رواية اعاقتي ولكن الفصل العشرون 20 بقلم ميرا أبوالخير
رواية اعاقتي ولكن الفصل العشرون 20 بقلم ميرا أبوالخير
رواية اعاقتي ولكن البارت العشرون
رواية اعاقتي ولكن الجزء العشرون
رواية اعاقتي ولكن الحلقة العشرون
هاجر طلعت فوق واتصدمت لاقت امنيه وادم مع بعض وكان حضنها وهو عاري الصدر وفي روج علي خده: ا ادم.
ادم بيفوق بتعب ودوخه مش فاهم ولا مستوعب حاجه: هاجر ان…
هاجر بصدمه: ه هو دا الاتفاق.
ادم مش فاهم: هاجر اسمعيني انا كنت…
امنيه بدلع: فيه ايه جوزي حلالي ازاي تخشي كده.
ادم بذهول: جوز ميننن.
امنيه وقفت بدلع وطلعت ورقه جوازها من ادم هاجر بعدم تصديق: ا ايه دا يا ادم.
ادم اخد الورقه واتصدم فعلا اتجوز امنيه هاجر قربت منه وهي مش فاهمه حاجه: ا انت اتجوزتها.
بقلم ميرا ابوالخير.
ادم بصداع: هاجر اسمعيني..
طخخخخخ كف بينزل علي وشه: انت كدبب انا واثقت فيكككك دا مش اتفاقناااااا.
ادم بغضب: هاجرررر اخرسي.
هاجر بقوة: لا مش هسكت انا ميشرفنيش ابقا علي ذمت واحد ح’قير زيك انت خاين وكداب.
ادم بغضب وعصبيه: احترمي نفسك يا هاجر احسنلك.
هاجر ببرود وسخريه: هتعمل ايه هاه انت حيو”ان طلقني يا ادددم طلقنييي وخاليك مع الهانم وسبني في حالي.
ادم بصدمه امتذجت بالغضب: مش هطلققق كفايةةة بقا ايههه هي سهلة كلمه طلقني علي لسانك للدرجه دي مش واثقه فيااا مش واثقه في حبي ليكي.
هاجر بجمود: جوزي في حضن واحدة تانية يبقا ايهههه.
ادم بص لامنيه واخد قميصه وشدها علي تحت وهاجر راحت وراه.
بقلم ميرا ابوالخير.
في مكان ما وامامه كاميرات.
المجهول: امنيه خلاص اتكشفت اخلص منها.
الشخص: اؤمرك.
المجهول بشر: دوركم بقا معايا.
عند ادم.
ادم وقف ونزل في نص القصر والكل اتجمع.
ادم ببرود ولابس قميصه: معاكي دقيقه وتخرجي مع البوليس.
امنيه بصدمة وخضه: ا ايه انت بتقول ايه.
ادم ببرود: بقول يلي سمعتيه.
زهرة: دا حامل في ابنك.
ادم بزعيق: مش ابنيييي دا ابن عاصم والحلوة جايه تعيد نفس يلي حصل بس المرة دي اتصورت صوت وصورة.
طلع فونه لاقي امنيه رشت علي وشه حاجه فقد واعيه وحطته علي السرير وطلعت ورقة مزورة وابتسمت.
هاجر بصدمة: يعني ايه.
ادم بص لها بجمود وعيونه كلها ليه شكتي فيا ليه.
بص علي امنيه بغضب: وكماننن راشت الدكتور عشان التحاليل كل حاجه حصلت بسببها هي.
امنيه بدموع وتمثيل: ا انا عملت كده عشان بحبك.
ادم بغضب وبرود: يلي زيك ميحبش انا عارف كل حاجه من البدايه لكن لحد كده وكفااايةة عززززززت.
داخل عزت ومعه البوليس ارتعبت امنيه.
ادم بغضب: خدوهاااا.
اخدوا امنيه تحت صراخها: هرجع تاني انا مش لوحدددي هتندموووا كلكمممم.
بقلم ميرا ابوالخير.
عزت لادم: اد..
ادم بغضب مقاطعا: مش عايز زفت حد تمم.
اخد مفاتيح عربيته ومشي وهاجر بتروح تنادي عليه بيكون مشي.
عزت: هو ماله المفروض يفرح.
هاجر بدموع: شكيت فيه وظلمته انا كسرته يا عزت.
عزت بهدؤء: خشي هو هيرجع دلوقتي.
هاجر بخوف ودموع: مكنش ينفع اعمل كده.
مسك ايديها وداخلها جوا.
بقلم ميرا ابوالخير.
عند علي ومريم.
مريم بدوخه: مش قادره.
علي بقلق: مالك اجيب الدكتوره.
مريم لسه هتتكلم فقدت الواعي جري شالها بخوف واتصل علي الدكتوره.
الدكتوره: هي ********.
علي بصدمة: نعممممم.
بقلم ميرا ابوالخير.
بعد ساعتين.
زهرة كانت قاعدة مصدومه من يلي حصل وهاجر مرعوبه وادم مش بيرد عليهم.
هاجر بدموع: يارب هو فين.
زهرة بقلق: متقلقيش يابنتي دلوقتي ياجي يهدا بس.
هاجر زادت في العياط زهرة راحت حضنتها وبيلاقوا يلي داخل هدومه بايظه وشعره مش مظبوط ومعه الماذؤن.
زهرة باستغراب: انت جايب الماذؤن ليه يابني م امنيه خلاص مشيت.
ادم بص علي هاجر: جايبه عشان هاجر.
هاجر بعدم فهم: عشاني ازاي مش فاهمه.
ادم بجمود: عشان هنتطلق يا هاجر.
هاجر بصدمة: ا ايههه..
يتبع..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية اعاقتي ولكن)