روايات

رواية وقعت في حب قاسي 2 الفصل التاسع 9 بقلم اية سلمان

رواية وقعت في حب قاسي 2 الفصل التاسع 9 بقلم اية سلمان

رواية وقعت في حب قاسي 2 البارت التاسع

رواية وقعت في حب قاسي 2 الجزء التاسع

وقعت في حب قاسي 2
وقعت في حب قاسي 2

رواية وقعت في حب قاسي 2 الحلقة التاسعة

عند حور الساعه ١٢
حور و هي بتتنطط ع السرير بفرحه : عااااااااا سابها سابها البومه ام اربعه و أربعين احسن و الله مكنتش بحبها اصلا هييييييييه … لالا اهدي ي حور احسن يفكروكي اتجننتي
رمت جسمها ع السرير و هي فاتحه ايدها
حور بتفكير : لازم برده اروح اشوف فهد بعد ال حصل النهارده دا ايوا انا هروح .. بس لو طلع متعصب … لالا انا هروح و ال يحصل يحصل بقا
قامت جري و راحت اوضة فهد و فتحت الباب من غير ما تخبط
حور بخضه : ي لهوتي ي لهوتي
و قفلت الباب ووقفت وراه
حور ب توتر و احراج : غبية غبيييييية حد يفتح الباب من غير ما يخبط منك لله ي حور ي بنت ام حور ا انا هروح اوضتي احسن
* كان سبب احراجها فهد ال مكنش لابس حاجه غير فوطه ملفوفه ع جسمه *
لسه هتمشي لقت الباب بيتفتح و فهد شدها ل جوة
حور ب توتر : ف فهد و الله م ماكنت اعرف انك انك
فهد ب خبث : اني مش لابس
حور ب احراج ووشها بقا احمر خالص : ا اه
فهد مثل انه متعصب : ف حد يفتح الباب من غير ما يخبط
حور ب خوف : و و الله ما كان قصدي
فهد ب صوت عالي نسبيا : ازااااي تعملييي كده
حور ب دموع و هي كاتمه شهقاتها : و و الله م مكان ق قصدي ( شهقه )
فهد ب ضحك : ي لهوي اهدي بهزر بهزر انتي اسهل حاجه عندك العياط كده
* زيي كده ما بصدق اعيط🙂👈👉*
حور خبطته ع كتفه
حور ب زعل : طيب اوعا بقا لو سمحت
فهد ب حنية : اه كده تضربيني
حور ربعت أيدها : اوعا عشان بجد زعلانه منك و اوي اوي كمان
فهد ب ضحك ع شكلها : زعلانه ازاي
حور سرحت ف ضحكته و شعرة المبلول ال نازل ع عينه
فهد ب خبث : اي حلو اوي كده
حور بتوهان : اوي اوي
فهد ب ضحك : حووووور اصحي ي ماما عينك هتاكلني
حور خدت بالها من كلامه
حور ب لوية بوز : و الله انت رخم اوعي
فهد بضحك: طيب خلاص خلاص هههه كنتي جاية ليه
حور ب تذكر : ااه كنت جاية اسألك اي ال حصل النهارده ده
فهد ب استغراب : اي ال حصل
حور : ا اقصد اي ال خلاك تعمل كده مع ليليان
فهد ب هدوء : متفكريش ف الموضوع دا
حور ب فرحه حاولت تداريها : صعبت عليا اوي بجد
فهد ب خبث : ي شيييخه
حور ب توتر : ا ايوا طبعا
فهد : ايوا ايوا مانا عارف
و بص ل حور
فهد ب هدوء : بكرة تقولي ل باباكي مش عايزة مصطفي
حور بغباء : دا ليه
فهد ب غيرة : اي عاوزة تكملي الخطوبة ولا اي
حور ب توتر : ا انا مش عاوزة اكسر قلبة
فهد ب هدوء بعد عنها : يعني اي
حور : ممكن نخليها لما نرجع من السفر لو سمحت ي فهد ع ما اكون فكرت ب طريقه اقولهاله
فهد بصلها : تقوليها ل مين ي طنط معلش
حور : ل مصطفي
فهد قرب منها : انتي تقولي قرارك ل ابوكي و هو يوصله المعلومه و خلاص قال تقوليله قال و طول ماحنا ف الرحله دي ملمحكيش بتتكلمي معاه
حور ب ابتسامه : حاضر يلا هروح انام بقا
