رواية ذئب الداخلية الفصل التاسع عشر 19 بقلم إسراء هاشم
رواية ذئب الداخلية الفصل التاسع عشر 19 بقلم إسراء هاشم
رواية ذئب الداخلية البارت التاسع عشر
رواية ذئب الداخلية الجزء التاسع عشر
رواية ذئب الداخلية الحلقة التاسعة عشر
جواد جاسم لازم نجهز بسرعه ريتشارد هيتمم الصفقه النهاردة وكلها ساعتين وهيخرجو البنات لازم نلحقهم
جاسم تمام احنا هنجهز بس لازم نتفق هنتصرف ازاي
جواد انا هحضر المزاد لان لازم اكون مع ريتشارد عشان ميشكش في حاجه وهيلينا هي اللي هتخرج البنات من المخزن انت ورنيم مش هينفع لوحدكم انا هبعتلك قوة ودول موثوقين فيهم جدا هما اللي هيساعدكم لان دول 200بنت وهيلينا هيكون معاها حراس كتير اكيد جاسم اهم حاجه البنات دي متتاذيش ونقدر نلحقهم لان لو دخلو المزاد مش هنقدر نساعدهم
جاسم متقلقش انا هعمل كل اللي فايدي عشان اقدر اساعدهم يا جواد ولو في اي حاجه بلغني وابعتلي كل التفاصيل
بقلم إسراء هاشم
جواد انتو هتخرجو من الاوتيل هيكون في عربيه مستنياكم هتركبو فيها وهي هتوديكم لمكان في كل حاجه تحتاجوها من اسلا”حه لكل حاجه وكمان القوة هتجيلكم هناك ومن المكان ده هتطلعو علي المخزن اللي هيلينا هتطلع فيه البنات عشان تجهزهم وكدا انت عرفت كل حاجه وانا هحاول اخلي ريتشارد ميعرفش اي حاجه غير لما تاخدو البنات
جاسم تمام وبيقفل جاسم مع جواد وبيبص لرنيم اللي بتكون بتبصله وكانت سامعه كل حاجه جواد قالها وبتقولو يلا نجهز
بتقوم رنيم هي وجاسم وبيجهزو نفسهم وبيخرجو من الاوتيل وبيلاقو العربيه اللي جواد قالهم عليها وبيركب جاسم هو ورنيم فيها وبعد شوية بيوصلو للمكان وبيدخلو لداخل وبيكون المكان ده عبارة عن اوضه كبيرة جدا وكلها باللون الاسود ومرسم في كل حته فيها عقر”ب وبيلاقي جاسم في قوة فعلا جاهزة ومنتظرهم وبيقولو واحد من الفريق هنا كل حاجه هتحتجوها هتلاقوها العقر”ب اكيد قالك احنا هنبقا فانتظركم برا لحد ما تجهزو وبيخرج الفريق وبيفضل جاسم ورنيم بس بيبداء يبصو للمكان بيشوفو صناديق فيها اسلا”حه كتير وقنا”بل وكل انواع الاس”لحه واجهزة لاسلكي
رنيم جاسم احنا لازم نجهز كل واحد فينا يروح فمكان ويغير هدومه عشان معناش وقت كتير
جاسم تمام وبيقرب جاسم من صندوق وبياخد منو لبس كان محضرهلهم جواد وبيبداءؤ يلبسو وبيكون اللبس ده عبارة عن الزي العسكري وبيلبسو جواكيت الامان ضد الرصا”ص وبعد ما بيلبسو بيقرب جاسم علي صندوق تاني وبياخد منه الاسلا”حه اللي ممكن يحتجوها هو ورنيم واكتر الاسلا”حه اللي ممكن يحتجوهاا وبكدا يكون جهزو وبيخرجو للفريق اللي بيكونو جاهزين وبيركبو عربيتهم رنيم وجاسم بيركبو فعربيه ومعاهم 3من الفريق وبيسوق جاسم العربيه
بقلم إسراء هاشم
هيلينا بتنزل من عربيتها ووراها رجالتها وبتدخل هيلينا لمكان وبيكون المكان عبارة عن مبني من دور واحد ولكن كبير جدا جدا بتدخل هيلينا لداخل المبني وبتمشي في الممر وبيكون معاها 10رجال كلهم مقنعين ومس”لحين وبتوصل هيلينا لنقطه معينه داخل المبني وبتشاور لواحد من رجالتها بيوطي فالارض وبيبداء يشيل الاتربة اللي فالمكان ده وبيظهر غطاء ولكن لاتفرقها عن شكل الارض بيرفع الغطاء وبيكون في سلم من الحديد بتنزل هيلينا عالسلم ده هي ورجالتها وبيكون المكان
