روايات

رواية الاسد الامبراطور الفصل السادس والأربعون 46 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية الاسد الامبراطور الفصل السادس والأربعون 46 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية الاسد الامبراطور البارت السادس والأربعون

رواية الاسد الامبراطور الجزء السادس والأربعون

الاسد الامبراطور
الاسد الامبراطور

رواية الاسد الامبراطور الحلقة السادسة والأربعون

نبدا بسم الله الرحمن الرحيم
❤❤❤❤
صوت جه عليهم. منوووووووووش وحشتيني
الكل بصدمه
منة. صقر حبيبي
صقر جه جري عليها وحضنها. منوش وحشتيني جدا
منة ببتسمه. ووانت اكتر ياروحي
ععامل ايه وبابا وماما عاملين ايه وتيته وجدو
صقر. بسعاده. الحمدلله ميت فل وعشره ولله
منة ضربتخ بخفه عل خده. سرسجي
دا كلام واحد عايش طول عمره في ايطاليا
صقر بضحك. الله اي يا عمتو وبص لمالك وسلم عليه
وشاف ادم وراح سلم عليه وحضنه. دومي وحشتيني
ادم. انت اكتر مقلتش انك جاي لي كنت استنيتك في المطار
صقر. حبيت اعمل ليكم مفاجأة
ادم. احل مفاجأة يا صح
صقر. امال فين ميزو وسولي
ادم بحزن. بره
صقر. مالك بتقولها كدا كان ميتلك ميت
ادم لحظ ان منة موجوده. مفيش بس تعبان شويه
صقر بضحك. هي المزه مزعلكي يا بيضه وقرصه من خده
ادم. ولا ماتعملش كدا تاني
صقر بضحك. حاضر
منة. بابا عارف انك هنا ولا زي كل مره
صقر بضحك. لا المره دي عارف
منة. اوكي حبيبي
صقر راح عندها وبسها من خده. دانتي الحبيبي
وبعدين اي البطل دا
منة. سا*فل ولله دانت ابوك ماكنش بيقول الكلام ده مش عارفه جيبه منين
صقر. ابوي دا ابوي دا امي كانت معلمه الادب
منة. ولله ماشوفت بربع جنيه ربايه
صقر غمز لها. بس انتي بطل برضو وبص لمالك بخوف عشان مفكروا انو هيضربوا
مالك ابتسم 😊له بحزن. انا هطلع اغير واجي
البيت بيتك وطلع
صقر. بستغراب. هو في اي
منة بحزن. مش عارفه انا هطلع اشوفه
صقر وادم واقفين جانب بعض. صقر. اي الكابه دي وفين ميزو وسولي
ادم. مازن بره وسليم سكت
صقر حط ايده عل كتف ادم. في اي سليم مالو
ادم حكا له كل حاجه
صقر بصدمه. اي طيب لحد دلوقتي متعرفوش هو فين
ادم. بحزن. امممم
صقر بحزن. طيب وعمتو
ادم. لما عرفت انهارت واتطرينا نكدب عليها عشان ماتتعبش مننا
صقر بدموع. ياقلبي يا عمتو
اتاري عمو مالك حزين 😔
ادم بتحذير. اياك تقول حاجه قدامها فاهم
صقر. طبعا هو دا كلام يتقال
طيب ومراتو
ادم. فوق في اوضته
صقر بحزن. روحت فين ياصحبي
ادم بحزن. ربنا معاه
جه عليهم مازن ال خرج من البيت عشان مش قادر يستحمل كميت الحزن دي
. صقر عامل ايه ياصح
صقر بحزن. الحمدلله انت عامل ايه
مازن بدموع. مش كويس خالص
صقر حضنه. إن شاءلله هنلقيه سليم اكيد راجع
(اسفه خيبت ليكم توقعتكم كلها الكل كان فاكروا سليم بس طلع صقر ابن زيد اخو منة)
😔😔😔😔😔
عند مالك
😔😔😔
كان غير هدومه وقعد عل الكرسي ومغمض عيونه ومرجع راسو لورا
