رواية أحببت مجنونة الفصل العاشر 10 بقلم آلاء
رواية أحببت مجنونة الفصل العاشر 10 بقلم آلاء
رواية أحببت مجنونة البارت العاشر
رواية أحببت مجنونة الجزء العاشر
رواية أحببت مجنونة الحلقة العاشرة
نور… ولا حاجه انا مبسوطه جدا انك عملت كده وجيت هنا
سليم بصلها بحب.. نور كنت عايز اقولك حاجه
نور… قول
سليم… بس متضايقيش
نور.. اكيد انت صرف بصراحه
سليم ضحك…بتكلم جد
نور ضحكت.. خلاص بجد قول
سليم… انتي ليه الاول كنتي بتصديني
نور.. انا بصدك ازاي
سليم…كنت كل ما اجي اكلمك تطلعي حجه وتقفلي
نور… اها لا مش حجه. هقولك وقتها كنت بصراحه زعلانه شايفه كل حاجه وحشه او هتبقا وحشه ماكانش عندي طاقه اتكلم مع حد
سليم… ودلوقتي
نور… ملاحظه انك بتسرسبني في الكلام
سليم… انا لا طبعا انا بقرارك بس
نور بصتله بمزح…اممم مادام كده انا موافقه
سليم ضحك ومسكها من خدها…لزم تقوحي
نور بصت علي ايدو اللي مسك بيها خدها وبصتله ورفعت حاجبها…
سليم اتكسف ونزل ايدو…احم اسف انا كنت بهزر
نور بتحذير…اياك تمد ايدك تاني ويلا
سليم بصدمه… عايزه تروحي
نور…لا طبعا هات قهوة عشان عكرت مزاجي ولا وربنا
سليم.
نور بصتله…ايه دا
سليم…ايه
نور.. مش المفروض اقولك لا وربنا فا انت تقول لا لا خلاص
سليم بصلها…. خلاص علي ايه انتي مقولتيش حاجه لسه
نور.. ايه دا ايه دا
سليم ضم حواجبه… ايه
نور… المفروض تبقا عارف ان هيبقا في تهديد وكده
سليم بصلها….نور ارحميني انتي زعلان مني ولا مبسوطه ولا ايه
نور ضحكت… اهدا انا بهزر بس عايزه قهوة بصراحه
سليم…نور العلاج كده غلط انك تشربي كوفي كتير
نور… سليم عشان خاطري اكيد مش هجي هنا تاني الا فين وفين
سليم.. ليه بتقولي كده
نور.. عشان انت اكيد وراك شغل ياما مش هتبقا فاضي
سليم… لا منين ما تحبي تيجي قوليلي وايه رايك اجيب ايس كريم في الجو دا
نور ضحكت… بجد انت صديقي صدوق اشطا
سليم ضحك.. حاضر وشاور لحد يجي وطلب منه يجيب ايس كريم ورجع بصلها
سليم…سبتك تتهربي من سوال
نور بصتله وضحكت… بجد انت شخصيه غريبه جدا
سليم ابتسم ورفع حجبه… انا ليه
نور…ساعات بالقي دكتور وساعات صاحب وساعات دكتور نفسني وساعات ساحر
سليم ضحك…ساحر
نور…اها لما طلبت حاجه عملتها في ساعتها ودكتور لما بتعب بتخفف عني الوجع بالعلاج وصاحب لما بزعل بالقيك جمبي بجد بحمد ربنا علي وجودك
سليم… هتغر انا كده
نور… بس مش عليا عشان هزعلك
سليم ضحك… ماشي مالك بقا رغم كل الفرحه اللي في عينك جواكي حزن
نور ضحكت و بتغني …عرفت انك حزينه بدور عليكي في المدينه
سليم…لا طيب بصي انا العربيه مش عايزها ومش عايز ايه حاجه باي يانور
نور ضحكت جامد…خلاص خلاص تعال بهزر معاك
سليم… ما انا كل كلمه تقلبيها
نور ضحكت…ياعم خلاص وتنهدت ما بصراحه مش عارفه هتفهمني ولا لا
سليم… احكي حتي لو مفهمتش هتكوني خرجتي اللي مزعلك
نور بصتله وتنهدت….انا بصيت في حياتي مش فاهمه اني صح ولا لا اني طيب كويسه ولا لا طيب انا ايه كل حاجه حواليا بتخليني ساعات افرح افتكر كل اللي حصلي بعد موت بابا ارجع ازعل للدرجادي هو كان حميني من كل دا للدرجادي انا كنت في نعمه مش حسه بيها رغم اني كنت راضيه تماما علي العيشه اللي كنت فيها عمري ما اعترض علي اي حاجه بابا كان بيعملها او اي شئ يخص البيت بالعكس لو لقيتهم مكسوفين مني عشان الظروف كنت ابين اني الحاجه دي مش فرقه معايا المهم اشوف ضحكتهم مش عايزهم زعلانين بسبب شئ مادي كنت دايما فخوره ب بابا ان كان قد وعدو لي امي انه عمرو ما هيزعلها
نور كانت بتتكلم وعنيها مدمعه وبصتله…طب انت عارف بابا مره اتعصب علي امي جامد بسبب انها راحت جابت لي بجامه وهو كان مديها فلوس دي عشانها فضل يزعق انها كده بتحسسو انه مقدرش يجبلها حاجه وانه كده بقت اقل من اهلها بس امي كانت عايزه تجبله لان هو احق منها لان امي ماكانتش بتنزل اساس المهم فضلو الاتنين شدين مع بعض امي زعلت لان كانت مستنيا منه انو يشكرها وبابا زعل لان حس انه متكتف هيجيب منين عشان يجبلها فلوس بدل فلوس اللي هي جبتلو بيها بيجامه المهم بابا نزل ورجع اخر اليوم جيبلها بجامه نفس لون البجامه بتعت بابا ودخل قالها بقولك دي تلبسيها وانا هلبس اللي جبتي ليا وننزل نتمشا علي السلم لان بغير عليكي مش هينفع توري ناس جمالك وفضلو يضحكو عشتنا كانت بسيطه جدا والحمد الله كنا راضين اهو عايشه في قصر بس مافهوش حضن ودخلت بابا دخلتو عليا بس بالدنيا شخص بتتكلم معا عارف انه بيحبك
سليم… بس جدو عاصم روحو فيكي
نور… مش هنكر جدو عاصم وخالو محمود وعمو مكرم كلهم بيعتبروني بنتهم واخواتي الصبيان بيعتبروني اختهم وبنتهم وصحبتهم والبنات برضو بس الاب عمرو ما يتعوض مهما حصل بقيت ضعيفه بقيت عامله زاي اللي علي راسها بطحه لو جابو سيرت حد تقيل من جويا بقول ياتر هل انا منهم وهما بيرمو كلا م طيب هو انا وحشه متعاشرش بتغضه عن حاجات يامه عشان امشي الدنيا. زاي سيف انا ساعات اعد اقول ليه استحمل كده ليه افضل اتعامل معاشخص دا طب انت عارف دا اكتر شخص جالي من وراه مشاكل انا بجد ساعات بقاعد بقول ليه استحملت كل دا طيب هستحمل هقدر استحمل اللي جي ولا لا طيب انا هفضل كده افوت اي كلام بسمعو من قرايب اهل جدو لما يقوله امها فضلت راجل غريب اللي هو ابويا وسابت مكرم اهي عايشه لواحده طيب ما عمو مكرم مراتو ماتت بجد بيحسو ب ايه لما بيقوله كده
سليم… هقولك حاجه.بسيطه يارب تفهمي قصدي
نور بصتله وبتسمح دموعه… برضو ماشي قول ياسيدي
سليم ضحك…مقصدش المهم في القران الكريم سورة البقره
(لا يُكَلِّفُ اللَّهُ نَفْسًا إِلَّا وُسْعَهَا.) بمعنى أن الله لا يُطالب عباده ولا يُحملهم ما لا يدخل تحت طاقتهم، أو يشق عليهم مشقة كبيرة، وإنما خفف الله على عباده يعني ربنا عارف انك قدها وهتقدري ولو كان عارف انها مش قد مقدرتك مكانش حطك في كل دا دا غير ان كل دا ربنا مخفف عنك ابتلاءات كتير هقولك علي سر يريح بالك وقلبك دايما من غير مجهود
نور ابتسمت..قول
سليم… كلمة الحمد الله دي خاليها دايما علي لسانك في اي حاجه حلو وحشه تحصلك قوليها احمدي ربنا علي اي شئ ربنا الرحمن الرحيم لوحمدي واحسنتي الظن في اللي جي هيجبر بخاطرك وهيفرحك
نور… بجد شكرا جدا
سليم… علي ايه
نور… كلامك ريح قلبي بجد كنت محتاجه اليوم دا
سليم… ايه خدعه يكش يطمر فيكي
نور… لا متنساش اني مسابقه معاك
سليم… فين دا
نور ضيقت عنيها..ينكر الجميل ياض مش لما كنت عندنا جبتلك مياه
سليم بصلها وضم حواجبه… بجد
نور… بلاش دي لما دخلت وقولت السلام عليكم انا اول واحده قولتك وعليكم السلام
سليم…تؤ تؤتؤ ماليش حق تصدقي اني نكر الجميل فعلا
نور…معلش بقا ربنا يسامحك زاي القطط تاكل وتنكر
سليم… انا مني للله
نور… متقولش كده ربنا ينتقم منك
سليم….لا لا حسبي الله ونعم الوكيل فيا
نور…يا عم مسامحك لا لا مش مسامحك عشان اشوفك يوم القيمه ادعي عليك
تاني
سليم….يخربيت سواد قلبك
نور رفعت حاجبه ….سواد سواد.مين يعنيه ولاه انا سكتلك عشان النسكافيه
سليم… لا متسكتيش يابت وطلعي اللي في قلبك
نور…. اسكت دا انا معبيه وسكت يا حبت عيني
سليم.. يا كبدي يابنتي مالك بس فضفضي
نور… يرضيك.الدكتور سليم ياخدني يفسحني وميجبليش بيتزا
سليم….نعم
نور…ومش كده وبس دا حتي عمال يحش فيا بالعصير عشان اشبع
سليم بضحك…. لا بجد مالهوش حق
نور….لا وعماله اتكلم معاها وهو ولا هنا معزمش بالكدب علي زتونه حتي
سليم.. خلاص يانور هجبلك بيتزا
نور…. لا ء خلاص بعد كسرت النفسي دي
سليم…الحجم الكبير
نور بصتله ورفعت ايديها وب صباع ايديها حطت علي بوقها… بس تصدق وتؤمن بالله
سليم ضحك..لا اله الا الله
نور بنفس طريقه… لا شوفت ولا هشوف ولا هيتشاف زايك بجد انت راجل عظيم لالا انت اعظيم من الراجل العظيم
سليم ضحك وعدل ياقة القميص… طبلي طبلي احبك وانتي بطبلي
نور ضحكت… لاهات البيتزا بس وعايزه اكولها وانا في مطعم كده ونتصور بس الاول نتصور هنا
سليم…حاضر انتي تؤمري وتصورو وبعدها شلها وحطها في العربيه وبداء يتحركو
نور… سليم هو انت ليه طلعت دكتور
سليم..يمكن عشان بحب الطب
نور….اممم
سليم.. وانتي صحيح شاهده بتعتك ايه
نور…كليه تجارة انجليش
سليم… ماشاء الله طيب محولتيش تكملي في اي شئ تاني
نور…لا انا حبيت كده وفرحانه بكده
سليم…طيب اهدي انتي زعلتي ليه انا بتكلم عادي
نور…وهزعل ليه اساس بس مش بحب حد يحسسني اني معملتش حاجه وبعدبن انا احسن سكرتيرة اتوظفة عند سيف وكذه حد طلب اني اسيب سيف واتوظف عندو مع ان جدو كان موافق وانا موافقتش
سليم… ليه.علي حد علمي انك انتي وسيف مش بتحبه بعض
نور… اولا في عقد بنا انا وسيف تاني حاجه انا كنت بحبه ولما عرفت انه رائد لان بحب ناس دي بتحب تساعد ومعروفين بالتواضع وطيبين وبيحبو الخير للناس لكن هو شخصيته كانت عكس ماتوقعت شخص متكبر واناني ومش بيحب حد غريب مش مهم اي حد بالنسباله انه هيحصلو حاجه مش مهم اي حد المهم نفسه انا كان نفسي نكون صحاب واخوات بس هو خلني اضايق مجرد ما اشوفه بس و بحس بخنقه
واني ضعيفه وان لو هحتاج حاجه استحاله اطلبها منه بني ادم غريب مش عارفه افهمو
سليم…ازاي
نور… بشوفه طيب مع الكل الا معايا في حنية الدنيا مع الكل الا انا اكني قتلت ابوه او مرات ابوه اقولك طيب بيكرهني عشان امي رفضت عمو مكرم بالعكس بيعامل امي احسن معامله وساعات لو ريق يقولها ماما انا يشوفني اكنو شاف عزرائيل مش عارفه هو بيحب ناس ولا بيكرهم بس تقريبا هو بيكرهني انا بس
سليم ضحك… صحيح ينفع اسالك سوال
نور…ياعم ما تقول انت لزم تستأذن
سليم بتوتر… احم يعني انتي ماشاء الله ملامحك جميل بس انتي ليه يعني مش بتفردي شعرك دايما لمه وعلطول لبسك شبه صبياني مش بناتي ايه السبب
نور بصتله… شكلي وحش
سليم…لا لا بالعكس انتي جميله في كل حاجه والله
نور… انا شك فيك انت بتعاكس
سليم … لا ابدا واللهي انا بقول اللي شايفه مش اكتر
نور.. اممم ماشي
ــــــــــــــــــــــــــــ
سيف وصل القصر هو والبنات
اميرة… السلام عليكم
سلمي… تيتااااااااا وجريت حضنتها
سيف ضحك وسلم عليهم وجي يطلع سمع مازن
مازن… هي نور مش معاكم
سلمي…. لا سليم اخدها معا بيتفسحو متهيئلي
عاصم… كلمني وانا وافقة
سيف رجع وبص لي جدو…. جدو هو مش المفروض ان نور كانت معايا مينفعش تخرج مع حد تاني
عاصم…. والمفروض كنت احترامتها
سيف ضحك بستهزء… هي لحقت تشتكيلك
عاصم بغضب مكتوم… واللهي نور عمرها مشتكت رغم تصرفاتك معاها
سيف… وضح
عاصم… نور مشتكتش ومن غير متشتكي انا بشوف تصرفاتك معاها ودي كفيله تخليني اوفق البنت نفسيتها زفت وعارف عمرها ما هتتكلم واكيد مش هكمل عليها
سيف… بس عيب لما حد غريب ياخدها انا مش عيل عشان يجي حد. ياخدها وهي نزله معايا
عاصم… سليم مش غريب دا دكتور اللي بيتابع نور دا غير ان انا وثق في وبشوف سليم عارف حدوده كويس ودا كفيل اننا نطمن عليها معا
سيف جز علي اسنانه… تمام بس تعرفني هما فين اللي انت فضلتو واحترامتو عني
عاصم بصله بحده…اطلع اوضك يا سيف
سيف بصله بضيق وطلع…
ادم… جدو بصراحه
عاصم بزعيق وتحذير….اااادم
ادم وكلهم بصو لي بعض وسكتو
ادم طلع الجنينه ورن علي نور
ادم بعصبيه… الو
نور… الو يا دومي
ادم سمع صوتها فرحانه محبش يكسر فرحتها وحاول يداري غضب اللي جوه…انتي فين
نور… مع سليم
ادم اتنهد بضيق….عارف بس فينكم
نور… مش عارفه بصراحه بس احنا في طريق هنروح
ادم…تمام بسرعه عشان الوقت يانور
نور بتفاهم… اسفه والله هحكيلك كله لما اجي
ادم بتفاهم…تمام خالي بالك علي نفسك
نور… حاضر باي
ادم…باي
سليم… سببتلك مشكله انا اسف
نور…لا لا ابدا هو بس ادم بيقلق عليا دايما
سليم…بس بين انه بيحبك جدا زاي اخواتو
نور… احلي حاجه في ولد خالي انهم طيبين جدا وبيعتبروني بنتهم واختهم
سليم ضحك…مش من شويه قولتي بتحسي انهم بيرمو كلام عليكي
نور…لا مش دوله انا قصدي علي قريب جدو عاصم مش خالاني ولا مراتات خالاني قصدي قريبا من بعيد
سليم…اها
نور…وبعدين انا بحكيلك وبفضفض تقوم تعيرني
سليم بصلها…انا وربنا ما قصدي كده انا قولت ازاي كده وازاي كده قولت عندك انفصام ولا ايه
نور… تمام
سليم…لا بقولك ايه انتي هتقلبي اخر اليوم وبعدين انا واللهي مكانش قصدي وبعدين هعيرك ليه بالعكس انتي شخصيه جميله
نور… ماشي
سليم… يانور بحلف بجد مكانش دا قصدي
نور…. ماشي يا سليم خلاص
سليم وقف العربيه وبصلها…. نور انا فرحت انك فرحانه وانك مبسوطه متخلنيش اندم اني اتكلمت انا بجد مكانش قصدي ومش عايز اسيبك كده ومش هبقا مرتاح وانتي زعلانه
كده بحاجه انا ماكانش قصدي اقولها بطريقه غبيه مني
نور…
سليم…اسف والله
نور… بص انا مسامحك بس بجد هي طلبه معايا نكد صدقني فا بكرهت هتلاقيني تمام
سليم بصلها وضحك… بجد
نوربعصبيه… ههزر ليه
سليم بصلها …. بجد انتي مجنونه طيب استني ونزل من العربيه وراح جبلها حاجات حلوه
سليم… اتفضلي يا ست البنات وحقك عليا
نور بصت للحاجات وفضلت متنحه… ايه كل دا ياما اووي
سليم… بالف هنا
نور ضحكت… بس بجد كتير اووي
سليم… مافيش حاجه كتير عليكي يلا كولي عقبال منوصل وغمز والباقي نقنقي في في البيت
نور ضحكت… اشطا وفضلت تاكل
سليم بصلها وفضل بصص ليها وابتسامه مالينا حب ومن جوه… رغم انها حاجات كله بيسطه بس بتحسسيني عملت حاجات ياما بجد انتي اجمل واحلي بنت شافتها عيني
ووصلو القصر سليم ساعدها انه يدخلها وتهاني فضلت تعزم انه يقعد معاهم بس رفض وعاصم شاف نور فرحانه شكرو جدا وسليم مشي وادم اول ما نور طلعت اوضتها سبها ترتاح ودخل هو ومازن واميرة وياسين وسلمي ونورين
ادم… روحتو فين
نورين.. انبسطي
سلمي… عملتو ايه طول الوقت دا
اميرة… اتكلمتو في ايه
ياسين بهزار… بت اكلك ولا طلع بخيل
مازن…استاذ تفاهه اسكت وبص لي نور مش عيب اللي انتي عملتي دا
نور بصتلهم.. انا عملت ايه وايه كمية الاساله دي
ادم… مفروض كنتي رفضي تروحي مع سليم وتسيبي سيف كده معنها مش بتحترمي
نور…
مازن… وانه عيل ودي عيب في حقو
نور…
ادم… مفروض كنتي قولتيلو علي الاقل تعال معانا لو اتحرجتي ترفضي دعوته
نور.. خلاص خلصتو كلامكم
كلهم سكتو
نور… اولا حاجه انا من ساعات ما نزلت من القصر وسيف باش عمل يهين فيا ويهزقني وانا سكته رغم اني قولتهم بلاش لان عارفه كده بس وافقة اخرج معا عشان اميرة وسلمي فضلو يتحيلو وانا مكنتش راضيا وسكت وقولت عدي اليوم عشان، يبت متناكديش علي اخواتك هو يسكت لا فضل يهين فيا لحد ما حسيت عايزه امسكو ام”وته حتي لو هدخل السج”ن انا مش غلطانه انا قصرت شر بني ادم مؤذي وبصت لي سلمي واميرة واسالوهم اهم اميرة وسلمي انا مردتش عليه وفضلت ساكته وسليم كلمني وانا اللي طلبت منه يجي ياخدني ولو انا ما قدرتهوش فا هو سبني زاي الكلبه برا ودخل جوه وسكت واللي مقدرنيش مقدرهوش
ادم… بصلهم
اميرة… بصراحه نور استحملت سخافه من اخويا كتير وهو كان متعمد يضايقها بكلام سخيف
سلمي… نور عدت حاجات انا نفسي مكنتش قادره اسكت او استحماله وكنا مكسوفه من نفسي لان انا السبب
نورين… من غير ما نسمع منهم كلنا عارفين طريقة سيف
ياسين… انا شايف ان دا احسن رد علي سيف
مازن… طيب كنتي كلمتي حد مننا
ادم بص لي نور وحس انه زعلها وكسر فرحتها بعد مكانت مبسوطه… طيب انتي اكلتي ولا لا حاسس كان بخيل
نور ضحكت…. لا والله اليوم كان جميل بجد
ياسين… بت جبلك ايه
نور بضحك… كل حاجه بحبها
ادم… مبسوطه
نور بفرحه…جدا الحمد الله
ادم باس راسها… دايما
مازن… هعديها مع اني بغير يا صغنن انت
نور ضحكت
تسريع الاحداث قاعدو يتكلمو مع بعض كلهم ويهزرو ويضحكو وعده اليوم وعدات الايام ونور وسيف نقر ونقير وسليم لما كان بيجي كان سيف بيفضل قاعد معا عشان يضايقها لان عارف انها بتحب يجي عشان بيقاعد معاها ويسمعها وهو كان بيحب يضايقها ب اي طريقه اما نورين ياسين كانه دايما مع بعض وياسين قال لي جدو انه عايز يتجوزها
ووافق وحددو ميعاد الخطوبه وكتب كتاب بعد شهر واميرة وادم لما عرفو اتشجعو وادم اتشجع وطلب ايد اميره من خالو مكرم وافقه وجدهم وافق وقالو ادم و اميرة وياسين ونورين مع بعض البيت كله فرح ليهم جدا عدت الايام ونور فكت الجبس وكلهم عملو احتفال انها فكت الجبس فرحنين ليها بيما فيهم سليم وسيف كان اليوم دا مش موجود وهما قالو اكيد انه مش حبب يكون معاها لان هما دايما نقر ونقير وعده اليوم وكلهم نامو ماعاده نور كانت سهرانه بتكلم سليم فون
سليم… انتي شكلك ماصدقتي فكيتي الجبس مبطلتيش طنطيت
نور…اها والله كنت حسه اني متكتفه
سليم… الحمد الله انتي دلوقتي بقيتي احسن صح
نور… اها.انت العمليه بتاعتك امتا
سليم…. ساعه كده وهدخل بس بيجهزو المريض
نور… انت قلبك مش بيخاف من منظر اللي قدمك
سليم ضحك… دي المره المليون اللي تقوليلي كده لما اكون هعمل عمليه لحد
نور…اصل بصراحه انا عن نفسي مقدرتش استحمل شكلي وانا بفك الجبس
سليم…دا انتي فرجتي عليا المستشفي
نور بضحك… بس شكلك كان يفطس من ضحك وانت بتصوت وانا بعوضك
سليم بضحك…بتضحكي دا انا ايدي ورمة وزرقت بس فادكي
نور…. لا بس كله قوم لما لقينا ناس دخله تجري ولقونا احنا الاتنين بنصوت
سليم… دا انا شكلي كان زبا”له
نور ضحكت جامد…
سليم ضحك… بتضحكي حقكك هو انتي حد يعرفك في المستشفي
الممرضه دخلت… دكتور سليم غرفة العمليات جهزه
سليم.. تمام دقيقه وجي
الممرضه… حاضر
نور سمعت… طيب هقفل انا وسيبك لي شغلك
سليم… تمام انتي هتنامي
نور…امم مش عارفه
سليم… طيب انا ساعتين بالظبط وهخلص هبقا ابعت رساله اول ما اخلص لو صاحيه ردي
نور… تمام باي
سليم.. باي
نور قفلت معا بعد ما قفلت بتتكلم مع نفسها… ايه بقا انا جعانه جدا ونزله تعمل سندوتش
نور…البيت ولا اكنو مسكون الا ما في صوت وبتنزل وهي بتتكلم
باب القصر بيتفتح
نور من جوها… تلاقي الزفت جه بتبص لقيتو هو
سيف دخل وبيمشي بالعافيه
نور استغرابت مع نفسها…مالو دا بتبص وهي نزله لقت دراعو متغرق د’م اول ما شفت الد’م صوتت وراجليها فلتت ونزلت زحلقه علي السلام
نور… عااااااا
سيف بص علي مصدر الصوت لقها هي… هو يوم مش بين لي ملامح
نور بوجع وخوف … اهاأاا ايه دا ايه ال”م دا
سيف بصلها بقرف…هيكون ايه يعني د’م
نور بخوف وتوتر…انت انت اتعورت ولا حصل ايه
سيف بقرف… وانتي مالك وبعدين انتي هتفضلي قاعده كده متقومي ولا مستنيا اشيلك
نور بصتله بقرف وبتقوم بتعب … اهااااا ان شالله تتشل وبتبص لقت الد”م مش علي هدومه دا في مكان جرح
نور…انت دراعك متعور ولا دا علي هدومك
سيف بصلها من فوق لي تحت ومردش وجي يطلع من جم نور
نور لحظة ان دراعو مفتوح وشكله يخوف
نور بخضه من المنظر بقت تتهته…دا دا ددا دا دراعك متبهدل
سيف تجاهل كلامها وطلع نور فضلت متنحه من المنظر واكن الصورة دراعو مش عايزه تختفي لحد ما سيف طلع نور فاقة وجيرت تجيب شنطة الاسعافات وطلعت وخبطت علي اوضة
سيف…
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية أحببت مجنونة)