رواية صعيدي دمر لي حياتي الفصل الثالث والثلاثون 33 بقلم أيات عبدالرحمن
رواية صعيدي دمر لي حياتي الفصل الثالث والثلاثون 33 بقلم أيات عبدالرحمن
رواية صعيدي دمر لي حياتي البارت الثالث والثلاثون
رواية صعيدي دمر لي حياتي الجزء الثالث والثلاثون
رواية صعيدي دمر لي حياتي الحلقة الثالثة والثلاثون
وفاء فاقت من الغيبوبة
وفاء: انا فين
الدكتور: حمد الله على السلامه
وفاء: الله يسلمك انا فين
الدكتور: في المستشفى
وفاء: من امتى
الدكتور: بقالك سنتين
وفاء: كيف يعني
الدكتور: كنتى غيبوبة
وفاء: سنتين
الدكتور: الحمد لله انها ماطولتش اكتر من كده
وفاء: الحمد لله
والد وفاء: حمد الله بالسلامه يا بتى
وفاء: الله يسلمك يا بوي
والد وفاء: اتوحشتك جوى يا وفاء
وفاء: تعيش لى ياقلب وفاء
محمد: كده يا وفاء تقلقينا عليكى ومش يوم ولا تنين دول سنتين ورا بعض
وفاء: مش بيدى يابوى
محمد والد صقر من عادات الصعايده أن والد الزوج الزوجه بتقول ليه يا بوى أو زي جوزها مابيقول
وفي مصريين كتير كده وانا منهم
#بقلم_أيات_عبدالرحمن
صقر: حمد الله بالسلامه يا وفاء
وفاء لفت وشها الجهه التانيه
والد وفاء: اسمع يا صقر ماعاتش ينفع انت ووفاء تكملوا سوا
صقر: لا ياجوز عمتى انا عايز مرتى وماعايزش اطليجها
محمد لوالد وفاء: ايه اللى بتقوله ده يطليجها ازاي والعيلين اللى بينهم
وفاء لمحمد: مابقاش ينفع نكمل يا بوى ولادى هيعيشوا معايا وصقر لازم يطليجنى
صقر: وفاء انا عارف انى غلطت وبعترف بكده لكن مش هطليج
وفاء: ليه من حبك فيا مابتنامش الليل
ها استحملت منك كتير جوى ضرب وسكتت شتايم وسكتت طرد وسكتت كلام صعب مفيش حد يتحمله وسكتت اتجوزت وسكتت كنت بعمل ايه غير انى اسمعك كلام حلو
الدكتور: أهدى يا مدام عشان ما تتعبيش تانى
وفاء: لا يا دكتور لازم اقول اللى عندى وبعد كده أن شاالله اموت
اخر مره سمعت منك كلام واعر جوي
دا احنا لما كنا بنام على سرير واحد كنت بمسك فيك عشان ماكنتش بحس بحنانك كنت بمسك فيك يمكن تحس وتعمل زي اى واحد متجوز بيطبطب على مراته وياخدها في حضنه لكن لا عقول لمين
للى مش طايق يشوفنى قدامه
صقر: لو سمحتم اطلعوا برا عايز اتحدت مع مرتى هملونا لوحدنا
وفاء: مفيش حاجه بينا نتكلم فيها يابو عيالي
صقر بصوت عالي: قولت هملونا لوحدنا
الكل طلع برا
صقر قعد قدام وفاء ومسك ايديها
صقر: ياه يا وفاء هونت عليكى تهملينى كل المده دى
وفاء عيونها في الارض
صقر: اتوحشتك جوى يا وفاء
وفاء:…….
صقر: انا اسف يا حبيبتي
وفاء رفعت عيونها اول مره تسمع كلمه حلوه من صقر
وفاء: حبيبتك
صقر: حبيبتي وقلبي وعمري وروحي وعيني
وفاء: انا وفاء مش امل
صقر: اجمل وفاء في الدنيا كلها
وفاء: بس بردك لازم تطلقنى
صقر: يابنت المجنونه
وفاء: بتقول حاجه
صقر: لا
ومسك ايديها وباسها
ها سامحتينى
وفاء: لا
صقر باس راسها: طب وكده
وفاء: بردك لا
صقر باس خدها: طب وكده
وفاء: لا
صقر باسها من 💋👄
وفاء ابتسمت ونزلت راسها في الارض
صقر: يبقى على خيرة الله وراح مزغرط
لولولولولوى
وفاء: هههههه
صقر: نسيت كنت هقولك ايه والله اه افتكرت
يعني بسلامتك كده قاعده قدام الدكتور وسيباه يمقق فيكى هو انتى مش منقبه
وفاء: ليس على المريض حرج
صقر: بما أن مفيش حرج وهمس في ودنها
وفاء: 😱😱😱
صقر: ها يافوفه قولتى ايه
وفاء: ضربته على أيده عيييييب
صقر: ليس على الأزواج حرج
وفاء: هههههههه
برا والد وفاء: اهي هو بيزغزغها ولا ايه
وفاء:هههههههه
والدها: انت متأكد يادكتور انها كانت في غيبوبة ولا كانت بتمثيل
وفاء: هههههههه
والدها: لا انا الحقهم قبل مايجيبوا عيلين كمان
فى مكان تانى
شخص اول: فهد لسه عايش
شخص تاني: ازاي لسه عايش دا انا ضاربه بالرصاص في قلبه
الاول: دا بسبع ارواح زى القطط
التانى: لازم نخلص منه في اقرب وقت
لو فضل عايش هيموتنا واحد واحد
في بيت الدمنهوري
سيف: اتفضل ياسمير دا بيتك ومطرحك
سمير: متشكر يا سيف
سيف: بدريه اعملى لسمير عصير
بدريه: سمير وعصير دي اغنيه ولا ايه
سيف: يلا يا بدريه
ومن هنا بتبدء رحلة الخطر على سيف
سمير هو اللى بيبع أعضاء سيف
بعد سمير ما خاد واجبه وزاكر مع سيف استأذن ومشى
فهد: مين ده يا سيف
سيف: ديه يبقى سمير صاحب جدع اوى
فهد: منين سمير ده
سيف: من مصر
فهد: وجاى هنا ليه
سيف: زميلي في الكلية
فهد: اه وهو اى حد تصاحبه يبقى جدع كده
سيف : لا ياخوى ديه ونعم الصحاب
فهد: ربنا يوفقكم يارب
سيف: اللهم امين
يُتبع ..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية صعيدي دمر لي حياتي)