روايات

رواية عزومات حماتي والمرار الطافح الفصل الثالث عشر 13 بقلم حور

رواية عزومات حماتي والمرار الطافح الفصل الثالث عشر 13 بقلم حور

رواية عزومات حماتي والمرار الطافح البارت الثالث عشر

رواية عزومات حماتي والمرار الطافح الجزء الثالث عشر

رواية عزومات حماتي والمرار الطافح الحلقة الثالثة عشر

وبالمفتشر كدا مش هنزل البارت الاخير اللي والبارت دا عليه تفاعل حلو
قال علي بصوت هز اركان البيت زهرة انتي طا**لق طا**لق طا**لق
ضحكت زهرة وقالت احسن اصلا انا لسا في عز شبابي احب اقولك اني كنت بخونك مع طليقي وان الفلوس اللي كنت باخدها منك كنت بديهاله اقولك حاجه كمان انا هرجعله هوا من سني وانا من سنو واقولك حاجه يا راجل يا خرفان البضاعه اللي اتسرقت واتحرقت كنت وراها انا وحسين طليقي وعملنا دا كلو عشان انت غرقان في العز ده كلو لوحدك
قالها علي اه يا حيوانه يا زباله وقام ضربها بالقلم من شدة القلم وقعت علي الارض كمل كلامه وقال انا اللي غلطان اني اتجوزت واحدة رخيصه زيك استبدلت الماس بدهب بعت الغالي برخيص بعت الست اللي صانتني ووقفت جنبي علي المرة قبل الحلوة بس يلا غوري من هنا
مشيت زهرة واول ما خرجت قالت مرفت طلقني يا علي
اتصدم علي ونهال ورانيا وجميله وسيف وكريم واحمد كل اللي كانو واقفين اتصدمو
قالها علي انتي بتقولي اي اطلقك ليه من خلاص طلقتها
قالت مليش دعوة طلقني
قالها علي لا مش هطلقكك اتمنا تسامحيني والله توووبه
بعد مرور 3 شهور
كانت جميله نايمه فاجاه قامت وضربت سيف وصرخت وقالت سيييف الحقنيي
قالها سيف مالك يا جميله

 

 

 

 

 

 

 

قالتلو بو*لد وديني المستشفى
قال سيف يا جميله ارحمي امي بقا كل يوم تصحيني وتقوليلي بو*لد يا شيخه حرام عليكي دنا قربت او*لد مكانك
قالتله جميله بصريخ هموووت الله يخربيتك انت واولادك وديني المستشفى
قام سيف ولبس وخدها ونزلو لما نزلو كانت مرفت واقفه حاطه ايدها في وسطها وبتقول علي فين العزمي ان شاءلله شايلها لي كدا يا عين امك ناقص ترقص بيها
صرخت جميله وهيا بتقول يا وليه يا مفتريه باااااااو***لد
قال سيف الله يباركلك يا ماما ابعدى عني ونزل يجري
مرفت وهيا بتجري وراه استناني يابن الموكوسه استني طيب هاجي معاك ببطن مراتك دى تقولش حامل في فيل
وراحو المستشفى وكانت جميله ماسكه ايد مرفت بتعض فيها ومرفت قاعده تطبطب عليها لحد ما وصلو المستشفى وايد مرفت كانت بتجيب دم من كتر ما جميله عضتها
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
البعيدة كلبه
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

 

دخلت جميله العمليات والكل كان واقف وخايف جدا
بعد حوالي ساعتين خرج الدكتور وقال الف مبروك المدام حامل
قاله سيف لامؤخذه حامل ازاى مش هيا بتو**لد واصلا المفروض تكون خلصت
قال الدكتور معلش مش مركز المهم مبروك ونادى علي ثلاث ممرضات خرجو وكل واحدة في ايدها عيل
ولدين وبنت اول ما شافتهم مرفت زغرطت والممرضين والدكاترة يحاولو يسكتوها ابدا مفيش فايده
عيط سيف من الفرحه وقال اسم البنت حور والولد دا علي والتاني عبدالرحمن كمل كلامه وقال طب جميله كويسه
قال الدكتور الحمدلله المدام كويسه وهتتنقل لغرفه عاديه دلوقتي
وفعلا خرجت جميله ولما فاااقت قالت عاوزة اشوف اولاد هما فين
ضحك سيف وقال مش دول اللي قعتي تشتمي فيهم طول الطريق علي العموم هما هناك اهم
بصت عليهم وعيطت وقالت الحمدلله الحمدلله
راحت مرفت وحضنتها وقالت عوض ربنا كبير اوى يا بنتي شفتي ربنا يفرح قلبك كمان وكمان ومبااارك علي الاطفال واعملي حسابك لو زعلتيهم هطلع عينك وبصت لرانيا وماهي وكملت كلامها وقالت ويلا يختي شدى حيلك عشان هعمل هزومه للعيله كلها
قالت جميله ورانيا وماهي في صوت واحد تاااني يا حماتي

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية عزومات حماتي والمرار الطافح)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *