رواية طفلة احتلت كياني الفصل الثالث 3 بقلم منة حمادة
رواية طفلة احتلت كياني الفصل الثالث 3 بقلم منة حمادة
رواية طفلة احتلت كياني البارت الثالث
رواية طفلة احتلت كياني الجزء الثالث
رواية طفلة احتلت كياني الحلقة الثالثة
رواية:طفله احتلت كيأني🖤✨
البارت:الثالث
نور بفزعي:في اي بتصرخي كده لي
ملاك أبعد كده عني
نور في ثانيه بيكون فو*ق ملاك ومركز في عيونها
ملاك بدموع:سبني اروح
نور بضحكه سخيفه دا انتي طفله اووي قومي البسي وحضري نفسك عشان هنروح مشوار
ملاك:بس انا معرفكش عشان اروح معاك
نور بعصبيه:علي أساس أن اعرفك ومايت عليكي ماتنجزي يابت
ملاك بفزعه ودموع من صوته:بس انا معنديش هدوم
نور:خشي خدي شاور والهدوم هتكون عندك
ملاك بخوف:حاضر يا
نور:اسمي نور
ملاك: حاضر ياابيه نور
نور بيضحك للي اول مره وملاك بتخش التواليت
مجهول:يعني اي اتجوز
سعاد:ايوه يابيه في هانم جات بقالها يومين وسليمان بيه قال إنها مرات نور بيه
المجهول طب اقفلي لو في اي جديد اتصلي
ملاك:أبيه نور أبيه نور ملاك بتفتح وتبص مبتلاقيش حد بتخرج ودور علي اي هدوم ولأن شعرها طويل اووي وكان بينزل مياه اتزحلقت ونور بيجي من وراه ويمس*كها من خص*رها
وبيسرحوا في عيون بعض ونور بيقرب من شفا*يف ملاك وملاك ماكنتش فاهمه نظرات نور فهي مثل الملائكه لا تعلم بي افكارو الخبيثه😂وبيقرب جامد وبيق*بلها بعنف
وبيفوق علي دموع ملاك
ملاك:انت وحش ياابيه نور وحش أبعد عني
نور بيزعل من نفسو مايعرفش لي
نور:انا اسف يا
ملاك بدموع:ملاك
نور:اسف يا ملاكي مش هعمل كده تاني خدي البسي الفستان ده والفستان كان لونه بيبي بلو وهادي وكانه ليها خصيصآ صورت الفستان تحت👇🏻 نور:هستناكي تحت عشان نفطر
ملاك هزات رأسها بمعني اه ونور لبست وفردت شعرها ونزلت
نور:يلا عشان نفطر
سليمان:طالعه زي القمر ياملاك
ملاك: Thank you uncle
نور وسليمان بيستغربوا انها بتعرف تتكلم انجليزي
نور:انتي في سنه كام ياملاكي
ملاك بحزن:انا كنت داخله ثانوي بس بابا قالي مفيش مدرسه وجابني هنا
نور بي ابتسامه:من اول الاسبوع هترجعي المدرسه بس تشدي حيلك ووسط كلام نور وملاك وسليمان
بتخش بنت في قيمة الجمال مش احلي من ملاك يعني بس كانت لابسه شورت قصير وتيشرت ابيض هاي وسط وجات حضنت نور من ضهره
نور:اسيل وبيقوم اخبارك
اسيل:بتحضن نور وحشتني
نور:وانتي كمان
اسيل:ازيك يا اونكل
اي ده انتو بقيتوا تخلوا الخدامين يفطرو معاكو علي سفره ولا اي يانور
ملاك دمعت
نور :دي مرات
اسيل بصدمه:بس بس باينلها طفله واتجوزتوا امتي
نور: هحكيلك بعدين انتي راجعه من سفر ارتاحي وخلي سعاد تحضرك الجناح لان انا مضطر اطلع انا وملاكي مشوار يلا ياملاكي وبيمشوا وبيركبوا العربيه وملاك بتفضل ساكته ونور كذالك
مجهول1 :خرجوا ياباشا وانا وراهم
مجهول2: عارف طبعن هتعمل اي مجهول1:طبعن ياباشا
مجهول2: شوف شغلك عايز اسمع اخبار حلوه وبيقفل
نور:يلا ياملاكي
ملاك بفرحه:الله احنا فين نور: بضحكه علي بريتها نور:دا مول ياملاكي عمرك ماجيتي مول
ملاك بحزن:تؤتؤ
نور:طب تعالي عشان نجيب هدوم وحاجات حلوه كتير ليكي
وبيخشوا ونور بقا يختار للي ملاك وهي تقيس وهو يقول رأيو وملاك كانت فرحانه جدآ في هي اول مره تخرج أو تروح مكان وتجيب اللي هي عايزاه ونور كان فرحان بفرحتها ومايعرفش السبب
وخلصوا وخرجوا ملاك بكسوف:ممكن اطلب طلب
نور:اطلبي ياملاكي
ملاك:بتشاور علي محل ايس كريم
نور بيضحك:ويقولها بس كده حاضر خليكي واقفه هنا وهجيب وهاجي
ونور راح وهي كانت واقفه مثل الملائكه ملاك كانت بتضحك لنور نور بيخد بالو أن في واحد مصوب المس*دس علي ملاك
نور بخوف:بيجري علي ملاك و****
ياتري هيحصل اي وملاك هيحصلها حاجه ومين اللي عايز يقتل ملاك ومين عدواء نور ده اللي هنعرفوا في الأحداث الجايه
يُتبع ..
- لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
- لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية طفلة احتلت كياني)