روايات

رواية صعيدي دمر لي حياتي الفصل السادس والعشرون 26 بقلم أيات عبدالرحمن

رواية صعيدي دمر لي حياتي الفصل السادس والعشرون 26 بقلم أيات عبدالرحمن

رواية صعيدي دمر لي حياتي البارت السادس والعشرون

رواية صعيدي دمر لي حياتي الجزء السادس والعشرون

صعيدي دمر لي حياتي
صعيدي دمر لي حياتي

رواية صعيدي دمر لي حياتي الحلقة السادسة والعشرون

احنا كنا متفقين أن فهد دخل في غيبوبة والدكتور مش قادر يحدد هيفوق منها امتى
مر اسبوع ومفيش جديد على حالة فهد ووفاء
لسه في غيبوبة تامة
صقر بقى بيشوف وفاء في كل أحلامه بس كل مره بتبعد
صقر: وفاء وحشتني اوي
وفاء: 😃
صقر: تعرفى أن ضحكت حلوه اوي
وفاء: 😃
صقر: بحبك بحبك اوي يا وفاء مابقيتش قادر استحمل غيابك عنى
وفاء:😃
صقر: اوعدك اني مش هعيش غير بيكى وليكى بس ارجعى
وفاء وهى بتبعد: بحبك يا صقر
صقر بصراخ: لا ياوفاء ماتسيبنيش وفاء
وفااااااااااء
محمد: صقر فوق يا ولدي فوق

 

 

صقر بنهجان: وفاء يا بوي
محمد: أهدى يا ولدي بس ربنا يشفيها
صقر: امين يارب العالمين هو ايه اللي حوصول
محمد: مفيش لقيتك بتنازع وصوتك عالى فدخلت لقيتك عرقان كيف اللى بيغرق في البحر
صقر: هو اللى بيغرق بيبقى عرقان
محمد: اهو كلام
عند كنزى
يوسف: ايه يا جميل بتفكرى في ايه
كنزي: مفيش حاجه
يوسف: اممممممممممم
كنزي: لا خلاص خلاص في فهد
يوسف: بقولك مين الصاروخ اللى تحت دى
كنزي: صاروخ في عينك حد يبقى معاه قمر زي ميار ويبص لواحده زي ندى
يوسف: ميار ميار دي عمرى كله
كنزى: طب لما هى عمرك كله بتسأل على ندى ليه
يوسف: مفيش واحنا على الفطار غمزت لى
كنزي: هييييييييي غمزتلك
يوسف: ايوه وميار شافتها
كنزي: ميار فين
يوسف: قاعده مع جدوا
كنزى: بيعملوا ايه
يوسف: بيهزروا
كنزى: وانت ما هزرتش معاهم ليه

 

 

يوسف: انتى عارفه أن جدوا بيحب ميار حبتين فسبتهم لوحدهم
كنزي: ربنا معاهم
قولى بقى هو انت وميار اتعرفتوا على بعض ازاى
يوسف: ياه دى قصه طويله جدا
كنزى: طب احكيلى
يوسف: مش دلوقتي
كنزى: بلييييييز يايوسف
يوسف: بصى تقريبا في في حكايتنا اسرار كبيرة ماينفعش حد يعرف بيها
كنزي: انت عارف ان عمرى ما هقول لحد
يوسف: عارف ياكنزى صدقيني انا محتاج حد يسمعنى انا حاسس بذنب كبير اوي تجاه ميار
#بقلم_أيات_عبدالرحمن
كنزى: لا احكيلى
يوسف: من كم سنه كده حصلت مشكله بينى وبين بابا فاإطورت ووقتها طردنى من البيت
وفي نفس الوقت حصلت معايا مشكله في شغل اترفدت منه
فماكانش قدامي حل غير الانتحار
كنزى: يالهوى وانتحرت
يوسف: ايوه وموتت كمان
كنزي: كمل
يوسف: روحت على النيل وخلاص هنتحر
لقيت بنت شدة ايدى فوقعت على الأرض
ووقعت عليها
كنزي: وحصلها حاجه
يوسف: هو انتى شايفانى ماموس مثلا
كنزي: ماشى يافيل
يوسف: خلاص مش متكلم
كنزي: لا لا والنبى اهو😶
يوسف:

 

 

FLASH
ميار: اه ياظهرى
يوسف: ايه حصلك حاجه
ميار: يعني انت كنت بتعمل ايه
يوسف: مفيش كنت بنتحر
ميار: بكل برود كده
يوسف: انتى انقذتينى ليه
ميار: انقذتنى من الموت لييييه وهوب خبطت يوسف قلم على قفاه
يوسف: اه
انتى بتضربينى ليه
ميار: ولا يهمك يابت ياميار فداكى
يوسف: فدا مين امشي يا ست انتى من هنا عشان انتحر في امان الله
ميار: ممكن ننتحر مع بعض
يوسف: ليه
ميار: عشان مفيش حد اعيش عشانه
يوسف: اكيد فى حاجة حلوة تستاهل انك تعيشى علشانها
ميار: طب ماقولتش لنفسك ليه
يوسف: عشان انا تعبت من حياتى وبدء يحكي ليها عن اللى حصل معاه
وهى أقنعته أنه ماينتحرش
وبالفعل حصل كده
يوسف: طب هعمل ايه دلوقتي
ميار: في ايه
يوسف: مفيش شغل مفيش مكان اعيش فيه
ميار : ماتقلقش مع ميار مفيش مستحيل
يوسف: ليه هى برسيل
ميار: عسل
بص انا جدعنه منى هشغلك معايا وهسكنك معايا بس بشرط ماتتعداش حدودك تمام
يوسف: تمام
هو انتى بتشتغلى ايه

 

 

ميار: بشتغل في مصنع غزل ونسيج
يوسف: بس انا مش بفهم في الحاجات دي
انا مهندس
ميار: طب محلوله
صاحب المصنع اللى بشتغل فيه راجل كبير اوي وواصل هتكلم ليك معاه
وهخليه يشغلك في حاجه تليق بوظيفتك
ودا اللي حصل وفعلا ميار كلمت صاحب المصنع ووافق
وقال هيشوف وينتظروا منوا رد بكره
يوسف: انا متشكر جدا يا
ميار: أسمى ميار
وانت
يوسف: اسمي يوسف
ميار: اسمك حلو اوى
يوسف: ميرسي
ميار: لا والنبى بلاش عوج من اولها
واخدته وراحت على بيتها
اول يوسف ماشافه اتصدم من اللى فيه

يُتبع ..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية صعيدي دمر لي حياتي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *