بنبره باكيه وطفوله…… نور!!! بس وبعدين بصت على هانيا بغيره….. مين دي وووكنت ماسك ايدها ليه قاطعهم دخول الولد وهو بيجري على سليم بطفوله…… باااااابي
نور بصدمه…… باااااابي
سليم ببراءه مصطنعه…. اي ايوا بابي
الولد بصلها ومشي ناحيتها وقاى بطفوله…. الله انتي جميله اوي اوي بس كادي صاحبتي احلى بشويه صغيرين قد كدا عشان بحبها بس انتي جميله اوي اوي … انتي اسمك اي بقا
سليم بغيره و بغييظ وفي نفسي….. هو ليه بيحصل العكس مش فاهم بدل ما اخليها تغير لا انا الي غيران من مين من عيل مايجيش لركتبي بس ماشي
نور بلطف وحب…… ﯾ حبيبي واللهِ انت الي جميل خالص وكيوت اسمك اي ﯾ حبيبي
اسمي زين بصي انا ممكن اغير رأيي ومتجوزش كادي واتجوزك انتي اي رأيك
نور بضحك…… هههه موافقه طبعا هو هلاقي واحد كيوت وجميل زيك فين شوور موافقه
زيييين
زين بخوف….. نعم يبابي
سليم بغيظ……… تعالى هنا
نور بصاله كتير من غير كلام ثانيه وقالت بهدوء …… هو مين دا وبعدين اا بيقولك يابابي ليه دا دا هو شهر واحد
سليم بسخريه….. شايفك مستخفيه اوي بيه … ماعلينا دا زين ابني هو اه ابن سيف صاحبي بس بعتبره ابني ودي هانيا خطيبتي
هانيا ببتسامه سمجه….. هاي
نور بصاله كتير وخرجت بسرعه قبل ما دموعها تنزل قدامهم وهي بتردد بحزن….. خطيبته… خطيبته…. خطب!!!!!!
ساره بلهفه….. نور ياروحي عامله ايه الوقتي مالك بس ايه الي حصلك
الجد بحنان…… مالك ينور عيني فيه اي
نور بابتسامه وجع…… خطب!!!!! سليم خطب ياجدو … سليم خطب ياماما الي معاه دي خطيبته
ساره بشهقه…. ايه
الحد بجمود….. وفيها اي
نور دموعها نزلت وجريت على اوضتها
تسريع الاحداث… كانوا كلهم قاعدين على السفره
سليم كل شويه يبص على السلم على امل انها تنزل وجده متابعه بخبث…..قولي بقا ياسليم بيه كنت فين الشهر الي فات
بقلمي بسمله بدوي
سليم ببرود وهو لسا مسلط عيونه على السلم……. شُغل يجدي
ساره بحزن…… هونت عليك ياسليم تسيبني كد وحتى المكالمه معملتهاش
سليم بابتسامه وهو بيمسك ايدها وبيبوسها باحترام….. حقك عليا ياست الكُل معلش والله كنت مضغوط اوي الشهر فات
قاطع كلامه ريحتها الي ممكن يعرفها بيها من بين مليون واحده لف بلهفه لقاها جايه من برا ولابسه ترنج راسم جسمها بأنوثه طاغيه والهاند فري وماسكه ازازه ميا وسايبه شعرها كان شكلها خاطف للانفاس جميله اوي
سليم باستغراب وغيره…….. هي كانت فين…… بتجري….. كانت بتجري كدا بلبسها ده مسك اعصابه بالعافيه ومثِل البرود
نور برقه وابتسامتها الي بتسحر الي بيشوفها……. سلام عليكم
وعليكم السلام
الجد بخبث….. تعالي يانور عيني جنبي
نور هزت راسها بحزن وهي بتابع سليم الي ممثل عدم الاهتمام وبياكل….. حاضر بس هروح اغسل ايدي بسرعه وجايه
سليم بخبث ومسك فونه وبعت راسه لسيف…. سيف رن عليا حالا
وفعلا ثانيه وفونه رن وهو قام ببرود وعمل نفسه رايح رد وهو رايح ورا نور
نور لسا هتقفل الباب زقها وقفل الباب وحاصرها ورا الباب ايده الاتنين وقرب وشه من وشها جامد وهمس قدام شفايفها……. كُنتي فين
نور بكسوف من قُربه…….كُ كُنت بجري
سليم بغيظ وهو بيضغك على خصرها بغيره…….. مش انا محذرك مرة واتنين وتلاته وقولت لا
نور بقوه مصطنعه….. وانت تسمحلي بصفتك اي
سليم ببرود عكس الِ جواه ودفن وشه في عنقها المرمري الناعم ولثمه بحنان وبغمض عيونها باستمتاع…… وحشتني يانوري
نور بضعف وخجل…. س س سليم
سليم مسك وشها بين ايده بحب…… قلب وعيونه وروحه وركز انظاره على شفايفها ولسا هيقرب الباب خبط
لسا هيتكلم نور حطت ايدها على بوءه بسرعه……… مين
داا انا ياانونو انا زين
سليم ضغط على شفته السفليه بغيظ ونور ضحكت على ريأكشنه……. هههههه ايوا ياحبيبي
انزلي يالا عشان عاايزك احكيلك على كادي
نور بضحك…. هههه حاضر ياحبيبي نازله اهو و بعدين بصت على سليم بغيظ….. تاني مره لو سمحت متقربش ليه كدا فاااهم
سليم بغيظ….. لا واللهِ ولسا هيقرب نور زقته وجريت على برا بسرعه قبل ما يمكسها وهي بتكتم ضحكتها عليه بصعوبه
الجد بهدوء ……. احنا هنعمل حفله بسيطه كدا بس تعاقد شركتنا مع شركه opt وفوزنا على الشركه المنافسه وبص لِ سليم بفخر……. كله بسبب سليم رفعت راسنا
سليم باحترام…… تلميذك ياجدي وبعدين بص لنور يشوف رد فعلها لقا نظره فخر فِ عيونها ليه وشويه غيره وبتبص لهانيا بغيظ وهو بيحاول يكتم ضحكته بالعافيه على ريأكشن وشها الطفولي
قعدوا يتكلموا ونور استأذنت بهدوء بحزن وسليم كل شويه يغيظها ويعامل هانيا بحب واهتمام قدامها
نور جريت على اوضتها ونامت ثواني وحست بحد جنبها بتبص لقه سليم لسا هتصرخ حط ايده على بوءها بسرعه…. اهدي دا انا سليم
نور بعصبيه….. انت بتعمل اي هنا وعايز اي وكمان انت ازاي تدخل كدا اوضتي
سليم ببرود….. بمزاجي وبيتي وانا حر ادخل الاوضه الي عايزها
نور سكتت وفضلت بصاله كتير من غير كلام ومره واحده فضلت تعيط جامد
سليم بلهفه اخدها في حضنه وفضل يمسد على ضهرها بحنان….. مالك بس يانور عيني
نور بشهقات طفوليه ونبره باكيه….. انت خطبت…. وو سبتني… وو معتش بتحبني وو
سليم بحنان وهو بياخدها في حضنه تاني….. هووس هووس ياروحي ماتبكيش
انت انت معتش بتحبي
مين قال كدا بس قاطعهم صوت عالي…. سلييم سليم انت فيين
سليم باستغراب….. ثواني اشوف مين و بينادي بالطربيقه دي ليه
سليم فتح الباب بيبص لقا هانيا واقفه قدام الباب وبعصبيه وصوت عالي جدا……. اايييي داااا بقااا يا استااذ سليييم انت تعمل اييي عندها في الاوضه هاا
كلوا طلعوا على الصوت
الجد بهدوء….. في لي اي الصوت العالي دا
هانيا بعصبيه….. تعالي يا جدو ممكن اعرف كانوا بيعملوا اي في الاوضه وقافين عليهم ليه
الجد بغضب….. الكلام دا صح يا نور…. سليم كان عندك في الاوضه
نور بخجل…… جدو انا بس
قاطعها الجد بصفعه……… انتييي اي انتي وبعدين هي دي تربيتي ليكي…. نسيييتوا انواا حرام هو خلاص بقا ماايحللكش هو بعتلك الورقه بتاعتك
نور بصدمه وهي حاطه ايدها على خدها بوجع…. اييييه
سليم بغضب جحيمي ونرفزه…… ماااااااطلقتهااااش وفجأه..
يتبع..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية نور عيني)