فهد ب وقاحه : بما اننا بكرة هنمشي سوا ما تخليكي هنا
حور ب صدمه من جرأته : يلا ي قليل الادب ي ال مش متربي
فهد ببراءة : انا قصدي عشان منتأخرش بس انتي ال نيتك وحشه ي ريري
حور ب غيظ : فهد قولتلك قبل كده مبحبش الاسم دا
فهد ب استفزاز : ليه ي ريري دا اسم جميل
حور ب زهق : فهههههد قولتلك متقولش الاسم دااااا اي ريريييي دي
فهد ب ضحك : هههه خلاص خلاص م قايله
حور : احسن يلا تصبح ع خير
فهد : و انتي من اهلي♥️
الساعه ٥ الفجر
حور ب صوت عالي : فااااااااااااااااهد
فهد ب خضه : ف اي ي ستار ي رب
حور ب ضحك : هههههه هموت م قادرة هههههه يلهوتي ههههه شكلك مسخرة ههههههه اه اه بطني همووووت بجد منك
فهد خبطها ب المخده : ي شيخه ابو شكلك ف حد يصحي حد كده
حور و هي هيغمي عليها من الضحك : ياني هموووت ههههه مشوفتش شكلك لالا بجد اي دا هههههه اتخضيتي ي بيضه
فهد ب غضب : اي يا بيضه دي اتلمي
حور و هي بتحاول تمسك ضحكتها : احم خ خلاص ا اسفه ههههههههه لالا اسفه بجد مش قادرة
فهد قام وقف فجأه : حور امشي من وشي دلوقت احسنلك
حور ب عند حطت ايدها ف جنبها : لا مش همشي
فهد ب خبث : خلاص هغير قدامك
حور ب صدمه و خجل : اه ي ال متختشيش ي ثافل انا طالعه
و طلعت بره
بعد ساعه كانوا ع باب الڤيلا
حور عماله تبص ف الساعه : اوووف هو فين كل دا
فهد ب تساؤل : هو اي
حور : الباص
فهد : ما هو مش هيجي
حور ب استغراب : اي دا ليه امال هنروح ازاي
فهد : بعربيتي انا اتكلمت مع الدكتور بتاعك و قولتله اننا هنروح ب عربيتي
حور : طيب يلا
ركبوا و اتحركوا
حور ب طفولة : فهد اقف اقف
فهد : ف اي
حور : فهد بالله عليك عايزة غزل بنات من دا
فهد : حاضر
حور : من الاحمر مش الابيض
فهد ب ضحك : حاضر
نزل جبلها و كمل طريقه و خلال ٤ ساعات وصلوا ل الفندق ال هيقعدوا فيه
مصطفي شافها راحلها
مصطفي : مبترديش ع مكالماتي ليه ي حور
حور لسه هتتكلم قاطعها فهد
فهد ب برود : ترد عليك ليه
مصطفي ب برود مماثل : عشان خطيبها
فهد ب سخرية : هو انت متعرفش م الخطوبة دي هتتفركش
مصطفي ب صدمه : نعم انت بتقوووول اي
فهد : اه و الله
مصطفي ب غضب : الكلااااااام ال بيقولة دااااااا صح ي حوووووور
فهد حط حور ورا ضهرة : ملكش كلام معاها كلامك معايا انا
مصطفي ب غضب : انت مااااااالك انت انت تبقييييي ميييييين دييييي خطيييييبتي
و حاول يشد حور
حور ب خضه : فهد لا
فهد ضربة ب البوكس و اتكلم ببرود : اياك تفكر تلمسها او تبصلها حتي فاهم
و مسك حور و مشي بيها لغاية الريسيبشن و عرف اوضة حور فين و اخد اوضة جمبها
و طلعوا ع فوق يرتاحوا من السفر
عند مصطفي تحت كان بيتكلم ف الفون
مصطفي ب حقد : كان عندك حق لما اتصلتي عليا و قولتيلي انها بتضحك عليا نا معاكي ف كل ال هتعمليه المهم حور تبقي ملكي
ليليان ب خبث : اوعدك هتبقي ملكك بس انت نفز ال هقولهولك
مصطفي : قولي
ليليان : **********

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية وقعت في حب قاسي 2)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *