روايات

رواية عشقت ممرضتي الفصل الثالث عشر 13 بقلم جودي عصام

رواية عشقت ممرضتي الفصل الثالث عشر 13 بقلم جودي عصام

رواية عشقت ممرضتي البارت الثالث عشر

رواية عشقت ممرضتي الجزء الثالث عشر

رواية عشقت ممرضتي الحلقة الثالثة عشر

عند يارا…
كانت هي قاعدة بين الحيطان و زهقانه و نفسها تفهم ايه اللي هيحصل بعد كده هل صبري فعلا هينقذ تالين ولا مش هيعرف اما عند صبري قاعد و ماسك الموبايل و عمال يقراء اعتراف أسماء…
صبري:انا لازم اكلمها لازم اقولها علي الحقيقة اني بحب يارا اه لازم
صبري مسك الموبايل و رن عليها و قالها تنزلوا حالا و البنت من فرحتها فكرت انوا هيعترفلها بي حبوا ليها راحت لبست اشيك لبس عندها و نزلت و خبطت وهو فتحلها…
أسماء بخجل:ازيك يا صبري انت كنت عايزني صح
صبري:اه اتفضلي يا أسماء
يارا بإستغراب:أسماء و دي ايه اللي جابها دي اكيد جايه تستلف حاجه بس برضوا عايزة اعرف لما اسمع كده بيقولوا ايه
صبري:انتِ طبعا عارفه انا جيبك ليه
أسماء بخجل:بصراحة مش عارفه قولي اللي انت عايزوا
صبري بأسف:انا اسف يا أسماء
أسماء بإستغراب:بتتأسف ليه يا صبري
صبري بحزن:انا اسف بس انا مش ببادلك نفس الحب
أسماء بدموع:تقصد ايه؟!!
صبري:انا اسف بس قلبي مش معاكي انا قلبي مع واحدة تانيه
أسماء بضيق:و مين الواحدة تانيه دي؟؟
صبري بهدوء:الواحدة دي تبقي يارا
أسماء بصدمة:ايييييييه!!!!!!!!!
يارا بصدمة:بيحبني انا!!!!!!!!

 

 

 

 

 

 

أسماء بغيظ:ايه يا صبري باشا ملقتش غير الغريبة دي اللي تحبها ده احنا منعرفش عنها اي حاجه لحد دلوقتي
صبري بهيام:يكفيني اللي انا عارفتوا عنها
أسماء بإستفزاز:لا والله انت ايش عرفك انها كويسه ما ممكن تكون وراها مصيبة كبيرة أو مثلا تكون هربت من حد أو اللي اكيد اكيد انها ماشيه علي حل شعرها
صبري مقدرش يستحمل قام ضربها بألم جامد لدرجة انها وقعت من قوته وقال بغضب حارق:انا مسمحلكيش تتكلمي عن اللي هتبقي مراتي بطريقه دي وانتِ من النهاردة لا جارتي ولا اعرفك انا اقطعت علاقتي بيكي و بي عم لطفي مع انوا معمليش حاجه بس انتِ اللي قررتي تشوفي الوش التاني مني يلا اطلعي برة
أسماء بدموع:انت انت بتطردني عشان البنت دي بجد
صبري بضيق:اه بطردك يلا اطلعي برة بررررررة
أسماء طلعت جري علي بيتها و صبري خبط عليها وهي سمحتلوا انوا يخش دخل و قبل ما يتكلم..
يارا بهدوء:انا عارفه انت هتقول ايه بس انا اسفه انا مش موافقه
صبري بهدوء:يارا ممكن اتكلم معاكي شويه
يارا:مش محتاج تتكلم يا صبري عشان انا مستحيل و من رابع المستحيلات اني اتجوز مجرم حتي لو انت بتعشقني بس انا مستحيل اقبل انت مهمتك انك تهربني و هربتني و مهمتك التانيه انك تنقذ تالين من رامز و من رجالته و من جريمة قتل سهيل العربي غير كده مش هتلاقي عن اذنك و اه صح انا هطلع لي أسماء عشان انا هقولها الحقيقة يمكن البنت تهدي شويه
و فعلا لبست اللبس اللي كان جيبوا ليها و طلعت من الباب من هنا هوب صبري اتعصب اوي و كسر كل حاجه تيجي في ايدوا…
صبري بصريخ:اااااااااااه يا قلبي اااااااه مش قادر انا ليه بيحصل معايا كده يارب يارب طلع حبها من قلبي يارب انا بتقطع كلامها كسرني كأنها دخلت سكينه و غرستها في قلبي قسمها نصين اااااااااااه يارب ساعدني انسها يارب يارب طلع حبها من قلبي يارب..طلعت يارا لي لبيت أسماء خطبت و فتحلها ابوها

 

 

 

 

 

يارا:السلام عليكم حضرتك عم لطفي صح
عم لطفي:و عليكم السلام ورحمة الله وبركاته يا بنتي اه انا
يارا:انا كنت عايزة أسماء في موضوع كده
عم لطفي بقلق:هي كانت عند صبري من شويه و سمعت صوت زعيق ف كنت هنزل اطمن
يارا بكذب:انا كنت نايمه و مسمعتش حاجه ينفع ادخل لي أسماء
عم لطفي:طبعا يا بنتي اتفضلي
خبطت يارا و سمحتلها بالدخول عشان افتكرت اللي بيخبط باباها بس اتفاجأت بي يارا قدامها و قالت بغضب:انتِ جايه ليه هنا يا حيزبونة انتِ جايه تشمتي فيا صح
يارا بهدوء:ليكي حق تهزقيني و تقولي كل ده انا مش همنعك أو اتعصب بس لو في كلام تاني عايزة تقوليه قولي مش هضايق
أسماء استغربت يارا جدا كانت فكرة انها هتشوف رد فعل تانيه زي انها تهزهقها مثلا أو هتتحدها أو اي حاجه تانيه بس متوقعتيش الهدوء ده خااااالص…
أسماء بضيق:لا معنديش قوليلي بقي جايه ليه؟!!
يارا:جايه اوضحلك حاجه صغيرة انا مش بحب صبري
أسماء بسخرية:اه الجو الاهبل ده مش هدخل دماغي يعني انتِ جايه تقولي كده وانا بقي زي الهبلة اصدقك
يارا بهدوء:ما انتِ لازم تصدقيني لأني مش بعرف اكدب أو حتي لو بكدب بتقفش بسرعة انا صبري انقذني من عصابه مافيا
أسماء بضيق:انا قولت من الاول ان وراكي مصيبة صبري مصدقنيش
يارا بسخرية:علفكرة بقي صبري بيشتغل مع نفس العصابة اللي انقذني منهم
أسماء بصدمة:نعم ده اللي هو ازاي يعني ايه بيشتغل معاهم انتِ جايه تهزري معايا علي الليل ولا ايه؟؟
يارا بنفاذ صبر:يابنتي فتحي مخك الاقفل ده ركزي معايا بقولك صبري صبري اللي انتِ تتمني انوا يقولك بحبك تتجوزيني بيشتغل مع عصابه مافيا
أسماء بخوف:يعني يعني هو هو هو..

 

 

 

 

 

يارا:من غير هوهوه اه هو بيشتغل مع عصابه مافيا
أسماء بخوف و توتر:طب طب طب ازاي يعني انتِ متأكدة صبري ابن ام عفاف بيشتغل مع عصابه مافيا تيجي ازاي دي
أسماء:يالهويييييي هتشل يابنتي و رحمت امي بيشتغل مع عصابه مافيا بصي انا هحكيلك الحكاية من الاول…
أسماء بصدمة:يا ليله سودة و مطينه بطين يعني انتِ دلوقتي هربانه أو اللي اسموا صبري ده هو اللي هربك من رامز عشان يحميكي
يارا:ايوة ياستي عشان يحميني بس و اقسم بالله و رحمت امي ما كنت أعرف انوا مهربني عشان بيحبني انا انصدمت زيي زيك
أسماء بحزن:خلاص انا مصدقاكي
يارا:انا عارفه انك زعلانه بس ده قسمه و نصيب و ان شاء الله نصيبك هيجيلك لحد عندك زي ما بيقولوا
أسماء:ان شاء الله قوليلي بقي هتعملي ايه في المصيبة بتاعتك دي
يارا بهدوء:هو قالي انوا هيوديني مكان تاني هنشوف بقي أسماء ينفع اطلب منك طلب
أسماء:اطلبي
يارا:ينفع يعني لحد ما امشي و القي اختي انا و انتِ نبقي اصحاب انا ارتحتلك اوي و حسيتك زي اختي و بصراحة هي وحشتني اوي
أسماء بإبتسامة:ينفع طبعا و ان شاء الله هتقابلي اختك قريب
يارا:يارب نفسي بجد يلا سلام انا هطلع بقي عشان انام
يارا طلعت و فتحت الباب بالمفتاح و دخلت ليقتوا نايم علي سرير و حاوليه الدنيا مدمرة وهي أيقنت انوا انهار من الصدمة…
يارا:كان لازم اعمل كده عشان ميتعشمش و ينجرح اكتر من كده ان شاء الله هتلاقي البنت اللي تحبك بجد
خرجت من الاوضه و دخلت اوضتها و قفلت الباب عليها و طلعت علي السرير و راحت في نوم عميق
—————————————–

 

 

 

 

 

في فيلا عند نادين…
نادين:انا قررت اعترف لي كريم انا خلاص مش هبعد اكتر من كده بس هجهز البيت ازاي وهو قافل عليا بالمفتاح ايه الغباء ده ازاي نسيت اني كنت عماله نسخه من مفتاح اوضتي و شلتوا في المخبأ السري بتاعي اما اروح اجيبوا
و فعلا جابت المفتاح و فتحت الباب طلبت كل حاجه هي محتاجها عشان تزين البيت و فعلا زينت البيت كلوا بطريقه رومانسية و جميلة…
نادين:اعمل ايه بقي عشان اجيبوا انا عرفت انا هعمل فيه مقلب زي زمان بس اللبس احلي لبس عندي
راحت لبست و جهزت و مسكت موبايلها القديم و كانت مسجله اسموا بي كيمو و حطه جمب اسموا كده😇❤
نادين بتمثيل:كريييييم الحقنييييي
كريم بفزع:في ايه يا نادين مالك؟!!
نادين بهمس:شكل حد غريب دخل الفيلا تعالي بسرعه انا خايفه اوي
كريم بخوف:طيب خليكي عندك انا جي حالا متتحكريش من مكانك
نادين:سهير يلا روحي انتِ و ابقي تعالي بكرة
سهير بإبتسامة:حاضر يا هانم
و فعلا سهير مشيت و نادين طلعت استخبت و وصل كريم و اخد مسدس و فتح باب الفيلا بهدوء و فجأة ساب المسدس عشان سمع صوت كعب و ما كانت سوي نادين شافها وهي نزلها و فضل مصدوم من شكلها و جمالها اللي يجذب اي حد ماشى وهو مسلوب الإرادة و قرب ليها و هي قربت وقالت:ايه رأيك في المفاجأة دي
كريم بنبهار:انتِ زي القمر لا ده انتِ القمر نفسوا بس لحظة لحظة كده يعني مفيش حرامي ولا في حد في البيت يعني
و فجأة إدرك انها عملت فيه مقلب و مسكها من شعرها برفق وقال:مقلب تاني يا نادين تاني ايه مش بتنسي ابدا
نادين بوجع مصطنع:أيي أيي شيل ايدك وبعدين ده العادي بتاعي و بعدين انا بقالي كتير معملتش فيك مقالب قولت ايه بقي اعمل مقلب فيك و كمان عملتلك مفاجأة تانيه

 

 

 

 

 

كريم بنبهار:بصراحة انا مبسوط بس يا تري ايه المفاجأة تانيه
نادين:ثانيه واحدة..رمت الكعب اللي كانت لبسه و جريت جابت شريط اسود و لفتوا علي عينوا
كريم:ايه ده براحة بتوجع
نادين:اسبت كده بقي خلاص يلا تعالي معايا براحة
طلعتوا معاها الاوضه و بعدها دخلتوا و شالت الشريط بص لقها مزينه الاوضه و شاف لوحه كبيرة فيها صورته و صورتها مع بعض في قلب في نص بس مش كامل
نادين بحب:ايه مش هتكمل القلب يا كيمو
كريم بصدمة:انتِ اللي رسمتيها صح
نادين بغيظ:يابني انت كل ده اللي فراق معاك بقولك مش هتكمل القلب.. و شورت عليه
كريم بصدمة اكبر:اقصدك اوعي تقولي..
نادين بخجل:اه انا بحبك يا كريم
كريم انصدم اكتر و بس ابتسم بفرحة و جري عليها و شلها و لف بيها الاوضه كلها وقال بصريخ:بحبهااااااااااا
نادين بضحك:هههههههه خلاص يا مجنون دوخت خلااااااااص
كريم بفرحة:انا مش مصدق بجد اخيرا الجبل النطق
نادين بصدمة:انا جبل يا كريم؟!!
كريم بمرح:اه انتِ جبل..وأكمل بحب..و جبل كبير كان صعب بالنسبالي عشان اوصل للقمة بس ناقص حاجه تانيه عشان اقدر اوصل لي قمة الجبل

 

 

 

 

 

نادين بإستغراب:و ايه اللي ناقص
كريم جاب علبه اطيفه من جيبوا و نزل علي رجلوا وقال بعشق:تقبلي تكملي معايا العمر كلوا
نادين بفرحة:موافقة طبعا
لبسها الخاتم و بعدها جاب قلم رسم و كملوا القلب و بعدها شلها و بدأوا حياتهم من الليلة دي…
سهير بسعادة:ايوة يا باشا خلاص نادين صالحت كريم
رأفت بفرحة:انتِ بتتكلمي بجد يا سهير
سهير:اه طبعا يا باشا انا سمعتهم من شويه و هما بيضحكوا
رأفت:تمام جدا تقدري تاخدي اجازة انتِ تعبتي معانا برضوا
سهير:ولا تعب ولا حاجه يا باشا دي نادين هانم زي بنتي بظبط و بتمنلها الخير و السعادة علي طول
رأفت:ربنا يكرمك يارب يلا سلام
رأفت في نفسه:ياااااا اخيرا قدرت اغير نادين يلا اما اصدم رامز شويه قال ايه عايز يرجع نادين لي من تاني
مسك موبايله و لقي كريم باعتلوا صورته هو و هي و اخد الصورة و باعتها لي رامز و كتب تحتها:نادين اتجوزت اللي بيحبها بجد ياريت تبعد عن طريقها لأنك لو قربتلها كريم النجار مش هيسيبك
————————————–
عند أيمن…
راح الفندق ابقصي سرعه و وصل الاوضه و جمع كل هدوموا و الباسبور و كل حاجه تخصوا عشان يعرف يسافر فعلا خرج من الفندق و ركب العربية و مسك الموبايل وطلب شهاب…
أيمن بتعب:الو يا شهاب حصلني علي المطار بسرعة
شهاب بإستغراب:ليه حاجه حصلت ولا ايه
أيمن:ايوة ريماس تعبانه جدا و لازم نسافرهلها دلوقتي يلا حصلني علي هناك وانا هحجزلك تذكرة يلا
شهاب:تمام تمام انا هجهز حاجاتي بسرعه و هاجي سلام

 

 

 

 

 

رشاد:في ايه يا شهاب رايح فين
شهاب:معلش يا رشاد لازم امشي عشان اختي تعبانه سلام
و ركب العريبة بسرعة و راح علي الفندق اللي قاعد فيه اخد الحاجات اللي هيحتاجها و بعدها ركب و وصل المطار و لقي أيمن مستنيه…
أيمن:كويس انك جيت بسرعه يلا تعالي الطيارة هتفوتنا
و فعلا طلعوا و جري و لحقوا الطيارة قبل الإقلاع…
—————————————
في المستشفي عند تالين…
وصل سهيل المستشفي و عرف فين غرفتها و دخلها لقها لسه نايمه و هو فاضل باصص عليها وقال:معقولة تكوني بتتضحكي عليا زيهم بس ازاي بقي الملاك دي معقولة تكون شيطانه بس لا لا انا لازم اتأكد مهو مستحيل اكرر نفس غلطه روز تاني بس هل هي اسمها تالين ولا سالي بس راجل قالي تالين أو سالي زي ما الاغبيه مفهموك مين الاغبيه دول انا دماغي هتتفرتك
و فجأة شافها بتفتح عينيها و قبل ما تتكلم اتكلم سهيل وقال بالهفة:سالي انتِ كويسه حصلك حاجه
فجأة صرخت في وشه وقال:ابعد عنييييييي انا بكرهكم بكرهكم كلكم ابعدوا عني بقي عايزين مني ايييييييييييه
سهيل بصدمة:طب اهدي اهدي بس مالك يا دكتور يا جماعه حد يساعدني
سمع الدكتور حاتم صريخها جري عليها و ايدها حقنه مهدئه و بدأت تهدي و تروح في نوم…
سهيل:مالها يا دكتور
حاتم بعملية:عندها انهيار عصبي و نفسي نتيجه خبر هي سمعتوا وهي مقدرتش تستحملوا بس لازم تبعد عن اي حاجه تعصبها بس في دكتورة تانيه هتدخل تكشف ليها
سهيل بإستغراب:دكتورة دكتورة ليه

 

 

 

 

حاتم بعملية:دكتورة أمراض نساء و توليد لازم تيجي و تكشف عليها
سهيل بصدمة اكبر:نعم لييييييه انا مش فاهم اي حاجه
حاتم:صدقني انا لو اعرف الموضوع مكنتش هخبي علي حضرتك بس هي شويه و هتيجي عن اذنك يا سهيل بيه
سهيل بغموض:طيب هي هتفوق امتي؟؟
حاتم:ممكن بعد ساعه أو ممكن تنام لحد بكرة الله وعلم
سهيل بشرود:تمام روح شوف شغلك
بعد ساعه فعلا بدأت تفتح عينيها شافت سهيل نايم قريب من السرير وهي بصلتوا وقالت:انا تعبت اوي بجد تعبت مبقتش اقدر اسمع صدمات تاني كفايا صدمات رامز ياريت تكون فعلا بتحبني بجد يا سهيل عشان انا خايفه من من رد فعلك لما تعرف اني جايه اقتلك و كمان اني مرات رامز أو كنت مراتوا بس انا لازم اكلم شخص اللي كلمني و طمني علي اختي لازم
سهيل صحي لقها صاحيه و بصله هي شافتوا صحي و بصت في الأرض بخجل و خوف…
سهيل بالهفة:سالي انتِ كويسه حصلك ايه
تالين ((سالي))بشرود:جالي انهيار عصبي
سهيل بغموض:و السبب
تالين((سالي))بتوهان:بسبب جوزي
سهيل بصدمة:جوزك انتِ متجوزة!!!
تالين ((سالي))بهدوء:اه كنت انما دلوقتي انا بندم علي اليوم اللي شافتوا فيه
سهيل:طب لو مفيش مشكلة ينفع تحكيلي ولا هبقي متتطفل
تالين((سالي))بسخرية:هحكيلك اهو مجتش عليك يعني بس قبل ما اتكلم انا عايزة اخرج من المستشفي دي مبقتش اطيقها

 

 

 

 

 

سهيل بهدوء:تمام انا هروح و اشوف دكتور حاتم هيقول ايه
و مشي بالكرسي لي برة وهي فضلت تبص علي الحيط بشرود و تقول:هل انا استعجلت علي حوار اني احكيلوا قصتي بس انا مقدرش اقولوا اسمي الحقيقي مش عارفه بقي
دكتور حاتم دخل و معاه سهيل وقال:حضرتك هتخرجي بس الاول دكتورة أمراض نساء و توليد لازم تكشف عليكي
تالين بإستغراب:دكتورة نساء و توليد ليه يعني و مين اللي أمر بي كده
دكتور حاتم:واحد كده اسموا صبري معرفوش الصراحة
سهيل بإستغراب:مين صبري ده و هو يعرف سالي منين عشان يأمر بي حاجه زي دي
تالين:بس انا كويسه و محدش يقدر يقرب مني اصلا
حاتم:والله دي أوامر و احنا لازم ننفذها ينفع يا سهيل بيه تستني برة
سهيل بغضب:انا مش هتحرك من هنا غير و سالي معايا غير كده مش هتحرك سنتي واحد
حاتم بإستسلام:تمام براحتك يا سهيل بيه عن اذنكم..وبعدها دخلت دكتورة قبل ما تكلم شافت
دكتورة سميرة بصدمة:تالين!!
تالين بصدمة:سميرة!!!!!
سهيل بإستغراب أكبر:تالين مييييين؟!!!!
—————————————-
في المستشفي عند همسة…
عزيز قام شاف حد قاعد علي كرسي قريب من الشنطة فتح عينوا لقها بتظبط شنطتها و هي شافتوا هو باصص عليها و اتكسفت و راحت تكمل اللي كانت بتعملوا…

 

 

 

 

عزيز بإبتسامة:مساء الخير عاملة ايه دلوقتي
همسة بهدوء:يعني كويسه شويه بس ايدي بتوجعني
عزيز بغضب مصطنع:طب مش تصحيني اساعدك يعني وبعدين مين اللي قومك من علي السرير
همسة:دي الممرضة اللي اسمها ريما هي اللي قومتني و ساعدتني
عزيز:ها قوليلي تحبي تكلمي أهلك عشان يخدوكي
همسة بحزن:أهلي ايه بقي ما خلاص المهم ينفع اطلب من حضرتك طلب
عزيز:اطلبي
همسة:لو فيها سخافه ينفع يعني حضرتك تشوفلي شقه صغيرة اقعد فيها فترة مؤقته لحد ما افك الجبس و ياريت لو تخالي يعني معايا ممرضة في الفترة اللي هكون فيها تعبانه عشان تساعدني و كده
عزيز بحب:من عنيا بس كده سهلة انا هتصرف لحظة واحدة
راح و عمل مكالمة مهمة و بعدها راح لي ممرضة…
عزيز:لو سمحتي هي فين الانسه ريما منتصر
_اقصدك المدام ريما هي حضرتك مشيت من بدري و هترجع في الشفت بتاعها بليل
عزيز:طب معلش لو مفهاش سخافه مني ينفع تديني رقمها أو حتي رقم جوزها انا عايزها في موضوع شخصي يعني
_والله حضرتك هي منعتني اني ادي رقمها لي حد بس لو عايز تقابل جواد باشا انا عارفه عنوان القسم
عزيز بصدمة:قسم يالهوي هو ظابط
_عقيد يا استاذ هو العقيد جواد الدين سيد
عزيز:امممم اعرفوا طبعا ده انا النهاردة هاكل ضرب ربنا يستر بقي اديني العنوان لو سمحتي..و كتبتلوا العنوان في ورقه و هو راح علي العنوان علي طول
—————————————-

 

 

 

 

في اليونان…
وصل أيمن و شهاب المطار و لقوا عريبة مخصوص من كارما واقفه مستنياهم…
_حضرتك الأستاذ أيمن
أيمن:ايوة ايوة انا حضرتك تبع المدام كارما جوهر
_ايوة فندم اتفضلوا عشان هي مستنياكم في المستشفي
شهاب بخوف:مستشفي مرة واحدة هي اختي تعبانه اوي كده
أيمن بتوتر:لا مش تعبانه هتبقي كويسه ان شاء الله هتبقي كويسه و هترجع معانا كمان
شهاب بخوف:يارب يلا نركب بسرعة يلا
و فعلا ركبوا و وصلوا المستشفي و لقوا كارما واقفه برة و بتعيط و جوزها بيحاول يهديها…
أيمن بخوف:ايه كارما مالك فين ريماس
كارما بعياط و إنهيار:الحقها يا أيمن روح شوفها و اعتذرلها قبل ما تطلع في روح
شهاب بجنون:انتِ مجنونة ولا ايه مين دي اللي تطلع في روح انا اختي كويسه انا اختي هترجع معانا النهاردة اوعي تصدقها يا أيمن
عثمان بغضب:متحترم نفسك يا بتاع انت ايه مجنونة دي ايه شايفها بتقطع في شعرها
أيمن بغضب شديد:هو ده وقتوا هو ده وقتوا حسبوا كده عشان ادخلها

 

 

 

 

 

و فعلا دخلها لقها علي السرير و موجعه…
أيمن بدموع:ريماس ريماستي انتِ كويسه صح هتبقي كويسه
ريماس بتعب شديد:آآآآآه لا مش بيان كده شكلي مش..مش ه.ك.م.ل
أيمن بجنون:لا لا متقوليش كده هتبقي كويسه و و هنجيب اطفال يملوا علينا البيت فكرة فكرة كنت قولتلك ايه قولتلك اننا هنجيب بيت جديد و و هيبقي بيت كبير يكفينا انا وانتِ و شهاب و همسة متخفيش انا بدور عليها و مش ساكت وحياتي عندك هالقيها و هنبقي عيلة كبيرة صح مش ده الوعد بتاعنا
ريماس بتعب اكبر:أيمن
أيمن بدموع و حب:روح أيمن
ريماس:انا ب.ح.ب.ك اشهد ان لا إله إلا الله اشهد ان محمد رسول الله..و قطعت النفس و صمت يعم المكان
أيمن:لا لا انتِ هتبقي كويسه ريماس فوقي معايا كده ريماااااااااس
شهاب دخل بجنون وقال بصريخ:ريمااااااس متهزريش الهزار البايخ ده فوقي ريمااااااااس لا أختي لا ونبي لاااااااااا
و كارما مقدرش تستحمل و فقدت الوعي فورا…
عثمان بصدمة:كارماااااااا
ملحوظة صغنونه((اللي هيقولي طب نادين كان معاها المفتاح في الاول يعني كانت قدرت تخرج بكل سهولة بس انا قولت دلوقتي انها نسيت يعني مكنتش فكرة حوار المفتاح ده اصلا 🙂👍🏻))

يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية عشقت ممرضتي)

اترك رد