ضلمه جدا وبتمشي هيلينا للممر تاني كله ضلمه وبتوصل لي اخر الممر ده وبيكون مفيش غير الحيطه ولكن هيلينا بتخرج من معاها جهاز تحكم اول ما بتضغط علي زرار معين فيه الحيطه دي بتبداء تترفع لفوق بتدخل هيلينا داخل الحيطه هي ورجالها وبتضغط علي جهاز التحكم الحيطه بترجع تنزل تاني وبتتقفل عليهم بتكون هيلينا داخل غرفه بها اضاءة خفيفه جدا وفيها باب بتقرب هيلينا من الباب ده واللي بيكون بيتفتح بي بسورد بتندخل هيلينا البسورد وبيتفتح الباب بتدخل هيلينا لداخل غرفه كبيرة جدا وبيكون داخل الغرفه دي رجال هيلينا كلهم مقنعين ومسل’حين ولبسين زي موحد كلهم باللون الاسود ولا يظهر منهم اي شي وبيكون فالارض البنات كلهم متر”بطين ومغم”ين عيو”نهم بربطه سوادء وشكلهم متبهد”ل وبيكون البنات دي دموعهم نازلة علي خدودهم بخوف ور”عب هيلينا بتقول لي رجالها انهم يشيلو الربطه اللي علي عيونهم وبالفعل بيبداءؤ المقنعين من البنات اللي بيترعبو وبيبداء صوت عياطهم يعلي وبيشيلو الاربطه من علي عيونهم وبيوقفوهم والبنات بيتر”عبو اما بيشوفو رجالته هيلينا اللي مظهرهم يخوف ولكن لا احد يجرا علي التكلم وبتبداء هيلينا تقرب منهم وهي بتلف حواليهم وبتبداء تختار من البنات دي الاحلي والاجمل عشان المزاد واللي بتلاقيها حلوة وبتخلي رجالتها تاخدها وبتوقفها فصف لوحدها وبتختار هيلينا البنات الاجمل للمزاد والباقي عشان يبعهم لي ما”فيا تجار”ة الا”عضاء وبتقول هيلينا جهزوهم بسرعه وبيقرب الرجال علي البنات وبياخدوهم وبتبداء البنات تصرخ وتعيط بخوف بتتعصب هيلينا من صوتهم وبتقول بغضب وصوت قوي اخرررررررررررررسووووووووووو والا سوف اقت”لكم وبتشاور لرجالتها بيرفعو عليهم الاسل”حه البنات بتسكت وبيعيطو بصمت ور”عب وجسمهم بيترعش
وبتخرج هيلينا من المخزن وبتطلع فوق فالمبني ومعاها رجالتها وبتفضل مستنية البنات تجهز
جاسم ورنيم والقوة بيوصلو للمكان بس بيكونو بعيد شوية عن المكان عشان محدش يلاحظ وجودهم وبيرقبو المكان بالمنظار من بعيد وبيشوفو هيلينا وحاوليها رجال كتير وكلهم مقنعين ومسل”حين وفي عربيات كتير اوي قدام المكان
بقلم إسراء هاشم
داخل قاعه كبيرة تشمل كل رجال وز”عماء الما”فيا لاقامه المزاد ريتشارد بعتلهم كلهم دعوة وهو صاحب المزاد وده اكبر مزاد هيكون عامله ريتشارد لانو هيبيع 100بنت والواحده بس بيدفع فيها ملايين الدولارت بيتاجرو في البناد”مين عشان يقضو وقت حلو بنسبالهم وليس فقلوبهم رحمه وبياخترو البنات العربيه عشان عذ”راء وده بنسيالهم مم”تع وعشان يبانو انهم اقوي من العر”ب ويقدرو يدخلو البل”د وياخدو بنات”ها وبكدا هما اللي كسبو علي العر”ب المكان يملاءه الخم”ور وناس ليس بهم لرحمه صلة ولا يخافون من الله والد”م والق”تل وكل ما حرمه الله بنسالهم شي عادي
ريتشارد بيدخل القاعه وكل زعم”اء بيقومو يقفولو احتراما له فهو زعيمهم بيقعد ريتشارد وبيشاورلهم يقعدو وبعدها بيدخل العقر”ب ووراه حراسه وهو مكر”وة من جميع زعم”اء الما”فيا لانه هو قريب من ريتشارد ولا يهاب او يخاف احدا حتي وبيقرب جواد بتجاه ريتشارد وبيجلس بجانبة
ريتشارد كنت اعلم انك ستاتي المزاد
العقر”ب ببرود ولماذا لا اتي وساشارك بالمزاد ريتشارد
ريتشارد اعلم انك ستشارك فهم فتيات عربيه واظن انك ستحب هذا كثيرا
العقر”ب اممممم بالطبع ريتشارد ولكن لماذا لم تخبرني بهذه الصفقه من قبل
ريتشارد ليس عليك ان تعرف كل شيء عقر”ب ولا تنسا انا زعيمك وافعل ما بدي وقت ما اشاء
العقر”ب ببرود وانت لا تنسا اني العقر”ب ولا يهمني كلامك ريتشارد افعل ما شئت وبيقوم العقر”ب من علي طاولة ريتشارد
وريتشارد بيبص لي اثرة بتفكير
البنات بيكونو جهزو ولبسهم فساتين تظهر اكتر ما تخفي وبيكونو رابطين ايدهم وبيغمو عنيهم بربطه سوادة وبيبداءو يطلعوهم من المخزن للمبني من فوق
جاسم ورنيم بيكونو بيرقبوهم بالمنظار وبيشفوهم وهما بيخرجو البنات من المخزن وبتبص رنيم وجاسم بيبصو لبعض وبيفتح جاسم الشنطه اللي معاهم اللي فيها الاسل”حه وبيطلع جاسم منها اسلا”حه وقناع لي ولرنيم وبيلبسو الاقنعه فوق روسهم ومش بيبان منهم غير عيونهم وبيقول جاسم هنتحرك براحه من غير ما يحسو بينا وهنلف فالمبني من ورا انا هدخل من ورا وانتو تكونو فضهري وكلكم ركبو كتم للصوت عشان ميحسوش بينا ونبداء نضر”ب رجالتهم واحد واحد المهم ميحسوش بينا واهم حاجه محدش من البنات يتصاب نهائي ولازم نخرجهم لبرا تمام
بقلم إسراء هاشم
الجميع تمام
وبيبداءؤ يتحركو بهدؤء رنيم وجاسم وهما فالمقدمه ووراهم القوة وبيكونو فضهر المبني ولكن في رجال وبيقرب جاسم من المبني وبيشوف الرجاله المقنعين وبيبداء جاسم ورنيم يضر”ب عليهم الطل”قات وبيوقعوهم واحد ورا التاني وبالداخل هيلينا ورجالتها لسه محسوش بوجودهم وبيدخل جاسم لداخل الاول وبعدها بتدخل رنيم هي والقوة بهدؤء وخفه وبيقسمو بعض كل واحد بيروح في جنب وبيبقو واقفين ورا الاعمده وشايفين هيلينا ورجالتها ومعاهم البنات بيبداء جاسم يضر”ب علي رجاله هيلينا اللي بالخلف ورنيم بيتقرب بهدؤء عشان تدخل لداخل اكتر وفضهرها القوة وموجهين سلا”حهم وبيبداءؤ يضربو فرجاله هيلينا اللي بالخلف وبيقعو واحد ورا التاني ولكن بيشوف وراحد من رجاله هيلينا جاسم وبيرفع سلا”حه عليه بسرعه عشان يضر”بو ولكن جاسم بيكون اسرع منه وبيضر”ب عليه طلقه فالوقت ده بيحسو رجاله هيلينا بالصوت وبيتلفتو حواليهم بيشوفو الرجاله اللي واقعين ميت”ين وبيرفعو اسلا”حتهم هيلينا اول ما بتلاحظ اللي بيحصل بتطلع سلا”حها بسرعه وبتقولهم هاتو البنات ويلا نخرج بسرعه ولكن بيخرج جاسم هو ورنيم في هذه اللحظه وبيبداءؤ يضر”بو عليهم الطل”قات
بقلم اسراء هاشم
هيلينا اول ما بتشوفهم بتبداء تصوب عليهم ولكن رنيم وجاسم بيتفداءؤ الط”لقات وهما بيرجعو لورا وبيستخبو ورا الاعمده وهيلينا بتحاول تهرب وبتحاول تخرج من المبني ولكن بتشوفها رنيم وبتجري رنيم بسرعه وهي موطيه وسط الطل”قات وهيلينا بتجري وبتبص وراها وجايه عشان تخرج بتلاقي رنيم وقفت قصادها ورافعه سلا”حها فوشها بتقف هيلينا مكانها ولكن بترفع سلا”حها فوش رنيم وبيكونو الاتنين موجهين سلا”حهم فوش بعض وجاسم بيضر”ب علي رحاله هيلينا والبنات بتصرخ بخوف وهما سامعين صوت ضر”ب النار وبيحاولو يجرو مش عارفين لان عيونهم متغميه وبقا تبادل الطل”قات بين القوة ورجاله هيلينا وجاسم بيحاول يصبهم لان هما كتير جدا واكتر منهم وهيلينا هتضر”ب طلقة علي رنيم ولكن رنيم بتوطي بسرعه وهي
بتوطي بتضرب هيلينا في ايدها بيقع سلا”حها وبتقوم رنيم وبتقف قصاد هيلينا بغضب وبتمسكها من رقبتها بحركه الاخ”تناق وبترجع بيها لورا فالعمود ولكن هيلينا بتبصلها بغضب وبحركه سريعه منها بتضر”ب رنيم بدماغها بتخلي رنيم تسيبها وترجع لورا وبيقغ مسد”سها من ايدها بتجري هيلينا من رنيم رنيم كانت هتجري وراها ولكن بتشوف واحده من البنات وسط ضر”ب النار بتجري رنيم باتجاها وهي بتوطي فالارض عشان متتصبش وبتوصل رنيم باتجاه البنت وبتاخد البنت وبتقوفها رنيم ورا عمود من الاعمده وبتقولها متخافيش البنت بعياط انتي مصرية ساعديني ونبي انا خايفه عاوزة امشي رنيم بتقولها هتمشي متخافيش هخرجك من هنا وبتمسك رنيم البنت وبتعدي بيها براحه وبحرس وبتوصل للبنات التانيه اللي فالارض ومستخبين فبعض وبيعيطو بخوف وبتقولو رنيم اهدو متعيطوش انا معاكم هخرجم من هنا
هيلينا بتكون مستخبيه مش عارفه تخرج وسط ضر”ب الن”ار
ريتشارد بيبتدي يقلق اما بيحس ان هيلينا اتاخرت انها تبعتلو البنات المزاد المفروض يبداء وبيبداءؤ يتهامسو زعماء الما”فيا
بقلم إسراء هاشم
وبيلاحظ جواد قلق ريتشارد وبيلاقي ريتشارد قام من مكانه وبيقوم وراه جواد من غير ما حد يحس بيه وبيعمل نفسه كانه رايح يجيب مشروب ليه وبيشوف ريتشارد وهو ماسك هاتفه وبيحاول يتصل بهيلينا
جاسم بيقرب باتجاه رنيم وبيحاول يحميها عشان تعرف تخرج البنات ورنيم بتهزلو دماغها وبتشيل رنيم ربطه العين من علي بنت وبتفكلها ايدها وبتقولها انا هفك الباقي ولنتي ساعديني وبتبداء رنيم تشيل الربطه من علي عيون الباقي والبنت معاها وكل ما تفك واحده تساعدها وبقو البنات يساعدو رنيم وبتفك رنيم وبتقولها دلوقتي هنخرج وانتو ورايا بتبص رنيم لجاسم اللي بيكون واقف بيحميها وبيشاور جاسم لي اتنين من القوة بيحمو ضهر رنيم وهي بتخرج البنات وبتبداء رنيم تخرج البنات وهما موطين فالارض وجاسم بيحميهم هو والقوة وبيق”تلو في رجاله هيلينا
هيلينا بتلاقي هاتفها بيرن وهي واقفه مستخبيه بترد هيلينا بسرعه اول ما بتلاقي المتصل ريتشارد اول ما بترد هيلينا بتقول بسرعه ريتشارد حصل هجو”م علينا
ريتشارد بغضب اللع”نه كيف حدث هذةا هيلينا واين انت
هيلينا لا اعرف ريتشارد احنا متحاصرين اتصرف ريتشارد لازم اخرج من هنا والا سوف يقت”لوني
ريتشارد بغضب اللع”نه عليك هيلينا خسرتني كل حاجه كيف ساتصرف الان مفيش غيرهم جاسم وزوجته
هيلينا بغضب ريتشارد اللع”نه عليك سوف امو”ت بسببك وانت تتحدث في جاسم وزوجته الان بتقفل هيلينا فوش ريتشارد وبتاخد سلا”ح واحد من رجالها اللي ميت”ين علي الارض وبتحاول هيلينا تخرج
بقلم إسراء هاشم
ورنيم بتخرج هي والبنات ومعاها 2 من القوة وبتخرج رنيم بالبنات من المبني وبتكون في عربيه هما مجهزينها عشان يحطو فيها البنات بتجري رنيم هي والبنات لمكان العربيه وفنفس الوقت هيلينا بتخرج من المبني وبتشوف هيلينا رنيم وهي بتهرب البنات ولكن كل ما يشغلها انها تهرب وبتجري هيلينا اتجاه عربيه من العربيات وبتركبها بتشوفها رنيم وهي بتحاول تهرب بتجري رنيم باتجاها وبتحاول تضر”ب رص”اص علي العربيه ولكن هيلينا بتتحرك بالعربيه بسرعه بتصرخ هيلينا وبتقول للقوة خدو انتو البنات وبتجري رنيم بتاخد عربيه وبتركبها وبتسوق بسرعه ورا هيلينا وبيخرج جاسم في هذه اللحظه
ريتشارد بيفضل يل”عن في هيلينا بعد ما قفلت فوشه وبيلف وشه بيشوف وووو
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية ذئب الداخلية)
روعة جدا ممكن بقية الرواية