رواية الخدامة والمغرور الفصل الثامن 8 بقلم شروق أحمد
رواية الخدامة والمغرور الفصل الثامن 8 بقلم شروق أحمد
رواية الخدامة والمغرور البارت الثامن
رواية الخدامة والمغرور الجزء الثامن
رواية الخدامة والمغرور الحلقة الثامنة
يوسف.. اي اللي جابك يافاطمه
فاطمه.. جايه اعزيك
يوسف.. تعزيني ولا تشمتي فيا
فاطمه بستغراب.. انت بتقول اي انت شكلك مجنو*ن ف حد يجي يشمت ف المو*ت
يوسف. اي الللي جابك يافاطمه
فاطمه.. كنت جايه عشان اشوفك
يوسف… وجوزك سابك
فاطمه.. ومين قالك اني اتجوزت انا متجوزتش انا لسه مخطوبه والواحد اللي قولتلك علي زمان دا طلع خاي*ن ودلوقت هتجوز واحد تاني بحبو وبيحبني وشاريني
يوسف.. واي اللي جايبك بردو
فاطمه.. كنت جايه اعزمك عل فرحي
يوسف.. ونا مقبلتش العزومه اتفضلي
فاطمه.. ماشي براحتك يايوسف بس هيفوتك نص عمرك لو مجتش سلام
ومشيت
يوسف استغرب
وطلع جناحو
اما عند فاطمه
فاطمه.. اهدي انتي لازم تبيني نفسك انتي سافرتي ورجعتي ولازم يعرف انك عايشه
_بس انا مش عايزه ابين نفسي انا خايفه
فاطمه… متخفيش انا معاكي
هاجر.. بس خايفه ياخد ابني يونس مني
فاطمه.. هاجر متخفيش انا وعدتك انو مش هيخدك وبالبنسبه هو اصلا حزين عليكي جدا
هاجر بحزن.. بتمني هقوم اشوف انس
فاطمه.. تمامم
اما عند حنين ومعاذ
حنين.. انت ليه بتعملني كدا ليهه
معاذ.. عشان انتي بتعتي فاهمه
حنين.. مش فاهمه يامعاذ
معاذ.. عادي ممكن افهمك بس بطريقتي وبدا يقرب
حنين.. خلاص مش عايزه افهم
معاذ.. طيب
ومشي
عند يوسف
يوسف.. جدي انا خارج
الجد. رايح فين
يوسف.. رايح ازور هاجر
الجد.. ربنا يرحمك يابتي
يوسف.. انا ماشي
ومشي يوسف
اما عند فاطمه وهاجر
هاجر.. يلا يايونس قوم نام
يونس.. يامامي انا لسه ملعبتس
هاجر.. قوم ونلعب بعدين
يونس بطفوله.. اوف حاضر مامي تصبحي على خير وباس خد هاجر
هاجر.. ونت من آهل الخير حبيبي
ودخل نام
هاجر.. هنعمل اي بكره
فاطمه.. مش عارفه
هاجر.. مم قومي طيب نشوف
فاطمه.. يلا
وقامو سوا
اما عند يوسف
يوسف ببكاء.. وحشتيني ياهاجر وحشتيني اويي عدت سنه عليكي ياروحي من غير مشوفك ومن غير هبلك وضحكتك وهزارك انتي وحشتيني كلك عل بعضك انتي مش عارفه انا ازاي عايش او بمر بايه انتي اكتر حد بحبو وهحبه مش هسيبك ابدا غير لحد مجيلك بس مستني ربنا يقبض روحي واجيلك يانن العين انتي ويونس فاكره لما كنا هنسمي ابننا يونس بس هو ونتي روحتو من غيري بس هروحلكم قريب
ومشي
عند فاطمه وهاجر
هاجر.. طب هلبس اي
فاطمه.. جيبالك فستان قمر
هاجر.. عايزه اشوفه
فاطمه.. نو نو لما بكره يجي
هاجر.. تيب يلا ننام
فاطمه.. يلاا
وفعلا نامو
اشرقت الشمس
عند يوسف
يوسف.. يجدع مش رايح انا
فهد.. يعم روح واخلص
يوسف. يعني اروح
فهد.. ايوهه
يوسف.. تمام
الليل ليل 🌃
يوسف لبس بدله شيك خالص وسودا هسبلكم الصور تحت
وفهد لبس بدله كحلي
اما هاجر لبست فستان ازرق
وفاطمه فستان ابيض مثل الاميرات
ويونس الصغنن لابس بدله سوداء
هاجر مسكت ايد ابنها وخارجت من الكوافيره
ويوسف شافها واتصدم وشاف يونس
يوسف بصدمه ودموع.. هاجر
هاجر اتصدمت معرفتش تقول ايه
يونس.. هو دا يامامي بابي اللي بتوريني صورو
هاجر بعياط.. ايوه ياحبيبي
يونس.. طب وبتعيطي ليه يامامي متعيطيش
هاجر.. مش هعيط حاضر
يونس.. مامي بابي بيعيط ليه
هاجر.. مش بيعيط دا بيعيط من الفرح بس
يونس حضن رجلين يوسف.. وحشتني بابي
يوسف شالو… ونت كمان ياحبيب بابي
هاجر.. يلا يايونس نسيب بابي
يوسف.. ارجوكي سبيني احضنو شويا
هاجر.. سيبو بقولك
يوسف بعياط.. ارجوكي ارجعيلي انا من غيرك بمو*ت
هاجر.. كان فين عقلك لما كنت بتضربن*ي كان فين عقلك لما كنت بتعذبن*ي كان فين عقلك لما كنت بتزعق ليه انت استحالا تكون انسان
يوسف.. انا غلطت ونا عارف غلطي بس ارجوكي متسبنيش تاني ليا سنه مشفتكيش ولا عرفت عنك حاجه وكل دا ونا اللي فكرك ميت*ه
هاجر.. انا قولتلهم يقولو ما”تت احسن
يوسف.. ازاي
فلاش باك
الدكتوره.. واخيرا فوقتي انا هروح اقول للاستاذ اللي برا دا تعب جدا لما عرف انك حالتي وحشه
هاجر.. ارجوكي قوليلو ما*تت
الدكتوره.. ليه
هاجر.. عشان مش عاوزه ف حياتي تاني ارجوكي
الدكتوره.. تمام
وفعلا الدكتوره قالتلو ما*تت
باك
يوسف.. ازاي ونا شوفت الجهاز بيصفر
هاجر.. فعلا انا كنت همو”ت بعد كدا قبل متعب اويي والجهاز يصفر قولتلها كدا
يوسف .. ازاي
فلاش باك
هاجر.. اوعي تقولي ليوسف
الدكتوره.. انا قولت انك مو”تي
هاجر بتعب.. انا فعلا همو*ت
والجهاز صفر
الدكتوره.. لازم نلحقها
وفعلا حاولو لحد مرجعت للحياه هي وابنها
باك
يوسف حضن هاجر
يوسف.. ارجوكي سبيني احضنك شويا
هاجر.. تمام
يوسف حضن هاجر حضن كبير ومكنش عايز يسبها
بس فوقتو فاطمه
فاطمه.. ايدا انتو اتصلحتو
يوسف.. حاجه تشبه كدا
هاجر.. لا متصلحناش
يوسف.. لا اتصلحنا
هاجر. لا
يوسف.. هاجر متخلنيش اعمل حاجه همو*ت واعملها
هاجر.. مش هتقدر
يوسف.. مش هقدر صح
هاجر.. اه
يوسف.. طيب
وباس*ها بو*سه فيها حب واشتياق وهي بدلته بنفس الحب
يوسف.. اي موفقه
هاجر.. بحبك
يوسف.. ونا بموت فيكي
يونس.. هيييي
يوسف شال يونس.. حبيب بابا انت
يونس.. بحبكم اويي
يوسف وهاجر.. وحنا بنحبك
اما عند حنين ومعاذ
حنين.. معاذ انا عايزه اعترف بحاجه
معاذ.. عايزه تطلقي مش كدا
حنين.. لا عايزه اعيش معاك ف حب وسعاده
معاذ.. ونا بحبك
حنين.. بتحبني بجد
معاذ.. بحبك اوي كمان
حنين.. ونا بعشقك
معاذ.. تقبلي تبقي مراتي
حنين بضحكه.. اقبل
حنين ومعاذ عاشو حياتهم ف سعاده
ويوسف وهاجر رجعو بحب اقوي
وكملو الفرح بسعاده وحب
وفاطمه بقت صحبت هاجر جدا
ياترا الفرحه دي هتكمل وهيبقو مبسوطين
تمت
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية الخدامة والمغرور)