رواية اعاقتي ولكن الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم ميرا أبوالخير
رواية اعاقتي ولكن الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم ميرا أبوالخير
رواية اعاقتي ولكن البارت الحادي والعشرون
رواية اعاقتي ولكن الجزء الحادي والعشرون
رواية اعاقتي ولكن الحلقة الحادية والعشرون
ادم بص علي هاجر: جايبه عشان هاجر.
هاجر بعدم فهم: عشاني ازاي مش فاهمه.
ادم بجمود: عشان هنتطلق يا هاجر.
هاجر بصدمة: ا ايههه انت واعي.
ادم ببرود: اه ويلا عشان نخلص.
هاجر بدموع وصدمة: ا انت اكيد بتهزر مش بعد كل دا هتسبني انت قولتلي ايه انا بحبك يا ادم.
ادم بجمود: وانا خلاص تعبت مش عايزك يا هاجر.
هاجر بدموع وصراخ: تعبت وانااااا انااا متعبتش زيككككك لا اكترررر منككككك انا حبيتكككك اوي ليه عايز تكسرني كفايه عليا مش هستحملللللل والهي مش هستحملللل.
ادم بجمود: خلصتي انا طالع العربيه اجيب البطاقه عشان تخلص الحكايه.
زهرة: مفيش طلاق يا ادم انت بتحبها وهي بتحبك.
ادم ببرود: دي حياتي وانا حر.
هاجر قربت ومسكته من قميصه: مش من حقك تتجوزني وقت مانت عايز وتسبني وقت مانت عايز مش هسمحلك.
ادم نزل ايديها وبص لها ببرود وخرج ع عربيته.
بقلم ميرا ابوالخير.
بيقفل العربيه ودموعه في عينه لاقها وراه وعيونها كلها الم.
ادم بجمود: يلا.
بقلم ميرا ابوالخير.
هاجر بانهيار: لا يا ادم والنبي انا بحب…
ادم مقاطعا: بتحبيني هاه انتي ايه ردي عليا انا من اول جوزانا وقبله كل حياتي كانت عشانك انتيي عرضت حياتي للخطر عشانك طول الوقت عايز احميكي حتي من نفسي انا اتسمتت عشانك وبردو محدش عرف في المستشفى كانت هموت وبردو اختارتك انتي كل مره اي حاجه تحصل لازم ابقا معاكي عمري م حبيت قدك ولا تخليت اني هعيش عشانك… اكمل بدموع… ليه شكتي فيا وكسرتيني ليهههه قولتلك الف مرة خاليكي واثقه فيا انا تعبت اوي عشان احافظ عليكي وجزاتي انك كل مره طلقني طلقني دلوقتي ايهههه بحقق رغبتك الكلمه دي طلعت سهلة عليكي كده وانك تعملي معايا كده ردي علياااااااااا.. وقع علي ركبته وهو بيعيط زي الاطفال..
بقلم ميرا ابوالخير.
هاجر بدموع خدته في حضنها: غصب عني اشوف حبيبي مع حد تاني وابقا طبيعي من حبي فيك.
ادم بدموع وبضمها لحضنه: عارف وعارف اني غلطان بس مش قادر انا تايه.
هاجر بدموع وحنان وباست دماغه: ولا انا يا ادم بس لازم نبقا مع بعض.
ادم بيمسح دموعها: انا عاشقك بلاش تعملي كده تاني.
هاجر بحب: وانا بحبك اوي متبعدش عني.
ادم قام وشالها ونزلها علي الكرسي في الجنينه: محتاجلك.
هاجر بحب: وانا كمان.
قعد جنبها وشدها لحضنه وخد نفسه بعمق: في حد مش عارف هو مين لازم نعرفه.
هاجر باستغراب: حد ايه.
ادم باس خدها ودماغها: متشغليش بالك يا حبيبي .
بقلم ميرا ابوالخير
هاجر بزعل: انت زعلان مني.
ادم في نفسه: حد يزعل من روحه انتي يلي حقك عليا عشان احافظ عليكي كنت هتغبا… اكمل لها.. لا ياقلب ادم مش زعلان.
هاجر ببراءة وطفولة: حبك كتير.
ادم بغمز: متيجي نروح مشوار كده.
هاجر بعدم فهم: فين.
ادم همس لها وشها كله احمر: يا قليل الادب.
ادم بضحك: مراتي حلالي الله دا انا زي جوزك يعني.
ضحكت عليه وهو ضمها لحضنه ونفسه كل دا يخلص بقا عشان يتجمعوا ع خير.
ادم قام وشدها وركبوا العربيه: تعالي معايا.
هاجر: علي فين.
ادم بهدؤء: بعدين.
مشي تحت عيون مراقبهم كلها شر وتوعد: بردو لسه مع بعضضضض.
الشخص: مش عارف يا باشا انا هددته زي م قولت.
المجهول بغضب: بن ال… رجع لهااااا ازاييي مخفش من تهديدنا لهممم ازززايي لازم اتصرف ادم وهاجر لازم يموتوا.
الشخص: انا عملت يلي قولت عليه وفصلت الفرامل عن العربيه بتاعته.
المجهول بشر: نقولهم باي باي.
في السجن.
بيداخل العسكري بينصدم وبيتخض بيلاقي امنيه مقتو”لة ود”مها سا”يح في كل مكان اتخض من المنظر: يا باااشااااااا الحق امنيه الاسواني اتقت’لت.
بيداخل الظابط بسرعه وبيتصدم وبيلاقيها ماسكه سلسله وبيقرب وبنصدم: ادم😳😳.
يتبع..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية اعاقتي ولكن)