روايات

رواية مليكة الفهد الفصل السادس 6 بقلم عائشة أحمد

رواية مليكة الفهد الفصل السادس 6 بقلم عائشة أحمد

رواية مليكة الفهد البارت السادس

رواية مليكة الفهد الجزء السادس

رواية مليكة الفهد الحلقة السادسة

في احد العمارات ف الاسكندريه تستيقظ مي صديقه مليكه
مي..يماما يماما
منه ام مي.. بس يهبله بتزعقي لي
مي..بابا قال امتي العربيه هتيجي تودينا عند تسته
حامد ابو مي مش كويس وطما*ع جدا
حامد..ف الليل يختي هتموتي عشان تروحي هناك بس انا عارف لي
مي..بخوف وبكاء منه دخلت الاوضه
منه..دخلت عليها وخدتها ف حضنها وبعد شويه طلعت من جوه
منه سابت مي ومي فضلت تبكي افتكرت من تلت سنين حصل معاها اي
فلاش بااك
..الو وحشتيني ي مي
مي .بحده لو سمحت ملكش دعوه بيا تاني خالص وانسي وحده اسمها مي
..بضحك مي متهزريش معايا انتي مش بتستحملي هزاري وفضل يضحك
مي..انا بكرهك وعلفكره خطوبتي قريب تعالي خد شبكتك متلزمتيش وقفلت ف وشه وبعدها انهارت من العياط يارب انت بحبه لي بابا يعمل كده انا مش عايزه أتجوز ابن عمي يارب وفضلت تبكي
..لا مي اكيد بتهزر مستحيل تعمل كده هي عارفه انا بحبها قد اي وفضلي يبكي انا هروحلها دلوقت
..بيخبط أم مي فتحتله خد يبني حاجتك كل شي قسمه ونصيب

 

 

 

 

 

..ببكاء طنط لو سمحتي انا عايز اتكلم مع مي زق الباب ودخل لقيهم بيقروا الفاتحه بتاعت مي وقعد يزعق
..مي انا بحبك متعمليش فيا كده
ابن عم مي اللي هيخطبها..ضربوا وكلهم اتلموا عليه وضربوه وهو مش بيقاوم هو بيبص عليها وهي بتبكي
وبعد كام يوم حاول يتواصل مع مي بس هي رافضه وبعد مده بعد عنها ومتعرفش عنه اي حاجه
باااك
مي ..خلاص انا هروح عند تيته واكيد هو مش هيكون هناك واكيد عاش حياته دلوقت وميعرفش إني من غيره بموت اااااه يوجع قلبي فضلت تبكي لحد منامت
نروح عند مراد
مراد بيرن على فهد
فهد..بنوم الو
مراد..فهد انت مشيت لي انت زعلت عشان هزرت مع مليكه مليكه زي اختي والله
مراد ..بصوت مخنوق فهد ارجع البيت من غيرك ملهوش لازمه
فهد..اهدي ي مراد وبعدين ياخي مهشوفك ف الشركه ده انا مش طايقك ياخي بضحك
مراد..فاهمك انا يباشا وضحك..شكلك مقطع السمكه وديلها 😂
فهد.. بضحك ابو رخامتك افصل 😂

 

 

 

 

 

فهد قفل مع أخوه وبص لقي مليكه لسه نايمه
فهد..مليكه حبيبتي قومي
فهد ..مليكه يلا قومي وبا*سها علي شفا*يفهأ
مليكه اول م حست بيه با*سها خبت وشها ف المخده وضحكت
فهد بضحك عليها..يلا قومي
مليكه..بكسوف اديني قومت
فهد ضحك علي شكلها كان شكلها حلو شعرها نازل علي وشها
فهد مسك شعرها وحطه ورا ودنها وقال بخبث..وحشتيني وغمز
مليكه بتوتر انا نايمه فحضنك اهو وبع
مليكه لم تكمل كلامها وقاطعها فهد ببو*سه علي شفتي*ها وهي اتجمدت ومعرفتش تعمل اي ♥️
فهد بعد عنها بصعوبه ومش قادر يتنفس وهي كذالك
فهد حب يفك كسوفها . .احم خدي شاور
مليكه..قامت جري منه
فهد ابتسم عليها فهد انا مستحيل اسيبها مقدرش ابعد عنها انا بحبها ياريت تكون بتحبني زي مبحبها
فاق فهد لنفسه ودخل اخد شاور ولبس بدله من اللون الاسود وقميص ابيض وجزمه سوده ولبس ساعته وحط من برفانه وصفف شعره وكان قمر (عيب😂♥️) ونزل تحت

 

 

 

 

 

مليكه.خلصت ولبست كاش بيتي من القطن لونه اسود وحطت مرطب علي شفايفها وفردت شعرها و نزلت لقيت فهد قاعد مستنيها
مليكه.. بصوت ناعم .فهد انا افتكرتك مشيت
فهد ..بص عليها وهو مغيب عن الوعي قام وقف قدامها وبيبص عليها من اول شعر لحد رجلها
مليكه بكسوف وتوتر..لو فضلت باصص كده كتير انا هروح عند تيته
فهد..تيته مين انا مستحيل اسيبك تروحي ف اي مكان وبدا يق*بلها علي شفت*يها
مليكه..فهد ابعد حد من الخدم يشوفنا
فهد..وهو باصص عليها شفاي*فها الح*مرا والوا*رمه وقال بصع*وبه انتي مراتي
مليكه..بضحك علي منظره وقالت فهد أرجع زي الاول في اي مالك كده
فهد..ضحك عليها
فهد..داده فين الاكل
داده سميحه اهو يفهد يبني اتفضل
فهد شد مليكه علي رجله وبدا ياكلها وبعد شويه خلصوا اكل
فهد .باس مليكه علي راسها ومشي

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية مليكة الفهد)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *