رواية قاسي أحب طفلة الفصل الثالث عشر 13 بقلم نورهان العطار
رواية قاسي أحب طفلة الفصل الثالث عشر 13 بقلم نورهان العطار
رواية قاسي أحب طفلة البارت الثالث عشر
رواية قاسي أحب طفلة الجزء الثالث عشر
رواية قاسي أحب طفلة الحلقة الثالثة عشر
وقفنا لما ياسمين حد حط علي نفسها مخدر واغمي عليها يالا نكمل
اسر في السيارة
اسر اووف ازاي نسيت الملف في البيت دا مهم لازم ارجع اجيبة لف سيارتة باتجاه القصر وبعد خمس دقايق وصل القصر ودخل وهو ينادي
اسر ياسمين ياسمين انتي فين
ولاكن لا يوجد رد
اسر راحت فين دي ياسمين انتي يا بت
ولاكن لا يوجد رد فقلق اسر
اسر هرن عليها اشوفها فين دي
رن اسر عليها ولاكن وجد الهاتف في البيت
اسر بقلق لا انا لازم اتصرف
كاد ان يخرج ولاكن رن هاتفة فديو برقم غريب فرد فراي ياسمين حبيبتة مربو*طة وهي تبكي
اسر بجنون ياسمين حبيبتي اي الي عمل فيكي كدة
ولاكن فجأة واغلقت الكاميرة والفديو ورن الهاتف فرد بسرعة
مصطفي لو عاوز السنيورة هات خمسة مليون جنيه
اسر بغضب عارف لو لمست شعرة منها انت مين اصلا
مصطفى انا عمهااا وبلاش تاخير هبعتهالك جثة فاهم
واغلق الخط جن جنون اسر ورن علي ليث
كان ليث يجلس مع مليكة في المستشفى بعد ان ذهب سعاد ومحمد حتي يرتاحة قليلا هذا طلب مليكة
مليكة ليث فونك بيرن
ليث اووف دا اسر الغلس سيبك منة
مليكة لا رد يمكن في حاجه
ليث حاضر الو عاوز اي يا زفت
اسر ليث الحقتي ياسمين
ليث اسر اهدي ياسمين مين
اسر ياسمين مراتي
ليث اي دا انت اتجوزت امتي
اسر مش وقتة ياسمين اتخطفت
ليث مين خطفها
اسر عمها علشان الورث وطالب مني خمسه مليون
ليث اقفل وانا هبعتلك رجلتي وروح هات مراتك وكمان عمها
اسر حاضر بس بسرعه
ليث سلام
اغلق ليث الهاتف مع اسر ورن علي رجالتة
مليكة هو في اي يا ليث
ليث مفيش حاجه يا حبيبتي ارتاحي انتي
ليث الو روحة بسرعة لاسر بية ونفذة كلةالي هيطلبة
اغلق الهاتف معهم وفي هذة اللحظة دخل الطبيب
الدكتور صباح الخير
ليث ومليكه صباح النور
الدكتور ممكن اشوف الجرح
ليث بغيرة لا روح هات دكتوره
الدكتور يا ليث باشا مفيش دكتوره ست دلوقتي لسة مش جم معدهم الساعه ١١
ليث خلاص لما يجوة ابقي خلي واحده تيجي
مليكة يا ليث خلي يشوف الجرح وخلاص
ليث بغضب قلت لا يالا بررررة
خرج الطبيب بخوف من ليث وغضبة
مليكة لي كدة يا ليث
ليث بغضب انتي ملكي انا اواي اخلي راجل يشوف جسمك انتي مجنونه
مليكة خلاص اهدي انا اسفة
ليث انا نازل اشرب قهوة
مليكة بعياط لا والنبي مش تسبني انا خايفة
ليث وهو ياخدها في حضنة في اي بس اهدي مالك
مليكة مش تسبني لوحدي انا خايفه من ساعت نرمين
ليث بغضب طيب اهدي انا جميك اهدي مش هسيبك
جلس ليث بجانب مليكه حتي غفت مليكة
ليث بغضب وشر انا مش هرحمك يا نرمين بس اجيبك
مصطفى امضي هنااا واخلصي بدل مخلص عليكي
ياسمين حرام عليك دا حقي
امجد ابن عمها ضر*بها بالرجل في بطنها حق مين يا بت اخلصي امضي بدل مخلص علي حبيب القلب
ياسمين بخوف اوعي تعملة حاجه
مصطفي طيب امضي واخلصي
ياسمين لا مش همضي دا حقي مش هتنازل عنة
امجد اخلصي يا بت يحسن نخلص عليكي
ياسمين اموت بس مش همضي
امسكها امجد من شعر*ها واخذ ينهال عليها بالضر*بات حاولت ياسمين الدفاع عن نفسها فز*قها امجد وقعت ياسمين واتخبطت في سن التربيزة الازاز فتالم ياسمين
ياسمين اةةةةةةةة
مصطفى اي الي عملته دا
امجد بخوف مش عارف انتي يا بت
ولاكن كانت ياسمين لغمي عليها وحولها الكثير من الد*م
مصطفى يالهوى البت شكلها ما*تت
امجد يالهوي يا بوي والعمل
مصطفى سبها ويالا نهرب بسرعة جوزها زمانة جاي
هرب مصطفى وامجد تاركين ياسمين غارقة في دما*ئها
في المستشفى انهي ليث فنجان القهوة صعد الي الغرفة وعندما دخل كانت الصد*مة
يتبع…
- لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
- لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية قاسي أحب طفلة)