منة حطت ايدها عل راسو بتعملو مساج
. مالك زي ماهو. مش عاوز
منة بدموع. اسفه
مالك فتح عيونه. عل اي
منة. اني زعقت ليك تحت وقولت عنك كداب بس ولله من خوفي ععل سليم
انت مش عارف قلبي وجعني قد ايه
مالك مسك ايديها وبسها. عارف ومش زعلان 😒منك
منة بدموع. يعني مش مخصمني
مالك هز راسو بمعني لا. تؤ
منة خضنته وهو حضنها. وقالت. انتو عيلتي يا مالك مقدرش اعيش من واحد فيكم انا ممكن اموت
مالك حط صباعه عل شفيفها. بعد الشر عليكي ياقلبي
مش تقولي كدا تاني والا هزعل منك بجد
منة هزت راسها بمعني اه ودخلت في حضنه تاني وهو حضنها جامد
مالك. يلا ننزل تحت
منة. اوكي
ونزلوا
😔😔😔😔😔😔😔
في الصاله كلهم كانوا قاعدين وباين الحزن عليهم
الحارس جه جري عليهم. مالك بيه مالك بيه
مالك. في اي ياعم محمد
محمد. بنهجان. سليم سليم بيه بره قبل مايكمل كلامه الكل جري عل بره لقيو سليم واقف بس مكانش لوحده
كانت معها بنت
وسانده وهو راسو كانت مربوطه وايده مكسوره وفي وشه جروح كتير يعني مدشمل عل الاخر
ادم ومازن جرية عليه وساندوه وودخلو جوه
قعدوا عل الكنبه والكل فرحان 😃عشان هو لسا عايش
منة بدموع حضنته. قلبي انت كويس
سليم بتعب. الحمدلله يا ماما
منة. قلب ماما من جوه
سلمي نزلت جري عليه وقالت بصوت عالي. سولي
وحضنته وقعدت تعيط في حضنه
سليم بالم. اه اهدي ياقلبي انا كويس
سلمي بعدت عنه لما لقته اتوجع من الحضن ده
نور كانت واقفه عل السلم وياسمين ساندها وبتعيط بفرحها انو رجع ليها
الكل حضنو سليم
مالك بستغراب. انت جيت ازاي احنا دورنا عليك كتير
سليم بص للبنت. بفضلها بعد ربنا طبعا
الكل بص عل البنت ال كانت واقفه
سلمي. وعد
منة. انتي تعرفيها
سلمي. اه زميلتي في الجامعه
منة. اتفضلي واقفه بعيد لي
وعد دخلت
مالك. انتي ازاي لقتيه
وعد بخبث. اصل انا كنت ماشيه بعربيتي وشوفت الحادثه ووشوفت سليم وهو بيقع من العربيه وروحت اخدتو عل المستشفى ودخل العمليات
والدكتور قال. انه فقد جزء من ذكرتوا
منة بصدمه. اي
وعد كملت. يعني اخر سنه مر بيها اتمسحت من الذكره وقال متدغطوش عليه هيا هترجع لوحدها وبصت عل نور المصدومه. وقال كمان الاشخاص ال عرفهم في السنه دي اتمسحو برضو
نور كانت منهاره
سليم بتعب. بابا انا بحب وعد وعاوز اتجوزها
مالك بغضب. نعم ونور مراتك
سليم. مراتي نور انتي طالق
لو انتي فعلا مراتي
نور انهارت اكتر والكل مصدومين منه ووعد كانت بتبسم بخبث
صقر وادم ومازن وسلمي. كانو ببصو عل وعد بشك
نور طلعت اوضتها وقفلت عل نفسها وقعدت تعيط
ياسمين طلعت وراها وفضلت تخبط عليه بس هيا مفتحتش
وعد كانت بتبسم بخبث وبتفتكر
فلاش
سليم كان بيفوق. اه انا فين
وعد بدموع متصنعه. انت في المستشفي ياحبيبي
سليم. انتي مين
وعد. انا مراتك
سليم بتعب. مراتي
وعد. اه احنا متجوزين في السر وانا حامل بابنك
سليم. طيب حصل ايه
وعد بخبث. كنا رايحين لاهلك عشان نعرفهم بجوازنا وابننا بس العربيه اتقلبت بيك ووانت زقتني من العربيه عشان تنقذني انا وابننا
عيطت بدموع متصنعه
سليم. خلاص اهدي اهدي
وعد حضنت سليم. ابتسمت
باااااك
وعد في سرها. انت دلةقت تحت سيطرتي ياسولي
مالك بغضب. انت اتجننت اي الجنان ال انت بتعملوا دا
سليم بتعب. وعد انا هتجوزها برضاكم او غصب عنكم انا بحبها
مالك. انت اتجننت
سليم ببرود. دا ال عندي
وكان قايم بس وقع منة مسكتو وادم
ادم اخدوا هو ومازن وطلعو
اوضه تانيه عشان نور في اوضتخ
😔😔😔😔😔
في اوضه ال فيه سليم
😔😔😔😔
مازن. انت اي ال عملتو دا
سلسم بتعب. عاوز ايه
مازن. دي نور حبيبتي
سليم بص ليه وسكت
صقر دخل عليهم
. سليم انت لازم ترد دينك وكمل بضحك. بس دخلت عليها
ههههه كان شكلها مسخره ووهيا مفكره نفسها انها كسبت
الكل بصو لبعض وقعدوا يضحكو
ادم. ههه ولله دي فكرت انك طلقت نور فعلا
مازن. ههه لا بس نور زعلات عشانها ولله
سليم بحزن. لازم اعمل كده البت دي وراها حاجه وانا بضغطت عل عيلتي وعل قلبي عشان اكشفها
صقر. بس لازم تصالح نور وانا جايلك دلوقت كنت سامع صوتها وهي بتعيط واختها المزه دي كانت بتخبط عليها هي مش يتفتح
سليم بخبث هصلحها انهارده
صقر. هتقول لها
سليم. لا مش هعرض حيات حد للخطر كفايا احنا الاربعه بس
(طبعا كلكم بتشتموني دلوقت بس انا غير اي حد محدش يتوقع مني حاجه بس شكرا للتوقعوا إن سليم هو ال كان في الاول مش صقر)
سليم قام وراح لنور
ادم. ههه الله يساهلو ياعم
سليم بمكر. بلاش انت تتكلم
ادم. لي ياعم
سليم. بلاش افضحك قدامهم ووانا مش شايفك ازاي بتقعد تسبل للبت
ادم حط ايده عل بوقه. خلاص ياعم بلاش فضايح
صقر.. هههه بت مين يلا
مازن بخوف. لتكون حبيبته
. مين يا ادم
ادم. خلاص ياعم انت وهو بعدين وسابهم وراح اوضته
قعدوا يضحكو عليه
😃😃😃😃😃😃😃
تحت
😔😔😔😔
مالك بغضب. الوقت اتاخر انا هخلي السواق يوصلك
وعد اتكسفت وبصت عليه بشر ومشيت
مالك. قعد عل الكنبه وحط ايده عل وشه بضيق
كريم. البت دي شكلها مش مريحني
زين. ولا انا
كيارا. يعني عليكي يانور
حور. ولله حظها شويه البت دي
منة. انا هطلع اشوفها
😔😔😔😔😔
فوق
😔😔😔
كانت بتعيط بحرقه
منة من بره. ياسمين ممكن تروحي تنام مع سلمي
ياسمين. بس نور
منة. متخفيش انا هكلمها
ياسمين مشيت
منة خبطتت عل نور ونور فتحت لها واول ماشافت منة اترمت في حضنها وقعدت تعيط
منة ملست عل شعرها. اهدي ياقلبي هو بس مش فاكر بس انتي في قلبه
نور بشهقات. دا طلقني يا ماما
منة. هو بس مش فاكر واذا طلقك انتي بنتي ومالك مش هيخليه يقعد في البيت ال لما يرجعك
نور بامل. بجد
منة. اه بجد ياقلبي ومسحت لها دموعها
وحضنتها
كان واقف بره وسامع كل دا
سليم. كور ايده. بغضب ودخل وووو

يتبع……

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية الاسد الامبراطور)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *