روايات

رواية حلم الملاك 2 الفصل الخامس عشر 15 بقلم رنا سعيد

رواية حلم الملاك 2 الفصل الخامس عشر 15 بقلم رنا سعيد

رواية حلم الملاك 2 البارت الخامس عشر

رواية حلم الملاك 2 الجزء الخامس عشر

رواية حلم الملاك 2 الحلقة الخامسة عشر

مروان:اااااي اجوز فرح لا لا مستحيل
نور:ايوه مالها فرح مستحيل ليه مش عجبك محترمه وعرفينها واي مننا
مروان:انا مقولتيش حاجه محترمه علي عيني وعلي راسي
لكن اجوزها لا دها لسا’نها اطول من جس’مها دها انا وهي مش بنطيق بعض خلص تقولي اجوزها
نور:بس انا وعدت عمك عمر ان اجوز واحد من ولادي لي بنته فرح وانت الا قدمي يامروان ادم لسه بيدرس ولا انت عايز تصغر ابوك قدامه
نور:وليه توعد ليه من غير ماتاخد راينا انا مش عايز يابابا
مش عايز
نور: عشان كان يجوزها لي واحد قديها وقد ابوها عشان غني ومعها فلوس وهي كانت مش موافقه عليه فاانا كلمت ابوها عشان ميوافقش عليه بس ابوها كان مصمم وبيقول ان مش هيلاقي عريس لي بنته احسن من دها وانت عارف حالتهم علي قدهم فاانا قولتلوا متوافقش وانا اجوزها واحد من ولادي وعدته بكده وهو وافق فاانا عايز اعرف قولي سبب يخليك متاخدهش ادب واخلاق وجمال هي صحيح لسا’نها طويل معاك حبتين وبتفضلوا تتخانقوا مع بعض بس صدقني مع العشره هتحبها وهي هتحبك
مروان فجاء قاطعه ابوها:بابا بس انا مستحيل احبها انا بحب واحده التانيه
نور بصدمه:بتحب
مروان: ايوه
نور: معني كلامك اي يامروان هتختار حبك وهتصغر ابوك قدام عمك عمر صح
مروان: بابا بس انت كده بتظلمني معاك ليه مااخدتش راي قبل ماتقوله كده مابراحتوا يجوزها لواحد كبير صغير احنا مالنا بنته وحر فيها

 

 

 

 

 

 

نور بحده:انا قولت الاعندي وبراحتك انت شوف هتختار اي حبك ولا ابوك ورد عليها بكرا بقرارك عن اذنك
في غرفته ادم
ادم:اي ياريتاج
ريتاج:بقولك بحبك
ادم بفرحه:انتي قولتي بحبك ولا انا سمعت غلط
ريتاج:لا سمعت صح
ادم:مش مصدقه طب قوليها تاني
ريتاج:بحبك
ادم:اللهم صلي علي النبي باركتك ياما
ريتاج بضحكه:انت بتعمل اي
ادم: اعقد كنت بلعب ببجي بس لقيتك بترني طلعت من جيم عشانك ياقمر مع ان عمرها ماحصلت واطلع من جيم قبل مااكملوا لوهيحصل اي بس عشانك مستعد اعمل اي حاجه عشانك ياحبيبتي
ريتاج بضحكه:بتعرف تلعب بقا ولا لا
ادم: دها انا محترف فيها يابنتي
ريتاج: طب تعالها لعبني جيم واشوفك محترف ولا لا هههههه
ادم:اي دها انتي بتلعبيها
ريتاج:اها انا بعشقها

 

 

 

 

 

ادم:اكتر مني
ريتاج بضحكه:لا انت اكتر طبعا ياحبي
ادم: بعشق الاخلفو’كي يابنت قلبي💓
ريتاج:عشقي
ادم:قمري
في غرفته مروان
مروان رايح جاي وبيكسر في اي حاجه تجي في وشه
مروان بعصبيه:ازي دها يحصل ازي انا مستحيل اجوزك مستحيل
فجاء مروان خطرت علي باله فكره وفجاء رن علي شخص
مروان: الو ياحبيبتي انا عايز اقبلك ضروري
المتصل:—————–
مروان:مينفعش ليه
المتصل:—————-
مروان بوجع:معلشي حاولي انا تعبان ومحتاج احكي معاكي في موضوع ضروري
المتصل:—————
مروان: ماشي انا جاي ليكي فورا استنيني في المكان الابنتقبل فيها تمام
المتصل:————————-
مروان:سلام ياقلبي
في غرفته زينب
زينب اعقدها بتذكر فجاء رن عليها رقم غريب
زينب:الوو

 

 

 

 

 

المتصل:احلي الوو سمعتها في حياتي والله
كان صوت شاب
زينب: مين انت
المتصل:انا عدي
زبنب ببتسامه:عدي ازيك
عدي:مش تمام
زينب: ليه مالك في اي
عدي:واحرزايشني من ساعات مراجعينا من الرحله وانا مشوفتكيش ولا حتي بسمع صوتك يبقا عايزيني اكون تمام ازي
زينب:عدي انت جبت رقمي منين
عدي:جبتوا وخلاص بقا
زينب:ماشي براحتك
عدي:راحتي معاكي انتي
زينب:طب سلام عشان بذاكر
عدي:بتوفيق ياحياتي ويبقا اقبلي طلب الصداقه بتاعتي الابعتهلك علي الفيسبوك
زينب:حاضر سلام بقا
وعدي اليوم من غير احداث جديده
في اليوم التالي
في مكتب نور
نور:قرارك اي
مروان: بابا انا
نور:انت اي موافق ولا مش موافق
مروان:انا

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حلم الملاك 2)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *