رواية قاسي أحب طفلة الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم نورهان العطار
رواية قاسي أحب طفلة الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم نورهان العطار
رواية قاسي أحب طفلة البارت الرابع والعشرون
رواية قاسي أحب طفلة الجزء الرابع والعشرون
رواية قاسي أحب طفلة الحلقة الرابعة والعشرون
في الصباح استيقظ ليث وهو يحرك راسة بتعب فصدم عندما لم يجد مرام ووجد مليكة غير موجوده ايضا فنظر في الساعة وجدها التاسعة
ليث يالهوي انا اتاخرت جدا علي الشغل
دخل ليث الي المرحاض وبعد وقت خرج وارتدي ثيابة وهبط الي الاسفل فوجد مليكة تجلس هي ومرام ويضحكان بشدة
ليث بابتسامه صباح الضحكه الحلوة
مرام ومليكة صباح الفل
ليث هااا اتصلحتة خلاص
مرام اي دا هو احنا كنا متخصمين
مليكة والنبي معرف يختي
ليث بضحك اةةة منكم انتو يالا علشان نفطر
جر ليث كرسي مليكة وجلسو يفطرو
ليث مليكة العملية بتاعتك بكرة جهزي نفسك هاا
مليكة بتوتر ما ماشي
ليث بحنية متخفيش دي عملية عادية اوكي
مليكة ونرمين الي تحت دي
ليث موصي عليها تحت متخفيش مش هاذيها هقتلها بس اي رايك
ضحكت مليكة علية
مرام مين نرمين دي
مليكة طليقت اخوكي
مرام اييي
ليث رايح الشغل وجهزي نفسك هااا علشان هنروح للدكتور مجهزلك جناح في المستشفي هنروح من بليل في شوية فحوصات تمام
مليكة حاضر ياقلبي هجهز
ليث يالا مع السلامه
مرام ومليكة مع السلامه
خرج ليث وركب سيارتة وذهب الي الشركة الام
♥♥♥♥♥بقلم نورهان العطار ♥♥♥♥♥
استيقظ اسر علي صوت الهاتف
اسر بنوم الوو
ليث بغضب انت لسة نايم اخلص قوم ورانا اجتماع مهم ربع ساعه والقيك قدامي
واغلق الهاتف
اسر اووف نفسي يتكلم بهدوء شوية
ياسمين صباح الخير ياحبيبي
اسر صباح الورد والياسمين
ياسمين مالك
اسر مفيش اتاخرت علي الشغل ولازم اروح
ياسمين طيب يالا روح الحمام خد دش وانا هنزل احضرلك الفطار
اسر طيب يا حبيبتي
دخل اسر المرحاض ونزلت ياسمين الي الاسفل ولاكن شعرت بدوخه حاولت التماسك ولاكن لم تستطع وقعت ياسمين علي السلم واغشي عليها وهي غارقة في دما*ئها
خرج اسر من المرحاض وارتدي ثيابة وخرج من الغرفة وهبط الي الاسفل ولاكن صدم من منظر ياسمين
اسر بصر*اخ وخوف ياااااااااسمين
جري نحوها وحملها وهو يجري بها الي اقرب مستشفي وصل المستشفى وهو يصرخ بالاطباء للحاق بحبيبتة وزوجته اخذوها الاطباء الي غرفة العمليات وجلس اسر ياخذ الممر ذهابا وايابا وهو ينهش قلبة القلق
♥♥♥♥♥بقلم نورهان العطار ♥♥♥♥♥
وصل ليث الشركة وهبط من الشيارة ودخل الشركة بهيبتة المعتادة القي الموظفين علية التحية وهو ايضا
ودخل مكتبة وطلب السكرتيرة وحضرت لة في الفور
ليث بجدية اندهيلي اسر خلي يجي
السكرتيره اسر بية لسة مجاش حضرتك
ليث في نفسه ازاي انا كلمتة من بدري نهارة اسود لما يجيلي بس الحيوان دا
ليث وهو ينظر السكرتيره طيب روحي انتي وهتيلي القهوه بتاعتي
السكرتيره حاضر يا فندم
خرجت السكرتيره واتصل ليث با اسر
ليث بغضب انت فين يا زفت
اسر ببكاء انا في المستشفي يا ليث ياسمين بت*موت
ليث بخوف علي صديقه طيب اهدي انت في انهي مستشفى طيب
اسر في المستشفي بتاعتنا
ليث خليك مكانك انا جاي
اسر بتعب طيب سلام
اغلق ليث الهاتف واخذ المفاتيح وخرج بسرعة قابل السكرتيره
ليث الغي اي معاد النهارده والاجتماع خلي الاسبوع الجاي انا مش فاضي
السكرتيره حاضر يا فندم
خرج ليث وركب سيارتة وتوجة الي المستشفي لاسر
♥♥♥♥♥بقلم نورهان العطار ♥♥♥♥♥
في المستشفي خرج الاطباء من غرفة العمليات جري نحوهم
اسر بخوف طمنوني اخبارها اي
الطبيب بابتسامه هي كويسه اطمن دي خبطة بسيطة وعملنا اشعات ومفيش اي حاجه هنستني لما تفوق بعد اذنك ذهب الطبيب وخرجت ياسمين من العمليات الي غرفة عادية جلس اسر بجانبها يحمد ربة انها بخير
وصل ليث الي المستشفى وسال الاستقبال وعرف مكان الغرفة وصعد بالاسنسير الي الغرفة وطرق الباب
اسر ادخل
ليث دا انا ادخل
اسر بابتسامه متخفش يا عم ادخل دي نايمة
ليث عامل اية يا صحبي
اسر الحمدلله
ليث والمدام عاملة اي
اسر الحمدلله الدكاترة بتقول لما تقوق هيبان كل حاجه
ليث ان شاءلله خخير انت اجازة النهارده يالا قولت اطمن عليك والحمد الله عدت علي خير هروح انا الشركة علشان في حاجات لازم اخلصها
اسر شكرا يا صحبي روح وانا هنزل بكرة
ليث ماشي يا صحبي مع السلامه
اسر سلام
ذهب اسر وهو قد اطمان علي صديقة واخية وذهب الي الشركة مرة اخري
استيقظت ياسمين وهي تتالم
ياسمين اةةةة انا فين
اسر بابتسامه حمدلله على السلامة يا حبيبتي
ياسمين اسررر انت انقذتني صح
اسر بصدمة انتي افتكرتي
ياسمين بعياط لي عملو كدة لييييي
اسر اهدي شويه علشان الجرح
ياسمين بعياط انا لي بيحصلي كدة ليييي انت الوحيد الي وقفت جمبي انا بحبك اوى يا اسر بحبك اوى والله
اسر بفرحة وهو يحتضنها وانا بعشقك يا قلب اسر
ياسمين بتعب عاوزة اروح
اسر طيب نطمن الاول
ياسمين انا كويسه يالا عاوزة اروح
اسر طيب ياقلبي
جاء، الطبيب وكشف عليها وسمح لها بالخروج ذهب اسر وياسمين الي البيت دخل اسر وجد روان اختة وزينة ابنتها جريت روان الي اسر
روان انت فين يا اسر انا قلقت جدا لما شفت الد*م
اسر انتي دخلتي ازاي
روان معايا نسخه من المفتاح
اسر اة صح طيب اطلع ياسمين ترتاح وهفهمك
ياسمين لا انا كويسه روح شغلك يالا
اسر انتي هبلة هروح ازاي
ياسمين بقولك روح وانا معايا روان واحنا بقينا صحاب متخفش بقا
روان ايوة روح يالا
اسر طيب الدواء اهو واعمليلها اكل يا روان ماشي
روان عيوني دي مرات الغالي
ذهب اسر بعد ان قبل راس اختة وزوجته ذهب الي الشركة وصل اسر الشركة وذهب الي مكتب ليث
اسر مني ليث بية جوة
مني (السكرتيره) ايوة يا فندم
دخل اسر بعد ان طرق الباب وسمح لهة ليث بالدخول
ليث انت اي الي جابك
اسر امشي يعني
ليث مش قصدي علشان مراتك تعبانه وكدة
اسر متقلقش هي الي طردتني
ليث لي اي الي حصل
اسر مفيش اتلمت هي واختي علي بعض وربنا ما يوريك يارب اروح القي البيت سليم
ليث بضحك اي دا هي روان رجعت
روان ايوة يا سيدي رجعت ومطلعة عيني الله يكون في عون احمد جوزها والله
ليث والله وانا كذالك مراتي واختي وحاجه زي الفل
اسر بصدمة ايييي اختك
ليث اةةةة دا حوار كبير اسمع يا سيدي
اخذ يسرد ليث لاسر كل ما حدث وبعد ان انتهي
اسر يالهوي كل دا حصل الله يكون في عونك
ليث اة والله بس سيبك هعرف اسد قدمهم قولي اخبار الصفقة الجديدة اي
اسر التسليم النهارده الفجر
ليث طيب حلو اووووي
خبط الباب في هذا الوقت
ليث ادخل
دخلت مني بحترام في واحد عاوز يدخل لحضرتك
ليث هو مين دا
الشخص انااا
ليث بصدمة انت
يتبع…
- لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
- لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية قاسي أحب طفلة)